MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Mooi dat je dat bord goed belicht hebt zodat we het allemaal kunnen lezen

Is het weer het Eefje-bord alvast voor de stemmen van volgend jaar?

Lekker geplaybackt heren!

SanderT schreef:

https://i.vgy.me/0iGBvw.jpg

♥️ love you all

SanderT schreef:

Neen
https://i.vgy.me/OKivs9.jpg

De allermooiste Robbie
Pappapapapapapapam

Hahaha, ik dacht op het eerste gezicht even dat het om Mart Hoogkamer ging, maar het is natuurlijk Spinvis. Klein verschil in niveau wel Mart Hoogkamer is natuurlijk veel beter

Edit: playback-moment even teruggekeken, jullie stonden er goed op

Doe alles wat je doet met ♡ en ziel

En hou van de muziek ☺️

Goedemorgen! Ik ben aangesloten

Golden Earring

Gretz is alweer lekker op dreef zie ik. Ik volg het zoals gewoonlijk via de TV, in de auto naar mijn ouders op de radio en dan tot morgen vrij weinig vrees ik, want zij luisteren liever Q music.

Volgend jaar word ik 40 (in januari al) en dat maakt me wat weemoedig deze kerst, ook omdat ik het gevoel heb dat er in mijn privéleven significante dingen gaan plaatsvinden in 2025 en waarvan ik niet zeker weet hoe ik me moet voelen als ik het wat dat betreft mis heb.

Ik heb misschien wel meer zin in de top 2000 dan ooit. Een heerlijk stukje escapisme, waarvan ik door een veranderende mindset meer moet kunnen gaan genieten, ook van de artiesten die niet in mijn collectie voorkomen. Behalve Celine Dion dan.

My Heart Will Go On is wel een banger hoor.

Vanmorgen toch nog even George Michael - Older meegepakt. Stemplaatje, en dan ga je wel even bij z'n debuut kijken.

Het enthousiasme van Roodbeen en Kijk In De Vegte werkt ook lekker aanstekelijk.

Joren999 schreef:
My Heart Will Go On is wel een banger hoor.

Daar heb ik nog een mooi verhaal over. In 1998 wat ik met mijn vrienden naar Titanic geweest. Dat had kennelijk diepe indruk op me gemaakt. Het was in die tijd bij ons gebruikelijk om, als we gingen douchen of in bad gingen, een muziekje te luisteren. We zetten dan een CD speler in de wasbak en bij mij ging er dan meestal een cd van Oasis of Blur in. Dit keer niet; mijn moeder was een fan van Celine Dion (ik niet bepaald) en dus ging die cd mee, met, op vol volume, My Heart Will Go On op repeat.

Mijn moeder vertelt dit verhaal maar wat graag als het nummer weer eens voorbij komt op de radio.

Ooh! SAUSOLITO SUMMERSET!

Banger!

En daarna One More Try van George Michael. Wat een fantastische plaat.
Nu terug naar dialectpop...

Ik was even douchen dus ik heb die Opgebökters gemist. Ken dat nummer specifiek niet maar ik denk dat ik dat graag zo wil houden.

Ik kijk nu al uit naar creed- with arms wide open vanavond na het kerstdiner.
Vandaag kan ik helaas niet veel volgen, maar qua nummers valt het wel.mee

Objectief kut: SERA (en andere slappe Nederlandse aftreksels van wat ooit populair werd door Rihanna).

Ik dacht dat ik alles in de lijst wel zou kennen, maar deze Sera had ik nog nooit van gehoord. Niks aan gemist ook.

Nu voor de Xe keer Coldplay, wel een van hun betere.

Toch? En dan geen Eefje Visser in de lijst zetten... Kunnen we het daar ook eens over hebben?

Deze van Coldplay blijft wel fijn.

Nou, deze Coldplay vind ik ook niet te behappen eigenlijk

Dit uur begon erg leuk maar zakt naar het einde toe weg. Gelukkig hebben we Boney M nog

Ik ben het geregeld met je oneens maar dit keer eigenlijk wel!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:07 uur

geplaatst: vandaag om 06:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.