Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes
zoeken in:
0
handsome_devil
geplaatst: 27 juni 2006, 15:04 uur
Onderhond schreef:
Ondertussen zijn we de "A' al voorbij. Stevige brok Autechre en Aphex Twin achter de rug iig. Blijkt voor mij toch dat ik Aphex de leukere artiest vind. Meer variatie.
(afbeelding)
Ondertussen zijn we de "A' al voorbij. Stevige brok Autechre en Aphex Twin achter de rug iig. Blijkt voor mij toch dat ik Aphex de leukere artiest vind. Meer variatie.
(afbeelding)
Mmm, jij bent met hetzelfde bezig als ik. Ik ben alleen niet zo consequent als jij

0
sxesven
geplaatst: 27 juni 2006, 15:07 uur
Brain Stew schreef:
Mijn eerst lijstje
.
Mijn eerst lijstje
.Yasunori Mitsuda, Neutral Milk Hotel, Jesus & Mary Chain? Uitstekend!

0
sxesven
geplaatst: 27 juni 2006, 17:07 uur
Mijne wel, maar last.fm genereert een lijstje van vorige week als een chart wil maken. 

0
handsome_devil
geplaatst: 27 juni 2006, 17:08 uur
sxesven schreef:
Mijne wel, maar last.fm genereert een lijstje van vorige week als een chart wil maken.

Dat had ik eerst ook, maar toen koos ik een andere lay out en toen deed ie het opeens wel.
0
geplaatst: 27 juni 2006, 17:41 uur
Ace schreef:
Het zal wel komen omdat jouw smaak zich volledig richt op een ander genre, maar ik heb in jouw lijstje nog nooit 1 artiest kunnen ontdekken waarvan ik ook maar 1 nummer ken
Mainstream zal het dus allemaal wel niet zijn...
Het zal wel komen omdat jouw smaak zich volledig richt op een ander genre, maar ik heb in jouw lijstje nog nooit 1 artiest kunnen ontdekken waarvan ik ook maar 1 nummer ken
Mainstream zal het dus allemaal wel niet zijn...Aphex Twin en Autechre zijn anders niet zo onbekend, zeker de eerste niet. Van de rest verrast het me niet dat je ze niet kent

handsome_devil schreef:
Mmm, jij bent met hetzelfde bezig als ik. Ik ben alleen niet zo consequent als jij

Vind het wel gezellig, een keer door al mijn muziek lopen. Geeft ook een beter beeld van artiesten zo en tegelijkertijd filter ik de écht goeie tracks eruit voor een uberplaylist.
0
Sietse
geplaatst: 27 juni 2006, 18:26 uur
merzbow 103...hmm das best veel

hoeveel uur zal dat ongeveer zijn? 12 ofzo, 14?
heftig hoor.
0
sxesven
geplaatst: 28 juni 2006, 00:51 uur
Sietse schreef:
(quote)

Zoiets? Als je er vanuit gaat dat de gemiddelde Merzbow-track 10 minuten duurt (en da's nog een lage schatting), kom je op zo'n 17 uur uit. Hoppa! 
heftig hoor.
Behoorlijk.

0
geplaatst: 28 juni 2006, 20:23 uur
0
geplaatst: 2 juli 2006, 01:15 uur
In 7 dagen 28735 tracks played. Wie doet me dat na? Waarschijnlijk iedereen die zn stats reset. Wat een kutsite zeg, wordt steeds erger
.
.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 08:45 uur
1.Steve Wynn
2.Sparklehorse
3.Sonic Youth
4.Morrissey
5.The Flaming Lips
6.Hank Pine & Lilly Fawn
7.Malle Pietje & De Bimbo's
8.Peaches