Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 25 december 2025, 09:55 uur
Zou je zeggen dat het objectief kut is?
Alex Warren is dat sowieso. Die klinkt meer AI generated dan meeste AI-muziek.
Het was een prima eerste uur voor mij, maar het eindigt wel op een bedenkelijk niveau...
0
Joren999 schreef:
Edit: Maar Alex Warren is nog wel een slag erger
(quote)
Deze hele stijl is (m.u.v. Wake me Up) niet te behappen.Edit: Maar Alex Warren is nog wel een slag erger
Phoeh, objectief kutter dan kut zeg. Niet te gorgelen.
0
vigil schreef:
Gretz welke tijdsloten zit jij in het café?
En zijn er nog meer users van naam en faam die daar aanwezig zullen zijn?
Gretz welke tijdsloten zit jij in het café?
En zijn er nog meer users van naam en faam die daar aanwezig zullen zijn?
Ik heb nog geen kaartjes haha..
Had vanochtend nog een optie op 2 tickets voor 27/12 5:00-6:00, maar toch wat langer getwijfeld en toen waren ze weg. Maar vrees dat ik dan ook niemand had meegekregen
Weet niet of het nog Café wordt dit jaar
Wanneer ga jij?
0
geplaatst: 25 december 2025, 09:56 uur
https://i.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExbDJnN2R5ZDd2OHQwa2tnZzgwMXVrb29rbjgyaWJtenhjZGphbmRsZCZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/e1BG9qA53eSa11Zqdv/giphy.gif
https://i.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExd3ZpNjk3OW9qbm1uNmZhajUwbG56azI0eTV1ZTZnODZveWxnOTVqaSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/AzEH6m6w1U6uNjqWto/giphy.gif
0
geplaatst: 25 december 2025, 09:57 uur
Hmm, ik denk het net niet. Maar als anderen daar anders over denken hoor ik het graag.

Edit: Ik lees niet goed, ik dacht vandaag.
Gretz schreef:
Had vanochtend nog een optie op 2 tickets voor 27/12 5:00-6:00, maar toch wat langer getwijfeld en toen waren ze weg. Maar vrees dat ik dan ook niemand had meegekregen.
Achteraf gezien had ik dat gehaald, aangezien ons zoontje om 4:00 wakker was en het tijd vond om de dag te beginnen. Hilversum is ook binnen een uur rijden. Maar vooraf wist ik dat niet (quote)
Had vanochtend nog een optie op 2 tickets voor 27/12 5:00-6:00, maar toch wat langer getwijfeld en toen waren ze weg. Maar vrees dat ik dan ook niemand had meegekregen.

Edit: Ik lees niet goed, ik dacht vandaag.
0
geplaatst: 25 december 2025, 09:59 uur
Joren999 schreef:
(quote)
Hmm, ik denk het net niet. Maar als anderen daar anders over denken hoor ik het graag.Ik wil daar ook nog niet definitieve verdict op geven. Maar dat Alex Warren objectief kut is, daar lijkt wel consensus over.
0
geplaatst: 25 december 2025, 10:01 uur
Ik denk dat dat ook de redding voor Swedish Avicii Spinningcore is, dat Alex Warren er direct achteraan kwam.
1
geplaatst: 25 december 2025, 10:08 uur
De Editoren.
Alle veertigers ten lande komen nu ook weer allen collectief klaar. Overschatte rukband.
Alle veertigers ten lande komen nu ook weer allen collectief klaar. Overschatte rukband.
1
geplaatst: 25 december 2025, 10:09 uur
Je bent zelf een overschatte rukvent!
Gewoon een lekker liedje, niets meer en niets minder.
2
geplaatst: 25 december 2025, 10:10 uur
Johnny Marr schreef:
De Editoren.
Ik wist niet dat ik een veertiger was. Ik vind het ook een prima liedje en een prima band.De Editoren.
1
Onweerwolf
geplaatst: 25 december 2025, 10:12 uur
Titmeister schreef:
Ik wil daar ook nog niet definitieve verdict op geven. Maar dat Alex Warren objectief kut is, daar lijkt wel consensus over.
(quote)
Ik wil daar ook nog niet definitieve verdict op geven. Maar dat Alex Warren objectief kut is, daar lijkt wel consensus over.
Ik ken hem/haar niet dus zeker kut.
2
geplaatst: 25 december 2025, 10:13 uur
Dat is Frank Boeijen dan weer niet. Winter in Hamburg
z'n allerbeste
Kom knuffelen dan, vigil!
0
geplaatst: 25 december 2025, 10:13 uur
Afgelopen zomer voor het eerst een overnachting geboekt Hamburg, daarvoor alleen super kortje tripjes naar deze prachtige stad gemaakt.
We waren in Hamburg voor Nelly Furtado Godin
jordidj1
We waren in Hamburg voor Nelly Furtado Godin

jordidj1
3
geplaatst: 25 december 2025, 10:14 uur
Ahh daar zijn we weer, het jaarlijkse top 2000 moment!
Blijft altijd een feestje hier. Zal wegens tijdgebrek misschien minder aanwezig zijn hier, maar volg het met smart!
Iedereen hier ook alvast fijne dagen tho
Blijft altijd een feestje hier. Zal wegens tijdgebrek misschien minder aanwezig zijn hier, maar volg het met smart!
Iedereen hier ook alvast fijne dagen tho

2
Onweerwolf
geplaatst: 25 december 2025, 10:14 uur
vigil schreef:
Veertigers vinden dat eerder zo'n nieuwerwets bandje die dingen uit hun jeugd jat.
0
geplaatst: 25 december 2025, 10:15 uur
0
geplaatst: 25 december 2025, 10:15 uur
Onweerwolf schreef:
Veertigers vinden dat eerder zo'n nieuwerwets bandje die dingen uit hun jeugd jat.
(quote)
Dat zijn zestigers.
Maar matig bandje is het zeker wel. Werd in hun begintijd vergeleken met Interpol, maar mag nog niet in de schaduw van die band staan. En ook daar luister ik eigenlijk zelden nog naar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 25 december 2025, 10:16 uur
Gretz schreef:
Afgelopen zomer voor het eerst een overnachting geboekt Hamburg, daarvoor alleen super kortje tripjes naar deze prachtige stad gemaakt.
We waren in Hamburg voor Nelly Furtado Godin O+
jordidj1
jordidj1
IPod pig?
0
geplaatst: 25 december 2025, 10:17 uur
Gretz schreef:
jordidj1
jordidj1
Het is Zomer in Hamburg?
0
geplaatst: 25 december 2025, 10:21 uur
De jaren zeventig krijgen het per editie lastiger, zo blijkt ook uit de statistieken. Zwarte Hond had in mijn optiek wel een dik aantal plaatsen hoger mogen staan. Led Zeppelin is tijdloos goed, gejat of niet.
0
geplaatst: 25 december 2025, 10:23 uur
Nog een interessant artikel in de Volkskrant: Top 2000 verjongt verder - de Volkskrant. Fijne kerstdagen gewenst en veel luisterplezier de komende dagen !
1
geplaatst: 25 december 2025, 10:25 uur
Altijd wel komisch hoe de kinderen van de jaren '90 alto's de drumstokjes en gitaren van zolder halen en er tijdens de top 2000 het stof afblazen. Papa en mama hebben elkaar in een bandje ontmoet, maar kwamen niet verder dan optredens op het plaatselijke podium en een keer in het voorprogramma van Krezip (wat nog steeds een trotse anekdote is). Papa en mama maakten hun studie af en hebben nu een baan, een hypotheek en een autolening en sparen voor de studie van de drie kinderen. Muziek hebben ze al niet meer gemaakt sinds de zomer van 1999, maar de spullen weggooien. Dat kan niet. Dan maar op de zolder.
Dat is wat ik me zoal in mijn hoofd haal bij de thuisbeelden.
Dat is wat ik me zoal in mijn hoofd haal bij de thuisbeelden.
0
geplaatst: 25 december 2025, 10:27 uur
Uvox 
Die heb ik afgelopen jaar nog de MuMe 2000 ingenomineerd

Die heb ik afgelopen jaar nog de MuMe 2000 ingenomineerd

0
geplaatst: 25 december 2025, 10:28 uur
Hymn is de beste Ultravox, maar geen hit in NL, dus kansloos voor de lijst.
0
geplaatst: 25 december 2025, 10:29 uur
Kolere, lees ik net het stukje over verjonging in de lijst komt dit ( The Cats) er achteraan...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.