Muziek / Toplijsten en favorieten / Zomerhits
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2006, 15:21 uur
Nou, ik denk dus toch Mas Que Nada, want het nummer is deze week nummer 1 in de Top 40. Het nummer heeft Rood van Marco Borsato na 11 weken op 1 van de troon gestoten 

0
geplaatst: 25 juli 2006, 16:13 uur
Heel veel mensen hebben het over een nummer Boten Anna genaamd (verschrikkelijk nummer) dus misschien maakt die wel kans, maar voor mij is het al duidelijk, het is dat domme nummer Toppertje, Iedereen heeft het er al over.
0
geplaatst: 25 juli 2006, 16:21 uur
Wat een verschrikkelijk nummer is dat zeg (Toppertje)
En inderdaad iedereen heeft t erover :S
En inderdaad iedereen heeft t erover :S
0
geplaatst: 25 juli 2006, 17:46 uur
0
geplaatst: 25 juli 2006, 17:49 uur
Ruby1966 schreef:
Je wordt ermee doodgegooid.....het is absoluut niet het genre muziek waar ik van houd..en toch..ja, ik vind het ook een lekker nummer.
Je wordt ermee doodgegooid.....het is absoluut niet het genre muziek waar ik van houd..en toch..ja, ik vind het ook een lekker nummer.
typeert .. of nee ... is bijna de definitie van zomerhit

0
geplaatst: 25 juli 2006, 21:05 uur
jowietje schreef:
Toppertje is de nieuwe zomerhit aangezien die op nummer 7 binnen is gekomen in de mega top 50.
Ik krijg er alleen geen zomerstemming van
Toppertje is de nieuwe zomerhit aangezien die op nummer 7 binnen is gekomen in de mega top 50.
Ik krijg er alleen geen zomerstemming van

0
Mojo Pin
geplaatst: 25 juli 2006, 21:14 uur
Ik krijg pas echt een zomerstemming van het nummer 'UnK!', van Ffukkie Slim en ze homies 

0
geplaatst: 27 juli 2006, 23:32 uur
Voor mij is het nu definitief het nummer Lettin' go van Janelle Monea, een heerlijk feel good nummer. De tekst, ritme, deuntje alles spreekt me aan. Lekker zomers dus, de tekst gaat ook over laat jezelf lekker gaan, even geen stress.
Een aanrader dus
Een aanrader dus

0
geplaatst: 31 juli 2006, 21:45 uur
of fedde la grand zijn ode aan Detroit, dat is nu het soort house waar Detroit voor staat.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 23:17 uur
Dick schreef:
of fedde la grand zijn ode aan Detroit, dat is nu het soort house waar Detroit voor staat.
Dat is dus echt onzin, dat nummer heeft 0,0 te maken met wat dan ook uit Detroit komt.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 23:18 uur
jowietje schreef:
het is dat domme nummer Toppertje, Iedereen heeft het er al over.
het is dat domme nummer Toppertje, Iedereen heeft het er al over.
Ik heb het nog nooit (bewust) gehoord

0
Ruby1966
geplaatst: 31 juli 2006, 23:29 uur
Loop je op zaterdagmiddag niets vermoedend te winkelen, loop je voorbij een FRS....een klein oploopje voor de deur...wat harde muziek klinkt vanuit de zaak...en wie staan daar? Die 2 malloten.....met dat vre-se-lijke toppertje nummer....niet meer doen, jongens! 

0
geplaatst: 31 juli 2006, 23:33 uur
Toppertje is toch best geniaal eigenlijk. Na het zien van de clip kan ik me niet voorstellen dat het serieus bedoeld is en als grap is het erg geslaagd. Nadat Giel Beelen het nummer 2 uur lang op de radio draaide had ik er overigens wél een enorme hekel aan
.
.
0
geplaatst: 31 juli 2006, 23:36 uur
Onder het mom van 'een grap' kutmuziek maken, tja da's ook een visie 

0
geplaatst: 1 augustus 2006, 11:06 uur
DE zomerhit IS Mas Que Nada, nummer 1 in de top-40, zomers en je wordt er mee doodgegooit....
0
geplaatst: 1 augustus 2006, 11:26 uur
Ja en een zwaar overgewaardeerde remake helaas.
Nieuwe kandidaat: "je kunt altijd nog met je poes in de playboy" van Luie Hond en DJVT
Nieuwe kandidaat: "je kunt altijd nog met je poes in de playboy" van Luie Hond en DJVT

0
geplaatst: 1 augustus 2006, 14:30 uur
T.O. schreef:
Dat is dus echt onzin, dat nummer heeft 0,0 te maken met wat dan ook uit Detroit komt.
(quote)
Ik was sarcastisch(beetje jammer dat ik dat er bij moet zeggen) en iedereen weet dat de echte housegoden uit Chicago komen.
0
geplaatst: 1 augustus 2006, 15:24 uur
Dick schreef:
(beetje jammer dat ik dat er bij moet zeggen)
(beetje jammer dat ik dat er bij moet zeggen)
Ik vraag me af wie jou wel heeft begrepen dan...
0
geplaatst: 1 augustus 2006, 17:22 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Je zomerhitje 2006!:
Niet dé zomerhit, maar JOU zomerhit. Zomerhit is zomerhit wanneer jij het een zomerhit vindt.
Mijn:
Ferry Corsten - Down on Love
van het album L.E.F
Niet dé zomerhit, maar JOU zomerhit. Zomerhit is zomerhit wanneer jij het een zomerhit vindt.
Mijn:
Ferry Corsten - Down on Love
van het album L.E.F

0
geplaatst: 1 augustus 2006, 20:36 uur
T.O. schreef:
Voor mijn part zijn er geen nieuwe kandidaten meer, het weer is k*t en de vakantie is al bijna over. De zomerhit is dus gewoon al bekend, als ik zo kijk naar de verkoopcijfers, wat er veel word gedraaid en wat er scoort bij de mensen zou ik hem zo samenstellen:
1. blablabla - Toppertje! (weet nie hoe hun heten)
2. Sergio ft. BEP - Mas qua nada
3. Gnarls Barkley - Crazy
4. Basshunter - Boten anna
5. Beyoncé - Deja vu
6. Paris hilton - Stars are blind
7. Ali B - Zomervibe (komt wel een beetje aan de late kant)
Even voor de duidelijkheid dit is een geen lijstje die ik zelf mooi vind

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 12:57 uur
* bloos bloos bloos*
Rudebox van Robbie Williams word m, denk ik...
Rudebox van Robbie Williams word m, denk ik...
0
geplaatst: 2 augustus 2006, 13:00 uur
Bijna afgelopen de zomer trouwens.
Zal wel Toppertje zijn dan
Zal wel Toppertje zijn dan

0
geplaatst: 2 augustus 2006, 21:19 uur
Boten Anna is wel een heeel raar nummer
Heeft een beetje weg van Summerjam van een paar jaar geleden, maar dan met zo'n "stuiterbass" er door. T heeft wel wat...
Heeft een beetje weg van Summerjam van een paar jaar geleden, maar dan met zo'n "stuiterbass" er door. T heeft wel wat...* denotes required fields.