MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Onweerwolf
jasper1991 schreef:
Ik zie dat de Belgen ook hun versie hebben. As we speak klinkt daar de Top 2000 en die is ook nog eens van de plaatselijke Radio 2.

Sterker nog: de Belgen hadden in de 90's al de Donna Top 2000.

Onweerwolf schreef:
1 keer ook.
Ja.

Edit: oh het is een duet met haar dochter. Weinig dingen die erger zijn dan dat (hallo Alain Clark)!

Ik ben het nu wel zat. Pink is objectief kut.

Tsja ik heb ook weinig met P!nk, maar muziek is emotie en die heb ik juist wel bij dit nummer. Het was een hit in de tijd dat mijn vader in het ziekenhuis lag, vlak voor zijn dood. We hoorden dat daar vaak en het is voor ons zo een beetje symbool geworden voor de (tevergeefse) hoop dat alles beter zou worden.

FIREFLIES, DIKKE CLASSIC
Gretz zeg ze

Ik heb ook een zwak voor Fireflies.

Deze Songbird kende ik nog niet. Origineel zit in mijn brein gekerfd, maar waar komt deze vandaan dan?

Beetje rip-off van Such Great Heights, maar geen vervelend nummer.

Zo meteen Pulp en Dua Lipa achter elkaar, als Gretz nu niet wakker wordt, weet ik het ook niet.

harm1985 schreef:
Deze Songbird kende ik nog niet. Origineel zit in mijn brein gekerfd, maar waar komt deze vandaan dan?

Goede vraag, staat er al jaren in overigens. Beetje een overbodige cover, als je het mij vraagt, maar dit soort candlelight-covers heeft best een flinke doelgroep.

Alweer een stemplaat. Wat een feest!

Fijn om eindelijk eens de volledige versie van Common People in de Top 2000 te horen.

Fuck gourmetten met de familie. Top 2000 kijken op TV en erover ouwehoeren hier is wat de laatste dagen van het jaar zo leuk maakt. En je hoort zoveel muziek die je zelf vergeet te draaien maar wel goed is.

Houdiniiiii

harm1985 schreef:
Overleden Eva-effect.

Voor wie zich oud wil voelen: het is komend jaar 2x zo lang geleden dat Changes een hit was dan dat er zat tussen Changes en The Way It Is...

Joren999 schreef:
(quote)
Overleden Eva-effect.

Ja volgens mij was zij als artiest niet zo heel succesvol. Maar ze is vroeg gestorven aan kanker (als ik mij niet vergis). En sindsdien worden al die covers van haar de hemel in geprezen. Terecht of onterecht. De dame kon mooi zingen in ieder geval. Ze had coverde overigens bijna alleen maar.

Sterkste uur van vandaag tot zover! Met weer onze uber-Amerikaan.

Klopt, ze was tijdens haar leven niet heel succesvol. Heb er verder niet iets mee of tegen, mijn opmerking was een hint naar een eerdere discussie (en verder niet respectloos bedoeld).

Ik ben een man, en gek op bbq. Maar dit duet van Celine Dion en Strooizout kan mij natte ogen geven.

Ik dacht Celine Dion te haten, maar ik luister liever één uur naar haar dan naar één nummer van Marco B. of André H.

Edit: en dan meteen daarna High & Dry. Wat houd ik toch van deze knotsgekke lijst.

Thom Yorke op z'n Thom Yorkst. Ik hoor hem liever in zijn mompelmodus.

En dan daarna de gevreesde Hazes

Joren999 schreef:
En dan daarna de gevreesde Hazes

Ja shit. Nu moet ik weer een uur naar Celine Dion luisteren hierna.

Maak daar maar twee uur van.

Nog nooit gedacht zo naar Normaal te smachten.

Nou, ik vind dit anders knap vervelend…

Waar blijft Gretz met zijn Blof memes?

Ik rook een sigaret en daarna nog een stuk of 4.

Wat een heerlijke kolder.

"Het is natuurlijk een beetje pompeuze term 'de lijst der lijsten'. Maar als je je daar een beetje overheen zet is het gewoon de ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ."

– Annemieke, 2024

harm1985 schreef:
Waar blijft Gretz met zijn Blof memes?

WIst je dat dit m’n fave Bløf is?

Dierbaar nummertje

We krijgen net bezoek, dus ik ga niet super veel actief zijn hier vanmiddag

Ah, Sushi. Lekker

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.