MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Zwak begin van het uur echter, met een flauwe Justin Timberlake en het altijd flauwe Rondé.. Hopen op snelle verbetering!

Aahh, dit is de eerste echt goede plaat dit uur! Faded is echt veruit de beste EDM plaat van de laatste 10 jaar.

Joren999 schreef:
Faded is de beste dancehit van de afgelopen jaren.

Een van de betere ja

https://www.gifs.nl/media/alan-walker-gifs-Uvc5g1.gif

Blijft wel gek dat dj's zoals Alan Walker de vocale artiest niet als featuring vermelden.

Iselin Solheim godin O+

Ik sta daar duidelijk nog achter 2 jaar later

Gretz schreef:
(quote)

Blijft wel gek dat dj's zoals Alan Walker de vocale artiest niet als featuring vermelden.

Iselin Solheim godin O+
Op zich kan ik me er best in vinden omdat de zang 99 van de 100 keer totaal anoniem is en zelfs nutteloos aanvoelt. Dit is die ene keer, waar de zang wel wat toevoegt.

Prima aanwinst hoor deze DARE van Gorillaz. Waar zou dit ineens vandaan komen? Vorig jaar ook al On Melancholy Hill erbij.

Had zelf Stylo op de stemlijst gezet. Die stond alleen niet in de keuzelijst, dus de kansen waren niet groot.

Dat New York Minute he. Hebben Ruud de Wild en Jeroen Kijk In De Vegte dat nummer niet gedraaid ten tijden van 9/11?

Zeker, wel (veel) meer DJ's en radiozenders over de heel de wereld.

Ik vind het trouwens wel een errug mooie plaat!

Gretz schreef:
TRANEEEE Johnny Marr

Hannah
(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)
(quote)

https://y.yarn.co/7d83c293-fb43-4761-a587-a5f6a7939086_text.gif

Prachtig nummer inderdaad. Stond een jaar of 2 nog op plekkie 2000. Klein herstel vorig jaar, maar wordt nu toch weer een beetje vergeten. Volgens de statistieken zit dit nummer al een jaar of 7 op rij in de "gevarenzone".

Goh, hoe zou zo'n plaat van René Klijn weer terug in de lijst komen, 11 jaar na de laatste notering? Wel een prima plaat overigens.

Het was natuurlijk een erg goed doel en het was fijn dat het lied veel aandacht genereerde en daarmee geld opleverde maar het Mr Blue blijft toch wel een erg slecht liedje (origineel wel een stukje beter)

Geef me dan maar Bam to Bam Bam met Locomotion!

Zo, de kop is er voor mij ook vanaf met Mr. Blue, blijft toch ook wel een mooi nummer.

Nu een van Bowie's beste, goed begin iig

Ch ch ch changes had ik wel wat hoger verwacht, voor mij toch één van de betere Bowie's die de lijst heeft gehaald.

The Doobie Brothers goden!!!

Prima uurtje dit. De eerste die ik hoor. Vind de vroege uurtjes altijd leuker dan de laatste.

Johnny Marr schreef:
The Doobie Brothers goden!!!

Blij dat jij als Vlaming ook bent ingeschakeld JM!!

Gretz schreef:
(quote)

Blij dat jij als Vlaming ook bent ingeschakeld JM!!

Nu het kapelletje!!

En nu de mooiste top 40 hit van de laatste vijf (?) jaar. The Subway van Chappell Roan

Na deze speech van Claudia vind ik dit nummer ineens niet zo leuk meer.

Dit legendarische concert heb ik samen met o.a. SanderT en Claudia beleefd (althans, we kwamen er vrij snel afloop achter dat zij ook ergens midden in he Velodrom stond met haar groepje )

https://www.setlist.fm/setlist/chappell-roan/2024/velodrom-berlin-germany-1352c9dd.html
Edit this setlist | More Chappell Roan setlists

Johnny Marr schreef:
(quote)

Nu het kapelletje!!

HET METROOTJE

Laat The Subway een blijvertje worden.

Oeh, Don't You Worry Child aka "Het Gedrochtje"

Dirruk schreef:
Na deze speech van Claudia vind ik dit nummer ineens niet zo leuk meer.

Ja, wat kwam die nou weer doen

Gretz welke tijdsloten zit jij in het café?

En zijn er nog meer users van naam en faam die daar aanwezig zullen zijn?

Johnny Marr schreef:
Oeh, Don't You Worry Child aka "Het Gedrochtje"
Deze hele stijl is (m.u.v. Wake me Up) niet te behappen.

Edit: Maar Alex Warren is nog wel een slag erger

Laat Alex Warren dan weer snel in vergetelheid raken.

Ordinary is nog veel erger dan deze, en die staat ook veel hoger. Maar al zijn nummers zijn niks.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:07 uur

geplaatst: vandaag om 07:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.