MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Jij hebt zeker Limburgse roots dan jasper1991?

Vind Bloasmuziek zelf ieder jaar minder worden, helaas

Mijn ouders komen uit Zuid-Limburg dus Gé Reinders werd mij met de paplepel ingegoten. Nu heb ik er niet zoveel meer mee eerlijk gezegd.

Baggy Trouwers....jaren later droeg MC Hammer ze (in de videoclip).

Ik vind 'Bloasmuziek' eerlijk gezegd op zichzelf prima werken. Het nummer komt uit het hart en de melodie is mooi.

Joren999 schreef:
Gretz heeft het al druk genoeg om Eefje de Visser te pluggen. Daar gaat weer ~10 jaar overheen (net als The National), dus over 20 jaar kunnen we King Gizzard verwachten

Ja, gelukkig dat je het nog even aanstipt. Zolang Eefje nog geen spots op de keuzelijst is gegund heeft zij in alles #1 prioriteit, en zou het inefficiënt zijn om me tegelijk op andere artiesten / hiaten in de Top 2000 te focussen. Oepsss

Maar we blijven optimistisch, ik voorspel nu dat het Eefjes succes binnen 2 jaar volgt. Het momentum is nog steeds perfect (volgend jaar ook een nieuw album + tour!!)

Och Gretz, ze heeft al diverse momentums gehad.

Ik ben niet zo'n pluggerd, maar alles en iedereen wordt in die keuzelijst gepleurd (zelfs Porcupine Tree ), maar Eefje dan nog steeds niet. Onbegrijpelijk. Hebben ze een hekel aan dat kind, of zo?

Let op! Hieronder komen gifjes:

Moet ik mij schamen als ik zeg dat ik geen idee heb wie dit is? Suggesties zijn welkom, want jullie maken me wel nieuwsgierig moet ik zeggen...

Ik verbaas me er ook altijd weer over dat Eefje niet eens in de keuzelijst staat. Alsof zij de lijst heeft geboycot ofzo.

Soundtrack van mijn #1 all time favoriete film

Laatst in het vliegtuig nog voor de 5e keer gezien, dat gebeurt me niet vaak met films

https://3.bp.blogspot.com/-f7AfpQep36o/WUKOEPiDyBI/AAAAAAAAKH4/yrKjUsynJqYp0cQPRJn9yUmRNF_itpXKgCLcBGAs/s1600/8-Amelie.gif

https://i.gifer.com/ENdt.gif

Yann Tiersen > Ludovico Einaudi

Oh geen gifjes, Gretz stelt me teleur

Dit zou verboden moeten worden op stationspiano’s.

Gretz schreef:
Laatst in het vliegtuig nog voor de 5e keer gezien, dat gebeurt me niet vaak met films
Ze hadden verder geen keuzelijst?

Pas sinds 2018 staat dit iconische meesterwerkje van Yann Tiersen in de lijst, nog echt niet zo lang dus. Wat Gijs beweerde over Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi klopte voor geen meter. Amélie had z'n wereldwijde release al in 2001. Maar goed, nu een vaste waarde die niet snel de uitgang zal vinden

En zijn Franse uitspraak wil ik ook niet horen man man

Fathead schreef:
Dit zou verboden moeten worden op stationspiano’s.

Jeff Porcaro

Ik heb een zwak voor Mushanga

Poeha schreef:
(quote)
Ze hadden verder geen keuzelijst?

Jawel, maar het aanbod was behoorlijk schraal in vergelijking met Netflix of de gemiddelde concurrent. En ik weet hoe kort m'n concentratieboog vaak is met films, dus ik ging het liefst iets kijken wat ik door en door kende

Films werken voor mij toch het allerbeste op het grote bioscoopscherm, op andere plekken ben ik megasnel afgeleid

Martijn Jonkers schreef:
Ik heb een zwak voor Mushanga

Ik ook, mijn favo Toto.

De mijne ook!

Bij het horen van deze gaf ik de hoop op dat Ed Sheeran ooit nog weer leuke liedjes ging schrijven

Ed Sheeran is objectief kut

Fathead schreef:
De mijne ook!
Na Home of the Brave, White Sister en Angela.

Het Texaanse zonnetje 🇺🇸🩵 #TruiKlassieker

De staat die ik op m'n volgende Amerikatrip zeker wil meepakken (woont ook een deel van mijn familie). En Austin kent een paar leuke festivals, zoals SXSW en Austin City Limits

Nog nooit gehoord dit. Doe mij maar Summer Sun van Texas

Outlaw104 schreef:
(quote)
Na Home of the Brave, White Sister en Angela.
En vele anderen. Nee, Mushanga zal nooit tot mijn lievelings-Totonummers behoren.
Home of the Brave en White Sister daarentegen

De een-na-mooiste Nederlandse ESF-inzending die ik ken. Toen Waylon nog pruimbaar was en dit in combinatie met DeLange erg goed werkte.

GrafGantz schreef:
Nog nooit gehoord dit. Doe mij maar Summer Sun van Texas

Allebei heerlijk, maar je bedoelt dus dat je nog nooit hebt gehoord van Texas Sun van Khruangbin & Leon Bridges. Hoe dan?

Hilversum III

Herman met zijn paljas

"ieder had zijn eigen (Top 2000) stem"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:47 uur

geplaatst: vandaag om 06:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.