Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 3 april 2006, 16:04 uur
Ik heb gescoord deze week, top lijstje al zeg ik het zelf.

0
geplaatst: 3 april 2006, 16:09 uur
Ik heb nog geen nieuw lijstje en die van hier boven geeft nog die van vorige week aan...
0
geplaatst: 3 april 2006, 17:03 uur
herman schreef:
Ik heb nog geen nieuw lijstje en die van hier boven geeft nog die van vorige week aan...
Same. Terwijl op Last.FM wel al mijn nieuwe lijstje staat.
0
geplaatst: 3 april 2006, 17:24 uur
Hmm, bij mij ging het eerst ook niet goed, maar toen ik een andere "style" koos pakte ie ineens wel de goede lijst.
0
geplaatst: 3 april 2006, 17:29 uur
0
geplaatst: 3 april 2006, 17:33 uur
0
geplaatst: 3 april 2006, 22:54 uur
Koenr : Lapsed. 
Verder erger ik me soms wel een beetje aan Last.fm. Voor een site die toch grotendeels rond statistieken draait is het allemaal redelijk gammel:
Weekly Top Artists -> Sunday Mar 26 - Sunday Apr 2
* Dälek -> 56
Top Artists – Overall -> Generated: Monday Apr 3
* Dälek -> 36
Heb ik enkele tracks geonluisterd of zo ?

Verder erger ik me soms wel een beetje aan Last.fm. Voor een site die toch grotendeels rond statistieken draait is het allemaal redelijk gammel:
* Dälek -> 56
* Dälek -> 36

0
geplaatst: 7 april 2006, 02:00 uur
0
geplaatst: 7 april 2006, 08:06 uur
Onderhond schreef:
* Dälek -> 56
* Dälek -> 36

* Dälek -> 56
* Dälek -> 36

He joh muggensifter, ga zelf eens zo'n site in elkaar sleutelen

0
geplaatst: 7 april 2006, 09:19 uur
Is wat mij betreft echt geen muggeziften. Nog steeds zijn die statistieken fout bij mij. Beter geen statistieken dan foute statistieken mi.
0
geplaatst: 7 april 2006, 10:50 uur
Onderhond schreef:
Is wat mij betreft echt geen muggeziften. Nog steeds zijn die statistieken fout bij mij. Beter geen statistieken dan foute statistieken mi.
Ik denk dat ze vrij correct zijn....maar als de updates een paar dagen hebben stilgelegen, dan wil het wel voorkomen dat de totaal statistieken wat vreemd lijken...dan staat er boven dat ze bijgewerkt zijn tot vrijdag 7 april...maar dat ze bedoelen dat het laatst er op 7 april is bijgewerkt....dit is dan deels, de rest volgt later. Ik ben uiterst tevreden met last fm! Het is een gratis site, dus vind ik je kritiek niet echt gepast, niemand dwingt je om mee te doen!
En de kritiek dat Nederlanders het altijd beter weten, is blijkbaar ook van toepassing op minimaal 1 belg

ps. Ik vermoed dat het iets te doen heeft met de puntjes op dälek.....met maxïmo park gaan ze ook regelmatig de mist in.
0
Sietse
geplaatst: 7 april 2006, 12:59 uur
over het algemeen komt het uiteindelijk allemaal goed, het kan soms zelfs wel 3 weken duren. Ik heb een keer gehad dat ik echt voor een hele lange periode geen updates had en opeens waren ze er weer en was mijn complete top10 omgegooid...
Gewoon wat geduld hebben...en anders is er altijd nog een forum op last.fm waar je vragen kunt stellen.
Gewoon wat geduld hebben...en anders is er altijd nog een forum op last.fm waar je vragen kunt stellen.
* denotes required fields.