Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
2
geplaatst: 29 december 2023, 23:13 uur
harm1985 schreef:
Ondanks dat Liquido een Duitse band is, is dit objectief een banger.
Ze zingen dan ook niet in het DuitsOndanks dat Liquido een Duitse band is, is dit objectief een banger.
0
geplaatst: 29 december 2023, 23:17 uur
harm1985 schreef:
Het café reageerde niet heel erg overtuigd. Moet zeggen, ik heb het ook een paar keer geprobeerd, maar the National en ik hebben geen klik.
Het café reageerde niet heel erg overtuigd. Moet zeggen, ik heb het ook een paar keer geprobeerd, maar the National en ik hebben geen klik.
Ach ja, maar goed ook dat je niet van alles fan kunt zijn. Iig tof dat je ze een kans hebt gegeven (veel mensen haken al na 1 nummer af als Maats stem of het klankgeluid ze niet aanstaat). Waar zou je immers de tijd vandaan moeten halen om honderden favoriete artiesten voldoende aandacht te geven
Vroeg me nu terloops af of je intussen wel de klik met Taylor hebt gevonden?

1
geplaatst: 29 december 2023, 23:23 uur
Gretz schreef:
Ach ja, maar goed ook dat je niet van alles fan kunt zijn. Iig tof dat je ze een kans hebt gegeven (veel mensen haken al na 1 nummer af als Maats stem of het klankgeluid ze niet aanstaat). Waar zou je immers de tijd vandaan moeten halen om honderden favoriete artiesten voldoende aandacht te geven
(quote)
Ik vind The National wat te zwaarmoedig. Om die reden ook geen grote Nick Cave fan. Aan de andere kant horen de eerste albums van Phosphorescent, ook niet bepaald lichte kost, ook tot mijn favorieten.
Van Taytay heb ik 1989 en Folklore fysiek in huis en daarnaast ook Evermore vaak gedraaid. Moet me weer eens verdiepen in Red, Lover en Midnights.
2
geplaatst: 29 december 2023, 23:23 uur
Porcupine Head schreef:
En dan nu: de meezingmetal van Iron Maiden.
En dan nu: de meezingmetal van Iron Maiden.
Pas nou op, voor je het weet is RuudC weer boos.
0
geplaatst: 29 december 2023, 23:24 uur
Was niet denigrerend bedoeld en ik wilde hier zeker niet elitair mee overkomen. Iron Maiden heeft hele goeie nummers gemaakt en Wasted Years behoort daartoe, imho. Wilde alleen maar zeggen dat veel van hun liedjes gewoon makkelijk meegezongen kunnen worden. Niets meer, niets minder.
0
geplaatst: 29 december 2023, 23:26 uur
Vind IM echt vreselijk. Klinkt als hoe een rockband in een film zou worden neergezet.
1
geplaatst: 29 december 2023, 23:28 uur
Gretz Misschien toch ook maar eens Boxer en High Violet proberen. Alligator heb ik 3,5* gegeven. In het nieuwe jaar maar weer, als ik weer aan het werk ben en er lekker voor kan gaan zitten.
1
geplaatst: 29 december 2023, 23:30 uur
Dit nummer van Muse begin ik steeds minder te waarderen, omdat ik hem zo ontzettend vaak heb gehoord. Toch nog steeds dikke love voor Muse hoor
, wat jij Johnny Marr?
Gevolgd door een favorietje van Queen. Zeker top tien van de band voor mij. Dit is een prima uur zo moet ik zeggen.
, wat jij Johnny Marr?Gevolgd door een favorietje van Queen. Zeker top tien van de band voor mij. Dit is een prima uur zo moet ik zeggen.
0
geplaatst: 29 december 2023, 23:31 uur
Hèhè, eindelijk weer een Queen nummer. En nog leuke ook!
Misschien omdat het niet als Queen klinkt. Net als Another One Bites The Dust.
Misschien omdat het niet als Queen klinkt. Net als Another One Bites The Dust.
3
geplaatst: 29 december 2023, 23:32 uur
Martijn Jonkers schreef:
Iedere keer als ik weer inschakel hoor ik Muse of Queen.
Iedere keer als ik weer inschakel hoor ik Muse of Queen.
#kutleven
0
geplaatst: 29 december 2023, 23:40 uur
Maar die Bee Gees was wel lekker. Mooi dat dat weer gewaardeerd wordt na die kinderachtige platen verbrandingen destijds. Ondertussen staat er meer disco dan Punk in de lijst.
0
geplaatst: 29 december 2023, 23:44 uur
Ik moest bij deze George terloops even aan deze Duitse cultschlager denken, omdat die in mijn studentencafé vaak net zo vaak werd gedraaids als Liquido - Narcotic
(dus praktisch elke dinsdagavond
)
(dus praktisch elke dinsdagavond
)
0
geplaatst: 29 december 2023, 23:49 uur
Ik durf het bijna niet toe te geven, want boomerrock, maar Layla vind ik dan weer best een prettig nummer.
1
geplaatst: 29 december 2023, 23:51 uur
luigifort schreef:
O man De Dijk brrr...
O man De Dijk brrr...
Zou helemaal niemand minder van worden als het aantal Top 2000-noteringen van De Dijk gehalveerd wordt. Overrated much
1
geplaatst: 29 december 2023, 23:56 uur
Wie kent er deze (vroege jaren) Top 2000-klassieker nog? Een single uit mijn geboortejaar (1989) dat gedurende de periode 1999-2004 4x genoteerd stond. Best een mooi duet imo. Het zat 3e kerstdag ook in de popquiz van El Ninjo, kon alleen niet snel genoeg op de naam van de zanger komen.
Linda Ronstadt & Aaron Neville - Don't Know Much
Linda Ronstadt & Aaron Neville - Don't Know Much
2
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2023, 23:56 uur
Gretz schreef:
Zou helemaal niemand minder van worden als het aantal Top 2000-noteringen van De Dijk gehalveerd wordt. Overrated much
(quote)
Gewoon allemaal weg. Wat een ontzettende zaadband is dat zeg. Huub van der Lubbe is de minst getalenteerde Nederlandstalige zanger uit de geschiedenis. Wat heeft die vent een intense kutstem.
0
geplaatst: 30 december 2023, 00:07 uur
Huh, heb ik nog steeds koorts of hoorde ik daarnet The Pharcyde op de achtergrond?
0
geplaatst: 30 december 2023, 00:08 uur
ABDrums schreef:
Dit nummer van Muse begin ik steeds minder te waarderen, omdat ik hem zo ontzettend vaak heb gehoord. Toch nog steeds dikke love voor Muse hoor
, wat jij Johnny Marr?
, wat jij Johnny Marr?Knights of Cydonia is objectief een banger, wat jij ArthurDZ?
4
geplaatst: 30 december 2023, 00:15 uur
Dat heeft bij mij hetzelfde effect als naakt buiten in de kou staan. Krimpertje.
2
geplaatst: 30 december 2023, 00:17 uur
Joechei, de toxische masculiniteit van Racoon vermomd als gevoelig liedje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.