MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes

zoeken in:
Sietse
Ik heb gescoord deze week, top lijstje al zeg ik het zelf.

(afbeelding)

Ik heb nog geen nieuw lijstje en die van hier boven geeft nog die van vorige week aan...

Yak
herman schreef:
Ik heb nog geen nieuw lijstje en die van hier boven geeft nog die van vorige week aan...

Same. Terwijl op Last.FM wel al mijn nieuwe lijstje staat.

Yak schreef:
(quote)

Same. Terwijl op Last.FM wel al mijn nieuwe lijstje staat.

Hmm, bij mij ging het eerst ook niet goed, maar toen ik een andere "style" koos pakte ie ineens wel de goede lijst.

Bij mij staat er dat de 'weekly charts' vertraagd zijn wegens 'maintentance', maar via het tabje charts kon ik ze toch zien.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dit is de enige style die het doet bij de charts van deze week . Ze mogen wel wat nieuwe programmeurs in dienst nemen bij last.fm want soms zuigt het echt ontzettend.

same here BoordAppel:

(afbeelding)

Yak

(afbeelding)

Hmz, zwart lijstje doet het wel.

Deze keer wat goeie hip-hop in de bovenste regiones

(afbeelding)

Sietse
Dälek goeie keus OH.

Yak
Auw, mijn ogen!

Ruby1966

(afbeelding)

Koenr : Lapsed.

Verder erger ik me soms wel een beetje aan Last.fm. Voor een site die toch grotendeels rond statistieken draait is het allemaal redelijk gammel:

Weekly Top Artists -> Sunday Mar 26 - Sunday Apr 2
* Dälek -> 56
Top Artists – Overall -> Generated: Monday Apr 3
* Dälek -> 36

Heb ik enkele tracks geonluisterd of zo ?

SelmaDuim

(afbeelding)

Even een poging

(afbeelding)

Hmm ja erg veel The Kooks want die moest ik snel ontdekken voordat ik ze live zag.

Onderhond schreef:
Koenr : Lapsed.

Verder erger ik me soms wel een beetje aan Last.fm. Voor een site die toch grotendeels rond statistieken draait is het allemaal redelijk gammel:

Weekly Top Artists -> Sunday Mar 26 - Sunday Apr 2
* Dälek -> 56
Top Artists – Overall -> Generated: Monday Apr 3
* Dälek -> 36

Heb ik enkele tracks geonluisterd of zo ?

He joh muggensifter, ga zelf eens zo'n site in elkaar sleutelen

Is wat mij betreft echt geen muggeziften. Nog steeds zijn die statistieken fout bij mij. Beter geen statistieken dan foute statistieken mi.

Onderhond schreef:
Is wat mij betreft echt geen muggeziften. Nog steeds zijn die statistieken fout bij mij. Beter geen statistieken dan foute statistieken mi.

Ik denk dat ze vrij correct zijn....maar als de updates een paar dagen hebben stilgelegen, dan wil het wel voorkomen dat de totaal statistieken wat vreemd lijken...dan staat er boven dat ze bijgewerkt zijn tot vrijdag 7 april...maar dat ze bedoelen dat het laatst er op 7 april is bijgewerkt....dit is dan deels, de rest volgt later. Ik ben uiterst tevreden met last fm! Het is een gratis site, dus vind ik je kritiek niet echt gepast, niemand dwingt je om mee te doen!

En de kritiek dat Nederlanders het altijd beter weten, is blijkbaar ook van toepassing op minimaal 1 belg

ps. Ik vermoed dat het iets te doen heeft met de puntjes op dälek.....met maxïmo park gaan ze ook regelmatig de mist in.

Sietse
over het algemeen komt het uiteindelijk allemaal goed, het kan soms zelfs wel 3 weken duren. Ik heb een keer gehad dat ik echt voor een hele lange periode geen updates had en opeens waren ze er weer en was mijn complete top10 omgegooid...
Gewoon wat geduld hebben...en anders is er altijd nog een forum op last.fm waar je vragen kunt stellen.

Sietse

(afbeelding)

SelmaDuim

(afbeelding)

Leuke nummer 1 Yak.

(afbeelding)

Sietse ziet er wel wat beter uit dan de jpg's

Gast
geplaatst: vandaag om 21:40 uur

geplaatst: vandaag om 21:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.