MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Onweerwolf
Live Forever is een van mijn favoriete nummers ooit, hoogtepunt van de Britpop.

Prachtig nummer idd! Een van mijn favo's van oasis sws!

Gretz schreef:
(quote)

Nice! *o* Hoe kunnen we je herkennen op beeld?

Leren bloesje

Veel plezier, tussen 19:00-21:00 was het weer erg gezellig in het cafe

catdog schreef:
(quote)

Leren bloesje

Beetje matig uurtje upcoming ja. Hopelijk kun je nog wel uit je plaat op I Feel It Coming
(afbeelding)

In de ochtenduurtjes Summertime van Ella en Louis. In de avonduurtjes Summertime van Brainbox. Wat een dag!

En dan moet 8'36'' Roundabout nog komen!

Onweerwolf
catdog schreef:
(quote)

Leren bloesje

*Johnny Marr's boner intensifies*

Onweerwolf schreef:
(quote)

*Johnny Marr's boner intensifies*

*Drooling*

Grappig dat de dj over de video van dont answer me begon. Die clip heeft een enorme indruk gemaakt op mijn jongere zusje. Ze was toen pas 5 . Maar ze leefde helemaal mee.

I feel it coming blijft een draak van een plaat die zo door AI gemaakt had kunnen zijn lmao.
Sws was dit wel een matig uurtje hoor jeez
You could be mine is dan wel heul aardig hoor

Een hele fijne afsluiter van dit uur inderdaad! Live anno nu is die al helemaal geweldig

Onweerwolf schreef:
Live Forever is een van mijn favoriete nummers ooit, hoogtepunt van de Britpop.

Vanavond een half uurtje top 2000 gehoord, waaronder precies deze. Dat was wel een fijne verrassing.

Gretz schreef:
(quote)

Moz en Johnny Marr en co zijn dus serieus een TikTok hype? Had ik niet gedacht.

(afbeelding)

(afbeelding)

Ja man, wie had er voor tiktok nou ooit van The Smiths gehoord?

Eigenlijk hou ik helemaal niet zo van de muziek van Amanda Marshall, maar die Beautiful Goodbye kwam net wel hard binnen. Dat is wat de Top 2000 met je kan doen. Soms worden nummers in de context van de lijst boven zichzelf uitgetild.

Gretz schreef:
(quote)

Beetje matig uurtje upcoming ja. Hopelijk kun je nog wel uit je plaat op I Feel It Coming (afbeelding)

Haha ik dacht; leuk eerste kerstdag afsluiten tijdens Morad’s uurtje. Toen werd de lijst later bekend en ik dacht; oh.

En dan heb ik nog op Something in the Way van Nirvana gestemd. Maar die hoef ik niet in dat café te horen haha.

Maar heb alsnog weer genoten. Wat korter dan gebruikelijk omdat alles binnen no time uitverkocht was maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb rustiger publiek meegemaakt. Ze maakten er alsnog een feestje van tijdens Ph.D. en inderdaad The Weeknd.

Johnny Marr schreef:
(quote)

*Drooling*

(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

catdog schreef:
(quote)

Haha ik dacht; leuk eerste kerstdag afsluiten tijdens Morad’s uurtje. Toen werd de lijst later bekend en ik dacht; oh.

Ik zat in de auto onderweg naar huis in dit idd vrij matige uurtje. Dus zal de stream nog eens moeten terugkijken om te kijken of het lukt om je te spotten

Ja, ik dacht dat je vroeger een ticket kreeg voor 2 uur? Daar hebben ze nu 50 min. van gemaakt? Dat is wel erg aan de korte kant

Gretz schreef:
(quote)

Ik zat in de auto onderweg naar huis in dit idd vrij matige uurtje. Dus zal de stream nog eens moeten terugkijken om te kijken of het lukt om je te spotten

Ja, ik dacht dat je vroeger een ticket kreeg voor 2 uur? Daar hebben ze nu 50 min. van gemaakt? Dat is wel erg aan de korte kant

Ja je wordt sws minstens een half uur van tevoren verwacht en buiten dat café is de sfeer ook top met het café op een groot scherm, dus daar is het ook al leuk om bij te zijn. Dus je kan het als 1,5 uur zien maar al sinds ik ga (2017) werken ze enkel met uurslots.

Heb het even teruggekeken en ik ben volop in beeld tijdens I Feel It Coming. Werd volop op de camera genomen dus lijkt nu, door de edit die ze gedaan hebben, dat ik een videoclip met Morad zit.

Wat is dit Love is a Losing Game een mooi nummer van Amy Winehouse.

Imagine dragons is ook echt wel heel erg kut. Ik vraag me af hoe die lui ooit populair zijn geworden. Ik snap daar oprecht niks van.

Vluchten kan niet meer zal binnen een paar jaar wel verbannen worden naar radio 5. Jammer genoeg.

Fijn om Bloodbuzz Ohio eindelijk in de top 2000 te horen. Gaat volgend jaar waarschijnlijk op mijn stemlijstje, want deze mag/moet hoger in de lijst.

Zo, goedemorgen. Gelijk erin komen met Bloodbuzz Ohio

Suzan en Freek is dan weer een prima moment om de ochtendbehoefte te doen...

Titmeister schreef:
Zo, goedemorgen. Gelijk erin komen met Bloodbuzz Ohio

Was je wel op tijd om het hele intro te horen? Want dat mixte Paul door m'n audiobericht heen (wel afgepakt, ik dacht ik maak het precies 29 seconden, maar blijkbaar was er alleen tijd om korte berichten door intro en outro heen te mixen )

Maar toch weer een leuk mini moment of fame
(afbeelding)

Edit: Vanaf 39:00 terugluisteren, mijn 7 seconds of fame

Titmeister schreef:

Suzan en Freek is dan weer een prima moment om de ochtendbehoefte te doen...

https://i.vgy.me/wytjJs.jpg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.