Muziek / Toplijsten en favorieten / Mijn Meest overschatte band top3
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2008, 21:34 uur
Hier gaan we vijanden mee maken.
1. U2
2. Radiohead
3. Bon Jovi
1. U2
2. Radiohead
3. Bon Jovi
0
geplaatst: 8 januari 2008, 21:52 uur
Nu is het maken van vijanden verre van mijn uitgangspunt, edoch vind ik het wel een leuk topic
1. Pink Floyd
2. Neil Young
3. Dire Straits
1. Pink Floyd
2. Neil Young
3. Dire Straits
0
geplaatst: 8 januari 2008, 21:54 uur
1. MetallicA
2. Radiohead
3.Oasis
Ook ik ga omwille er niet noodzakelijk vrienden bij maken....
@Joy: ondanks wat in je top 2 staat poog ik niet al te boos op je te worden
idd.. leuk topic...
2. Radiohead
3.Oasis
Ook ik ga omwille er niet noodzakelijk vrienden bij maken....
@Joy: ondanks wat in je top 2 staat poog ik niet al te boos op je te worden
idd.. leuk topic...
0
geplaatst: 8 januari 2008, 21:58 uur
1. Keane
2. Coldplay
3. Creed (Amerika)
Overigens zijn de eerste 2 albums van Coldplay helemaal niet zwak, maar de overdreven hype die erom heen hangt staat mij tegen. Top 10 notering in de Top 2000 en in de MuMe Top250 2x in de Top10
2. Coldplay
3. Creed (Amerika)
Overigens zijn de eerste 2 albums van Coldplay helemaal niet zwak, maar de overdreven hype die erom heen hangt staat mij tegen. Top 10 notering in de Top 2000 en in de MuMe Top250 2x in de Top10
0
geplaatst: 8 januari 2008, 21:59 uur
c-moon schreef:
@Joy: ondanks wat in je top 2 staat poog ik niet al te boos op je te worden
Ik kijk bij jouw nummer 2 ook even de andere kant op @Joy: ondanks wat in je top 2 staat poog ik niet al te boos op je te worden
0
DutchViking
geplaatst: 8 januari 2008, 22:08 uur
1. Keane
2. Coldplay
3. Snow Patrol
Het is niet zozeer slechte muziek, maar het zijn bandjes die weinig gevoel bij me oproepen. Het laat me warm noch koud, wat ik bij meer bandjes uit de indie-hoek zo ervaar. Verder vind ik een band als Nickelback enorm overgewaardeerd (overigens niet op deze site).
2. Coldplay
3. Snow Patrol
Het is niet zozeer slechte muziek, maar het zijn bandjes die weinig gevoel bij me oproepen. Het laat me warm noch koud, wat ik bij meer bandjes uit de indie-hoek zo ervaar. Verder vind ik een band als Nickelback enorm overgewaardeerd (overigens niet op deze site).
0
handsome_devil
geplaatst: 8 januari 2008, 22:17 uur
Pff ik vind het toch wel moeilijk.
1. Pink Floyd
2. Tool
3. Metallica
1. Pink Floyd
2. Tool
3. Metallica
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:20 uur
Er is zoveel overgewaardeerd, maar dit zou mijn top 3 zijn:
1. Nirvana
2. Joy Division
3. The Smiths
Binnen mijn twee favoriete genres is Iron Maiden de dubieuze titelhouder in de metal en The Mars Volta in de wereld der prog.
1. Nirvana
2. Joy Division
3. The Smiths
Binnen mijn twee favoriete genres is Iron Maiden de dubieuze titelhouder in de metal en The Mars Volta in de wereld der prog.
0
basketballerke
geplaatst: 8 januari 2008, 22:23 uur
1. Tool
2. Metallica
3. Joy Division
De laatste had ook zomaar Pearl Jam of The Velvet Underground geweest kunnen zijn.
2. Metallica
3. Joy Division
De laatste had ook zomaar Pearl Jam of The Velvet Underground geweest kunnen zijn.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:23 uur
Kasperbert schreef:
Er is zoveel overgewaardeerd, maar dit zou mijn top 3 zijn:
1. Nirvana
2. Joy Division
3. The Smiths
Binnen mijn twee favoriete genres is Iron Maiden de dubieuze titelhouder in de metal en The Mars Volta in de wereld der prog.
Er is zoveel overgewaardeerd, maar dit zou mijn top 3 zijn:
1. Nirvana
2. Joy Division
3. The Smiths
Binnen mijn twee favoriete genres is Iron Maiden de dubieuze titelhouder in de metal en The Mars Volta in de wereld der prog.
Akkoord met je opmerking ivm THE MARS VOLTA én je nr. 1. met de rest... erh... Niet !
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:24 uur
1. Queen
2. Arcade Fire
3. Interpol & Neutral Milk Hotel ex aequo.
2. Arcade Fire
3. Interpol & Neutral Milk Hotel ex aequo.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:39 uur
!!
hoe kon ik toch LIVE vergeten !!!!
Ook al vond ik "Secret Samadhi" een geniale plaat en viel "Throwing Copper" te pruimen...
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:40 uur
c-moon schreef:
Akkoord met je opmerking ivm THE MARS VOLTA én je nr. 1. met de rest... erh... Niet !
(quote)
Akkoord met je opmerking ivm THE MARS VOLTA én je nr. 1. met de rest... erh... Niet !
Het verbaast me eigenlijk dat jij Metallica op 1 hebt staan . Je hebt twee albums van ze op 5* staan . Verder zit er absoluut iets in dat Radiohead en Oasis erg overgewaardeerd zijn, alhoewel In Rainbows een bijzonder aangename verassing was.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:42 uur
Kasperbert schreef:
Het verbaast me eigenlijk dat jij Metallica op 1 hebt staan . Je hebt twee albums van ze op 5* staan . Verder zit er absoluut iets in dat Radiohead en Oasis erg overgewaardeerd zijn, alhoewel In Rainbows een bijzonder aangename verassing was.
(quote)
Het verbaast me eigenlijk dat jij Metallica op 1 hebt staan . Je hebt twee albums van ze op 5* staan . Verder zit er absoluut iets in dat Radiohead en Oasis erg overgewaardeerd zijn, alhoewel In Rainbows een bijzonder aangename verassing was.
Klopt. Ze zijn dan wel de ongeloofelijk overschat, ze hebben ondanks alles toch wel wat goeds gedaan... Eerlijk is eerlijk....
En ik ben best wel (heel erg) enthousiast over ze geweest.... maar dat is ook alweer een poosje geleden
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:43 uur
U neemt me de woorden uit de mond. (Nirvana verdient op 1)
Ik heb ook wat nummers van Tool gehoort onlangs, en vond dat ook niet bijzonder.
Red hot chilli peppers, radiohead, coldplay vallen mij op in de bovenste regionen van de top250.
Daarnaast ook AC/DC (enkel Whole lotta rossie is de moeite waard).
Terug naar de metal:
- Iron Maiden: wel enkele leuke albums, maar ook veel klaar-voor-de-vuilbak gerief.
- Anthrax: een van de 4 grote van de thrash! Wie heeft die term ooit bedacht?!
- Pantera: aardige groove metal. Niet meer, niet minder.
Binnen enkele dagen vul ik dit mss wel aan. (als ik eens scroll door de top 250)
0
handsome_devil
geplaatst: 8 januari 2008, 22:48 uur
VanDeGriend schreef:
Live is hier op MuMe toch niet overschat ?
Live is hier op MuMe toch niet overschat ?
Vind ik ook wel meevallen inderdaad.
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:50 uur
Mwoah: bandjes waar je een pesthekel aan hebt overgewaardeerd noemen omdat vele anderen dat niet zo zien en dan vervolgens weer de geeikte namen voorbij zien komen
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:52 uur
Kasperbert schreef:
Er is zoveel overgewaardeerd, maar dit zou mijn top 3 zijn:
1. Nirvana
2. Joy Division
3. The Smiths
Binnen mijn twee favoriete genres is Iron Maiden de dubieuze titelhouder in de metal en The Mars Volta in de wereld der prog.
Er is zoveel overgewaardeerd, maar dit zou mijn top 3 zijn:
1. Nirvana
2. Joy Division
3. The Smiths
Binnen mijn twee favoriete genres is Iron Maiden de dubieuze titelhouder in de metal en The Mars Volta in de wereld der prog.
Hoo, even aanpassing, hele belangrijke band vergeten!
1. Nirvana
2. Arcade Fire
3. Joy Division
0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:53 uur
Ik zal ook even een duit in het zakje doen;
1. Tool / A Perfect Circle
2. The Mars Volta
3. Muse
1. Tool / A Perfect Circle
2. The Mars Volta
3. Muse
0
fredpit
geplaatst: 8 januari 2008, 23:00 uur
aERodynamIC schreef:
Mwoah: bandjes waar je een pesthekel aan hebt overgewaardeerd noemen omdat vele anderen dat niet zo zien en dan vervolgens weer de geeikte namen voorbij zien komen
(quote)
Mwoah: bandjes waar je een pesthekel aan hebt overgewaardeerd noemen omdat vele anderen dat niet zo zien en dan vervolgens weer de geeikte namen voorbij zien komen
* denotes required fields.