Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 11 november 2025, 21:59 uur
Gretz schreef:
Het viel mij de laatste dagen op dat veel dartsanthems het al geruime tijd goed doen in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ. Sommige bereikten afgelopen jaren hun hoogte positie ooit. (Scorpion_21 alert)
Lijst van hoogste walk-on songs in de Top 2000 (2024):
0979. Robbie Williams - Let Me Entertain You
1515. Loreen - Euphoria
(quote)
Het viel mij de laatste dagen op dat veel dartsanthems het al geruime tijd goed doen in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ. Sommige bereikten afgelopen jaren hun hoogte positie ooit. (Scorpion_21 alert)
Lijst van hoogste walk-on songs in de Top 2000 (2024):
0979. Robbie Williams - Let Me Entertain You
1515. Loreen - Euphoria
Nog een klepper gemist
0642. Europe - The Final Countdown
0
geplaatst: 12 november 2025, 17:41 uur
Dat is een prive-groep, dus bericht uit de link is alleen zichtbaar voor leden uit die groep. Ik zie dus niets vrees ik.
2
Onweerwolf
geplaatst: 12 november 2025, 17:57 uur
We noemen het natuurlijk niet voor niets domrechts.
2
geplaatst: 12 november 2025, 20:09 uur
Onweerwolf schreef:
Ik vind het altijd mooi als iemand roept dat de nazi's links zouden zijn geweest en dan boos wordt als iemand anders hem (vaak een hem) domrechts noemt.
1
geplaatst: 12 november 2025, 21:00 uur
Vrienden van de Top 2000, kijken jullie ook zo uit naar gifjesdag?
https://media1.giphy.com/media/fxMgCb36lH87SielNb/source.gif
1
geplaatst: 12 november 2025, 22:57 uur
jordidj1 schreef:
Gaan er nog meer mensen Mr. Vain pushen?
Gaan er nog meer mensen Mr. Vain pushen?
Komt er ook nog een gezamenlijke stemactie voor de Top 2000?

0
geplaatst: 13 november 2025, 03:59 uur
ik verwacht
Bloem - even aan mijn moeder vragen
George baker - una paloma blanca
als Tiktok hits terug
ik ga voor ademnood van Linda Roos en Jessica! lijkt me leuk om een plaat na 25 jaar weer in de lijst terug te krijgen nog nooit eerder gebeurd
als Tiktok hits terug
ik ga voor ademnood van Linda Roos en Jessica! lijkt me leuk om een plaat na 25 jaar weer in de lijst terug te krijgen nog nooit eerder gebeurd
1
geplaatst: 13 november 2025, 04:00 uur
zou wel leuk zijn maar Queen gaat hem nu echt wel weer pakken het nummer is 50 jaar
0
geplaatst: 13 november 2025, 04:09 uur
ik zou het ook wel op prijs stellen, als er op oh pretty woman van Roy Orbison gestemd zou worden die hoort er echt in & thank god i,m a country boy van John Denver die stonden wel akelig laag ik ga ook zeker voor George Michael - On More Try(wat een nummer) en ook flink gezakt
0
geplaatst: 13 november 2025, 06:07 uur
pipiniels schreef:
ik verwacht
als Tiktok hits terug
ik verwacht
als Tiktok hits terug
Of het heel leuk is vraag ik me af maar dat die aardig gaat binnenkomen lijkt me vrij duidelijk. Bloem zal idd ook wel een notering halen (stond die er niet meer in?).
1
geplaatst: 13 november 2025, 08:17 uur
vigil schreef:
Bloem zal idd ook wel een notering halen (stond die er niet meer in?).
Bloem zal idd ook wel een notering halen (stond die er niet meer in?).
Voor het laatst in 2008.
0
geplaatst: 13 november 2025, 09:44 uur
pipiniels schreef:
Zal sowieso meer stemmen krijgen vanwege de documentaire op hbo max.
3
geplaatst: 13 november 2025, 12:27 uur
Nee, zo mogelijk nog objectief kutter dan Bohemian Rhapsody. Muziek om op geëuthaniseerd te worden.
0
geplaatst: 13 november 2025, 12:54 uur
Slowgaze schreef:
Nee, zo mogelijk nog objectief kutter dan Bohemian Rhapsody. Muziek om op geëuthaniseerd te worden.
(quote)
Jij mag niet bij deze man in de taxi.
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 november 2025, 13:16 uur
Hotel California is gewoon objectief niet kut dus ik denk dat Slowgaze hier een ernstige fout begaat.
0
Sting
geplaatst: 13 november 2025, 13:59 uur
Slowgaze schreef:
Je bent een groffe minderheid... (quote)

3
geplaatst: 16 november 2025, 23:47 uur
jordidj1, Juul1998B en ABDrums
Hebben jullie de NIEUWE Koert al gehoord? http://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gif
Hebben jullie de NIEUWE Koert al gehoord? http://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gifhttp://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/worshippy-6x.gif
0
geplaatst: 17 november 2025, 10:31 uur
Onweerwolf schreef:
Hotel California is gewoon objectief niet kut dus ik denk dat Slowgaze hier een ernstige fout begaat.
Je bent er vroeg bij dit jaar. En dan zelfs met een verkeerde mening.Hotel California is gewoon objectief niet kut dus ik denk dat Slowgaze hier een ernstige fout begaat.
2
geplaatst: 17 november 2025, 20:03 uur
Wat dingetjes uit de Evergreen Top 1000.
- Marco Borsato krijgt er 2 bij, en de meeste noteringen stijgen.
- Telegraph Road stijgt van 853 naar 87.
- Beatles 6 nieuwkomers (dus Cats geen hofleverancier meer)
- Geen BHR op nummer 1 ondanks 50 jarig bestaan.
- Marco Borsato krijgt er 2 bij, en de meeste noteringen stijgen.
- Telegraph Road stijgt van 853 naar 87.
- Beatles 6 nieuwkomers (dus Cats geen hofleverancier meer)
- Geen BHR op nummer 1 ondanks 50 jarig bestaan.
2
geplaatst: 17 november 2025, 20:15 uur
Ik verwachtte eigenlijk dat jij (weer) met een Eefje-initiatief komt, maar niet dus? Of zit je volop in de voorbereidende fase van het samenstellen van een penetrerende propagandamachine?
6
geplaatst: 17 november 2025, 20:56 uur
Als we dan toch een stemactie gaan coördineren, zullen we dan de omissie van Sinnerman eindelijk eens rechtzetten?
2
geplaatst: 18 november 2025, 09:27 uur
Kuch, Eefje de Visser, kuch.
Wanneer openen de stembussen? Want de top 5 van de Eefje de Visser top 40 Countdown wordt dan bindend stemadvies.
1
geplaatst: 18 november 2025, 11:59 uur
harm1985 schreef:
Wanneer openen de stembussen? Want de top 5 van de Eefje de Visser top 40 Countdown wordt dan bindend stemadvies.
(quote)
Ik doe elk jaar mijn best, maar zolang Radio 2 vertikt haar op de keuzelijst te zetten wordt het een lastig verhaal.
2
geplaatst: 18 november 2025, 13:14 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik doe elk jaar mijn best, maar zolang Radio 2 vertikt haar op de keuzelijst te zetten wordt het een lastig verhaal.
(quote)
https://pbs.twimg.com/media/FyLbP_cXwAAzOl5.jpg
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.