MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
harm1985 schreef:
(quote)

Komt de vervolgvraag, is dat omdat 'men' altijd roept dat dat het beste album ooit is, of omdat mensen dat ook echt vinden? Bij BohRap hen ik het idee dat mensen vinden dat het op nummer 1 hoort en er daarom op stemmen.

Denk dat veel mensen op bepaalde albums stemmen omdat er nu net dat ene populaire nummer op staat.

Omdat het behoorlijk invloedrijk is geweest. Kun je ook zeggen van rubber soul, revolver

harm1985 schreef:
Lose Yourself is wel een welkome afwisseling ja, dit soort genre wisselingen maakt het wel leuker. Ook al ben ik geen groot kenner of liefhebber van hiphop.

Ik ook niet maar Eminem vind ik wel een baas!

harm1985 schreef:
(quote)

Komt de vervolgvraag, is dat omdat 'men' altijd roept dat dat het beste album ooit is, of omdat mensen dat ook echt vinden?

Ik gok het eerste, het is niet eens het beste Beatles album

Abbey Road is beter. Op Sgt. Peppers staan m.i. weer wat veel niemandalletjes.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik gok het eerste, het is niet eens het beste Beatles album

Eens, mijn favo is Rubber Soul. Ah, de tijd dat albums nog minder dan 40 minuten duurden.

Trouwens ben ik nou zijn pleb dat ik niks kan met Ramses Shaffy (of Boudewijn de Groot for that matter).

Pastorale Prachtig nummer toch.

Mijn hemel, er gaat iemand vegan gourmetten en verkondigt dat trots bij de top 2000 chat. The horror.

Echt, al wordt vlees 10 keer zo duur, ik blijf het eten, desnoods bespaar ik op groente.

Als er een plaat is die ik niet meer aan kan horen, dan is het wel Mr. Blue Sky. Dat nummer vind ik een van de meest doodgedraaide platen aller tijden.

Porcupine Head schreef:
Als er een plaat is die ik niet meer aan kan horen, dan is het wel Mr. Blue Sky. Dat nummer vind ik een van de meest doodgedraaide platen aller tijden.

Jij hebt Hotel California nooit gehoord?

harm1985 schreef:
(quote)

Jij hebt Hotel California nooit gehoord?
Oh jawel hoor. Daar kan je dat ook best van zeggen.

Ik vind Mr. Blue Sky echt te gek.

Onweerwolf
harm1985 schreef:
Mijn hemel, er gaat iemand vegan gourmetten en verkondigt dat trots bij de top 2000 chat. The horror.

Echt, al wordt vlees 10 keer zo duur, ik blijf het eten, desnoods bespaar ik op groente.

Ik dacht dat 1985 je geboortejaar was maar blijkbaar is dat het jaar waarin je leeft.

Zoutelande

Als je in een oud strandhuis zit kun je boven je hoofd toch nooit grijze wolken zien?

jordidj1 schreef:
Zoutelande
Hoppa, nog een hartje eroverheen:
Haters, kom maar op!

Fathead schreef:
Als je in een oud strandhuis zit kun je boven je hoofd toch nooit grijze wolken zien?
Als het strandhuis maar oud genoeg is komen er vanzelf gaten in het dak.

stoepkrijt schreef:
(quote)
Als het strandhuis maar oud genoeg is komen er vanzelf gaten in het dak.
Dan wordt de bokking ook helemaal nat.

Te.Veel.Queen.

Ik mis trouwens de jingles van de Top 2000 (er waren enkele langere stukken als ondersteuning als de dj praatte), maar geen idee of die al eerder zijn verdwenen. Nu gebruiken dj’s eigen jingles lijkt het.

Brabant

jordidj1 schreef:
Zoutelande

In het jaar dat een hit werd en maar bleef, ging ik twee weken op vakantie. Het mooist was nog wel dat ik twee weken geen 'Zoutelande' hoefde te horen en dan reken ik niet eens mee dat in Spanje - in tegenstelling tot in Nederland - de vrouwen godzijdank niet massaal biker boots droegen. Wat een ondingen zijn dat toch. Maar nu dwaal ik af.

In tegenstelling tot veel volksmeuk kan ik Brabant altijd wel hebben. Niet dat het dak er af gaat maar met met mate (max 2 x per jaar) kan ik t wel aardig hébben

Meeluisteren doe ik al jaren niet meer, maar hier meelezen is eigenlijk wel leuk. Zo heb ik het gevoel dat ik er toch wat van mee krijg, zonder zelf al die muziek en DJ's aan te hoeven horen.

Zo, Enter Sandman!

Staat die altijd altijd al zo hoog?

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik dacht dat 1985 je geboortejaar was maar blijkbaar is dat het jaar waarin je leeft.

Na mij de zondvloed, je weet.

Koenr schreef:
Meeluisteren doe ik al jaren niet meer, maar hier meelezen is eigenlijk wel leuk. Zo heb ik het gevoel dat ik er toch wat van mee krijg, zonder zelf al die muziek aan te hoeven horen.

Er is overigens bij sommige hier al wel een verhoogde zuurgraad geconstateerd

Koenr schreef:
Meeluisteren doe ik al jaren niet meer, maar hier meelezen is eigenlijk wel leuk. Zo heb ik het gevoel dat ik er toch wat van mee krijg, zonder zelf al die muziek aan te hoeven horen.
Deze quote had zo ook in het Songfestival-topic kunnen staan.

stoepkrijt schreef:
(quote)
Deze quote had zo ook in het Songfestival-topic kunnen staan.

Onee, daar kijk ik wel graag naar, dat is een stuk vermakelijker.

vigil schreef:
(quote)

Er is overigens bij sommige hier al wel een verhoogde zuurgraad geconstateerd

Ik ben nog in opperbeste stemming. Eigen platen draaien heeft zo zijn voordelen.

Metallica wat een ramp pffffff

Ik heb een hoop gemist maar wat doet Kees de onderzoeksjournalist eigenlijk bij De Wild?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:40 uur

geplaatst: vandaag om 12:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.