Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 26 december 2023, 09:21 uur
Gretz schreef:
Was je wel op tijd om het hele intro te horen? Want dat mixte Paul door m'n audiobericht heen
(wel afgepakt, ik dacht ik maak het precies 29 seconden, maar blijkbaar was er alleen tijd om korte berichten door intro en outro heen te mixen
)
Maar toch weer een leuk mini moment of fame (afbeelding)
Edit: Vanaf 39:00 terugluisteren, mijn 7 seconds of fame
(quote)
Was je wel op tijd om het hele intro te horen? Want dat mixte Paul door m'n audiobericht heen
(wel afgepakt, ik dacht ik maak het precies 29 seconden, maar blijkbaar was er alleen tijd om korte berichten door intro en outro heen te mixen
) Maar toch weer een leuk mini moment of fame (afbeelding)
Edit: Vanaf 39:00 terugluisteren, mijn 7 seconds of fame
Nee, ik viel er vanochtend tijdens het nummer in, maar net wel ff teruggeluisterd. Toch leuk een beetje erkenning voor al je geplug

0
geplaatst: 26 december 2023, 09:34 uur
Dat is wel even fijn gitaarwerk van Tom Petty en Robert Cray achter elkaar.
0
geplaatst: 26 december 2023, 09:50 uur
Na een piek na Armands overlijden in 2015 is Ben Ik Te Min diep weggezakt. Ik heb de radio er wat harder voor gezet.
1
geplaatst: 26 december 2023, 10:32 uur
Na jaren geen enkel nummer van Kane gehoord te hebben (oké oké de nieuwe single daargelaten) viel No Surrender me (relatief gezien) niet eens tegen
0
geplaatst: 26 december 2023, 10:35 uur
vigil schreef:
Na jaren geen enkel nummer van Kane gehoord te hebben (oké oké de nieuwe single daargelaten) viel No Surrender me (relatief gezien) niet eens tegen
Daar ben ik het helemaal mee eens.
1
geplaatst: 26 december 2023, 10:37 uur
Kane is ook een overhated band hoor. Zelfde verhaal met creed.
Maken hele goede muziek maar mensen lopen elkaar graag achterna
Kane mag er wat mij betreft vaker in!
Maken hele goede muziek maar mensen lopen elkaar graag achterna

Kane mag er wat mij betreft vaker in!
0
geplaatst: 26 december 2023, 10:47 uur
Fathead schreef:
Nou niet overdrijven.
Nou niet overdrijven.
Sorry fathead.
Ik wilde nickelback ook nog noemen, maar denk dat ik dan mijn (lage) status hier vergooi.
Ofnee boeie.
Nickelback rocks.
Komt weer een mooi uurtje aan straks guys!
0
geplaatst: 26 december 2023, 10:47 uur
Dus jouw aanname is dat wij een aanname hebben dat Kane ruk is omdat andere dat vinden.
Rare mensen die Kane fans...

Maar dat de band op een gegeven moment best last had van een beetje grootheidswaanzin kan je toch ook niet helemaal ontkennen?

Overigens heb ik een volledig autonome muzikale mening en daarnaast heb ik ook nog wel een "verhaal" met Kane maar dat is misschien niet voor dit topic
1
geplaatst: 26 december 2023, 10:50 uur
vigil schreef:
Dus jouw aanname is dat wij een aanname hebben dat Kane ruk is omdat andere dat vinden.
Maar dat de band op een gegeven moment best last had van een beetje grootheidswaanzin kan je toch ook niet helemaal ontkennen?
Overigens heb ik een volledig autonome muzikale mening en daarnaast heb ik ook nog wel een "verhaal" met Kane maar dat is misschien niet voor dit topic
(quote)

Ik ben niet eens een kane fan hoor maargoed. Overhaten gebeurd gewoon veel bij dat soort bands. Het wordt dan normaal of stoer om te zeggen dat je kane of een nickelback kut vindt. Dat is iets van alle tijden. Ach, ik beoordeel kane op hun muziek. Dat hun zanger een lul is of iets heeft gedaan kan me weinig boeien om heeel eerlijk te zijn.
1
geplaatst: 26 december 2023, 10:51 uur
Juul1998B schreef:
Sorry fathead.
Ik wilde nickelback ook nog noemen, maar denk dat ik dan mijn (lage) status hier vergooi.
Ofnee boeie.
Nickelback rocks.
(quote)
Sorry fathead.
Ofnee boeie.
Nickelback rocks.
Tbh, de zangstem van Dinand past voor mij in het rijtje Axl Rose, Brian Johnson, Chad Kroeger en Bono. Niet te harden gewoon (voor mij persoonlijk dus)
Muzikaal zt het soms nog best aardig in elkaar, maar dat is dan niet genoeg
Maar goed, we weten allemaal dat https://i.gyazo.com/f138c614d43be2dce9034eeb6138a576.png
2
geplaatst: 26 december 2023, 10:52 uur
Jazeker, en het was al zo'n korte nacht

Maar slaap inhalen doen we wel in het nieuwe jaar (net zoals je bij de Trui ook gewoon na het weekend bij kunt komen)
Uiteraard was het het allemaal waard
The National - Bloodbuzz Ohio in de Top 2000 (2023) - terugluisteren dit wil je niet missen!!
0
geplaatst: 26 december 2023, 10:53 uur
Gretz schreef:
Tbh, de zangstem van Dinand past voor mij in het rijtje Axl Rose, Brian Johnson, Chad Kroeger en Bono. Niet te harden gewoon
Maar goed, we weten allemaal dat (afbeelding)
(quote)
Tbh, de zangstem van Dinand past voor mij in het rijtje Axl Rose, Brian Johnson, Chad Kroeger en Bono. Niet te harden gewoon
Maar goed, we weten allemaal dat (afbeelding)
Je sloaaat de spijker op zn kop (wat betreft je tegeltje)
In je eerste zin staan veel foutjes

1
geplaatst: 26 december 2023, 10:56 uur
Het komende uur wordt er een van hoge pieken en diepe dalen. En we beginnen met een piek.
5
geplaatst: 26 december 2023, 11:13 uur
Mirrors is ook wel geweldig hoor 
Oh God, Buble is weer uit zijn SkyRadiogrot gekropen hoor.

Oh God, Buble is weer uit zijn SkyRadiogrot gekropen hoor.
0
geplaatst: 26 december 2023, 11:22 uur
Van het genre 'Michael Buble' zijn er ook zo ongeveer 564 betere versies dan deze
1
geplaatst: 26 december 2023, 11:23 uur
Allemachtig, deze Feeling Good moet verboden worden. Zelfs die van Muse is beter.
1
geplaatst: 26 december 2023, 11:36 uur
Deze Hazes ken ik in eerste toch gekeken via de geweldige cover van Sophie Straat op haar debuut-EP
johan de witt alert!
johan de witt alert!
0
geplaatst: 26 december 2023, 11:51 uur
MEAU verdubbelt haar aantal noteringen in de Top 2000 (zeer terecht!!) Volgend jaar Blijven Rijden ook maar van de bubbling overhevelen
0
geplaatst: 26 december 2023, 11:52 uur
Veel Nederlandstalig dit uurtje - tot nu toe erg leuk, maar nu ben ik geneigd de radio even uit te zetten.
0
geplaatst: 26 december 2023, 11:55 uur
Dan mis je zo wel het mooiste Nederlandse nummer uit de lijst.
1
geplaatst: 26 december 2023, 11:57 uur
Kijk nu kunnen wij praten Julian https://www.forumsmileys.nl
https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExcG12aDBzdWZuNnU4OXp1OGJhYzY1c2s1aDVkOG1iMnFjdjZxNWM1ZCZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/97348XGm93BMlAp5C7/giphy.gif
https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExOHFnNWNqcWN5ODMwemY5eHRkdm5mcWZod3FpaGFocnhsZ3E0eWg5ciZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/WRT1Mwb9YIJg1ivIFj/giphy.gif
Juul1998B: ken je haar debuut-EP al? Die vind ik overall de meeste kwaliteit hebben.
MEAU - Kalmte (2021) - MusicMeter.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.