Muziek / Toplijsten en favorieten / Zomerhits
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2006, 10:01 uur
Elize is lekker en de muziek kan er ook mee door, niks mis mee dus 

0
geplaatst: 8 juli 2006, 11:36 uur
Je hebt gelijk, ze is lekker, maar de muziek kan er ABSOLUUT NIET mee door.
Eigenlijk is dat Sergio Mendes, Black Eyed Peas-covertje best wel een Guilty Pleasure van mij

0
geplaatst: 8 juli 2006, 12:16 uur
Ik heb een schurfthekel aan radio zomerhits, voor mij is dit dé zomerse plaat van dit moment:
Devendra Banhart - Quedate Luna
Heerlijke Spaanse/Zuid Amerikaanse sferen.
Devendra Banhart - Quedate Luna
Heerlijke Spaanse/Zuid Amerikaanse sferen.
0
geplaatst: 14 juli 2006, 10:59 uur
Bass Hunter - Boten Anna
Mooi disconummertje die alles in zich heeft om een zomerklassieker te worden
Mooi disconummertje die alles in zich heeft om een zomerklassieker te worden

0
geplaatst: 14 juli 2006, 11:43 uur
mijn zomerhit is : Khaled ft Cameron - Henna
ik zag hem gisteren op the box en eerst twijfelde ik nog, want de coupletten zijn in et marrokkaans ofzo, maar toen ik het refrein hoorde dacht ik echt: Wow, dit is een grote kans om als een zomerhit te scoren!
het refrein klinkt lekker en het heeft echt iets weg van een zomerhit. Ook de clip is echt zomers. hij is naar mijn mening vergelijkbaar met de vorige zomerhits als; ket chupsong en al die andere vrolijke hits.
ik zou graag jullie reacties willen horen, dus download hem effe en post je reactie!
ik zag hem gisteren op the box en eerst twijfelde ik nog, want de coupletten zijn in et marrokkaans ofzo, maar toen ik het refrein hoorde dacht ik echt: Wow, dit is een grote kans om als een zomerhit te scoren!
het refrein klinkt lekker en het heeft echt iets weg van een zomerhit. Ook de clip is echt zomers. hij is naar mijn mening vergelijkbaar met de vorige zomerhits als; ket chupsong en al die andere vrolijke hits.
ik zou graag jullie reacties willen horen, dus download hem effe en post je reactie!
0
geplaatst: 14 juli 2006, 11:48 uur
Fort Minor- where'd you go?
Sorry hoor, maar als ik aan de zomer denk, denk ik aan vrolijkheid, zon, zee, strand, avontuur, jongens, en al dat soort dingen.
dit nummer doet me denken aan: droevigheid, regen, sneeuw
, winter of herfst, liefdesverdriet.. Nou je snapt wel, dat sooort dingen dus.
Dit is totaal de andere wereld dan een hippe zomerhit.
Zomerhits horen zomers te zijn, met een lekker deuntje erin.
is iemand het hier nogmeer mee eens?
Sorry hoor, maar als ik aan de zomer denk, denk ik aan vrolijkheid, zon, zee, strand, avontuur, jongens, en al dat soort dingen.
dit nummer doet me denken aan: droevigheid, regen, sneeuw
, winter of herfst, liefdesverdriet.. Nou je snapt wel, dat sooort dingen dus. Dit is totaal de andere wereld dan een hippe zomerhit.
Zomerhits horen zomers te zijn, met een lekker deuntje erin.
is iemand het hier nogmeer mee eens?
0
geplaatst: 14 juli 2006, 13:28 uur
deniesje1990 schreef:
Dat is een goed zomernummer!Het album van Cameron Cartio, Borderless staat vol met zulke heerlijke zomerse/zuiderse nummer incl. 2 keer Henna, één keer deze versie en een keer alleen Cameron in het Spaans.
als je weg bant van Henna zal het album je zeker bevallen.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 10:23 uur
Ik vind alles goed als het maar niet dat verschrikkelijke nummer "Toppertje" word 

0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:04 uur
Was Lily Allen al genoemd? Word helemaal stukgedraaid momenteel... Smile is echt een fijne single.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 14:12 uur
herman schreef:
Was Lily Allen al genoemd? Word helemaal stukgedraaid momenteel... Smile is echt een fijne single.
Ik ken het nummer wel maar ik heb hem nog nooit op de tv gezien.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 15:08 uur
Ik ken het liedje ook net een weekje. En ze begint steeds bekender te worden, dus ik geef het wel een kans.
Ik heb Smile wel een aantal keer op tv gezien.
Ik heb Smile wel een aantal keer op tv gezien.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 15:22 uur
Het is al een tijdje aan het broeien, maar 3FM heeft het net pas opgepikt. Het is er nu de megahit (of alarmschrijf of whatever), dus het zal binnenkort wel in de top 10 staan.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 16:14 uur
Over Gnarls Barkley - Crazy
Inmiddels zijn we 2 1/2 maand verder en is het behoorlijk zomer. Ik krijg nog steeds positieve reacties als ik het nummer op zet en het staat nog immer op de derde plaats in de top 40
Inmiddels zijn we 2 1/2 maand verder en is het behoorlijk zomer. Ik krijg nog steeds positieve reacties als ik het nummer op zet en het staat nog immer op de derde plaats in de top 40

0
geplaatst: 17 juli 2006, 16:21 uur
Ja, het nummer is een grotere hit geworden dan ik vantevoren had gedacht. Ook wel terecht, het is een behoorlijk goed nummer.
0
geplaatst: 17 juli 2006, 16:45 uur
0
geplaatst: 17 juli 2006, 17:55 uur
herman schreef:
Ja, het nummer is een grotere hit geworden dan ik vantevoren had gedacht. Ook wel terecht, het is een behoorlijk goed nummer.
Ja, maar wel één van de mindere van de cd, en hij ging mij ook al snel vervelen.
Go Go Gadget Gospel, dat vind ik echt grensverleggend goed.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 13:42 uur
T.O. schreef:
Ik vrees dat de nieuwe van Akcent ook erg aan gaat slaan...
Ik vrees dat de nieuwe van Akcent ook erg aan gaat slaan...
Getsie, die van vorig jaar vond ik vreselijk

0
geplaatst: 21 juli 2006, 17:56 uur
maar wel een beetje laat hé. erg jammer, vorig jaar hebben we gewoon een zomerhit gemist! maargoed. Dit jaar moet hij dus knallen!
Boten Anna vind ik wel lekker, maar inderdaad: Flits! Ineens staat Jokero van Akcent in de top 40.
wat zal hem worden? Of word het net zoals vorig jaar niet veel? De vakantie is nu al aardig bezig, en nogsteeds hoor je verschillende meningen..
Ik zal het horen in Frankrijk over een week!
×denies.
Boten Anna vind ik wel lekker, maar inderdaad: Flits! Ineens staat Jokero van Akcent in de top 40.
wat zal hem worden? Of word het net zoals vorig jaar niet veel? De vakantie is nu al aardig bezig, en nogsteeds hoor je verschillende meningen..
Ik zal het horen in Frankrijk over een week!
×denies.
0
geplaatst: 21 juli 2006, 19:54 uur
Toppertje is de nieuwe zomerhit aangezien die op nummer 7 binnen is gekomen in de mega top 50.
Ik krijg er alleen geen zomerstemming van
Ik krijg er alleen geen zomerstemming van

0
geplaatst: 22 juli 2006, 17:20 uur
ik hoop alleen niet dat stars are blind het wordt!
Paris kan echt niet zingen! dat melodietje is alleen zo vreselijk irritant dat het blijft hangen 
wat ik wel een onwijs vrolijk liedje vind:
ashlee simpson - fall in love with me
daar word iik dus vrolijk van!!

Paris kan echt niet zingen! dat melodietje is alleen zo vreselijk irritant dat het blijft hangen 
wat ik wel een onwijs vrolijk liedje vind:
ashlee simpson - fall in love with me
daar word iik dus vrolijk van!!

0
Ruby1966
geplaatst: 23 juli 2006, 15:05 uur
Je wordt ermee doodgegooid.....het is absoluut niet het genre muziek waar ik van houd..en toch..ja, ik vind het ook een lekker nummer.

0
geplaatst: 23 juli 2006, 18:50 uur
Overigens andere lekkere zomernummers van dit jaar:
Shakira ft. Wyclef Jean - Hips Don't Lie
Cheb Khaled ft. Cameron Cartio - Henna
Black Eyed Peas ft Sergio Mendes - Mas Que Nada
Shakira ft. Wyclef Jean - Hips Don't Lie
Cheb Khaled ft. Cameron Cartio - Henna
Black Eyed Peas ft Sergio Mendes - Mas Que Nada
0
geplaatst: 24 juli 2006, 00:07 uur
* denotes required fields.