Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
3
geplaatst: 27 december 2023, 23:50 uur
De Stones hebben dit nummer geperfectioneerd. Die had er best in mogen staan. Deze van Dylan is ook erg leuk hoor.
0
geplaatst: 27 december 2023, 23:52 uur
Close to the Edge van Yes is zeker ook al geweest bedenk ik me nu, of staat die (hopelijk) hoger in de lijst?
0
geplaatst: 27 december 2023, 23:53 uur
So lonely is het beste nummer van the police. 
Ik denk dat weinig het met me eens zullen zijn maaruh
Ik ben team so lonely.

Ik ben team so lonely.
1
geplaatst: 27 december 2023, 23:54 uur
Deze Dylan staat zeker 1000 plekken te laag. Nota bene jaren lang op nummer 1 in de top 500 van Rolling Stone Magazine.
0
johan de witt schreef:
Owner of a Lonely Heart , staat die er nog in?
Ja, maar dat vind ik een draak van een nummer.
2
Juul1998B schreef:
Ik ben team so lonely.

Ik ben team so lonely.
Every Breath You Take uiteraard

2
geplaatst: 27 december 2023, 23:55 uur
johan de witt schreef:
Heerlijk nummer, hun beste!
Hun enige eigk

2
geplaatst: 27 december 2023, 23:55 uur
Te gehyped en te veel geluisterd maar ook errug nice ofcourse!
1
geplaatst: 27 december 2023, 23:56 uur
Voor mij een klein smetje in dit fijne uur. De stem van Sting vind ik vervelend. Vooral op dit nummer.
1
geplaatst: 27 december 2023, 23:57 uur
Dirruk schreef:
Voor mij een klein smetje in dit fijne uur. De stem van Sting vind ik vervelend. Vooral op dit nummer.
Kan ik best begrijpen. Je moet er van houden. Echt een love of hate.
Zo, dat zijn 2 cliches achter elkaar, lol.
0
geplaatst: 27 december 2023, 23:58 uur
Dirruk schreef:
Ik dacht de enige hier te zijn met die mening, maar ik sluit me er helemaal bij aan. So Lonely vind ik dan nog qua energie leuk om te luisteren, maar het gros van de nummers van The Police kan me gestolen worden. En de stem van Sting vind ik ook vervelend inderdaad.
1
geplaatst: 27 december 2023, 23:59 uur
Sting is wel fan van psychedelica, dat hoor je ook wel in veel nummers terug vind ik. (Deze dan niet)
1
geplaatst: 28 december 2023, 00:00 uur
Als we het trouwens over ‘love or hate’ stemmen hebben, wat vind je dan van Peter Hammill? Ik vind hem fabelachtig goed, vooral bij Van Der Graaf Generator.
2
geplaatst: 28 december 2023, 00:00 uur
johan de witt schreef:
In Fragile bedoel je?
In Fragile bedoel je?
Bijvoorbeeld ja!
1
geplaatst: 28 december 2023, 00:01 uur
ABDrums schreef:
Als we het trouwens over ‘love or hate’ stemmen hebben, wat vind je dan van Peter Hammill? Ik vind hem fabelachtig goed, vooral bij Van Der Graaf Generator.
Ja zou er ook in moeten staan. De betere prog
0
geplaatst: 28 december 2023, 00:02 uur
ABDrums schreef:
Hmm tja, prog stemmen heb ik persoonlijk niet veel mee. Veel prog bands lijken dezelfde stem te hebben joh, maar van der graaf vind ik nog wel gaan.
Rush bijvoorbeeld vind ik verschrikkelijk, evenals nog veel prog bands, sorry abdrums

0
geplaatst: 28 december 2023, 00:03 uur
Refugees en Killer vind ik niet eens zo heel gek voor de Top2000. Die nummers zijn relatief compact en behapbaar, maar toch bloedmooi en typisch VDGG
0
geplaatst: 28 december 2023, 00:05 uur
Juul1998B schreef:
Hmm tja, prog stemmen heb ik persoonlijk niet veel mee. Veel prog bands lijken dezelfde stem te hebben joh, maar van der graaf vind ik nog wel gaan.
Rush bijvoorbeeld vind ik verschrikkelijk, evenals nog veel prog bands, sorry abdrums
(quote)
Er zit wel degelijk heel, heel veel verschil in progzangers, maar dat terzijde. Vind je zowel de oudere (jaren ‘70) prog als de nieuwe prog verschrikkelijk? Ik had gedacht dat je de wat modernere progressieve bands wel zou kunnen waarderen.
Rush is best prima toch? Wat is er nou weer mis met Rush? Je kunt toch niet ontkennen dat de drums van Neil en de baslijnen van Geddy werkelijk fenomenaal zijn?

1
geplaatst: 28 december 2023, 00:06 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.