MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Friek's foute Top 600 1988-2000

zoeken in:
Mooie nummer 1. REM is vaak goed.
Was leuk om te volgen friek

Mooie lijst friek! Was erg leuk om te volgen. En heb er ook nog leuke dingen door ontdekt (MC Sar and the Real McCoy - Another Night ).

Ik heb ook zulke lijstjes bijgehouden in de periode 2000-2003 (toen de megacharts niet meer bij de cdwinkel was te halen was de magie er wel een beetje af, voor mij). Erg leuk om te lezen dat ik niet de enige was .

De perfecte nummer 1 voor deze leuke lijst! (al heb ik het stiekem wel voor je nummer 3)
Ik heb het met veel plezier gevolgd!

Niet mijn favoriete R.E.M. op 1 maar valt inderdaad mee en het is wel zo passend dat ze op nummer 1 staan bij jou denk ik.
Ik heb ook niet vaak gereageerd hier maar heb het wel gevolgd. Ik herkende wel veel qua beleving, niet eens dat het mijn smaak toen of nu was/is maar vooral het bijhouden van een lijst en de verhaaltjes er omheen.
Zelf begon ik in 1984 en dat duurde tot ongeveer 1989, 1990.
Een tijd terug ben ik veel 'foute singles' van mij als mp3 gaan opzoeken en hoe erg soms ook: toch erg leuk om het terug te horen en er dan ook nog eens plezier aan beleven; dat moet jij ook vast zo ervaren hebben bij het plaatsen van deze lijst

Leuk die clip met The Muppets.
Ik dacht in eerste instantie dat het John Denver bij The Muppets was.

Leuke lijst, leuk proces, leuke afsluiter.

Ik heb mijn lijsten ooit weggegooid (1996-2001), maar die zou doordrenkt staan met Vengaboys, Party Animals, Hakkûhbar en meer dan dat soort prul in de hogere regionen

Dwejkk_ schreef:
Mooie lijst friek! Was erg leuk om te volgen. En heb er ook nog leuke dingen door ontdekt (MC Sar and the Real McCoy - Another Night )

Die vind ik ook geweldig!

Heer Friek,

Is het mogelijk om onder elkaar de gehele lijst hier neer te planten, uiteraard zonder de filmpjes

Ehm, momenteel even niet, heb het hier niet op de pc staan, de lijst, maar zal binnenkort er mee bezig gaan

Volgens mij klopt de nummer 1 niet.
Waarom heet dit topic anders de foute Top 600.

Foute 500 aangevuld met R.E.M.

De nummer 1 wordt anders wel gezien als de meest foute R.E.M.-song, dus zo onterecht vind ik die niet. En in het begin van het topic schreef ik al dat je fout met een korrel zout moet nemen

musicfriek schreef:
386 Toyshop - Daydream 1999 [11-2 205]

Vrij onbekend nummer waar ik ook even geen video van kan vinden. Weet alleen nog dat de zangeres niet bepaald zuiver zong, maar toch was het wel aanstekelijk

Beter laat dan nooit!

klik

Thanks! Toch wel weer lekker om terug te horen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:51 uur

geplaatst: vandaag om 13:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.