Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 30 december 2021, 09:30 uur
Nu twee van mijn stemlijstje achter elkaar: Eye in the sky en Vienna.
2
geplaatst: 30 december 2021, 10:07 uur
Dirruk schreef:
Net als vorig jaar iets vroeger eruit voor Estranged. Is het wel waard.
Net als vorig jaar iets vroeger eruit voor Estranged. Is het wel waard.
Dit is de hele magie van radio en de Top 2000. Je hebt zo'n nummer zo onder de knop om te luisteren, opnieuw en opnieuw en opnieuw, maar ervoor opstaan of later boodschappen te halen, om toch even dat nummer te horen, dat geeft een enorm tevreden gevoel om dan een nummer te mogen horen.
0
geplaatst: 30 december 2021, 10:11 uur
Iemand de Whamageddon nog niet verloren? Bij dezen een waarschuwing
2
geplaatst: 30 december 2021, 10:36 uur
Hehe, eindelijk draaien ze eens de complete versie van When Doves Cry!
3
geplaatst: 30 december 2021, 11:17 uur
Poison is een prima nummer natuurlijk maar dat dit hoger staat dan Halo of flies is toch wel een foutje.
0
geplaatst: 30 december 2021, 11:27 uur
Zo, vergeleken met dat nummer van Lex Uiting klinkt Basket Case ineens als een meesterwerk
1
geplaatst: 30 december 2021, 11:28 uur
Porcupine Head schreef:
Hehe, eindelijk draaien ze eens de complete versie van When Doves Cry!
Hehe, eindelijk draaien ze eens de complete versie van When Doves Cry!
Ik was aan het rijden en had me mentaal al voorbereid op de single versie. Begon spontaan de kreetjes mee te doen toen het de albumversie bleek te zijn. Eindelijk!
1
geplaatst: 30 december 2021, 11:37 uur
Ik had Free Bird op repeat tijdens mijn road trip door Australië, dus dit nummer kan nooit meer kapot voor mij.
1
geplaatst: 30 december 2021, 11:59 uur
1
geplaatst: 30 december 2021, 12:08 uur
En zie hier: de hoogste Nederlandse nieuwe binnenkomer. Helaas is het niet echt hoogdravend, maar we hebben ook ergere nummers gehad. 381 is natuurlijk wel veel te hoog.
0
geplaatst: 30 december 2021, 12:09 uur
Mooi die reactie van Annemiek toen het nummer was afgelopen; ach, Suzan en Freek..
1
geplaatst: 30 december 2021, 12:10 uur
Stop Loving You vind ik een van de sterkere singles van Toto.
0
geplaatst: 30 december 2021, 12:19 uur
Dirruk schreef:
Dan raad ik je aan om Under The Pressure een keer te proberen. De volledige versie.
(quote)
Dan raad ik je aan om Under The Pressure een keer te proberen. De volledige versie.
Neen. Die outro is kut met peren. Ga ik wel ambient luisteren.
0
geplaatst: 30 december 2021, 12:20 uur
Johnny Marr heb je Little Lion Man gehoord? Was toch weer even genieten hoor.
* denotes required fields.