Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2023, 14:30 uur
johan de witt schreef:
Als dit niet objectief kut is wat dan nog wel?
Zie de lijst.Als dit niet objectief kut is wat dan nog wel?
0
geplaatst: 29 december 2023, 14:30 uur
Heel wisselvallig uurtje idd. Rob de Nijs, Maan en Bon Jovi zijn strontvervelend. Maar de rest is best okay.
2
geplaatst: 29 december 2023, 14:31 uur
koosknook schreef:
Heel wisselvallig uurtje idd. Rob de Nijs, Maan en Bon Jovi zijn strontvervelend. Maar de rest is best okay.
Jon Bon Jovi en Rob De Nijs zijn objectief eindbazen.
0
geplaatst: 29 december 2023, 14:32 uur
Dreamer is wel echt een ontzettend harde banger. Crime of the Century is sowieso een meesterwerk.
1
geplaatst: 29 december 2023, 14:33 uur
Sodeju, wat wordt hier weer veel gezeken. Hoe erg moet het wel niet zijn als ik straks bij jullie in het bejaardentehuis zit?
0
geplaatst: 29 december 2023, 14:33 uur
Wat maakt Rob de Nijs een eindbaas. Vooral banger hartvind ik blubber...
0
geplaatst: 29 december 2023, 14:34 uur
RuudC schreef:
Sodeju, wat wordt hier weer veel gezeken. Hoe erg moet het wel niet zijn als ik straks bij jullie in het bejaardentehuis zit?
Dan wordt het alleen maar leuker. Veel azijnzuur
1
Gewoon een goed nederpopliedje dat prima in elkaar steekt, dat Banger hart. Rob de Nijs is ook een prima zanger.
0
Niks mis met Rob de Nijs, Bon Jovi daarentegen en dan met name Always. Altijd een bloedhekel aan dat nummer gehad.
0
geplaatst: 29 december 2023, 14:37 uur
Ik kan Supertramp goed hebben, vind Fool's Overture zelfs een fantastisch nummer, maar Dreamer (en ook It's Raining Again) vind ik maar irritant.
Na de vorige 2 is Banger Hart best wel een banger idd.
1
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 14:40 uur
Titmeister schreef:
Ik kan Supertramp goed hebben, vind Fool's Overture zelfs een fantastisch nummer, maar Dreamer (en ook It's Raining Again) vind ik maar irritant.
Bij Supertramp zijn net als bij Dire Straits en Genesis over het algemeen de wat meer episch aangedikte nummers leuker dan de poppy tussendoortjes.
0
geplaatst: 29 december 2023, 14:41 uur
Banger Hart is wel een leuk nummer. Little Black Submarines is weer een stap in de goede richting. Alleen jammer dat ze de single edit draaien.
0
geplaatst: 29 december 2023, 14:42 uur
Ik vind deze ook wel leuk, ook al is het redelijk wannabe Stairway to Heaven.
Volgende is dan weer bijna net zo objectief kut als Always.
Volgende is dan weer bijna net zo objectief kut als Always.
0
Je maakt toch wat mee met zo'n Top 2000. Hoor voor het eerst in m'n leven muziek van de Black Keys.
0
Onweerwolf
Little Black Submarines en alle andere zouteloze rechttoe rechtaan rock is objectief kut.
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 14:44 uur
The Black Keys met Led Zep vergelijken, Hahahaha.
Hahahaha ha.
Hahahaha ha.
3
geplaatst: 29 december 2023, 14:45 uur
koosknook schreef:
Tja, naast Banger Hart? Het Werd Zomer. Alles Wat Ademt. Jan Klaassen. Malle Babbe. Ritme Van De Regen. ZONDAG!!! Moet ik doorgaan?
RuudC schreef:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.