MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Gretz schreef:
"Het is natuurlijk een beetje pompeuze term 'de lijst der lijsten'. Maar als je je daar een beetje overheen zet is het gewoon de ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ."

– Annemieke, 2024

"Wie is Annemieke?"

- trebremmit, 2024

Gretz schreef:
"Het is natuurlijk een beetje pompeuze term 'de lijst der lijsten'. Maar als je je daar een beetje overheen zet is het gewoon de ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ."

– Annemieke, 2024

Ja die hoorde ik ook voorbij komen. Ik denk; zegt ze dat nou echt??

Bij Radio 10 noemen ze hun Top 4000 ook ‘de lijst der lijsten’

Deze van Cuby & The Blizzards doet mij erg denken aan Dazed And Confused, maar dan zonder de ratatata. Klinkt in ieder geval beter dan Appleknockers Flophouse.

Deze van MJ altijd mooi gevonden.

Dirruk schreef:
Deze van Cuby & The Blizzards doet mij erg denken aan Dazed And Confused, maar dan zonder de ratatata. Klinkt in ieder geval beter dan Appleknockers Flophouse.

Met een van de mooiste tekstregels ooit: “One misty morning, I’m gonna write your name in the sky”.

Forever Autumn, typisch zo'n nummer dat fijn is om eens per jaar in de Top 2000 te horen

Ik vind dat Paul Rabbering het wel leuk doet! Energieke vent.

Dirruk schreef:

Sowieso vind ik Paul Rabbering wel een fijne dj. Heb er jaren geleden een tijdje mee gesproken in het Top 2000-café, aardige kerel ook.

Dit is wel mijn favoriete playback plek moment ooit hoor. Zo doods en droog staan meezingen met je plastic beker bier

Er zijn weinig nummers die zo mooi van start gaan als A Change Gonna Come van Sam Cooke.

Sam Cooke. Gewoon wauw!!!

Ja, staat toch wel minstens 1000 plekken te laag die.

Fijn dat Paul ook duidt waarom ik Don't Bring Me Down altijd een beetje atypisch EL-nummer vind: geen strijkers.

Paolo Nutini. In de categorie hoef ik geen heel album van, denk ik, maar wel lekker nummertje voor op de playlist hoor.

Op Di-Rect na een prima uurtje tussen 15:00 en 16:00 hoor. Zelf de U2 is prima te verteren.

Morrissey de held der helden!

trebremmit schreef:
(quote)

"Wie is Annemieke?"

- trebremmit, 2024

Stop eens met die irritante trol. Als je niet naar de Top 2000 luistert en überhaupt benul hebt welke dj’s er draaien dan heb je in dit topic weinig te zoeken

Dirruk schreef:

M’n fave mannelijke dj in de line-up. Mooie enthousiaste dj idd

harm1985 schreef:
Dit is wel mijn favoriete playback plek moment ooit hoor. Zo doods en droog staan meezingen met je plastic beker bier

Bij welk nummer was dit?

Gretz schreef:
(quote)

Bij welk nummer was dit?

More Than Words.

Onweerwolf als je nu aansluit in de wachtrij van het Zoomcafé dan kom je waarschijnlijk op de schermen zo net over het hele uur. Perfecte gelegenheid om je Hannah Mae merch dan te showen voor het ganse land

The War on Drugs: voor mensen die het nog niet erg genoeg vinden dat er al één U2 bestaat.

The War on Drugs is het beste wat ons is overkomen in de 21e eeuw. De band ja.

Ik verwacht overigens niet dat deze nog heel lang in de lijst blijft staan.

Slowgaze: Niet zo zuur joh, leven is een stukje leuker als je je wat meer openstelt.

Gemiste kans redactie. Waar is de officiële vermelding van de tweede artiest dan? https://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gifhttps://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/nopompomcry.gif
https://i.vgy.me/tIaBJN.gif

FEATURING. LUCIUS

Gretz schreef:
(quote)

Stop eens met die irritante trol. Als je niet naar de Top 2000 luistert en überhaupt benul hebt welke dj’s er draaien dan heb je in dit topic weinig te zoeken

Met je verkeerde been uit bed gestapt? Alsof iedereen al die dj s maar bij de voornaam kent, wat een onzin.

Wel leuk die Snapchat filters tussendoor.

West End Girls

Lessons In Love doet me altijd goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:48 uur

geplaatst: vandaag om 05:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.