MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Kramer schreef:
(quote)

Ironisch.
Ik offer me op voor het maatschappelijk belang

Ik ben op dit moment ook een bankzitter. Maar verder was ik redelijk sprakeloos ja

kaj_666 schreef:
Mooi hoe niemand zelfs maar de moeite neemt om woorden aan de Bankzitters te verspillen

er is nog een kans dit uur.

kaj_666 schreef:
Mooi hoe niemand zelfs maar de moeite neemt om woorden aan de Bankzitters te verspillen

Voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

Dit blijft een fijne van Editors.

Bankzitten is het nieuwe roken (al dan niet voor de ingang van het ziekenhuis) toch?

Editors is ook niet boomer genoeg om een albumversie te verdienen

Spijtig dat Queen niet een 2 min singleversie van Bohemian Rhapsody heeft gemaakt, dat was lachen geweest.

Paul haalt Hannah Maenthe aan, komt wel heel dichtbij zo nu https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif

Hebben jullie al een naam voor jullie fandom? Anders stel ik voor dat jullie Hannah Maenigte officieel adopteren.

Titmeister schreef:
Tijd voor opvoedkampen voor de Nederlandse bevolking en Johnny Marr.

Voor de stemgroep 0-15 lijkt dat me een uitstekend idee in het kader van het debacle dat De Bankzitters heet.

kaj_666 schreef:

Ik ben inmiddels in het krijspaleis met mijn kinderen, en ik vraag me af wie er aan meer geluidsterreur wordt blootgesteld: ik, of jullie met 2x Bankzitters in een uur...

De Bankzitters is echt het muzikale equivalent van een havoscholier met een blikje energiedrank en een worstenbroodje.

Titmeister schreef:
(quote)

Ik ben inmiddels in het krijspaleis met mijn kinderen, en ik vraag me af wie er aan meer geluidsterreur wordt blootgesteld: ik, of jullie met 2x Bankzitters in een uur...

Ik zou bijna met je willen ruilen denk ik.

Op dit soort momenten vraag ik me af of het mogelijk is om een soort rijbewijs in te voeren voor muziek. Dat je moet bewijzen minimaal een bepaalde ondergrens te kunnen halen voordat je het mag uitbrengen. Ja, ik ben een snob.

Hometown Glory

Jaaaa, dat is wel een flinke verbetering

Bij die Bankzitters heb ik ook altijd het idee dat de stemmers van die nummers niet eens aan het luisteren/kijken zijn en ons met deze stront achterlaten.

AND WE SAID NAY

WE ARE BUT MEN, ROCK!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

THIS IS NOT THE GREATEST SONG IN THE WORLD, THIS IS JUST A TRIBUTEEEE

Wat baas dat deze in jullie top 2000 staat zeg. Volkje hoor, die Hollanders.

Ik heb Tribute sinds de brugklas al niet meer grappig gevonden.

ABDrums schreef:
(quote)

Ik zou bijna met je willen ruilen denk ik.

Straks het debuut van Iron Man in de lijst, dat maakt een hoop goed

Dirruk schreef:
Bij die Bankzitters heb ik ook altijd het idee dat de stemmers van die nummers niet eens aan het luisteren/kijken zijn en ons met deze stront achterlaten.

Het Top 2000-equivalent van een proteststem op de BBB.

Slowgaze schreef:
De Bankzitters is echt het muzikale equivalent van een havoscholier met een blikje energiedrank en een worstenbroodje.

Frikandelbroodje. Verder keur ik hem goed.

Slowgaze schreef:
(quote)

Het Top 2000-equivalent van een proteststem op de BBB.

Ach ja, de Bankzitters vervuilen iig niet ons drinkwater

Stond dit nummer er voor de oorlog ook al in? Wel weer toonbeeld van simplisme dit.

Titmeister schreef:
(quote)

Ach ja, de Bankzitters vervuilen iig niet ons drinkwater
En bij de Bankzitters heb ik nog het idee dat ze er zelf lol in hebben.

Origineel van Aafke Romeijn GODIN

Sting kan hopen wat hij wil, maar de Russen geven geen reet om hun kinderen .

harm1985 schreef:
Stond dit nummer er voor de oorlog ook al in? Wel weer toonbeeld van simplisme dit.
Heeft er elk jaar in gestaan, in 1999 het hoogst. Wel van 1051 naar 433 gestegen in 2022.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:26 uur

geplaatst: vandaag om 03:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.