Muziek / Toplijsten en favorieten / Friek's foute Top 600 1988-2000
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2009, 07:59 uur
In navolging van Lukas, titan en R&P presenteer ik mijn top 600 over de jaren 1988-2000. In die tijd had ik mijn eigen hitparade (van 1988-1994 een top 20, daarna een top 30). Mijn smaak was destijds erg, erg makkelijk haha
Ik heb die top 600 net weer terug gevonden in mijn schuur beneden en heb me bescheurd om die lijst. Staan echt hele foute nummers in en de top 10 is helemaal lachen.
Eigenlijk moet ik me doodschamen voor die lijst, maar ach, ik laat hem gewoon zien. Wil wel even zeggen dat de meeste nummers gewoon jeugdsentiment voor mij zijn en de meeste songs vind ik nu dan ook niet bepaald echt luisterwaardig meer. Maar toch even leuk om voor de laatste keer even te kijken wat er zoal in stond.
Voor dertigers een herkenbare lijst en houd jullie maar vast, er staat echt van alles in. Gaan jullie met me mee op deze (foute) muzikale reis?
Ik heb die top 600 net weer terug gevonden in mijn schuur beneden en heb me bescheurd om die lijst. Staan echt hele foute nummers in en de top 10 is helemaal lachen.Eigenlijk moet ik me doodschamen voor die lijst, maar ach, ik laat hem gewoon zien. Wil wel even zeggen dat de meeste nummers gewoon jeugdsentiment voor mij zijn en de meeste songs vind ik nu dan ook niet bepaald echt luisterwaardig meer. Maar toch even leuk om voor de laatste keer even te kijken wat er zoal in stond.
Voor dertigers een herkenbare lijst en houd jullie maar vast, er staat echt van alles in. Gaan jullie met me mee op deze (foute) muzikale reis?

0
geplaatst: 17 maart 2009, 08:13 uur
Dat wordt genieten dan, jammer dat ik moet werken dadelijk en het pas vanaf 18.00 weer kan bekijken.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 08:31 uur
Tussen haakjes zijn respectievelijk het aantal weken en hoogste positie in mijn lijst geweest. Daarachter vind je het aantal punten wat het nummer verzameld heeft.
600 R. Kelly - If I Could Turn Back the Hands of Time 1999 [7-2 158]
Dit vind ik nog steeds een prachtig nummer. Op het moment dat deze lijst gemaakt werd stond het nummer nog in de lijst, dus eigenlijk hoort deze veel hoger te staan. Destijds vond ik meneer Kelly erg goed, maar daar is nu vrij weinig van over eigenlijk. Glad klinkt het vooral allemaal. Qua uiterlijk vind ik het een erg mooie man
Vooral de uithaal bij Love Yoooooouuu vind ik geweldig
599 Bee Gees - Ordinary Lives 1989 [7-2 158]
Tja, altijd al een zwak gehad voor deze heren uit Kangoeroeland. Juist die hoge stemmen vind ik heerlijk waar velen een hekel aan hebben. Geweldig meezingnummer blijft dit
Het nummer lijkt vooral veel op You Win Again, hun megaklapper uit 1987.
598 Snap! - Oops Up (Side Your Head) 1990 [8-4 159]
Snap! was destijds ook een favoriete act van me. Er liggen hier nog vele singles van Turbo B. en co.
597 R.E.M. - E-Bow the Letter 1996 [8-3 159]
Toen was ik nog niet zo heel erg onder de indruk van dit nummer, maar nu is het een van mijn favorieten van hun. Er staan echt ongelooflijk veel songs van Stipe & co in deze lijst. Tsja, R.E.M. was en is mijn favoriete band en dat zullen jullie weten ook
Dit is een hele mooie versie met Thom Yorke van Radiohead.
596 Diana Ross - When You Tell Me That You Love Me 1992 [7-3 159]
Jaja, prachtig nummer van deze diva. Ze kwam weer even terug in 1992. Vooral een lekkere meezinger.
600 R. Kelly - If I Could Turn Back the Hands of Time 1999 [7-2 158]
Dit vind ik nog steeds een prachtig nummer. Op het moment dat deze lijst gemaakt werd stond het nummer nog in de lijst, dus eigenlijk hoort deze veel hoger te staan. Destijds vond ik meneer Kelly erg goed, maar daar is nu vrij weinig van over eigenlijk. Glad klinkt het vooral allemaal. Qua uiterlijk vind ik het een erg mooie man
Vooral de uithaal bij Love Yoooooouuu vind ik geweldig

599 Bee Gees - Ordinary Lives 1989 [7-2 158]
Tja, altijd al een zwak gehad voor deze heren uit Kangoeroeland. Juist die hoge stemmen vind ik heerlijk waar velen een hekel aan hebben. Geweldig meezingnummer blijft dit
Het nummer lijkt vooral veel op You Win Again, hun megaklapper uit 1987. 598 Snap! - Oops Up (Side Your Head) 1990 [8-4 159]
Snap! was destijds ook een favoriete act van me. Er liggen hier nog vele singles van Turbo B. en co.
597 R.E.M. - E-Bow the Letter 1996 [8-3 159]
Toen was ik nog niet zo heel erg onder de indruk van dit nummer, maar nu is het een van mijn favorieten van hun. Er staan echt ongelooflijk veel songs van Stipe & co in deze lijst. Tsja, R.E.M. was en is mijn favoriete band en dat zullen jullie weten ook

Dit is een hele mooie versie met Thom Yorke van Radiohead.
596 Diana Ross - When You Tell Me That You Love Me 1992 [7-3 159]
Jaja, prachtig nummer van deze diva. Ze kwam weer even terug in 1992. Vooral een lekkere meezinger.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 08:35 uur
Nou, laat ik het zo zeggen, er staat heel veel fouts in gemengd met goede nummers. Misschien vinden jullie de lijst uiteindelijk helemaal niet zo fout haha 
Ik kom nog wel uit de kast met bepaalde artiesten
(Ben me doodgeschrokken hoe vaak een bepaalde zangeres in de lijst voor kwam).

Ik kom nog wel uit de kast met bepaalde artiesten
(Ben me doodgeschrokken hoe vaak een bepaalde zangeres in de lijst voor kwam).
0
geplaatst: 17 maart 2009, 09:27 uur
595 Phil Collins - You'll Be in My Heart 1999 [9-3 159]
Nou, hier een eerste coming out dan
Ja, ik vond Phil Collins erg goed in de jaren 80 en 90. Dit nummer kwam uit de film Tarzan. Vind het nu echt helemaal niks meer. Zo'n Sky Radio-gedrocht vooral 
594 Simply Red - Fairground 1995 [7-2 159]
Flink gejat van The Good Men natuurlijk (Give It Up). Nummer doet me nu vrijwel niks meer, alleen de muziek blijft wel lekker. Was een enorme hit toen in ons landje. Nummer 1 in de UK zelfs.
593 Zebda - Tomber la Chemise 1999 [8-2 159]
Een one-hit-wonder uit Frankrijk. Rap in het Frans vind ik echt heerlijk klinken. Komen we veel later nog een nummer van tegen. Gewoon een lekker vrolijk nummer wat bijna de nummer 1 behaalde hier. Leuke clip ook, stel van die 'gabbers' in trainingspak die heen en weer huppelen.
592 Simple Minds - Belfast Child 1989 [9-8 160]
Van Simple Minds ben ik nooit echt fan van geweest, maar een aantal nummers vind ik prima van hun. Zo ook deze Belfast Child, prachtig lang stuk, alleen iets teveel gehoord. Vind het wel lekker melancholisch klinken. Later in de lijst komen we nog een nr tegen van hun uit 1991.
591 MC Sar & the Real McCoy - Another Night 1994 [7-6 160]
Dit vind ik nog steeds een fantastisch nummer
Ontzettend knap dancenummer waar ik keer op keer op blijf swingen. It's On You is ook al zo'n knaller, deze doet er niet veel voor onder.
Geweldig om te zien hoe mensen uit hun dak kunnen gaan
(die jongen
)
Nou, hier een eerste coming out dan
Ja, ik vond Phil Collins erg goed in de jaren 80 en 90. Dit nummer kwam uit de film Tarzan. Vind het nu echt helemaal niks meer. Zo'n Sky Radio-gedrocht vooral 
594 Simply Red - Fairground 1995 [7-2 159]
Flink gejat van The Good Men natuurlijk (Give It Up). Nummer doet me nu vrijwel niks meer, alleen de muziek blijft wel lekker. Was een enorme hit toen in ons landje. Nummer 1 in de UK zelfs.
593 Zebda - Tomber la Chemise 1999 [8-2 159]
Een one-hit-wonder uit Frankrijk. Rap in het Frans vind ik echt heerlijk klinken. Komen we veel later nog een nummer van tegen. Gewoon een lekker vrolijk nummer wat bijna de nummer 1 behaalde hier. Leuke clip ook, stel van die 'gabbers' in trainingspak die heen en weer huppelen.
592 Simple Minds - Belfast Child 1989 [9-8 160]
Van Simple Minds ben ik nooit echt fan van geweest, maar een aantal nummers vind ik prima van hun. Zo ook deze Belfast Child, prachtig lang stuk, alleen iets teveel gehoord. Vind het wel lekker melancholisch klinken. Later in de lijst komen we nog een nr tegen van hun uit 1991.
591 MC Sar & the Real McCoy - Another Night 1994 [7-6 160]
Dit vind ik nog steeds een fantastisch nummer
Ontzettend knap dancenummer waar ik keer op keer op blijf swingen. It's On You is ook al zo'n knaller, deze doet er niet veel voor onder.Geweldig om te zien hoe mensen uit hun dak kunnen gaan
(die jongen
)
0
geplaatst: 17 maart 2009, 09:36 uur
"E-Bow the Letter" van R.E.M. en "Belfast Child" van Simple Minds zijn niet bepaald fout te noemen, integendeel, het zijn gewoon prachtige nummers. The Bee Gees (ik heb ook een zwak voor hun stemmen) beschouw ik ook niet als fout. Het nummer van R. Kelly vind ik eveneens prachtig (hoewel ik niet zo'n liefhebber ben van zijn muziek).
In ieder geval : leuke lijst van musicfriek, ga zo door!
In ieder geval : leuke lijst van musicfriek, ga zo door!
0
geplaatst: 17 maart 2009, 09:38 uur
musicfriek schreef:
Nou, laat ik het zo zeggen, er staat heel veel fouts in gemengd met goede nummers. Misschien vinden jullie de lijst uiteindelijk helemaal niet zo fout haha

0
geplaatst: 17 maart 2009, 10:09 uur
Veel fouter dan R. Kelly en Bee Gees wordt het niet hoor. 
Simply Red vind ik eigenlijk ook verschrikkelijk, maar Fairground is gewoon een goed nummer. En MC Sar & The Real McCoy is fantastisch, vooral dit nummer maar ook It's On You.
Leuk clipje ook inderdaad. 

Simply Red vind ik eigenlijk ook verschrikkelijk, maar Fairground is gewoon een goed nummer. En MC Sar & The Real McCoy is fantastisch, vooral dit nummer maar ook It's On You.
Leuk clipje ook inderdaad. 
0
titan (crew)
geplaatst: 17 maart 2009, 10:45 uur
Leuk al die toplijsten. Sommige zijn inderdaad goed fout, maar ik ben erg benieuwd naar de rest.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 11:18 uur
R. Kelly, Zebda, MC Sar & The Real McCoy, allemaal niks mis mee hoor.
Leuke beschrijving bij de nummers, ga dit zeker volgen. En succes friek
Leuke beschrijving bij de nummers, ga dit zeker volgen. En succes friek

0
geplaatst: 17 maart 2009, 11:26 uur
590 49-ers - Touch Me (Sexual Version) 1990 [8-6 160]
Hele prettige danceplaat uit begin jaren 90. Klinkt ietwat verouderd, maar dit durf ik wel een klassieker te noemen. Afkomstig uit Italie. Dezelfde producer scoorde ook flink met Cappella en Clubhouse. Voor mij typisch zo'n nummer waarbij je de longen uit je lijf schreeuwt.
589 N-Trance - Set You Free 1995 [7-3 160]
In die categorie (schreeuwplaat) valt ook zeker N-Trance. Dat prachtige intro: Oh-ho-yeah, when I hold you baaaaaaa-byyyy
588 Stock, Aitken & Waterman - Packjammed 1988 [7-2 160]
Jaja, de heren zelf hebben toen ook een eigen nummer gemaakt. Hun muziek is misschien niet het allerbeste, maar ze zwemmen inmiddels in het geld denk ik. Wat hebben ze veel geproduceerd voor andere artiesten zeg. Eigenlijk een vrij nikszeggend nummer dit, maar 21 jaar geleden vond ik dit blijkbaar wel gaaf
Je hoort op een gegeven moment ook die andere nummers (Princess, Rick Astley, Bananarama en Sinitta).
587 Toni Braxton featuring Kenny G - How Could An Angel Break My Heart 1997 [8-2 160]
Yep, heel erg fout!
En wat was ik gek van Toni Braxton toen. Komen nog veel meer nummers van haar. Behalve dat vreselijke Un-break My Heart, wat een afschuwelijk nummer nog steeds
Fout genoeg mensen?
Kenny G ook nog eens erbij 
586 Gala - Let a Boy Cry 1997 [8-2 160]
Exact dezelfde cijfers, maar toch een plekkie hoger, deze Gala. Heerlijke drums in dit nummer en erg dansbaar ook. Natuurlijk komt die andere ook nog, haar allerbeste. Deze is ook prima. Ik blijf het zeggen: mooie vrouw!
Hele prettige danceplaat uit begin jaren 90. Klinkt ietwat verouderd, maar dit durf ik wel een klassieker te noemen. Afkomstig uit Italie. Dezelfde producer scoorde ook flink met Cappella en Clubhouse. Voor mij typisch zo'n nummer waarbij je de longen uit je lijf schreeuwt.
In die categorie (schreeuwplaat) valt ook zeker N-Trance. Dat prachtige intro: Oh-ho-yeah, when I hold you baaaaaaa-byyyy

588 Stock, Aitken & Waterman - Packjammed 1988 [7-2 160]
Jaja, de heren zelf hebben toen ook een eigen nummer gemaakt. Hun muziek is misschien niet het allerbeste, maar ze zwemmen inmiddels in het geld denk ik. Wat hebben ze veel geproduceerd voor andere artiesten zeg. Eigenlijk een vrij nikszeggend nummer dit, maar 21 jaar geleden vond ik dit blijkbaar wel gaaf
Je hoort op een gegeven moment ook die andere nummers (Princess, Rick Astley, Bananarama en Sinitta).587 Toni Braxton featuring Kenny G - How Could An Angel Break My Heart 1997 [8-2 160]
Yep, heel erg fout!
En wat was ik gek van Toni Braxton toen. Komen nog veel meer nummers van haar. Behalve dat vreselijke Un-break My Heart, wat een afschuwelijk nummer nog steeds
Fout genoeg mensen?
Kenny G ook nog eens erbij 
586 Gala - Let a Boy Cry 1997 [8-2 160]
Exact dezelfde cijfers, maar toch een plekkie hoger, deze Gala. Heerlijke drums in dit nummer en erg dansbaar ook. Natuurlijk komt die andere ook nog, haar allerbeste. Deze is ook prima. Ik blijf het zeggen: mooie vrouw!
0
geplaatst: 17 maart 2009, 11:48 uur
musicfriek schreef:
Ik zou zo snel niet weten hoe ie klinkt (en kan ook even niet luisteren nu), maar dit was een van mijn eerste cd-singles.
Die zou bij mij wel in de top 10 komen, als ik mijn oude lijstjes bij elkaar op zou tellen. Misschien moet ik dat ook maar 's gaan doen.
Werkelijk geweldig nummer in ieder geval!
0
geplaatst: 17 maart 2009, 11:55 uur
Stock, Aitken & Waterman is heden ten dage natuurlijk erg fout maar "Packjammed" vind ik nog best aardig klinken.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 14:11 uur
585 Whitney Houston - Exhale (Shoop Shoop) 1995 [9-2 160]
Er staan een hoop zangeressen in deze lijst waar ik nu niks meer mee heb. Dit is er eentje van. Als ik haar beste song moest kiezen, dan zou deze er zeker bij horen. Gewoon een mooi, sfeervol nummer. Uit de film Waiting to Exhale (die ik nooit gezien heb).
584 Banger Hart - Rob de Nijs 1996 [11-4 161]
Ja, ook Friek had destijds een zwak voor dit nummer
In deze periode werkte ik als DJ in een discotheek en dit nummer moest veel gedraaid worden. Publiek ging helemaal uit zijn dak. Heb dit nummer helemaal weggestopt en nu na 1 keer luisteren weet ik weer waarom.. Ken de tekst ook helemaal uit mijn hoofd haha, mja, wie niet eigenlijk?
Wel leuk voor Rob natuurlijk dat hij eindelijk eens een nummer 1 hit scoorde.
583 Keith Sweat featuring Athena Cage - Nobody 1997 [8-2 161]
En ineens had je daar Keith Sweat die 2 vrij grote hits scoorde in de top 40. Beiden net geen top 10, maar bleven wel lang in de lijst. Hij was al jaren bezig in de muziek toen hij echt doorbrak hier in Nederland. En daar bleef het ook bij. Vind het nummer nu nog maar weinig aan.
582 Better the Devil You Know - Kylie Minogue 1990 [9-8 162]
Een vriend van me vind dit haar beste song geproduceerd door, jawel, de mannen van S/A/W. Ben het wel aardig met hem eens, dit is gewoon een leuke, vrolijke plaat. Ze ziet er ook geweldig uit in de video. Kylie is en blijft een enorm gay-icoon.
581 Nirvana - Smells Like Teen Spirit 1992 [8-7 162]
Rock zul je niet veel terug vinden in deze top 600, maar Nirvana mag natuurlijk niet ontbreken. Geweldig nummer nog steeds en nu ik het zo weer terug luister zijn dit belachelijke cijfers. Had minstens top 3 moeten halen. Zal Nevermind ook weer onder het stof vandaan halen
Er staan een hoop zangeressen in deze lijst waar ik nu niks meer mee heb. Dit is er eentje van. Als ik haar beste song moest kiezen, dan zou deze er zeker bij horen. Gewoon een mooi, sfeervol nummer. Uit de film Waiting to Exhale (die ik nooit gezien heb).
584 Banger Hart - Rob de Nijs 1996 [11-4 161]
Ja, ook Friek had destijds een zwak voor dit nummer
In deze periode werkte ik als DJ in een discotheek en dit nummer moest veel gedraaid worden. Publiek ging helemaal uit zijn dak. Heb dit nummer helemaal weggestopt en nu na 1 keer luisteren weet ik weer waarom.. Ken de tekst ook helemaal uit mijn hoofd haha, mja, wie niet eigenlijk?
Wel leuk voor Rob natuurlijk dat hij eindelijk eens een nummer 1 hit scoorde.583 Keith Sweat featuring Athena Cage - Nobody 1997 [8-2 161]
En ineens had je daar Keith Sweat die 2 vrij grote hits scoorde in de top 40. Beiden net geen top 10, maar bleven wel lang in de lijst. Hij was al jaren bezig in de muziek toen hij echt doorbrak hier in Nederland. En daar bleef het ook bij. Vind het nummer nu nog maar weinig aan.
582 Better the Devil You Know - Kylie Minogue 1990 [9-8 162]
Een vriend van me vind dit haar beste song geproduceerd door, jawel, de mannen van S/A/W. Ben het wel aardig met hem eens, dit is gewoon een leuke, vrolijke plaat. Ze ziet er ook geweldig uit in de video. Kylie is en blijft een enorm gay-icoon.
581 Nirvana - Smells Like Teen Spirit 1992 [8-7 162]
Rock zul je niet veel terug vinden in deze top 600, maar Nirvana mag natuurlijk niet ontbreken. Geweldig nummer nog steeds en nu ik het zo weer terug luister zijn dit belachelijke cijfers. Had minstens top 3 moeten halen. Zal Nevermind ook weer onder het stof vandaan halen

0
geplaatst: 17 maart 2009, 14:18 uur
musicfriek schreef:

Helemaal vergeten dit! Tegen die tijd begon ik mijn muzikale ontdekkingstocht, en de eerste jaren ging dat voornamelijk via radio 3 en MTV. Kan me nog herinneren dat dit bijna ieder uur wel voorbij kwam op de tv (in mijn herinnering althans- iig heel vaak).
0
geplaatst: 17 maart 2009, 14:19 uur
Keith Sweat
Dat is lang geleden, dat ik die song hoorde.
Op deze manier ben je over een weekje wel klaar friek
Dat is lang geleden, dat ik die song hoorde.Op deze manier ben je over een weekje wel klaar friek

0
geplaatst: 17 maart 2009, 14:22 uur
Ben een paar dagen vrij en heb er ontzettend veel lol in haha
Even weer terug in de tijd. Heerlijk.
Even weer terug in de tijd. Heerlijk.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 16:11 uur
580 The Tamperer featuring Maya - If You Buy This Record Your Life Will Be Better 1998 [9-6 162]
Men neme een grote hit van Madonna, gooit er een onweerstaanbare beat onder en je hebt een lekkere plaat. Vind ik dan. Feel It was al een grappig nummer en deze vind ik even goed. Doet U mee? Fa-fa-fa-fa-fa-fa-fa fabulous!
579 Freddie Mercury & Montserrat Caballe - Barcelona 1992 [8-5 162]
Een heel ander genre, dit prachtge Barcelona. Ik schreef al bij het album dat Freddie met zijn zangkwaliteiten met gemak Montserrat kan volgen. 2 wereldstemmen bij elkaar. Absoluut! Ik ga er nog plat voor.
578 The Simpsons - Do the Bartman 1991 [7-3 162]
De serie is fantastisch natuurlijk, inmiddels een begrip. Er werd zelfs een nummer van uitgebracht. Moet zeggen dat ik dit nummer in geen 10 jaar meer gehoord had. Het swingt wel lekker en de 'rap' van Bart klinkt ok. Leuk om eens in de 10 jaar weer te horen
577 Ilse de Lange - World of Hurt 1998 [8-3 162]
Haar beginperiode kon ik wel waarderen. World of Hurt is een prima song. Voor toen. Vind het nu echt niks meer aan. Momenteel staat ze voor het eerst op nummer 1 in de top 40 met Incredible. Weinig opzienbarend.
576 Bitty McLean - Pass It On 1994 [9-8 163]
Geen video van helaas. Nummer ook al in geen jaren meer gehoord van deze voormalige UB40 studiomedewerker. Weet alleen nog dat ik dit altijd uit volle borst meezong.
Men neme een grote hit van Madonna, gooit er een onweerstaanbare beat onder en je hebt een lekkere plaat. Vind ik dan. Feel It was al een grappig nummer en deze vind ik even goed. Doet U mee? Fa-fa-fa-fa-fa-fa-fa fabulous!

579 Freddie Mercury & Montserrat Caballe - Barcelona 1992 [8-5 162]
Een heel ander genre, dit prachtge Barcelona. Ik schreef al bij het album dat Freddie met zijn zangkwaliteiten met gemak Montserrat kan volgen. 2 wereldstemmen bij elkaar. Absoluut! Ik ga er nog plat voor.
578 The Simpsons - Do the Bartman 1991 [7-3 162]
De serie is fantastisch natuurlijk, inmiddels een begrip. Er werd zelfs een nummer van uitgebracht. Moet zeggen dat ik dit nummer in geen 10 jaar meer gehoord had. Het swingt wel lekker en de 'rap' van Bart klinkt ok. Leuk om eens in de 10 jaar weer te horen

577 Ilse de Lange - World of Hurt 1998 [8-3 162]
Haar beginperiode kon ik wel waarderen. World of Hurt is een prima song. Voor toen. Vind het nu echt niks meer aan. Momenteel staat ze voor het eerst op nummer 1 in de top 40 met Incredible. Weinig opzienbarend.
Geen video van helaas. Nummer ook al in geen jaren meer gehoord van deze voormalige UB40 studiomedewerker. Weet alleen nog dat ik dit altijd uit volle borst meezong.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 17:37 uur
Ik vermaak me erg goed met dit topic, veel nummers die ik stiekem (heel stiekem ook wel leuk vind). Hoogtepunt tot nu toe: The Simpsons - Do the Bartman
.
.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 maart 2009, 17:40 uur
Zeker een:
waard. Fijne ontdekking, dit smaakt naar meer! 
0
geplaatst: 17 maart 2009, 18:08 uur
Dan heb ik deze ook nog voor jullie. Dit was de 2e single, maar die flopte helaas in Nederland.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 18:29 uur
Wat een fijne MC is die Bart toch
, schandalig dat dit niet de Nederlandse top heeft bereikt.
, schandalig dat dit niet de Nederlandse top heeft bereikt.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 20:57 uur
musicfriek schreef:
"Pass It On" ken ik niet, maar "It Keeps Rainin' (Tears From My Eyes)" vond ik destijds (nu ook nog overigens) een erg fijn nummertje.

0
geplaatst: 17 maart 2009, 21:59 uur
En de laatste 5 voor vandaag:
575 Whitney Houston - One Moment in Time 1988 [8-5 163]
Ahum.. Dit is erg. Heel erg
Laten we het er maar op houden dat ik nog maar 14 was toen dit in mijn lijst stond. Het enige positieve wat ik er nu nog over kan zeggen is dat het nummer me herinnert aan de Olympische Spelen van '88. Dit was de themasong daarvan.
574 Robin S - Luv 4 Luv 1993 [8-5 163]
573 Michael Jackson - The Way You Make Me Feel 1988 [7-2 163]
Voor mij niet fout, dit nummer. Prima Jackson-song nog steeds, een van mijn favorieten van het Bad-album. En as usual weer een hele mooie video zoals we gewend zijn van hem.
572 Anouk - R U Kiddin' Me? 1999 [7-1 163]
Dit nummer sloeg bij mij in als een bom. Ben gek op nummers die makkelijk meezingbaar zijn en met dit nummer kun je je helemaal uitleven, geweldig zoals ze hier naar een climax zingt. Ik ben half schor daarna in ieder geval
571 Matthew Marsden - The Heart's Lone Desire 1998 [8-1 163]
Dit is totaal niet fout, dit is een prachtig popnummer! Was deze echt al helemaal vergeten, erg leuk om dit weer eens te horen. Een vergeten artiest ook. Kan me ook alleen dit nummer van hem herinneren.
575 Whitney Houston - One Moment in Time 1988 [8-5 163]
Ahum.. Dit is erg. Heel erg
Laten we het er maar op houden dat ik nog maar 14 was toen dit in mijn lijst stond. Het enige positieve wat ik er nu nog over kan zeggen is dat het nummer me herinnert aan de Olympische Spelen van '88. Dit was de themasong daarvan.574 Robin S - Luv 4 Luv 1993 [8-5 163]
573 Michael Jackson - The Way You Make Me Feel 1988 [7-2 163]
Voor mij niet fout, dit nummer. Prima Jackson-song nog steeds, een van mijn favorieten van het Bad-album. En as usual weer een hele mooie video zoals we gewend zijn van hem.
572 Anouk - R U Kiddin' Me? 1999 [7-1 163]
Dit nummer sloeg bij mij in als een bom. Ben gek op nummers die makkelijk meezingbaar zijn en met dit nummer kun je je helemaal uitleven, geweldig zoals ze hier naar een climax zingt. Ik ben half schor daarna in ieder geval

571 Matthew Marsden - The Heart's Lone Desire 1998 [8-1 163]
Dit is totaal niet fout, dit is een prachtig popnummer! Was deze echt al helemaal vergeten, erg leuk om dit weer eens te horen. Een vergeten artiest ook. Kan me ook alleen dit nummer van hem herinneren.
* denotes required fields.