Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juni 2006, 16:13 uur
Ik vind dat mijn algemene charts ook wel weer 's upgedate mogen worden... De laatste keer was 1 mei. 

0
Electro_
geplaatst: 12 juni 2006, 17:15 uur
Ik krijg nooit een fatsoenlijke lijst te zien, dus doe het maar zo:

(Even erop klikken)
DJ Chuckie en Nelly Furtado..

(Even erop klikken)
DJ Chuckie en Nelly Furtado..

0
geplaatst: 12 juni 2006, 17:18 uur
0
Electro_
geplaatst: 12 juni 2006, 17:23 uur
Klopt helemaal
Voortaan zal ik "genante muziek" wel in Media Player afspelen, dan registreerd Last.fm het tenminste niet 
Voortaan zal ik "genante muziek" wel in Media Player afspelen, dan registreerd Last.fm het tenminste niet 
0
geplaatst: 12 juni 2006, 18:56 uur
Electro_ schreef:
Klopt helemaal
Klopt helemaal
Sinds wanneer maakt Nelly Furtado genante muziek?

0
geplaatst: 12 juni 2006, 19:00 uur
0
Electro_
geplaatst: 12 juni 2006, 19:41 uur
BoordAppel schreef:
(quote)

Sinds dat nieuwe album (dat ik deze week alleen heb beluisterd) een flinke tegenvaller is!
0
geplaatst: 13 juni 2006, 13:48 uur
0
geplaatst: 13 juni 2006, 13:56 uur
Electro_ schreef:
Klopt helemaal
Klopt helemaal
Nelly Furtado genant

Als dat genant is dan hoef ik helemaal niks meer te posten.
Maar dat doe ik toch want ik ben ik en het is mijn lijstje dus ik geef lekker niks om de rest

(de laatste moet Amerie zijn)
0
geplaatst: 13 juni 2006, 13:58 uur
Electro_ schreef:
Klopt helemaal
Klopt helemaal
Die tactiek ken ik stiekem al wat langer
Of ik ga in een keer heel veel van anderen luisteren, zodat het er buiten valt ofzo 
0
geplaatst: 13 juni 2006, 13:59 uur
jowietje schreef:
Maar dat doe ik toch want ik ben ik en het is mijn lijstje dus ik geef lekker niks om de rest

Goed zo

0
Sietse
geplaatst: 13 juni 2006, 14:09 uur
jowietje snapt het iig...
(ps. mijn nummer 11 kan ook in het lijstje genant, maar die valt er dus mooi buiten
)
(ps. mijn nummer 11 kan ook in het lijstje genant, maar die valt er dus mooi buiten
)
0
Sietse
geplaatst: 13 juni 2006, 15:58 uur
als je het echt wilt weten moet je maar kijken...maar ik moest een album luisteren om er eerlijk commentaar over te kunnen geven...dus vandaar.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 16:48 uur
Ik zie zelf totaal niet in wat ik nu aan Last Fm zou kunnen hebben. Werkt dit als een soort van rotatielijst waarbij hoe vaker je het luistert hoe hoger het in een lijst komt? Iemand een uitleg (en eventueel daarbij een reden waarom ik het zou 'moeten' gebruiken)?
0
geplaatst: 13 juni 2006, 17:04 uur
Lijkt me compleet nutteloos voor jou aangezien je je toch alleen maar in t score wereldje begeeft. Die zijn toch allemaal al wel bekend bij je neem ik aan.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 17:08 uur
Ok bedankt. Had al een vaag vermoeden dat al te ''obscure'' scores niet besteed waren aan die site.
0
Sietse
geplaatst: 13 juni 2006, 17:37 uur
nou ja, dat zou ik zo ook maar niet zeggen. Het is gewoon een website die registreerd wat je speelt en aan de hand van dat allemaal lijstjes gaat samen stellen. Bijv. neighbours (mensen die ongeveer hetzelfde luisteren) en vergelijkbare artiesten bij een artiesten lijst.
Obscure scores zouden daar ook tussen kunnen staan, er zijn nl. zoveel mensen die op last.fm zitten en dus ook zoveel verschillende smaken.
Wat het meer is met die site is of je het leuk vindt dat soort lijstjes en of het nut in ziet van de tips.
Obscure scores zouden daar ook tussen kunnen staan, er zijn nl. zoveel mensen die op last.fm zitten en dus ook zoveel verschillende smaken.
Wat het meer is met die site is of je het leuk vindt dat soort lijstjes en of het nut in ziet van de tips.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 17:43 uur
Als muziekkenner met een brede kennis van een bepaald (sub)genre kan je er weinig met de tips. Met name ook omdat die paar potentiële goeie tips verzinken in een hoop duidelijk slechte tips zodat je niet eens de zin hebt ze uit te proberen.
Wat betreft obscure scores, dat lijkt me geen echt probleem. De databank is erg ruim en ik kan me niet meteen een nummer uit mijn collectie voor de geest halen dat ze niet hadden. Dus 't is handig als je wat mensen met dezelfde muzikale interesse wil leren kennen (of als je gewoon gek bent op lijstjes natuurlijk)
Wat betreft obscure scores, dat lijkt me geen echt probleem. De databank is erg ruim en ik kan me niet meteen een nummer uit mijn collectie voor de geest halen dat ze niet hadden. Dus 't is handig als je wat mensen met dezelfde muzikale interesse wil leren kennen (of als je gewoon gek bent op lijstjes natuurlijk)
* denotes required fields.