Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes
zoeken in:
0
handsome_devil
geplaatst: 7 juli 2006, 21:42 uur
Sietse schreef:
heb je toevallig heel misschien je inlog naam en paswoord vergeten in te vullen?
heb je toevallig heel misschien je inlog naam en paswoord vergeten in te vullen?
Dat vroeg ik laatst ook al, maar hij zei dat het voorheen wel werkte, dus daar kan het niet aan liggen.
0
Sietse
geplaatst: 7 juli 2006, 23:37 uur
toch nog maar een keer checken.
mocht dat niet werken, plugin updaten (kijken of je de goede plugin hebt bij de goede speler, dus ook naar release nummer kijken)
Andere mogelijkheid is om misschien hier eens te kijken. Is een plek waar ze 1) meer weten over dit soort dingen en 2) je beter kunnen helpen dan wij.
mocht dat niet werken, plugin updaten (kijken of je de goede plugin hebt bij de goede speler, dus ook naar release nummer kijken)
Andere mogelijkheid is om misschien hier eens te kijken. Is een plek waar ze 1) meer weten over dit soort dingen en 2) je beter kunnen helpen dan wij.
0
geplaatst: 8 juli 2006, 16:03 uur
Hij doet het weer! 
Na vijf dagen zonder, kan ik nu weer genieten van de stats.
Hoe het komt dat ie het weer doet weet ik niet, heb van alles geprobeerd, onder andere het opnieuw invullen van username en password in dat Audioscrobbler-menu van Windows MP. Misschien was dat het? Al stonden mn username en password al ingevuld hoor, maar ik heb ze gewoon opnieuw ingetypt en op save gedrukt.
Enfin, we kunnen weer muziek luisteren. Hij gaat nu gewoon door waar ie gestopt is met tellen (tracks played), dus ik verwacht niet dat de songs van afgelopen 5 dagen later alsnog opgeteld worden bij de stats.
Maar goed, beter een werkend programma dan helemaal niets.

Na vijf dagen zonder, kan ik nu weer genieten van de stats.
Hoe het komt dat ie het weer doet weet ik niet, heb van alles geprobeerd, onder andere het opnieuw invullen van username en password in dat Audioscrobbler-menu van Windows MP. Misschien was dat het? Al stonden mn username en password al ingevuld hoor, maar ik heb ze gewoon opnieuw ingetypt en op save gedrukt.
Enfin, we kunnen weer muziek luisteren. Hij gaat nu gewoon door waar ie gestopt is met tellen (tracks played), dus ik verwacht niet dat de songs van afgelopen 5 dagen later alsnog opgeteld worden bij de stats.
Maar goed, beter een werkend programma dan helemaal niets.
0
geplaatst: 8 juli 2006, 16:11 uur
Mijn LastFm deed het gisteravond ook niet, en net nog steeds niet. Maar in heb in Winamp eventjes inderdaad alleen mijn username opnieuw ingevuld en op 'save' gedrukt. Ik had gister al gezien dat Audioscrobbler nog wel bij hield wat ik had geluisterd, maar dat het gewoon niet werd doorgegeven.
Nu staat mijn hele lijstje van gisteravond er ook gewoon bij en zijn de tracks ook bij mijn totaal opgeteld...
Raar...
Nu staat mijn hele lijstje van gisteravond er ook gewoon bij en zijn de tracks ook bij mijn totaal opgeteld...

Raar...
0
hpvmars
geplaatst: 10 juli 2006, 10:41 uur
handsome_devil schreef:
(afbeelding)
Ik moet eerst 5 verschillende lay-outs kiezen voor ik eindelijk het goede lijstje erin krijg
(afbeelding)
Ik moet eerst 5 verschillende lay-outs kiezen voor ik eindelijk het goede lijstje erin krijg

Je bent je collectie alfabetisch aan het doorwerken?
0
handsome_devil
geplaatst: 10 juli 2006, 11:15 uur
hpvmars schreef:
(quote)
Ja al ben ik er niet zo consequent in
Merendeel uit dat lijstje ben ik allang voorbij
Ben nu bij Bob Dylan
0
geplaatst: 10 juli 2006, 14:35 uur
Ik heb nog steeds altijd het probleem dat ik een top 10 van 3 of 2 weken geleden krijg als ik mijn top 10 hier wil plaatsen, weet iemand hoe dit komt?
0
handsome_devil
geplaatst: 10 juli 2006, 14:57 uur
Dazzled Kid schreef:
Ik heb nog steeds altijd het probleem dat ik een top 10 van 3 of 2 weken geleden krijg als ik mijn top 10 hier wil plaatsen, weet iemand hoe dit komt?
Ja dat heb ik dus ook, geen idee hoe het komt, ik moest vanochtend eerst 5 verschillende lay-outs kiezen voor ie het deed.
0
geplaatst: 10 juli 2006, 15:00 uur
0
Sietse
geplaatst: 10 juli 2006, 15:03 uur
kan je cache zijn ofzo.
Wat je kunt doen, net zoals ik, is een screenshot maken van je huidige top 10 en die ergens op het internet plaatsen.
Wat je kunt doen, net zoals ik, is een screenshot maken van je huidige top 10 en die ergens op het internet plaatsen.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 00:10 uur
Bij mij zijn m'n overall charts opeens een heel stuk naar beneden bijgesteld, terwijl ik zeker weet dat dat niet hoort. Iemand anders daar ook last van?
0
geplaatst: 11 juli 2006, 00:35 uur
Gelukkig zijn er nog mensen die het Bökröt Rödebröt Trio nog steeds beluisteren nu de hype voorbij is en de grote massa inmiddels weer is verder gegaan naar de volgende hype. Waarvoor hulde Selma. 

0
geplaatst: 11 juli 2006, 00:46 uur
L_T_B schreef:
Gelukkig zijn er nog mensen die het Bökröt Rödebröt Trio nog steeds beluisteren
Gelukkig zijn er nog mensen die het Bökröt Rödebröt Trio nog steeds beluisteren
heheh, geweldig inderdaad

3 listeners on Last.fm
0
geplaatst: 11 juli 2006, 01:40 uur
1.The Flaming Lips
2.Bettie Serveert
3.Motorpsycho