Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
4
geplaatst: 26 december 2024, 13:21 uur
Gretz schreef:
"Het is natuurlijk een beetje pompeuze term 'de lijst der lijsten'. Maar als je je daar een beetje overheen zet is het gewoon de ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ."
– Annemieke, 2024
"Het is natuurlijk een beetje pompeuze term 'de lijst der lijsten'. Maar als je je daar een beetje overheen zet is het gewoon de ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ."
– Annemieke, 2024
"Wie is Annemieke?"
- trebremmit, 2024
1
geplaatst: 26 december 2024, 13:25 uur
Gretz schreef:
– Annemieke, 2024
– Annemieke, 2024
Ja die hoorde ik ook voorbij komen. Ik denk; zegt ze dat nou echt??

0
geplaatst: 26 december 2024, 13:41 uur
Bij Radio 10 noemen ze hun Top 4000 ook ‘de lijst der lijsten’
0
geplaatst: 26 december 2024, 13:43 uur
Deze van Cuby & The Blizzards doet mij erg denken aan Dazed And Confused, maar dan zonder de ratatata. Klinkt in ieder geval beter dan Appleknockers Flophouse.
0
geplaatst: 26 december 2024, 14:11 uur
Dirruk schreef:
Deze van Cuby & The Blizzards doet mij erg denken aan Dazed And Confused, maar dan zonder de ratatata. Klinkt in ieder geval beter dan Appleknockers Flophouse.
Met een van de mooiste tekstregels ooit: “One misty morning, I’m gonna write your name in the sky”.
0
geplaatst: 26 december 2024, 14:14 uur
Forever Autumn, typisch zo'n nummer dat fijn is om eens per jaar in de Top 2000 te horen 

1
geplaatst: 26 december 2024, 14:23 uur
Ik vind dat Paul Rabbering het wel leuk doet! Energieke vent.
0
geplaatst: 26 december 2024, 14:25 uur
Dirruk schreef:
Sowieso vind ik Paul Rabbering wel een fijne dj. Heb er jaren geleden een tijdje mee gesproken in het Top 2000-café, aardige kerel ook.
1
geplaatst: 26 december 2024, 14:30 uur
Dit is wel mijn favoriete playback plek moment ooit hoor. Zo doods en droog staan meezingen met je plastic beker bier 

6
geplaatst: 26 december 2024, 14:31 uur
Er zijn weinig nummers die zo mooi van start gaan als A Change Gonna Come van Sam Cooke.
0
geplaatst: 26 december 2024, 14:37 uur
Ja, staat toch wel minstens 1000 plekken te laag die.
Fijn dat Paul ook duidt waarom ik Don't Bring Me Down altijd een beetje atypisch EL-nummer vind: geen strijkers.
Fijn dat Paul ook duidt waarom ik Don't Bring Me Down altijd een beetje atypisch EL-nummer vind: geen strijkers.
0
geplaatst: 26 december 2024, 14:42 uur
Paolo Nutini. In de categorie hoef ik geen heel album van, denk ik, maar wel lekker nummertje voor op de playlist hoor.
0
geplaatst: 26 december 2024, 14:53 uur
Op Di-Rect na een prima uurtje tussen 15:00 en 16:00 hoor. Zelf de U2 is prima te verteren.
0
geplaatst: 26 december 2024, 15:00 uur
Stop eens met die irritante trol. Als je niet naar de Top 2000 luistert en überhaupt benul hebt welke dj’s er draaien dan heb je in dit topic weinig te zoeken
0
geplaatst: 26 december 2024, 15:01 uur
Dirruk schreef:
M’n fave mannelijke dj in de line-up. Mooie enthousiaste dj idd

0
geplaatst: 26 december 2024, 15:01 uur
harm1985 schreef:
Dit is wel mijn favoriete playback plek moment ooit hoor. Zo doods en droog staan meezingen met je plastic beker bier
Bij welk nummer was dit?
0
geplaatst: 26 december 2024, 15:15 uur
Onweerwolf als je nu aansluit in de wachtrij van het Zoomcafé dan kom je waarschijnlijk op de schermen zo net over het hele uur. Perfecte gelegenheid om je Hannah Mae merch dan te showen voor het ganse land 

0
geplaatst: 26 december 2024, 15:23 uur
The War on Drugs: voor mensen die het nog niet erg genoeg vinden dat er al één U2 bestaat.
1
geplaatst: 26 december 2024, 15:24 uur
The War on Drugs is het beste wat ons is overkomen in de 21e eeuw. De band ja.
0
geplaatst: 26 december 2024, 15:25 uur
Ik verwacht overigens niet dat deze nog heel lang in de lijst blijft staan.
1
Slowgaze: Niet zo zuur joh, leven is een stukje leuker als je je wat meer openstelt.
1
Gemiste kans redactie. Waar is de officiële vermelding van de tweede artiest dan? https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gifhttps://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif
https://i.vgy.me/tIaBJN.gif
FEATURING. LUCIUS
https://i.vgy.me/tIaBJN.gif
FEATURING. LUCIUS
0
geplaatst: 26 december 2024, 15:29 uur
Gretz schreef:
Stop eens met die irritante trol. Als je niet naar de Top 2000 luistert en überhaupt benul hebt welke dj’s er draaien dan heb je in dit topic weinig te zoeken
(quote)
Met je verkeerde been uit bed gestapt? Alsof iedereen al die dj s maar bij de voornaam kent, wat een onzin.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.