MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Beste nummer van Rolling Stones

Eensch.

De Stones hebben dit nummer geperfectioneerd. Die had er best in mogen staan. Deze van Dylan is ook erg leuk hoor.

Close to the Edge van Yes is zeker ook al geweest bedenk ik me nu, of staat die (hopelijk) hoger in de lijst?

So lonely is het beste nummer van the police.
Ik denk dat weinig het met me eens zullen zijn maaruh
Ik ben team so lonely.

Owner of a Lonely Heart , staat die er nog in?

Deze Dylan staat zeker 1000 plekken te laag. Nota bene jaren lang op nummer 1 in de top 500 van Rolling Stone Magazine.

johan de witt schreef:

Ja, maar dat vind ik een draak van een nummer.

Juul1998B schreef:
So lonely is het beste nummer van the police.
Ik denk dat weinig het met me eens zullen zijn maaruh
Ik ben team so lonely.

Every Breath You Take uiteraard

johan de witt schreef:

Heerlijk nummer, hun beste!
Hun enige eigk

ABDrums schreef:
(quote)

Ja, maar dat vind ik een draak van een nummer.

Ja die vind ik juist wél leuk

johan de witt schreef:
(quote)

Every Breath You Take uiteraard

Te gehyped en te veel geluisterd maar ook errug nice ofcourse!

Walking on the Moon

Voor mij een klein smetje in dit fijne uur. De stem van Sting vind ik vervelend. Vooral op dit nummer.

Dirruk schreef:
Voor mij een klein smetje in dit fijne uur. De stem van Sting vind ik vervelend. Vooral op dit nummer.

Kan ik best begrijpen. Je moet er van houden. Echt een love of hate.
Zo, dat zijn 2 cliches achter elkaar, lol.

Dirruk schreef:

Ik dacht de enige hier te zijn met die mening, maar ik sluit me er helemaal bij aan. So Lonely vind ik dan nog qua energie leuk om te luisteren, maar het gros van de nummers van The Police kan me gestolen worden. En de stem van Sting vind ik ook vervelend inderdaad.

Stings like a bee

Sting is wel fan van psychedelica, dat hoor je ook wel in veel nummers terug vind ik. (Deze dan niet)

In Fragile bedoel je?

Als we het trouwens over ‘love or hate’ stemmen hebben, wat vind je dan van Peter Hammill? Ik vind hem fabelachtig goed, vooral bij Van Der Graaf Generator.

johan de witt schreef:
In Fragile bedoel je?

Bijvoorbeeld ja!

ABDrums schreef:
Als we het trouwens over ‘love or hate’ stemmen hebben, wat vind je dan van Peter Hammill? Ik vind hem fabelachtig goed, vooral bij Van Der Graaf Generator.

Ja zou er ook in moeten staan. De betere prog

ABDrums schreef:

Hmm tja, prog stemmen heb ik persoonlijk niet veel mee. Veel prog bands lijken dezelfde stem te hebben joh, maar van der graaf vind ik nog wel gaan.
Rush bijvoorbeeld vind ik verschrikkelijk, evenals nog veel prog bands, sorry abdrums

johan de witt schreef:
(quote)

Refugees en Killer vind ik niet eens zo heel gek voor de Top2000. Die nummers zijn relatief compact en behapbaar, maar toch bloedmooi en typisch VDGG

Adele
NPC muziek

johan de witt schreef:
(quote)

Zei de kenner en liefhebber

Juul1998B schreef:
(quote)

Hmm tja, prog stemmen heb ik persoonlijk niet veel mee. Veel prog bands lijken dezelfde stem te hebben joh, maar van der graaf vind ik nog wel gaan.
Rush bijvoorbeeld vind ik verschrikkelijk, evenals nog veel prog bands, sorry abdrums

Er zit wel degelijk heel, heel veel verschil in progzangers, maar dat terzijde. Vind je zowel de oudere (jaren ‘70) prog als de nieuwe prog verschrikkelijk? Ik had gedacht dat je de wat modernere progressieve bands wel zou kunnen waarderen.

Rush is best prima toch? Wat is er nou weer mis met Rush? Je kunt toch niet ontkennen dat de drums van Neil en de baslijnen van Geddy werkelijk fenomenaal zijn?

luigifort schreef:
(quote)

Zei de kenner en liefhebber

Van alle markten thuis

Jij bent de Albert Cuyp van de muziek

Waterlooplein tegenwoordig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.