Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 16 december 2021, 23:03 uur
En Oasis en The Farm en waarom The Kinks eigenlijk ook niet

2
geplaatst: 16 december 2021, 23:04 uur
2
geplaatst: 16 december 2021, 23:06 uur
vigil schreef:
Is begin jaren 90 geschreven door Stef Bos en door t Beste Zangers programma door Sanne Hans boven water gehaald in haar tribute to Bos. Het nummer was wel overal en nergens te horen hoor, ook in reclames (uit mijn hoofd van de Anwb).
Zelfs bij crematies.(quote)
Is begin jaren 90 geschreven door Stef Bos en door t Beste Zangers programma door Sanne Hans boven water gehaald in haar tribute to Bos. Het nummer was wel overal en nergens te horen hoor, ook in reclames (uit mijn hoofd van de Anwb).
2
geplaatst: 16 december 2021, 23:10 uur
Maar liever dat nog dan Mazraoui die op de bank van Barça terecht komt... 

1
geplaatst: 16 december 2021, 23:17 uur
Ik schrik meer van de Top 10 bij de 3voor12 van 2021. Deze platen halen in de toekomst misschien ook wel de Top 2000 

0
geplaatst: 16 december 2021, 23:18 uur
vigil schreef:
(quote)
Oh ja, nu heb ik er wel een b̶e̶e̶l̶d̶ geluid bij.
0
geplaatst: 16 december 2021, 23:28 uur
deric raven schreef:
Ik schrik meer van de Top 10 bij de 3voor12 van 2021. Deze platen halen in de toekomst misschien ook wel de Top 2000
Ik kijk uit naar Froukje in de Top 2000

0
Onweerwolf
geplaatst: 17 december 2021, 00:44 uur
vigil schreef:
(quote)
Maar het is natuurlijk vooral bekend in de eindeloos veel betere en originele versie van Ingeborg die hiermee in 1989 in Lausanne België vertegenwoordigde op het Eurovisie Song Festival.
Wat mij betreft de op drie na beste inzending van België ooit.
0
geplaatst: 17 december 2021, 07:54 uur
Outlaw104 schreef:
Denk dat sommige lieden het aantal soul liefhebbers onder het radio2 top2000 stemvolk enigszins overschatten.
Denk dat sommige lieden het aantal soul liefhebbers onder het radio2 top2000 stemvolk enigszins overschatten.
Aan de andere kant heeft Radio2 Radio 6 geadopteerd toen daarmee gestopt werd. Ergens zou je verwachten dat je dit ook terugziet in de lijst.
Eigenlijk wel jammer dat er op soul/jazz/etc gebied geen interessant alternatief is qua toplijsten.
0
geplaatst: 17 december 2021, 08:24 uur
Reijersen schreef:
Eigenlijk wel jammer dat er op soul/jazz/etc gebied geen interessant alternatief is qua toplijsten.
(quote)
http://www.hitsallertijden.nl/allertijden2021/Sublime-Top-1000-nov2021.pdf
0
geplaatst: 17 december 2021, 12:41 uur
mauricedegier schreef:
Vorige jaren werd How Soon Is Now? altijd vroeg weggedraaid. Hopelijk dit jaar niet.
Fools gold staat er al een paar jaar niet meer in, helaas.
Vorige jaren werd How Soon Is Now? altijd vroeg weggedraaid. Hopelijk dit jaar niet.
Fools gold staat er al een paar jaar niet meer in, helaas.
Ik ben er bang voor... Zal wel weer de single versie worden. Er staan namelijk te veel nummers in dat uur. In dit uur staan ook nog Do It Again en Blinded By The Light, ook dat worden single- of wegdraaiversies.
1
geplaatst: 17 december 2021, 12:59 uur
How Soon Is Now? duurt ook veel te lang. Helemaal niet erg als die een paar minuutjes wordt ingekort.
0
geplaatst: 17 december 2021, 13:16 uur
itchy schreef:
How Soon Is Now? duurt ook veel te lang. Helemaal niet erg als die een paar minuutjes wordt ingekort.
Ben dus niet de enige die daar zo over denkt. Sowieso niet echt fan van de zanger hoor maar het hele nummer is niet gevarieerd genoeg voor de lengte.
0
geplaatst: 17 december 2021, 13:24 uur
Ik ben het er eerlijk gezegd ook wel mee eens. Fijn nummer maar had echt wel wat korter gekund.
0
geplaatst: 17 december 2021, 13:29 uur
How Soon Is Now is in de singleversie ook helemaal prima inderdaad - er zijn veel ergere single-edits te noemen - maar alsnog gaat mijn voorkeur uit naar de heerlijk uitgesponnen volledige versie 

1
geplaatst: 17 december 2021, 13:32 uur
Telegraph Road naar 36. 
Sowieso is bijna alles van Dire Straits een beetje gestegen. En met een beetje bedoel ik, een beetje. Het is zelfs zo 'erg' dat ik me afvraag of dit werkelijk zo gegaan is. Hoe groot is de kans dat ~15 nummers van dezelfde artiest het jaar erop op nagenoeg dezelfde plek eindigt? Je zou toch meer speling verwachten lijkt me.
https://i.gyazo.com/fb057771b824f8c5dc7500b934d204cf.png

Sowieso is bijna alles van Dire Straits een beetje gestegen. En met een beetje bedoel ik, een beetje. Het is zelfs zo 'erg' dat ik me afvraag of dit werkelijk zo gegaan is. Hoe groot is de kans dat ~15 nummers van dezelfde artiest het jaar erop op nagenoeg dezelfde plek eindigt? Je zou toch meer speling verwachten lijkt me.
https://i.gyazo.com/fb057771b824f8c5dc7500b934d204cf.png
0
geplaatst: 17 december 2021, 13:44 uur
Hey Jude voor het eerst buiten de top 100. Maar daartegenover staat The Chain, die voor het eerst de top 100 haalt. Op zich een prima wissel. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.