MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Last.FM - Lijstjes

zoeken in:

Ik ga niet eens de moeite doen om m'n lijstje te plaatsen, er klopt werkelijk niets van, op de nummer 1 na, Cassie, pff slechte updates

jowietje schreef:
Ik ga niet eens de moeite doen om m'n lijstje te plaatsen, er klopt werkelijk niets van, op de nummer 1 na, Cassie, pff slechte updates

Luisterbeurten op Mp3-spelers (zonder speciale plug-in) en nummers die achter elkaar herhaaldelijk worden afgespeeld tellen niet mee, misschien wist je dat nog niet.

patro88 schreef:
(quote)

Luisterbeurten op Mp3-spelers (zonder speciale plug-in) en nummers die achter elkaar herhaaldelijk worden afgespeeld tellen niet mee, misschien wist je dat nog niet.

Weet ik (gerbuik gewoon windows media player )

Het ging ook meer om de nummer 2 plek waarbij staat dat die 12 keer beluisterd is terwijl dat niet klopt en andere die ik wel vaak heb beluisterd staan er weer niet tussen

hpvmars

(afbeelding)

hpvmars
BoordAppel schreef:
(afbeelding)

Zoek de vreemde eend .

Outkast

jowietje schreef:

Misschien moet je je tags eens even nakijken, dat scheelt ook een slok op een figuurlijke borrel!

(afbeelding)

Heerlijke lijst vind ik

Electro_
jowietje schreef:
(quote)

Weet ik (gerbuik gewoon windows media player )

Het ging ook meer om de nummer 2 plek waarbij staat dat die 12 keer beluisterd is terwijl dat niet klopt en andere die ik wel vaak heb beluisterd staan er weer niet tussen

Het kan ook zijn dat je de nummers niet helemaal laat uitspelen en ze dus niet geregistreerd worden. Je moet (geloof ik) meer dan de helft beluisterd hebben voordat hij als 'recent track' vermeld wordt.

Ja, en alles wat je luistert op zondag wordt niet meegeteld, volgens mij

Het loopt van zondag t/m zaterdag, alles wordt gewoon meegeteld.

herman schreef:
Het loopt van zondag t/m zaterdag, alles wordt gewoon meegeteld.

Ja sorry, ik bedoelde dus dat zondag niet meetelde voor je oude lijst, alleen voor de nieuwe

niet al teveel gedraaid deze week:

(afbeelding)

Hebben jullie de rolling charts al ontdekt?

Kun je zien wat je de afgelopen 3, 6 en 12 maanden het meest hebt gedraaid.

O dat zie ik nu pas. Leuk!

Sietse
ja leuk is die heh...

hebben jullie al ontdekt dat je nu ook een zwart/grijs layout kunt kiezen?

Ja zwart is fijner. Maar rood ook. Zwart ook. Rood ook!

Ik wissel het dus af.

Electro_
Ik kan de tekst niet meer lezen als het grijs/zwart is...

Ik heb laatst een album met m4a bestanden afgespeeld die toen gewoon werden geregistreerd op LastFM.
Om dat album ook op mijn mp3-speler af te kunnen spelen heb ik de bestanden omgezet naar mp3. Nu registreert/herkent LastFM de nummers niet meer. Weet iemand hier een oplossing voor??

Op escape drukken en de computer opnieuw opstarten.

hpvmars
Klinkt als een Windhoosoplossing

Sietse
Hermy schreef:
Ik heb laatst een album met m4a bestanden afgespeeld die toen gewoon werden geregistreerd op LastFM.
Om dat album ook op mijn mp3-speler af te kunnen spelen heb ik de bestanden omgezet naar mp3. Nu registreert/herkent LastFM de nummers niet meer. Weet iemand hier een oplossing voor??

1) je moet nooit dingen converteren van een gecomprimeerd iets naar iets anders.
2) opnieuw taggen, dan moet het daarna werken.

(afbeelding)

Klopt maar weinig van volgens mij, maar ja...

Gast
geplaatst: vandaag om 01:44 uur

geplaatst: vandaag om 01:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.