Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2021, 10:16 uur
Ja, ik snap dat ook niet. Als er dan toch iets van Muse gekozen moest worden, dan toch zeker deze niet.
0
geplaatst: 31 december 2021, 10:23 uur
Outlaw104 schreef:
Nee, dit vind ik een heel voorstelbare keuze. Origineel en pakkend lied.(quote)
Ja, ik snap dat ook niet. Als er dan toch iets van Muse gekozen moest worden, dan toch zeker deze niet.
0
geplaatst: 31 december 2021, 10:25 uur
Ik ben vast old-school, maar had toch echt Plug In Baby een stuk hoger verwacht, misschien wel als hoogst genoteerde Muse track.
0
geplaatst: 31 december 2021, 10:25 uur
Was Stil In Mij zo'n wereldhit in Nederland? Ik snap best dat die ballads van RHCP het zo goed doen, maar deze volg ik niet helemaal.
1
geplaatst: 31 december 2021, 10:26 uur
0
mv45 schreef:
Ik ben vast old-school, maar had toch echt Plug In Baby een stuk hoger verwacht, misschien wel als hoogst genoteerde Muse track.
Niet echt mijn nummer in ieder geval, en misschien iets te rauw voor het grote publiek.(quote)
2
mv45 schreef:
Knights of Cydonia is de standaardafsluiter van de concerten van Muse en ik heb ook wel een beetje het gevoel dat dat album echt voor de enorme status van de band zorgde.(quote)
0
geplaatst: 31 december 2021, 10:31 uur
jasper1991 schreef:
Was Stil In Mij zo'n wereldhit in Nederland? Ik snap best dat die ballads van RHCP het zo goed doen, maar deze volg ik niet helemaal.
Geen supergrote hit (hoogste notering in de Top 40 was nummer 23), maar blijkbaar grijsgedraaid op de radio toen het uitkwam. Sindsdien een "klassieker" in Nederland. Nog nooit de Top 2000 gemist en heeft in 2004 zelfs nog op 35 gestaan.Was Stil In Mij zo'n wereldhit in Nederland? Ik snap best dat die ballads van RHCP het zo goed doen, maar deze volg ik niet helemaal.
0
geplaatst: 31 december 2021, 10:36 uur
was deze pagina al eens eerder ter sprake gekomen?
Top 10 per gemeente | NPO Radio 2 - nporadio2.nl
Ik had niet verwacht dat er op de top posities ZO massaal zou worden gestemd.. in bijna alle gemeenten heeft minimaal 1 op de 7 mensen (14%) een stem uitgebracht op (onder andere) Bohemian Rhapsody... Hang naar het oude vertrouwde, zo aan het einde van het jaar?
Top 10 per gemeente | NPO Radio 2 - nporadio2.nl
Ik had niet verwacht dat er op de top posities ZO massaal zou worden gestemd.. in bijna alle gemeenten heeft minimaal 1 op de 7 mensen (14%) een stem uitgebracht op (onder andere) Bohemian Rhapsody... Hang naar het oude vertrouwde, zo aan het einde van het jaar?
0
Onweerwolf
geplaatst: 31 december 2021, 10:39 uur
kaj_666 schreef:
Er staat ook nog een nummer in de lijst waar Floor wel de originele zangeres is
(quote)
Er staat ook nog een nummer in de lijst waar Floor wel de originele zangeres is
Klopt, bij 1 van de 3, bij de andere twee was het Tarja maar draaien ze nieuwe versies met Floor. Dus ja.. dat is echt sneu. Wat een kutzender is het ook.
0
geplaatst: 31 december 2021, 10:52 uur
starbright boy schreef:
Dirruk
Urk is qua inwonertal een kleine gemeente (zo'n 20.000 inwoners slechts, daarmee behoort het tot de kleinste gemeentes) met zeer waarschijnlijk het laagste stempercentage van Nederland. Dus echt gek vind ik dat niet.
Dirruk
Urk is qua inwonertal een kleine gemeente (zo'n 20.000 inwoners slechts, daarmee behoort het tot de kleinste gemeentes) met zeer waarschijnlijk het laagste stempercentage van Nederland. Dus echt gek vind ik dat niet.
Wel een idee voor volgend jaar: even afstemmen op welk pareltje we allemaal gaan stemmen, en dan gelijk ook allemaal even aangeven dat we in Vlieland wonen (1 van de kleinste gemeenten van Nederland). Dan staat het areltje in ieder geval in de top 10 van die gemeente volgend jaar

0
geplaatst: 31 december 2021, 10:52 uur
Porcupine Head schreef:
Klinkt als een kunstmatige klassieker ja.(quote)
Geen supergrote hit (hoogste notering in de Top 40 was nummer 23), maar blijkbaar grijsgedraaid op de radio toen het uitkwam. Sindsdien een "klassieker" in Nederland. Nog nooit de Top 2000 gemist en heeft in 2004 zelfs nog op 35 gestaan.
2
geplaatst: 31 december 2021, 11:14 uur
Net ff keihard meegezongen met Don’t Look Back In Anger. Lekker man, wie doet me wat
0
geplaatst: 31 december 2021, 11:22 uur
Oe, rond 13.30 uur begint het beste blok, dan ga ik eindelijk ook maar eens naar de Top 2000 luisteren:
96. Zoutelande - Bløf ft. Geike
95. Another 45 Miles - Golden Earring
94. Uncharted - Kensington
93. Private Investigations - Dire Straits
, peace en een goede jaarwissel alvast.
96. Zoutelande - Bløf ft. Geike
95. Another 45 Miles - Golden Earring
94. Uncharted - Kensington
93. Private Investigations - Dire Straits
, peace en een goede jaarwissel alvast.
3
geplaatst: 31 december 2021, 11:22 uur
Onpopulaire mening: Bittersweet Symphony is een enorme zeikplaat. Terecht dat ze er weinig aan verdiend hebben.
0
geplaatst: 31 december 2021, 11:23 uur
Joren999 schreef:
Onpopulaire mening: Bittersweet Symphony is een enorme zeikplaat. Terecht dat ze er weinig aan verdiend hebben.
Doe niet zo stoer joh

1
geplaatst: 31 december 2021, 11:24 uur
Haha, het laatste deel van mijn bericht was wat gechargeerd. Het eerste deel sta ik wel volledig achter 

0
geplaatst: 31 december 2021, 11:35 uur
Deze vind ik echt vele malen beter dan die versie met Alderliefste. Krijg bij die band het idee dat ze het talent hebben om alles om zeep te helpen, ook een kwaliteit 

0
geplaatst: 31 december 2021, 11:36 uur
Joren999 schreef:
Deze vind ik echt vele malen beter dan die versie met Alderliefste. Krijg bij die band het idee dat ze het talent hebben om alles om zeep te helpen, ook een kwaliteit
Ach, Laat Ze

3
geplaatst: 31 december 2021, 11:39 uur
Ramses Shaffy is eigenlijk André Hazes voor mensen die naar de toneelschool zijn geweest.
0
geplaatst: 31 december 2021, 11:41 uur
Deze stond nog jaren in de top 10. Is wel flink aan het wegzakken (maar Fix You is daarvoor in de plaats gekomen).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.