Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes
zoeken in:
0
geplaatst: 17 juli 2006, 22:10 uur
Exfrozen schreef:
Deze computer >> C: aanklikken >> _audioscrobbler.txt aanklikken >> bovenste regel van het tekstdocument kopieeren en daarna plakken in je adresbalk >> bedoel je dit?
Deze computer >> C: aanklikken >> _audioscrobbler.txt aanklikken >> bovenste regel van het tekstdocument kopieeren en daarna plakken in je adresbalk >> bedoel je dit?
Wat zou er dan moeten gebeuren? Dan zie ik m'n username en oude wachtwoord staan.
0
Electro_
geplaatst: 17 juli 2006, 22:37 uur

Voor mijn gevoel vooral een hoop Combichrist gedraaid, maar valt dus mee. The Knife blijft toch weer favoriet, blijkt

0
geplaatst: 18 juli 2006, 01:32 uur
Petterson schreef:
Wat zou er dan moeten gebeuren? Dan zie ik m'n username en oude wachtwoord staan.
(quote)
Daar kan je dan je nieuwe wachtwoord neerzetten en dan opslaan.

0
geplaatst: 18 juli 2006, 11:42 uur
0
geplaatst: 18 juli 2006, 15:07 uur
Wel aardig die fotootjes bij de Top-artiesten van de week, is grafisch nog niet heel geweldig uitgewerkt alleen 

0
hpvmars
geplaatst: 18 juli 2006, 15:09 uur
T.O. schreef:
Wel aardig die fotootjes bij de Top-artiesten van de week, is grafisch nog niet heel geweldig uitgewerkt alleen

En dat kun je gelukkig ook uitzetten.
0
geplaatst: 23 juli 2006, 23:53 uur
* denotes required fields.