Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
1
geplaatst: 27 december 2023, 17:45 uur
RuudC schreef:
Ik beveel praktisch alles van Queen aan.
Ik beveel praktisch alles van Queen aan.
Greatest Hits Vol. 1 en 2 is meer dan voldoende.
0
geplaatst: 27 december 2023, 17:46 uur
Vraag dat aan de man die het Koningslied schreef.
Maar jij als poëet moet dit soort dichterlijke vrijheid toch kunnen waarderen?
1
geplaatst: 27 december 2023, 17:49 uur
Ik luister de Top 2000 samen met m'n Amerikaanse vrouw, en op momenten als dit schaam ik me dus echt kapot. Hoe leg ik dit in vredesnaam uit? 

2
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2023, 17:51 uur
GrafGantz schreef:
Ik luister de Top 2000 samen met m'n Amerikaanse vrouw, en op momenten als dit schaam ik me dus echt kapot. Hoe leg ik dit in vredesnaam uit?
Wat is er dan precies mis met je Amerikaanse vrouw?
2
geplaatst: 27 december 2023, 17:51 uur
Eigenlijk moet er een timer in beeld lopen, dat je weet wanneer je het weer van mute af kunt halen.
En dan nu de intro van Studio Sport.
En dan nu de intro van Studio Sport.
0
geplaatst: 27 december 2023, 17:52 uur
1
geplaatst: 27 december 2023, 17:53 uur
Och och, op internet durf je wel, he. Arme mevrouw Gantz.
Huis al te koop staan?
Huis al te koop staan?
1
geplaatst: 27 december 2023, 18:10 uur
Niet al te ingewikkeld, John Ewbank was zijn tijd iets vooruit en wilde het genderneutraal houden. Of hij wist al iets van Marco wat wij nog niet wisten.
0
geplaatst: 27 december 2023, 18:21 uur
Typisch zo'n dubbelalbum die beter was geweest als enkelaar.

0
geplaatst: 27 december 2023, 18:28 uur
Even een vraagje aan degenen die er toen al bij waren, praatte iedereen in die tijd zoals Robert Long hier zingt? Dat idee krijg ik soms een beetje.
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2023, 18:32 uur
Joren999 schreef:
Even een vraagje aan degenen die er toen al bij waren, praatte iedereen in die tijd zoals Robert Long hier zingt? Dat idee krijg ik soms een beetje.
Alleen fatsoenlijke mensen.
0
geplaatst: 27 december 2023, 18:32 uur
Joren999 schreef:
Op televisie praatte, maar daar kwam je alleen op als je zo praatte. Ik was er ook niet bij trouwens.Even een vraagje aan degenen die er toen al bij waren, praatte iedereen in die tijd zoals Robert Long hier zingt? Dat idee krijg ik soms een beetje.
2
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2023, 18:33 uur
Robert Long is trouwens een van de weinige BN'ers die ik altijd heel hoog heb gehad. Briljante en fascinerende man.
0
geplaatst: 27 december 2023, 18:34 uur
Als ik zo over hem lees kan ik me daar wel in vinden. Dit nummer vond ik echter niet veel helaas.
0
geplaatst: 27 december 2023, 18:34 uur
Robert Long sprak over het algemeen heel keurig.
Clannad & Bono samen
Gevolgd door CCR en straks ZZ Top...nog veel meer

Clannad & Bono samen

Gevolgd door CCR en straks ZZ Top...nog veel meer

0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 27 december 2023, 18:35 uur
Onweerwolf schreef:
Robert Long is trouwens een van de weinige BN'ers die ik altijd heel hoog heb gehad. Briljante en fascinerende man.
Ik ben het niet altijd met je eens maar nu zeker wel. Het is een hoopgevend teken van beschaving dat er nog steeds mensen zijn die Robert Long in hun stemlijstje opnemen.
Flink zijn. Pure literatuur. Geen woord te veel of te weinig en elke komma, elke punt, staat op de juiste plek.
0
geplaatst: 27 december 2023, 18:42 uur
Ik ken hem alleen van 10 voor taal, vreselijk saai was dat.
1
geplaatst: 27 december 2023, 18:44 uur
Joren999 schreef:
Ja. En nog langer geleden klonk iedereen als het Polygoonjournaal.
4
geplaatst: 27 december 2023, 18:50 uur
CCR blijft toch redelijk onverwoestbaar en voor het Eliminator-album van ZZ top heb ik een zwak. Deze vreugd werd ras weer om zeep geholpen door de SGP- muziek van Raccoon en een opanummer van Dire Straits.
0
geplaatst: 27 december 2023, 18:52 uur
Wat is het tegenovergestelde van een erectie? Want dat is wat ik van Dire Straits krijg.
1
geplaatst: 27 december 2023, 18:53 uur
Verheug mij om de boomers te zien bij het volgende nummer van Kanye West!
0
geplaatst: 27 december 2023, 18:53 uur
Deze van Dire Straits is wel onnoemelijk saai. Goed geproduceerd, vakkundig gemusiceerd maar er gebeurt helemaal niets...
0
geplaatst: 27 december 2023, 18:54 uur
Eindelijk een nummer waarop ik heb gestemd... Oh oh Parijs!
0
geplaatst: 27 december 2023, 18:55 uur
Had Kanye eigenlijk persoonlijk gecanceld na al zijn rare shit, maar ik ga zometeen toch 'married Kate and Ashley' roepen met een lage stem.
2
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2023, 18:55 uur
trebremmit schreef:
Enige quiz, naast die ene met Astrid Joosten en Per Seconde Wijzer die de moeite van het bekijken waard zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.