Muziek / Toplijsten en favorieten / Slechtste nummer ooit
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2011, 20:21 uur
Ik heb ook nooit zoveel met dat nummer gehad, maar zó slecht is het toch ook weer niet?
0
Misterfool
geplaatst: 21 april 2011, 20:43 uur
Toch wel:
zouteloos pianospel';
Flauwe tekst.;
Irritante 80's beat op de achtergrond;
zouteloos pianospel';
Flauwe tekst.;
0
geplaatst: 22 april 2011, 00:19 uur
Dat van Bruce Hornsby & the Range het slechtste nummer ooit? Kom nou! Prima nummer!
Wat jasper1991heeft geplaatst (dat van brokenNCYDE) kan ik wel tot de slechtste rekenen, verschrikkelijk inderdaad! Vindt Misterfool dat nummer beter?
Wat jasper1991heeft geplaatst (dat van brokenNCYDE) kan ik wel tot de slechtste rekenen, verschrikkelijk inderdaad! Vindt Misterfool dat nummer beter?
0
Dikkop
geplaatst: 22 april 2011, 00:53 uur
Dat kan ik me moeilijk voorstellen. Dat van Bruce vond ik zelf nog goed meevallen
.
Ik heb het wel beluisterd na brokeNCYDE en het voordeel van te luisteren naar brokenNCYDE is dat alles plots zoveel beter wordt.
.Ik heb het wel beluisterd na brokeNCYDE en het voordeel van te luisteren naar brokenNCYDE is dat alles plots zoveel beter wordt.
0
geplaatst: 22 april 2011, 00:58 uur
Misterfool schreef:
Toch wel:
zouteloos pianospel';
Flauwe tekst.;
Toch wel:
zouteloos pianospel';
Flauwe tekst.;
Ken je nou echt zó weinig muziek dat je hiermee op de proppen komt? Ooit van schlager, kinderhouse of 80s nederpop gehoord?
0
Misterfool
geplaatst: 22 april 2011, 07:44 uur
Schlager, kinderhouse en nederpop is natuurlijk wel erg makkelijk Paalhaas. Dit is een nummer dat over het algemeen nog wel gewaardeerd wordt, maar waar hier de haren rechtovereneind van gaan staan(en niet in positieve zin). Nee als ik moet kiezen vind ik dit nog steeds het slechste nummer ooit gemaakt. Het ergert me meer als de Justin Bieber's,Rebbecca Black's, Brokencyde's of Ke$ha's van de wereld die ik van het begin af aan al niet serieus neem.
0
geplaatst: 22 april 2011, 09:57 uur
Als ik The Way It Is hoor denk ik er altijd de prima raps van Tupac bij, dan is het nummer zelf niet zo saai en hoef ik ook niet naar die irritante stemloopjes van diezelfde Tupac te luisteren.
Overigens was dat nummer van Brokencyde anderhalf jaar geleden ook al geplaatst, toen was het maar liefst een maand stil in het topic.
Overigens was dat nummer van Brokencyde anderhalf jaar geleden ook al geplaatst, toen was het maar liefst een maand stil in het topic.
0
geplaatst: 22 april 2011, 10:54 uur
Ik zie het nu, het staat op pagina 18 van dit topic. Het enige wat dit nummer kan verslaan is een ander nummer van brokeNCYDE, of een ander nummer binnen het genre (crunkcore) denk ik.
0
geplaatst: 22 april 2011, 13:53 uur
Een paar gasten die zogenaamd heel grappig, kakkers uit Oud-Zuid (gegoede wijk in Amsterdam) parodieren.

0
geplaatst: 22 april 2011, 14:35 uur
Van beiden heb ik nooit gehoord. Ook echt nul resultaten op Youtube. 

0
Yann Samsa
geplaatst: 22 april 2011, 14:37 uur

Het liedje heet 'Broodje Bakpao'. Niet 'bakpaal'. Het nummers is van 'The Opposites'.
0
Yann Samsa
geplaatst: 22 april 2011, 14:46 uur

Laat die 'overhitte nudisten' maar vallen. Mislukt woordspeling doelend op hetgeen Mindruler had gezegd. Het zal het weer wel zijn

0
geplaatst: 22 april 2011, 15:49 uur
Vanilla Ice - Ice ice baby
'domme nu zit het terug in m'n hoofd, endus mijn weekend naar de knoppen
'domme nu zit het terug in m'n hoofd, endus mijn weekend naar de knoppen
0
geplaatst: 22 april 2011, 15:51 uur
Yo! V.I.P! 
Bij mij valt dat onder de categorie: zo fout dat het leuk wordt.

Bij mij valt dat onder de categorie: zo fout dat het leuk wordt.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 25 april 2011, 18:18 uur
Had ik bij het verkeerde topic geplaatst maar dit is ook vreselijk link
Ware terreur op je oren, en gekmakend.
0
geplaatst: 25 april 2011, 20:15 uur
Enkele Nummers Die ik Slecht vind:
The Black Eyed Peas - I've had the time of my life

Schnappie en Crazy Frog

Laurie Anderson - O Superman

Bryan Adams - Everything I Do I Do It For You

Adele - Make You Feel My Love

Alle Hardcore en Hardstyle Platen

Alles Van de tros en Tv Oranje

Alles van Justin Bieber

The Black Eyed Peas - I've had the time of my life

Schnappie en Crazy Frog

Laurie Anderson - O Superman

Bryan Adams - Everything I Do I Do It For You

Adele - Make You Feel My Love

Alle Hardcore en Hardstyle Platen

Alles Van de tros en Tv Oranje

Alles van Justin Bieber

0
geplaatst: 25 april 2011, 20:16 uur
Vergeleken met dat nummer is I Will Always Love You van Whitney Nog een meesterwerk
0
geplaatst: 25 april 2011, 22:11 uur
DjFrankie schreef:
Had ik bij het verkeerde topic geplaatst maar dit is ook vreselijk link
Wow, apart. Is het een goede band verder?Had ik bij het verkeerde topic geplaatst maar dit is ook vreselijk link
EDIT: Hoorde ik daar nou halverwege een ware fill?

0
geplaatst: 26 april 2011, 00:43 uur
Valt toch wel mee? Ik heb hem ook uitgeluisterd, omdat ik het wel tof vond klinken. Fijn nummer. 

* denotes required fields.