Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2021, 16:52 uur
Oh, dan post ik gewoon dat ik met geen van allen een probleem heb. Vind het juist leuk dat iedereen het op zijn eigen manier presenteert. Voor zo’n weekje kan ik het wel hebben. Verder luister ik vrijwel nooit naar de radio.
0
geplaatst: 27 december 2021, 16:53 uur
Ik ga het zeggen
Ob-La-Di Ob-La-Da > Michelle
Yellow Submarine > Michelle
Ob-La-Di Ob-La-Da > Michelle
Yellow Submarine > Michelle
0
geplaatst: 27 december 2021, 17:17 uur
Ich Bin Wie Du is trouwens een Nederlands Belgisch fenomeen. In Duitsland was het een veel minder grote hit en was het ook bepaald niet de grootste hit van Rosenberg daar, Het is hier veel bekender.
0
geplaatst: 27 december 2021, 17:20 uur
Natuurlijk is Rubber Soul een beter album dan Sgt. Pepper. Is dat niet standaard dan?
0
geplaatst: 27 december 2021, 17:27 uur
1
geplaatst: 27 december 2021, 17:29 uur
Ok, ik ga het zeggen. Wél Suzan en Freek maar géén Eefje de Visser?
Wel lekker snel weg gedraaid.
Wel lekker snel weg gedraaid.

2
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 27 december 2021, 17:29 uur
starbright boy schreef:
De Gert en Hermien van de jaren '20. Suzan en Freek.
De Gert en Hermien van de jaren '20. Suzan en Freek.
Dat dus. Maar Geert zou Gretz niet zijn als hij dit niet zou waarderen. Het komt immers na 2010 en dan is per definitie alles goed

1
geplaatst: 27 december 2021, 17:31 uur
starbright boy schreef:
Ich Bin Wie Du is trouwens een Nederlands Belgisch fenomeen. In Duitsland was het een veel minder grote hit en was het ook bepaald niet de grootste hit van Rosenberg daar, Het is hier veel bekender.
Ik ging los hoor

6
geplaatst: 27 december 2021, 17:39 uur
Luisteren naar Suzan & Freek is toch een beetje alsof iemand langzaam, maar gestaag met een trekker over je kloten heen rijdt. Wat een meuk.
0
geplaatst: 27 december 2021, 17:39 uur
Luv U More van Dj Paul is er een uit de categorie: Nummers waarvan niemand weet dat het covers zijn.
Dit is het veel tragere origineel van drie jaar eerder. Hitje in de UK.
Dit is het veel tragere origineel van drie jaar eerder. Hitje in de UK.
1
geplaatst: 27 december 2021, 17:40 uur
De Radio 2 top 2000 van Nederland is toch wat beter als deze van België.
Vandaag mijn schoonvader en schoonzus gaan helpen. Hier stond dus de Belgische versie op en het gemiddelde was voor mij zeer ondermaats
Volgende nummers waren reeds het neusje van de zalm.
:
1359 NIELS DESTADSBADER - Dansen
1357 2 FABIOLA feat. LOREDANA - She's after my piano
1356 NICOLE & HUGO - Pastorale (natuurlijk niet die van Ramses Shaffy en Liesbeth List)
1354 K3 - Heyah mama
1353 JENNIFER LOPEZ - Waiting for tonight
1349 LEOPOLD 3 - Vergeet-mij-nietje
1340 K3 - Oya lélé
1339 O-ZONE - Dragostea din teï
1336 LAURA TESORO - Press pause
1333 GERS PARDOEL - Zo bijzonder
1328 REDNEX - Cotton Eye Joe
1312 JUSTIN BIEBER - Baby
1311 SAM GOORIS - Laat het gras maar groeien
Vandaag mijn schoonvader en schoonzus gaan helpen. Hier stond dus de Belgische versie op en het gemiddelde was voor mij zeer ondermaats
Volgende nummers waren reeds het neusje van de zalm.
:1359 NIELS DESTADSBADER - Dansen
1357 2 FABIOLA feat. LOREDANA - She's after my piano
1356 NICOLE & HUGO - Pastorale (natuurlijk niet die van Ramses Shaffy en Liesbeth List)
1354 K3 - Heyah mama
1353 JENNIFER LOPEZ - Waiting for tonight
1349 LEOPOLD 3 - Vergeet-mij-nietje
1340 K3 - Oya lélé
1339 O-ZONE - Dragostea din teï
1336 LAURA TESORO - Press pause
1333 GERS PARDOEL - Zo bijzonder
1328 REDNEX - Cotton Eye Joe
1312 JUSTIN BIEBER - Baby
1311 SAM GOORIS - Laat het gras maar groeien
0
geplaatst: 27 december 2021, 17:46 uur
Er waren tijden dat als Barry Gibb een kwartiertje achter een bureau ging zitten hij vier wereldhits had geschreven.
0
geplaatst: 27 december 2021, 17:50 uur
0
geplaatst: 27 december 2021, 17:52 uur
Sade wordt tegenwoordig wat onderschat. Dit is de enige notering. Dat had best meer mogen zijn. Op zijn minst mogen By Your Side en The Sweetest Taboo er ook wel bij.
0
geplaatst: 27 december 2021, 17:55 uur
John Denver heette eigenlijk Henry Deutschendorf, zou hij ook zijn doorgebroken als hij die naam gehouden had? Ik heb dan weer een zwak voor Annies Song en vooral Leaving On a Jet Plane. Mooi sentiment is niet lelijk.
0
geplaatst: 27 december 2021, 18:03 uur
F1-coureur, die Smooth Operator als lijflied heeft aangenomen.
0
geplaatst: 27 december 2021, 18:04 uur
Daar heb je misschien gelijk, maar dat er maar 1352 betere nummers zouden zijn... Moesten het er nu 13520 zijn...
0
Germ (crew)
geplaatst: 27 december 2021, 18:05 uur
Joren999 schreef:
Vorig jaar hadden we idd ook al een discussie over de mythevorming rondom Queen, er lijkt geen kritische noot meer te kunnen zijn. BIjna een sekte
Nu komen er wel een stel toppers.
Schandalig dat ik het niet zelf weet, maar hoort die ping in het nummer zelf? Hij leek zo niet binnen het nummer te passen.
Vorig jaar hadden we idd ook al een discussie over de mythevorming rondom Queen, er lijkt geen kritische noot meer te kunnen zijn. BIjna een sekte

Nu komen er wel een stel toppers.
Schandalig dat ik het niet zelf weet, maar hoort die ping in het nummer zelf? Hij leek zo niet binnen het nummer te passen.
Je bedoelt bij Dave Brubeck? Ruud de Wild deed weer eens lollig. Pingetje was van een lift, want jazz is immers liftmuziek.
0
geplaatst: 27 december 2021, 18:09 uur
Germ schreef:
Je bedoelt bij Dave Brubeck? Ruud de Wild deed weer eens lollig. Pingetje was van een lift, want jazz is immers liftmuziek.
Ah toch wel inderdaad. Het voelde al zo misplaatst.(quote)
0
geplaatst: 27 december 2021, 18:14 uur
Ah de cakeplaat. Het minste nummer van de drie Donna Summers in de lijst.
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 27 december 2021, 18:16 uur
Cakeplaat? Schitterend nummer hoewel ik liever het origineel van Richard Harris hoor. Heeft ooit ook nog in de MuMeLadder gestaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.