MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Arrie schreef:
(quote)

Zelfs al waren/zijn ze dat, dan nog heeft dEUS niet zo'n overbekende hit als Not an Addict. Eén groot nummer hebben is een grotere kans om de Top 2000 te halen, zou ik zeggen.

Not an Addict is objectief kut.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Not an Addict is objectief kut.

Jouw hoofd is objectief kut.

Mourat maakt er zo wel een one man show van (heeft alle tijd).

Stel dat Echoes van Pink Floyd en Tubular Bells ooit precies achter elkaar komen en dat nou net in een uur van Jeroen van Inkel valt.....

Arrie schreef:
(quote)

Jouw hoofd is objectief kut.

Gelukkig moet ik niet dagelijks op jouw grafkop kijken

starbright boy schreef:
Stel dat Echoes van Pink Floyd en Tubular Bells ooit precies achter elkaar komen en dat nou net in een uur van Jeroen van Inkel valt.....

Dan heeft hij wel veel tijd om de intro's vol te kletsen...

Zo, even over een dijk terug naar huis gereden. Dat is toch wel een belevenis hoor met Tubular Bells zo.

Als je tegen de slaap probeert te vechten helpt dit niet echt mee. Terwijl Echoes altijd voorbij lijkt te vliegen.

Komend uur weer een ladderfinalist

starbright boy schreef:
Overcome is bij mij nooit ingewerkt.

Een van de lelijkste nummers ooit gemaakt!

Goh komend uur Simple Minds met New Gold Dream. Die zag ik even niet aankomen. Ben wel toe aan komend uur. Afgelopen uur was met afstand de vervelendste. Zonde dat de Stones hier tussen stonden.

Nu al zin in Hocus Pocus van Focus, het hoogtepunt van dit uur.

Ik krijg elke keer dat ik ze hoor een grotere hekel aan Dire Straits. De sufste band die ooit bestond zo ongeveer. Maar het is ook duidelijk het slechtste van dit uur. Dus ik zit het even uit.

Hahah ik vind dit nummer van DS echt prachtig

Geef mij maar Abba.

Maar de mooiste dit uur is Dusty Springfield.

Mooi nummer van ABBA. Verveelt nooit.

Eén van de mooiste ABBA's

One of us is crying,
one of us is dying!

Michael Jackson is objectief kut. En het gelul van Jeroen van Inkel ook.

Ralph. schreef:
One of us is crying,
one of us is dying!

Nou ik van allebei een beetje van deze ABBA. Geen hater verder.

ABDrums schreef:
Michael Jackson is objectief kut. En het gelul van Jeroen van Inkel ook.

v

Niks mis met Michael. Al hoor ik liever nummers uit de tijd van Off The Wall of Thriller en dit is uberhaupt niet een van zijn betere. Jeroen daarentegen.

ABDrums schreef:
Michael Jackson is objectief kut.

Hou jij alleen van rock en metal ofzo? Ik zit me serieus af te vragen of ik je ooit positief heb gezien over iets anders.

Dit nummer in Baby Driver

Van Michael naar Focus (ook ontdekt door Baby Driver). Heerlijk!

Dusty Springfield is misschien wel mijn favoriete stem ooit.

Ik vind dit echt zo overschat. Hoort zeker in de lijst, maar dan staat er zo weinig soul in en dan dit wel.

Arrie schreef:
(quote)

Hou jij alleen van rock en metal ofzo? Ik zit me serieus af te vragen of ik je ooit positief heb gezien over iets anders.

Dat zijn mijn favoriete genres ja, maar van goede pop kan ik zeker ook genieten. Michael Jackson heb ik altijd al een heel vervelende artiest gevonden, dat kan ik ook niet helpen en dat zal ook nooit veranderen.

Als je me nooit ergens anders positief hebt zien schrijven over andere muziek, dan zul je toch beter onderzoek moeten gaan doen.

Jammer dat van Hocus Pocus niet de volledige versie wordt gespeeld. Een regelrechte banger wat mij betreft.

Ik zal het eens in de gaten houden.

Dusty stond er ooit met een stuk meer (en mooiere) nummers in. Jammer dat alleen deze nog over is. Prachtstem.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:23 uur

geplaatst: vandaag om 10:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.