MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Het huwelijkscadeau van Robert Smith aan zijn vrouw. Zou best een plekje of 1000 omhoog mogen.

Als Ruud de Wild een artiest afkondigt klikt het altijd alsof hij de naam die hij moet noemen van een papier afleest en nooit eerder in zijn bestaan die naam gehoord heeft.

80s Genesis >>> 70s Genesis

Fight me

GrafGantz schreef:
80s Genesis >>> 70s Genesis

Fight me

Mag ik je bevechten met nuance? Ik vind dat ze in beide decennia toppers en enorme draken hebben afgeleverd. Home By The Sea is wel een hoogtepuntje in hun oeuvre, hoeveel decennia je daarin ook meerekent

starbright boy schreef:
Als Ruud de Wild een artiest afkondigt klikt het altijd alsof hij de naam die hij moet noemen van een papier afleest en nooit eerder in zijn bestaan die naam gehoord heeft.

Het verschilt per dag hoe goed ik zijn gespeelde klunzigheid en onwetendheid verdraag...

Er zijn 3 dj's die ik echt beneden gemiddeld verdraag: Van kwaad tot erger: Staverman, De Wild en Van Inkel. De dames hoor ik het liefst. De rest is me om het even.

starbright boy schreef:
Er zijn 3 dj's die ik echt beneden gemiddeld verdraag: Van kwaad tot erger: Staverman, De Wild en Van Inkel. De dames hoor ik het liefst. De rest is me om het even.

Staverman vind ik het ergste eigenlijk. De Wild en Van Inkel spelen gewoon een typetje en dat staat me in het geval van de laatste inderdaad enorm tegen; Staverman doet volgens mij oprecht enorm zijn best, maar vanaf dat ie aan het begin van zijn uurtjes een eerste keer "Wees welkom!" roept, hang ik al in de gordijnen

Volgens mij is nine million bicycles het nummer dat het verst is teruggevallen van haar hoogste plek tot nu toe. Het was in 2005 de nummer 23 en zakt sinds dat jaar elk jaar verder om dit jaar op 1485 uit te komen. Dat is dus 18x op rij zakken.

7 years blijft objectief een zijknummer.

Idd. Vreselijk nummer, dat 7 Years....

Onweerwolf
starbright boy schreef:
Zouden ze dat zo hebben uitgekiend. Dat Ruud de Wild de Borsato's draait?

Hoezo? Houdt de slechtste DJ aller tijden ook zo van barbecues?

He gatsie Lukas Graham,

En straks weer een Borsato in een De Wild uur.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Hoezo? Houdt de slechtste DJ aller tijden ook zo van barbecues?

De Wild heeft Borsato nogal lang verdedigd en bleef hem uit protest draaien toen niemand dat meer deed.

Ik zal wel stront in m'n oren hebben, maar ik hoor niet echt wat uitgerekend dít nummer (7 Years dus) nou tot zo'n pispaaltje maakt hier, ik kan er niet heel veel mee, maar ik kan er ook niet veel op tegen hebben eigenlijk

kaj_666 schreef:
(quote)

Staverman vind ik het ergste eigenlijk. De Wild en Van Inkel spelen gewoon een typetje en dat staat me in het geval van de laatste inderdaad enorm tegen; Staverman doet volgens mij oprecht enorm zijn best, maar vanaf dat ie aan het begin van zijn uurtjes een eerste keer "Wees welkom!" roept, hang ik al in de gordijnen

Altijd jammer van die DJ's die niet snappen dat het nu een weekje niet om hun draait.

A propos: was het niet Ruud de Wild die Marco B. een aantal jaar geleden na een halve minuut wegdraaide?

harm1985 schreef:
(quote)

Altijd jammer van die DJ's die niet snappen dat het nu een weekje niet om hun draait.

A propos: was het niet Ruud de Wild die Marco B. een aantal jaar geleden na een halve minuut wegdraaide?

Ik dacht Rob Stenders?

kaj_666 schreef:
(quote)

Ik dacht Rob Stenders?

Ja, nu je het zegt.

Nee, dat was Rob Stenders. En die mis ik juist nu hij niet meer bij de NPO werkt en de top 2000 niet meer doet.

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)

Mag ik je bevechten met nuance? Ik vind dat ze in beide decennia toppers en enorme draken hebben afgeleverd. Home By The Sea is wel een hoogtepuntje in hun oeuvre, hoeveel decennia je daarin ook meerekent

Home by the Sea staat in mijn kerstplaylist en kwam vanochtend langs en daar heb ik van genoten. Dus daar ga je al met je nuance...

Als het nou objectief kut was geweest.

Onweerwolf
starbright boy schreef:

Van Inkel vind ik nog wel redelijk, was dat vroeger alleszins in ieder geval wel. Staverman is altijd vervelend geweest maar verstaat de techniek van het vak wel. Ruud de Wild is ernstig deprimerend.

starbright boy schreef:
Nee, dat was Rob Stenders. En die mis ik juist nu hij niet meer bij de NPO werkt en de top 2000 niet meer doet.

Ja op zich wel, al was Stenders wel (net als Ruud de Wild trouwens) iemand die er tijdens de Top2000 soms ook echt enorm geen zin in kon hebben, en dat hoorde je dan net wat te duidelijk.. Kan me van Ruud ook een uitzending van een paar jaar terug herinneren waar ie zo liep te klooien dat ie op een gegeven moment de moed maar opgaf en de laatste 5 of 6 nummers non-stop achter elkaar draaide zonder nog iets te zeggen

kaj_666 schreef:
Ik zal wel stront in m'n oren hebben, maar ik hoor niet echt wat uitgerekend dít nummer (7 Years dus) nou tot zo'n pispaaltje maakt hier, ik kan er niet heel veel mee, maar ik kan er ook niet veel op tegen hebben eigenlijk

In mijn oren is het vooral een afschuwelijke pathetische kuttekst gezongen door iemand die zingt alsof iemand permanent tegen zijn ballen aantrapt. Echt niet te doen.

Volgens mij is het verplicht om in te drinken voor je het café in mag. Niemand is zo jolig na één biertje dat hij vrijwillig op dat podium gaat playbacken.

Onweerwolf
starbright boy schreef:
(quote)

De Wild heeft Borsato nogal lang verdedigd en bleef hem uit protest draaien toen niemand dat meer deed.

Oh, daar hou ik dan wel weer van. Ik draai ook graag muziek van mensen die zijn gecancelled.

Ach ik kan prima genieten hoor van Staverman, de Wild en Van Inkel. De ene zit iets meer op de muziek, de ander meer op de grappen en grollen. Juist dat maakt de week zo leuk. Lekker die variatie. Kan me er niet erg aan storen

Ruud gaat even een paar gratis biertjes tappen. Snel de deur van de DJ booth van binnenuit op slot doen.

Dan zitten we alleen met die saaie sidekick brillemans opgescheept, of dat nou beter is...

PT ALERT! STEMPLAAT ALERT!

Arriving Somewhere But Not Here

Nou, kom er maar in PT fanboys en Girls!

Wie houdt twitter in de gaten voor de haat?

Oh ja, ook wel een klein memorabel Top 2000 momentje!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:28 uur

geplaatst: vandaag om 18:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.