Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 27 december 2023, 14:21 uur
Jij hebt zeker Limburgse roots dan jasper1991?
Vind Bloasmuziek zelf ieder jaar minder worden, helaas
Vind Bloasmuziek zelf ieder jaar minder worden, helaas
0
geplaatst: 27 december 2023, 14:21 uur
Mijn ouders komen uit Zuid-Limburg dus Gé Reinders werd mij met de paplepel ingegoten. Nu heb ik er niet zoveel meer mee eerlijk gezegd.
0
geplaatst: 27 december 2023, 14:22 uur
Baggy Trouwers....jaren later droeg MC Hammer ze (in de videoclip).
1
geplaatst: 27 december 2023, 14:23 uur
Ik vind 'Bloasmuziek' eerlijk gezegd op zichzelf prima werken. Het nummer komt uit het hart en de melodie is mooi.
0
geplaatst: 27 december 2023, 14:24 uur
Joren999 schreef:
Gretz heeft het al druk genoeg om Eefje de Visser te pluggen. Daar gaat weer ~10 jaar overheen (net als The National), dus over 20 jaar kunnen we King Gizzard verwachten
Gretz heeft het al druk genoeg om Eefje de Visser te pluggen. Daar gaat weer ~10 jaar overheen (net als The National), dus over 20 jaar kunnen we King Gizzard verwachten
Ja, gelukkig dat je het nog even aanstipt. Zolang Eefje nog geen spots op de keuzelijst is gegund heeft zij in alles #1 prioriteit, en zou het inefficiënt zijn om me tegelijk op andere artiesten / hiaten in de Top 2000 te focussen. Oepsss
Maar we blijven optimistisch, ik voorspel nu dat het Eefjes succes binnen 2 jaar volgt. Het momentum is nog steeds perfect (volgend jaar ook een nieuw album + tour!!)
2
geplaatst: 27 december 2023, 14:26 uur
Och Gretz, ze heeft al diverse momentums gehad.
Ik ben niet zo'n pluggerd, maar alles en iedereen wordt in die keuzelijst gepleurd (zelfs Porcupine Tree
), maar Eefje dan nog steeds niet. Onbegrijpelijk. Hebben ze een hekel aan dat kind, of zo?
Ik ben niet zo'n pluggerd, maar alles en iedereen wordt in die keuzelijst gepleurd (zelfs Porcupine Tree
), maar Eefje dan nog steeds niet. Onbegrijpelijk. Hebben ze een hekel aan dat kind, of zo?
0
geplaatst: 27 december 2023, 14:28 uur
Moet ik mij schamen als ik zeg dat ik geen idee heb wie dit is? Suggesties zijn welkom, want jullie maken me wel nieuwsgierig moet ik zeggen...
0
Ik verbaas me er ook altijd weer over dat Eefje niet eens in de keuzelijst staat. Alsof zij de lijst heeft geboycot ofzo.
2
Soundtrack van mijn #1 all time favoriete film
Laatst in het vliegtuig nog voor de 5e keer gezien, dat gebeurt me niet vaak met films
https://3.bp.blogspot.com/-f7AfpQep36o/WUKOEPiDyBI/AAAAAAAAKH4/yrKjUsynJqYp0cQPRJn9yUmRNF_itpXKgCLcBGAs/s1600/8-Amelie.gif
https://i.gifer.com/ENdt.gif
Laatst in het vliegtuig nog voor de 5e keer gezien, dat gebeurt me niet vaak met films
https://3.bp.blogspot.com/-f7AfpQep36o/WUKOEPiDyBI/AAAAAAAAKH4/yrKjUsynJqYp0cQPRJn9yUmRNF_itpXKgCLcBGAs/s1600/8-Amelie.gif
https://i.gifer.com/ENdt.gif
0
geplaatst: 27 december 2023, 14:29 uur
Gretz schreef:
Ze hadden verder geen keuzelijst? Laatst in het vliegtuig nog voor de 5e keer gezien, dat gebeurt me niet vaak met films

0
geplaatst: 27 december 2023, 14:30 uur
Pas sinds 2018 staat dit iconische meesterwerkje van Yann Tiersen in de lijst, nog echt niet zo lang dus. Wat Gijs beweerde over Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi klopte voor geen meter. Amélie had z'n wereldwijde release al in 2001. Maar goed, nu een vaste waarde die niet snel de uitgang zal vinden
En zijn Franse uitspraak wil ik ook niet horen man man
En zijn Franse uitspraak wil ik ook niet horen man man

1
geplaatst: 27 december 2023, 14:30 uur
0
geplaatst: 27 december 2023, 14:33 uur
Jawel, maar het aanbod was behoorlijk schraal in vergelijking met Netflix of de gemiddelde concurrent. En ik weet hoe kort m'n concentratieboog vaak is met films, dus ik ging het liefst iets kijken wat ik door en door kende
Films werken voor mij toch het allerbeste op het grote bioscoopscherm, op andere plekken ben ik megasnel afgeleid

0
geplaatst: 27 december 2023, 14:36 uur
Bij het horen van deze gaf ik de hoop op dat Ed Sheeran ooit nog weer leuke liedjes ging schrijven 

0
geplaatst: 27 december 2023, 14:39 uur
Fathead schreef:
De mijne ook!
Na Home of the Brave, White Sister en Angela.De mijne ook!
1
geplaatst: 27 december 2023, 14:40 uur
Het Texaanse zonnetje 🇺🇸🩵 #TruiKlassieker
De staat die ik op m'n volgende Amerikatrip zeker wil meepakken (woont ook een deel van mijn familie). En Austin kent een paar leuke festivals, zoals SXSW en Austin City Limits
De staat die ik op m'n volgende Amerikatrip zeker wil meepakken (woont ook een deel van mijn familie). En Austin kent een paar leuke festivals, zoals SXSW en Austin City Limits
1
geplaatst: 27 december 2023, 14:44 uur
En vele anderen. Nee, Mushanga zal nooit tot mijn lievelings-Totonummers behoren.
Home of the Brave en White Sister daarentegen
Home of the Brave en White Sister daarentegen

0
geplaatst: 27 december 2023, 14:44 uur
De een-na-mooiste Nederlandse ESF-inzending die ik ken. Toen Waylon nog pruimbaar was en dit in combinatie met DeLange erg goed werkte.
0
geplaatst: 27 december 2023, 14:45 uur
Allebei heerlijk, maar je bedoelt dus dat je nog nooit hebt gehoord van Texas Sun van Khruangbin & Leon Bridges. Hoe dan?
1
geplaatst: 27 december 2023, 14:47 uur
Hilversum III
Herman met zijn paljas
"ieder had zijn eigen (Top 2000) stem"
Herman met zijn paljas

"ieder had zijn eigen (Top 2000) stem"
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.