MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

Was je wel op tijd om het hele intro te horen? Want dat mixte Paul door m'n audiobericht heen (wel afgepakt, ik dacht ik maak het precies 29 seconden, maar blijkbaar was er alleen tijd om korte berichten door intro en outro heen te mixen )

Maar toch weer een leuk mini moment of fame (afbeelding)

Edit: Vanaf 39:00 terugluisteren, mijn 7 seconds of fame

Nee, ik viel er vanochtend tijdens het nummer in, maar net wel ff teruggeluisterd. Toch leuk een beetje erkenning voor al je geplug

Dat is wel even fijn gitaarwerk van Tom Petty en Robert Cray achter elkaar.

Na een piek na Armands overlijden in 2015 is Ben Ik Te Min diep weggezakt. Ik heb de radio er wat harder voor gezet.

Ik zet hem nu harder bij Greatest Love of All.

Na jaren geen enkel nummer van Kane gehoord te hebben (oké oké de nieuwe single daargelaten) viel No Surrender me (relatief gezien) niet eens tegen

vigil schreef:
Na jaren geen enkel nummer van Kane gehoord te hebben (oké oké de nieuwe single daargelaten) viel No Surrender me (relatief gezien) niet eens tegen

Daar ben ik het helemaal mee eens.

Kane is ook een overhated band hoor. Zelfde verhaal met creed.
Maken hele goede muziek maar mensen lopen elkaar graag achterna
Kane mag er wat mij betreft vaker in!

Nou niet overdrijven.

Fathead schreef:
Nou niet overdrijven.

Sorry fathead.
Ik wilde nickelback ook nog noemen, maar denk dat ik dan mijn (lage) status hier vergooi.
Ofnee boeie.
Nickelback rocks.

Komt weer een mooi uurtje aan straks guys!

Juul1998B schreef:
.
Maken hele goede muziek maar mensen lopen elkaar graag achterna

Dus jouw aanname is dat wij een aanname hebben dat Kane ruk is omdat andere dat vinden.

Rare mensen die Kane fans...

Maar dat de band op een gegeven moment best last had van een beetje grootheidswaanzin kan je toch ook niet helemaal ontkennen?

Overigens heb ik een volledig autonome muzikale mening en daarnaast heb ik ook nog wel een "verhaal" met Kane maar dat is misschien niet voor dit topic

vigil schreef:
(quote)

Dus jouw aanname is dat wij een aanname hebben dat Kane ruk is omdat andere dat vinden.

Rare mensen die Kane fans...

Maar dat de band op een gegeven moment best last had van een beetje grootheidswaanzin kan je toch ook niet helemaal ontkennen?

Overigens heb ik een volledig autonome muzikale mening en daarnaast heb ik ook nog wel een "verhaal" met Kane maar dat is misschien niet voor dit topic

Ik ben niet eens een kane fan hoor maargoed. Overhaten gebeurd gewoon veel bij dat soort bands. Het wordt dan normaal of stoer om te zeggen dat je kane of een nickelback kut vindt. Dat is iets van alle tijden. Ach, ik beoordeel kane op hun muziek. Dat hun zanger een lul is of iets heeft gedaan kan me weinig boeien om heeel eerlijk te zijn.

Onweerwolf
Gretz schreef:
Groetjes vanaf de radio x

Je hebt hier je wekker voor gezet, hè?

Juul1998B schreef:
(quote)

Sorry fathead.
Ik wilde nickelback ook nog noemen, maar denk dat ik dan mijn (lage) status hier vergooi.
Ofnee boeie.
Nickelback rocks.

Komt weer een mooi uurtje aan straks guys!

Tbh, de zangstem van Dinand past voor mij in het rijtje Axl Rose, Brian Johnson, Chad Kroeger en Bono. Niet te harden gewoon (voor mij persoonlijk dus)

Muzikaal zt het soms nog best aardig in elkaar, maar dat is dan niet genoeg

Maar goed, we weten allemaal dat https://i.gyazo.com/f138c614d43be2dce9034eeb6138a576.png

Onweerwolf schreef:
(quote)

Je hebt hier je wekker voor gezet, hè?

Jazeker, en het was al zo'n korte nacht

Maar slaap inhalen doen we wel in het nieuwe jaar (net zoals je bij de Trui ook gewoon na het weekend bij kunt komen)

Uiteraard was het het allemaal waard
(afbeelding)
The National - Bloodbuzz Ohio in de Top 2000 (2023) - terugluisteren dit wil je niet missen!!

Gretz schreef:

Maar toch weer een leuk mini moment of fame (afbeelding)

Gretz schreef:
(quote)

Tbh, de zangstem van Dinand past voor mij in het rijtje Axl Rose, Brian Johnson, Chad Kroeger en Bono. Niet te harden gewoon

Muzikaal zt het soms nog best aardig in elkaar, maar dat is dan niet genoeg

Maar goed, we weten allemaal dat (afbeelding)

Je sloaaat de spijker op zn kop (wat betreft je tegeltje)
In je eerste zin staan veel foutjes

Onweerwolf
Kane is objectief kut.

Het komende uur wordt er een van hoge pieken en diepe dalen. En we beginnen met een piek.

Mirrors is ook wel geweldig hoor

Oh God, Buble is weer uit zijn SkyRadiogrot gekropen hoor.

Van feeling good zijn er zo'n 564 betere versies dan deze.

Van het genre 'Michael Buble' zijn er ook zo ongeveer 564 betere versies dan deze

Allemachtig, deze Feeling Good moet verboden worden. Zelfs die van Muse is beter.

Eens met drie bovenstaande.
Veel mindere versie dit

Deze Hazes ken ik in eerste toch gekeken via de geweldige cover van Sophie Straat op haar debuut-EP

johan de witt alert!

Prachtig duet dit.

Tell Him

MEAU verdubbelt haar aantal noteringen in de Top 2000 (zeer terecht!!) Volgend jaar Blijven Rijden ook maar van de bubbling overhevelen

Veel Nederlandstalig dit uurtje - tot nu toe erg leuk, maar nu ben ik geneigd de radio even uit te zetten.

Dan mis je zo wel het mooiste Nederlandse nummer uit de lijst.

Meau vind ik dan wel echt talent uit NL

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:46 uur

geplaatst: vandaag om 03:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.