MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Ja lekkere 80s kneiter

The Promise You Made, ontdekt via het origineel van Kate Ryan godin

Hahaha, die dude zei 'cock'.

Is Cock een betere naam dan Dick?

trebremmit schreef:
Alsof iedereen al die dj s maar bij de voornaam kent, wat een onzin.

Lol, sinds 2017 presenteert Annemieke Schollaardt elk jaar de Top 2000. 8 jaar op rij al. Dan mag ik er idd wel vanuit gaan dat je weet wie ik bedoel. Er is ook geen enkele andere bekende radiodj met dezelfde voornaam.

Ik verwacht niet dat er users frequent in dit topic gaan posten terwijl ze helemaal geen Top 2000 luisteren https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif

Visite al weer weg Gretz?

Gretz schreef:
(quote)

Lol, sinds 2017 presenteert Annemieke Schollaardt elk jaar de Top 2000. 8 jaar op rij al. Dan mag ik er idd wel vanuit gaan dat je weet wie ik bedoel. Er is ook geen enkele andere bekende radiodj met dezelfde voornaam.

Ik verwacht niet dat er users frequent in dit topic gaan posten terwijl ze helemaal geen Top 2000 luisteren (afbeelding)

Ik heb vaak geen idee wie de dj is als ik naar de radio luister, laat staan wat de voornaam is dus ja, dat jij dat gek vindt en boos wordt dat is dan maar zo.

Misschien moet ik in het nieuwe jaar mijn hoofd maar eens laten nakijken. Ik probeer sowieso wat meer open minded te zijn maar deze di-rect vind ik zowaar prima te pruimen. Dat kan niet goed zijn.

Di-Rect is verder ook een prima band en een stuk beter dan hun 1ste periode met Tim

laxus11 schreef:
Di-Rect is verder ook een prima band en een stuk beter dan hun 1ste periode met Tim

Hoe is met Tim? Is zijn solo carrière nog een beetje van de grond gekomen?

harm1985 schreef:
(quote)

Hoe is met Tim? Is zijn solo carrière nog een beetje van de grond gekomen?

Geen idee volg hem niet zo

Deze van LZ is overigens het hoogtepunt van het uur! Waanzinnig nummer

Deze is prachtig

Kondoro0614 schreef:
Visite al weer weg Gretz?

Nee, ik ga zo weer even gezellig doen (lees: spelletje spelen)

Is er een dokter in de zaal die die kreunende man kan helpen?

Fijne tweede kerstdag iedereen, ik keer weer terug naar de familie

Gretz schreef:
(quote)

Stop eens met die irritante trol. Als je niet naar de Top 2000 luistert en überhaupt benul hebt welke dj’s er draaien dan heb je in dit topic weinig te zoeken

Ik vond 't wel lachen anders Geert. Ik ken Annemieke dan ook niet. Maar lekker gehapt, gap!

Gretz schreef:

Ik verwacht niet dat er users frequent in dit topic gaan posten terwijl ze helemaal geen Top 2000 luisteren

Ouch. Busted. Sue me, Geert.

Soms moet je gewoon accepteren dat je voor sommige muziek te oud bent. Zoals ik voor Metejoor en Flemming (of Roxy Dekker).

Pfft. Paul McCartney draait zich om in zijn graf. Overbodiger worden covers niet. Nou ja, Knockin' on Heaven's door misschien.

Hij is nog niet dood

Des te erger dat hij zich door die cover nu al in zijn graf wil omdraaien.

Over welke cover gaat het? Mijn excuses, maar ik luister niet naar de top 2000. En dan toch in dit topic posten, zegt u? Daar zal Gretz vast wel wat van vinden luv ya m8

TAFKAP schreef:
Hij is nog niet dood

Daarover zijn de meningen verdeeld. In de jaren 60 waren er ook al bepaalde wappies die dachten dat [volgt geraaskal over blote voeten, een sigaret en een spiegel].

Johnny Marr schreef:
Over welke cover gaat het? Mijn excuses, maar ik luister niet naar de top 2000. En dan toch in dit topic posten, zegt u? Daar zal Gretz vast wel wat van vinden luv ya m8

Live and Let Die

Onweerwolf
Gretz schreef:
Onweerwolf als je nu aansluit in de wachtrij van het Zoomcafé dan kom je waarschijnlijk op de schermen zo net over het hele uur. Perfecte gelegenheid om je Hannah Mae merch dan te showen voor het ganse land

Wat is een zoomcafé?

Was toch wel een crush van me hoor, in mijn jongere jaren, deze Sophie Ellis Bextor. Nog steeds een erg mooie vrouw trouwens. En een banger van een nummer. Hopelijk een blijvertje.

Wel een wisselvallig uurtje dit. Volgende uurtje is ondanks Jaap Reesema een stuk beter.

Frank Ocean GOD ❤️

Van alle artiesten die de laatste jaren zijn binnengekomen ben ik wel het allerblijst met Frank Ocean❤️ Stem er standaard op.

Hmm. John Mayer's live cover van Free Fallin' staat hoger dan het origineel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:16 uur

geplaatst: vandaag om 19:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.