Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 december 2023, 13:30 uur
Er blijft toch ook een hoop overbodige zooi in de lijst staan. Dat Eloise - wat. een. verschrikking. En dan nu weer deze overbodige cover van Une Belle Histoire - zijn er echt zo veel mensen die dit uit zichzelf opzetten?
4
geplaatst: 26 december 2023, 13:30 uur
Ik ga even pauze nemen van de beeldschermen (en dus ook MuMe, voor in ieder geval de middag). Want een nieuw familiebezoek wacht en dan zal ik maar sporadisch mee kunnen lezen/posten
Veel plezier allen met het vervolg!
(Geef maar een gil als het hier te rustig wordt
)
Top 2000 staat bij de familie hopelijk wel gewoon aan, dat is het belangrijkste
Op Tweede Kerstdag spelen we ons traditionele bordspel, dat gaat altijd voor andere zaken.
https://afbeelding.dvhn.nl/dvhn/groningen/aaqhk2-B881076489Z.1_20180404082451_000G2SSCU7A.1-0.jpg/alternates/LANDSCAPE_1920/B881076489Z.1_20180404082451_000%2BG2SSCU7A.1-0.jpg
Veel plezier allen met het vervolg!(Geef maar een gil als het hier te rustig wordt
) Top 2000 staat bij de familie hopelijk wel gewoon aan, dat is het belangrijkste
Op Tweede Kerstdag spelen we ons traditionele bordspel, dat gaat altijd voor andere zaken.
https://afbeelding.dvhn.nl/dvhn/groningen/aaqhk2-B881076489Z.1_20180404082451_000G2SSCU7A.1-0.jpg/alternates/LANDSCAPE_1920/B881076489Z.1_20180404082451_000%2BG2SSCU7A.1-0.jpg
0
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 13:31 uur
Arrie schreef:
Ik vind de tekst van Dat Heb Jij Gedaan trouwens met afstand de slechtste tekst van de afgelopen jaren. Wat een drama.
Ik vind de tekst van Dat Heb Jij Gedaan trouwens met afstand de slechtste tekst van de afgelopen jaren. Wat een drama.
Tenenkrommend inderdaad. Als ze er af en toe "Wortjaild! Wortjaild!" doorheen zou schreeuwen zou het ook gewoon niet opvallen.
0
geplaatst: 26 december 2023, 13:39 uur
Onweerwolf schreef:
Tenenkrommend inderdaad. Als ze er af en toe "Wortjaild! Wortjaild!" doorheen zou schreeuwen zou het ook gewoon niet opvallen.
(quote)
Dieptepunt is 'met je furrzoopen daden'. Ze bedoelt waarschijnlijk bezopen en dan legt ze dr klemtoon nog raar ook.
1
geplaatst: 26 december 2023, 14:03 uur
Een uur met grote pieken. Magnificent (She Says) en Uncertain Smile! Met name die laatste jongens, die mag wel iets hoger voor mijn gemoedsrust.
4
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 14:07 uur
Schijnt dat de pianosolo bij die laatste nog is ingespeeld door een bekende Britse tv-presentator.
1
geplaatst: 26 december 2023, 14:08 uur
Dirruk schreef:
Een uur met grote pieken. Magnificent (She Says) en Uncertain Smile! Met name die laatste jongens, die mag wel iets hoger voor mijn gemoedsrust.
Ja, maar ook Guus Meeuwis.
1
geplaatst: 26 december 2023, 14:10 uur
Onweerwolf schreef:
Schijnt dat de pianosolo bij die laatste nog is ingespeeld door een bekende Britse tv-presentator.
Altijd blij met zulke educatieve informatie...Schijnt dat de pianosolo bij die laatste nog is ingespeeld door een bekende Britse tv-presentator.
1
geplaatst: 26 december 2023, 14:10 uur
Onweerwolf schreef:
Ja uit Holland toch ook?
2
geplaatst: 26 december 2023, 14:19 uur
Ik zal het maar opbiechten. Als hardrockbands ballads gaan maken, levert dat vrijwel zonder uitzondering gedrochten op, maar voor Burning Heart heb ik dan wel een zwak. Iets met uitzondering die regels bevestigt etc.
1
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 14:20 uur
Titmeister schreef:
Ik zal het maar opbiechten. Als hardrockbands ballads gaan maken, levert dat vrijwel zonder uitzondering gedrochten op, maar voor Burning Heart heb ik dan wel een zwak. Iets met uitzondering die regels bevestigt etc.
Different Worlds dan ook een kans geven, net ietsje minder maar nog steeds erg goed en zo ongeveer dezelfde stijl.
Ik heb beide nummers nog op een originele dubbel single. ❤️
0
geplaatst: 26 december 2023, 14:23 uur
Fathead schreef:
Deze jongen zingt net zo vervelend als Snelle.
Dat zijn toch ook dezelfde artiesten?

0
geplaatst: 26 december 2023, 14:24 uur
Fathead schreef:
De Dire Straits minnende boomers in het café keken ook enigszins teleurgesteld. In tegenstelling tot het meisje met de Lidl paracetamol voor de camera.
Shiny Happy People!
1
geplaatst: 26 december 2023, 14:24 uur
Shinny Happy People is ineens 5 sterren waard na de zoon van Snelle en Nielson.
1
Onweerwolf
geplaatst: 26 december 2023, 14:26 uur
Fathead schreef:
Maar is hij ook objectief kut? Anders is het slechts "jouw mening".
0
geplaatst: 26 december 2023, 14:29 uur
Het nummer is vanwege de songtekst bij sommigen bekend als Skandal um Rosie!, wat uiteraard niet de echte titel is.
Wikipedia humor.
2
geplaatst: 26 december 2023, 14:48 uur
Speciaal voor de liefhebber (Gretz?) een mooie anekdote bij deze Meeuwis.
Een krappe 20 jaar geleden ging een nichtje van mijn ex vriendin trouwen. En zoals het een goed Brabander betaamt, hoort daar een liedje bij met een zelfgeschreven tekst op de melodie van een bekend nummer. Het dondert en het bliksemt dus.
We waren nog geen vijf zinnen onderweg toen iemand al riep: das best een goede zin, die kunnen we best hergebruiken. En dat werd daarna dus nog een stuk of vijf keer gezegd totdat ze beseften dat er dan weinig zelfgeschreven tekst overbleef. De langste discussie ontstond over het zinnetje 'en we doen het nog eens over, over 25 jaar' wat precies op de melodie paste, maar twee keer over na elkaar, dat kon echt niet. Dus werd de tweede over 'na'. Dat ik opmerkte dat 'binnen' in plaats van de tweede over beter had gepast werd me niet in dank afgenomen (ondanks dat het ook nog eens feitelijk correct was).
Onze relatie heeft de bruiloft niet gehaald.
Een krappe 20 jaar geleden ging een nichtje van mijn ex vriendin trouwen. En zoals het een goed Brabander betaamt, hoort daar een liedje bij met een zelfgeschreven tekst op de melodie van een bekend nummer. Het dondert en het bliksemt dus.
We waren nog geen vijf zinnen onderweg toen iemand al riep: das best een goede zin, die kunnen we best hergebruiken. En dat werd daarna dus nog een stuk of vijf keer gezegd totdat ze beseften dat er dan weinig zelfgeschreven tekst overbleef. De langste discussie ontstond over het zinnetje 'en we doen het nog eens over, over 25 jaar' wat precies op de melodie paste, maar twee keer over na elkaar, dat kon echt niet. Dus werd de tweede over 'na'. Dat ik opmerkte dat 'binnen' in plaats van de tweede over beter had gepast werd me niet in dank afgenomen (ondanks dat het ook nog eens feitelijk correct was).
0
geplaatst: 26 december 2023, 14:56 uur
harm1985 schreef:
Grappig, op onze bruiloft waren er ook mensen die een liedje op de melodie van Het Dondert hadden!
Het huwelijk houdt nog steeds stand, al zo'n slordige 21 jaar.

0
geplaatst: 26 december 2023, 15:52 uur
De makers van "Zuchtmeisjes" presenteren u: "Zuchtjongens".
Tis geen slecht nummer van Conan Gray, maar het gaat wat langs me heen.
Tis geen slecht nummer van Conan Gray, maar het gaat wat langs me heen.
0
geplaatst: 26 december 2023, 16:08 uur
Zouden ze dat zo hebben uitgekiend. Dat Ruud de Wild de Borsato's draait?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.