Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2006, 17:48 uur
Zoek om Eleni Karaindrou, wat voor mij nog geen eens echt obscuur is. Komt er 1 ''fan'' uit die lijsten heeft met allerlei dingen buiten scores om
Heb ik hier dus wat aan? Nee totaal niet. Kan ik beter op echte scores sites zitten, waar ik dan ook regelmatig kom. Al is het daar soms ook wel van vooral bekend Westers niveau.
Heb ik hier dus wat aan? Nee totaal niet. Kan ik beter op echte scores sites zitten, waar ik dan ook regelmatig kom. Al is het daar soms ook wel van vooral bekend Westers niveau.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 18:00 uur
Hoe ik dan net bij 1 fan uitkwam.... Maar alsnog zie ik hier steeds weer mensen die misschien net iets meer gericht zijn op score, maar daarnaast veel meer dingen die mij een zorg zullen wezen. Dus laat maar zitten.
0
Sietse
geplaatst: 13 juni 2006, 18:11 uur
het is natuurlijk ook maar waar je het voor gebruikt....
ik vind het persoonlijk gewoon leuk om de veranderingen in mijn luister gedrag te zien. Ik reset ook geregeld alles...
ook ben ik gek op de lijstjes...alleen met de tips doe ik dus helemaal niets...vind ik niet boeiend genoeg.
ik vind het persoonlijk gewoon leuk om de veranderingen in mijn luister gedrag te zien. Ik reset ook geregeld alles...
ook ben ik gek op de lijstjes...alleen met de tips doe ik dus helemaal niets...vind ik niet boeiend genoeg.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 18:26 uur
Ik vind het wel leuk om mijn waarderingen te zien en wat ik recentelijk heb gestemd. Maar om te weten dat ik deze week deze een score veel meer heb gedraaid ten opzichte van andere.....
0
geplaatst: 13 juni 2006, 18:43 uur
Wil veel sites uitproberen, indien deze nuttig zijn voor mij. Meestal kom ik echter weer bij een enkele vertrouwde site uit, maar meestal bij mijzelf.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 22:41 uur
neo schreef:
Ik vind het wel leuk om mijn waarderingen te zien en wat ik recentelijk heb gestemd. Maar om te weten dat ik deze week deze een score veel meer heb gedraaid ten opzichte van andere.....
Tja aan de andere kant is Audioscorbbler (Last.fm) gewoon een file die je in 1 seconde gedownload hebt en dan hoef je voor de rest er nooit meer iets aan te doen, dan werkt het programma al. Al je muziek wordt automatisch geregistreerd zonder dat je je er nog ooit mee bezig moet houden. Toch leuk? Ook al kijk je er maar één keer per maand ofzo.
0
geplaatst: 14 juni 2006, 18:28 uur
mijn overal lijstje is al 8dagen niet meer geupdate. Ben ik de enige? en als dat niet zo is, weet iemand de oorzaak?
0
geplaatst: 14 juni 2006, 18:47 uur
Bij mij is al niet meer sinds 1 mei geupdate... Dus heb geduld. 

0
Sietse
geplaatst: 15 juni 2006, 01:19 uur
ik vraag me af of mensen wel eens als er iets niet werkt op last.fm daar op het forum kijken...staat nl. precies uitgelegd hoe en wat.
0
geplaatst: 15 juni 2006, 01:39 uur
Aangezien veel mensen aangemeld zijn voor de lijstjes en totaal lak hebben aan de community ... gok ik op "nee".
Ikzelf heb ook geen behoefte om die forums te bekijken en/of te volgen. Ze bieden een functionaliteit aan en die moet maar werken.
Ikzelf heb ook geen behoefte om die forums te bekijken en/of te volgen. Ze bieden een functionaliteit aan en die moet maar werken.
0
geplaatst: 15 juni 2006, 01:48 uur
Ik weet wel dat ze iets aan het systeem hebben veranderd waardoor blijkbaar de lijstjes sneller zouden moeten updaten, maar het lijkt erop dat ze daar nog niet mee klaar zijn.
Hoe dan ook, na 6 weken verlang ik wel weer een update... Voor het eerst in een jaar tijd heb ik een nieuwe nummer 1, daar ben ik toch wel benieuwd naar.
Hoe dan ook, na 6 weken verlang ik wel weer een update... Voor het eerst in een jaar tijd heb ik een nieuwe nummer 1, daar ben ik toch wel benieuwd naar.

0
Sietse
geplaatst: 15 juni 2006, 11:35 uur
Onderhond schreef:
Aangezien veel mensen aangemeld zijn voor de lijstjes en totaal lak hebben aan de community ... gok ik op "nee".
Ik ben ook niet actief op het forum daar, maar als er iets niet werkt zoals het moet neem ik nog wel het initiatief om zelf ff op de correcte plek te kijken wat er aan de hand is.
En die functionaliteit, tsja, alles kan wel eens mis gaan. Ze kampen momenteel nogal met hardware problemen. En dan kun je natuurlijk wel zeggen dat het moet werken, maar het is en blijft een gratis aangeboden iets en ze zijn dus de niet betalende (doneerende) mensen totaal niets verplicht.
0
geplaatst: 15 juni 2006, 11:49 uur
Wie mensen iets aanbied, gratis of niet, is steeds verplicht een goedwerkende dienst aan te bieden wat mij betreft.
Daarbij heb ik last.fm gedurende de tijd dat ik er zit nog nooit helemaal weten werken, dus veel zin om uit te zoeken wat er nu weer scheelt heb ik niet.
Daarbij heb ik last.fm gedurende de tijd dat ik er zit nog nooit helemaal weten werken, dus veel zin om uit te zoeken wat er nu weer scheelt heb ik niet.
0
Sietse
geplaatst: 15 juni 2006, 13:58 uur
tsja, ik zit er al iets langer denk ik. In het begin was last.fm nl. erg goed met alles bijhouden en audioscrobbler daarvoor ook. Het probleem is echt iets vanaf begin mei. Daarvoor waren er wel eens weken dat het iets minder was...maar dat kan altijd gebeuren...ze zijn natuurlijk afhankelijk van servers die al de data moeten verwerken.
Maar natuurlijk moeten ze wel zorgen dat alles werkt, maar om er echt over te klagen en al helemaal op een site die er helemaal los van staat vind ik persoonlijk onzinnig.
Zelfde geldt voor mij voor bijv deze site. Als het niet werkt ga ik echt niet bij Jordy lopen klagen. Hij doet het er ook maar bij naast zijn werk...en als het niet werkt ga ik ook niet op de last.fm site aan iedereen vragen waarom www.musicmeter.nl niet doet wat het moet doen.
Maar natuurlijk moeten ze wel zorgen dat alles werkt, maar om er echt over te klagen en al helemaal op een site die er helemaal los van staat vind ik persoonlijk onzinnig.
Zelfde geldt voor mij voor bijv deze site. Als het niet werkt ga ik echt niet bij Jordy lopen klagen. Hij doet het er ook maar bij naast zijn werk...en als het niet werkt ga ik ook niet op de last.fm site aan iedereen vragen waarom www.musicmeter.nl niet doet wat het moet doen.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 17:44 uur
0
Electro_
geplaatst: 20 juni 2006, 18:23 uur

Deze week erg veel verschillende nummers gedraait van verschillende artiesten, dus niet één band die er uit springt

0
geplaatst: 20 juni 2006, 19:19 uur
Koenr
. Lapsed naar 5*, TFC en Tara King TH en dan nog een streepje Snares en Xanopticon. 

Momenteel ben ik door m'n playlist aan het "racen", vandaar de hoop 'A' artiesten. Verwacht voor volgende week maar Aphex Twin bovenaan
Peaky had ook heel wat hoger kunnen eindigen als ik de iPod luisterbeurten erbij had geteld.
. Lapsed naar 5*, TFC en Tara King TH en dan nog een streepje Snares en Xanopticon. 

Momenteel ben ik door m'n playlist aan het "racen", vandaar de hoop 'A' artiesten. Verwacht voor volgende week maar Aphex Twin bovenaan

Peaky had ook heel wat hoger kunnen eindigen als ik de iPod luisterbeurten erbij had geteld.
0
Sietse
geplaatst: 20 juni 2006, 22:07 uur
Onderhond schreef:
Daar schijnt een plugin voor te zijn, vraag me niet hoe of wat, maar er is iets (heb het ergens gelezen)
mijn top 10:

edit: als je iets denkt te schrijven moet je het ook echt doen Sietse, en niet halverwege stoppen

0
geplaatst: 20 juni 2006, 22:25 uur
Over die iPod plugin heb ik gehoord, maar de tijd om dat uit te zoeken is het me niet waard eerlijk gezegd. 

* denotes required fields.