MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Ik beveel praktisch alles van Queen aan.

RuudC schreef:
Ik beveel praktisch alles van Queen aan.

Greatest Hits Vol. 1 en 2 is meer dan voldoende.

Slowgaze schreef:
(quote)

Ik snap die titel ook nooit. Wat is die het die aan het dansen is?

Vraag dat aan de man die het Koningslied schreef.

Maar jij als poëet moet dit soort dichterlijke vrijheid toch kunnen waarderen?

Ik luister de Top 2000 samen met m'n Amerikaanse vrouw, en op momenten als dit schaam ik me dus echt kapot. Hoe leg ik dit in vredesnaam uit?

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
Ik luister de Top 2000 samen met m'n Amerikaanse vrouw, en op momenten als dit schaam ik me dus echt kapot. Hoe leg ik dit in vredesnaam uit?

Wat is er dan precies mis met je Amerikaanse vrouw?

Eigenlijk moet er een timer in beeld lopen, dat je weet wanneer je het weer van mute af kunt halen.

En dan nu de intro van Studio Sport.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Wat is er dan precies mis met je Amerikaanse vrouw?

Heb je een uurtje?

Och och, op internet durf je wel, he. Arme mevrouw Gantz.

Huis al te koop staan?

Slowgaze schreef:
(quote)

Ik snap die titel ook nooit. Wat is die het die aan het dansen is?
Niet al te ingewikkeld, John Ewbank was zijn tijd iets vooruit en wilde het genderneutraal houden. Of hij wist al iets van Marco wat wij nog niet wisten.

harm1985 schreef:
(quote)

Greatest Hits Vol. 1 en 2 is meer dan voldoende.

Typisch zo'n dubbelalbum die beter was geweest als enkelaar.

Even een vraagje aan degenen die er toen al bij waren, praatte iedereen in die tijd zoals Robert Long hier zingt? Dat idee krijg ik soms een beetje.

Onweerwolf
Joren999 schreef:
Even een vraagje aan degenen die er toen al bij waren, praatte iedereen in die tijd zoals Robert Long hier zingt? Dat idee krijg ik soms een beetje.

Alleen fatsoenlijke mensen.

Joren999 schreef:
Op televisie praatte, maar daar kwam je alleen op als je zo praatte. Ik was er ook niet bij trouwens.

Onweerwolf
Robert Long is trouwens een van de weinige BN'ers die ik altijd heel hoog heb gehad. Briljante en fascinerende man.

Als ik zo over hem lees kan ik me daar wel in vinden. Dit nummer vond ik echter niet veel helaas.

Robert Long sprak over het algemeen heel keurig.

Clannad & Bono samen
Gevolgd door CCR en straks ZZ Top...nog veel meer

cosmic kid (moderator)
Onweerwolf schreef:
Robert Long is trouwens een van de weinige BN'ers die ik altijd heel hoog heb gehad. Briljante en fascinerende man.

Ik ben het niet altijd met je eens maar nu zeker wel. Het is een hoopgevend teken van beschaving dat er nog steeds mensen zijn die Robert Long in hun stemlijstje opnemen.

Flink zijn. Pure literatuur. Geen woord te veel of te weinig en elke komma, elke punt, staat op de juiste plek.

Ik ken hem alleen van 10 voor taal, vreselijk saai was dat.

Joren999 schreef:

Ja. En nog langer geleden klonk iedereen als het Polygoonjournaal.

Ja en daarvoor was het nogal schreeuwerig en commanderend.

Echt een blokje voor Slowgaze dit trouwens

Doe mij maar de versie van Nana Mouskouri.

CCR blijft toch redelijk onverwoestbaar en voor het Eliminator-album van ZZ top heb ik een zwak. Deze vreugd werd ras weer om zeep geholpen door de SGP- muziek van Raccoon en een opanummer van Dire Straits.

Joren999 schreef:
Echt een blokje voor Slowgaze dit trouwens

Wat is het tegenovergestelde van een erectie? Want dat is wat ik van Dire Straits krijg.

Verheug mij om de boomers te zien bij het volgende nummer van Kanye West!

Deze van Dire Straits is wel onnoemelijk saai. Goed geproduceerd, vakkundig gemusiceerd maar er gebeurt helemaal niets...

Eindelijk een nummer waarop ik heb gestemd... Oh oh Parijs!

Hier ook, stemplaatje en een banger hoor!

Had Kanye eigenlijk persoonlijk gecanceld na al zijn rare shit, maar ik ga zometeen toch 'married Kate and Ashley' roepen met een lage stem.

Onweerwolf
trebremmit schreef:
Ik ken hem alleen van 10 voor taal, vreselijk saai was dat.

Enige quiz, naast die ene met Astrid Joosten en Per Seconde Wijzer die de moeite van het bekijken waard zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:29 uur

geplaatst: vandaag om 02:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.