MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:

johan de witt schreef:
(quote)

En Paul en Ringo hebben nog een troefkaart

Had gehoopt dat die troefkaart nog zou helpen voor D'Angelo... maar tevergeefs.

Nee, wel voor Brain Wilson gelukkig.

Gretz schreef:
(quote)

Leven ze in Drenthe nog steeds onder een steen?
(afbeelding)
Sophie is al ruim 4 jaar een dikke hit op MuMe

Sophie Straat - 't Is Niet Mijn Schuld (2020) - MusicMeter.nl
Artiesten KO's #6: Sophie Straat - MusicMeter.nl

Dikke hit? 28 stemmen....

Zulke aanstellers krijgen geen voet aan de grond in Drenthe, zal wel groot zijn in Amsterdam...

Vinniee schreef:
2 nummers van René Karst

Ik weet nog steeds niet wie dit is. Al heb ik wel vernomen dat ie voorlopig niet meer optreedt, dus helemaal onder een steen leef ik nog niet.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik weet nog steeds niet wie dit is. Al heb ik wel vernomen dat ie voorlopig niet meer optreedt, dus helemaal onder een steen leef ik nog niet.

Voorlopig? Of hou je rekening met een hologram rentree?

Still D.R.E er nu pas in is crazy, of is die er al wel eerder in geweest?

Kondoro0614 schreef:
Still D.R.E er nu pas in is crazy, of is die er al wel eerder in geweest?

Nope, voor het eerst.

Dim
Hiigo - Tankstation was bij mij tot nu toe onbekend.

Dim schreef:

Was dat maar de enigste

Na jaren kwalitatieve achteruitgang lijkt die dit jaar enigszins stopgezet. Veel lijstverlaters betreur ik niet, Move on Up, How Can We Hang on to a Dream en Break on Through wel. Qua nieuwkomers beetje vergelijkbare situatie, Still D.R.E., Iron Man en Fontaines D.C. zijn goede toevoegingen. Belangrijkste is dat Famous Blue Raincoat behouden lijkt.

catdog schreef:
(quote)

Had gehoopt dat die troefkaart nog zou helpen voor D'Angelo... maar tevergeefs.

Kennelijk geldt de DAB alleen voor witte artiesten; ook geen Sly & the Family Stone helaas...

Dim schreef:

Mij ook; komt deze van Tiktok ofzo? Wat een nietszeggendheid.

Wat een verschrikking. Al gaat er ook wel veel middelmaat uit, maar de nieuwe binnenkomers zit zoveel meuk bij. Vooral de re-entries op de Earrings na is veelal troep.

catdog schreef:
Erin:
2 Brothers On The 4th Floor - Dreams
Jan Smit - Als de morgen is gekomen
Vul gerust nog aan!

Twee mooie Even Tot Hier-bonussen

catdog schreef:

Gerard Cox - 't Is weer voorbij die mooie zomer

En deze reken ik stiekem ook nog mee, 2x Even Tot Hier gehaald.

Wie kan mij vertellen waarom twee klassiekers van TayTay ('I Knew You Were Trouble' en 'We Are Never Ever Going Back Together'), die bovendien bij de beste 1400 zaten, het moeten ontgelden en 'Red' opeens uit de mottenballen wordt gehaald?

jasper1991 schreef:
Wie kan mij vertellen waarom twee klassiekers van TayTay ('I Knew You Were Trouble' en 'We Are Never Ever Going Back Together'), die bovendien bij de beste 1400 zaten, het moeten ontgelden en 'Red' opeens uit de mottenballen wordt gehaald?

Zie wel meer van die dingen. Ik hou van Lipa's Houdini maar hoe kan die er nou instaan en Levitating, Don't Start Now, New Rules, One Kiss, Physical etc. allemaal niet?

jasper1991 schreef:
Wie kan mij vertellen waarom twee klassiekers van TayTay ('I Knew You Were Trouble' en 'We Are Never Ever Going Back Together'), die bovendien bij de beste 1400 zaten, het moeten ontgelden?

Mijn vriendin, overtuigd Swiftie, en ikzelf vonden dat juist terecht, want mindere Taylor Swift-nummers. Het zijn 'hitjes' maar niet bepaald haar beste nummers. Als meer mensen zoals wij denken, en de lol van het hitje eraf is, dan kan dat de verklaring zijn.

catdog schreef:
(quote)

Zie wel meer van die dingen. Ik hou van Lipa's Houdini maar hoe kan die er nou instaan en Levitating, Don't Start Now, New Rules, One Kiss, Physical etc. allemaal niet?

Dat is wel vreemd ja. Keuzelijst?

catdog schreef:
(quote)

Ja, maar in mijn geval gaat het om drie nummers uit 2012 en Trouble en WANEGBT zaten bovendien niet in de onderste regionen.

Ik heb de keuzelijst van Taylor even niet voor de geest, maar misschien is het aantal nummers van haar ernstig uitgebreid waardoor opeens andere nummers komen bovendrijven?

Onweerwolf
We are never ever getting back together is haar beste ooit.

Like ever.

Onweerwolf
Is al bekend hoeveel Eefje-klassiekers het hebben gehaald?

Onweerwolf schreef:
Is al bekend hoeveel Eefje-klassiekers het hebben gehaald?

Dat was al bekend voor de stembussen open gingen.

Arrie schreef:
(quote)

Dat was al bekend voor de stembussen open gingen.

Zodra, want niet op de keuzelijst. Eefje met 1 nummer op de keuzelijst zou het wel redden denk ik.
Met 10 dan weer niet.

Suzan en Freek van 6 naar 15 nummers...
Dat is wel de beste whatever-bonus ooit.

Arrie schreef:
(quote)

Dat is wel vreemd ja. Keuzelijst?

Don't Start Now, One Kiss en Levitating hebben er allen al eens ingestaan. Heb t vorig jaar nog weer geprobeerd met Levitating en dit jaar met Don't Start Now maar tevergeefs. Misschien een beetje het 'die zal er vast wel instaan'-syndroom?

Onweerwolf
johan de witt schreef:
Suzan en Freek van 6 naar 15 nummers...

Je zou er bijna ziek van worden..

Mag ik zeker weer niet zeggen?

De U2 fanclub lag ook te slapen dit jaar? 6 exits...

Dim
Hoogste nieuwe wordt dus, afgaande op het bericht van Radio 2 zelf, Suzan & Freek of René Karst.

Voor de hoogste nieuwe binnenkomer die niet van eigen bodem is en/of een DAB/ZAB/VAB-bonus heeft ga ik voor Lola Young - Messy.

Ik verwacht Messy ook hoog nieuw binnen, ergens rond 250.

catdog schreef:
De U2 fanclub lag ook te slapen dit jaar? 6 exits...

Op 1 na allemaal 21-eeuwse U2's, wmb mooi voorbeeld van opgeruimd staat netjes.

GrafGantz schreef:
(quote)

WTF hoe dan, ik weet zelfs wie dat is. En ik ben Belg. Vreemd.

Mexicanobakker schreef:
(quote)

Zodra, want niet op de keuzelijst. Eefje met 1 nummer op de keuzelijst zou het wel redden denk ik.
Met 10 dan weer niet.

Ik had je daarvoor al kunnen vertellen dat ze niet op de keuzelijst kwam.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:39 uur

geplaatst: vandaag om 14:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.