Muziek / Toplijsten en favorieten / Stapler's Nederhop Top 50
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 29 juli 2009, 18:07 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Jullie zitten er echt mee dat ik Brainpower een verschrikking vind, mooie dingen.
Jullie zitten er echt mee dat ik Brainpower een verschrikking vind, mooie dingen.
Dat niet alleen.. ook die klote bevers van je. Maar serieus, Brainpower is echt een uitstekende rapper, vind het maar vreemd dat mensen hem "wack" vinden. Dat is gewoon net als een drummer zonder armen en slaat nergens op.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 18:13 uur
Nou nou, er lezen bevers mee dus niet zo hard.
Wat er slecht aan Brainpower is: zijn stem, zijn teksten en zijn imago. Sorry ik heb niks met die kerel, vind het een vreselijke man/rapper.
Wat er slecht aan Brainpower is: zijn stem, zijn teksten en zijn imago. Sorry ik heb niks met die kerel, vind het een vreselijke man/rapper.
0
Social_Mask
geplaatst: 29 juli 2009, 18:18 uur
Zijn imago? Dat is ook net een drummer zonder armen, en slaat nergens op. Dat je z'n stem niet diggt okej, maar zijn teksten zitten juist uitstekend in elkaar en daarnaast ook de humor en zelfspot die hij erin stopt, geweldig! Met je klote MF DOOM
.
.
0
geplaatst: 29 juli 2009, 18:25 uur
Het debuut van hem was een van mijn eerste HipHop nummers. Dat album is best
, 5
, 5
0
geplaatst: 29 juli 2009, 18:50 uur
Social_Mask, ik snap je frustratie richting de bevers, maar nu ga je idd te ver 

0
geplaatst: 29 juli 2009, 20:35 uur
Het imago is juist heel belangrijk. Zeker omdat muziek toch niet objectief te beoordelen valt. De reden dat ik Brainpower zo slecht vind heeft met zijn imago, uitspraken en teksten te maken. En daarnaast vind ik zijn teksten gewoon niet goed en zijn stem een verschrikking om naar te luisteren.
Wat ik doe met of zonder franje ik val toch niet op
Tussen britse hooligans in 't oranje en viel nog niet op
Ik won al twee keer de jackpot maar verloor het lot
En laat ik iets verpakt dan gaat het toch kapot
Bepaal nou zelf of dat iets of het nix is
Maar dit is dus precies wat 'n jinx is
En in het begin liet hij alles op man eindigen. Dit vinden jullie dan ongeveer zijn beste track. Nou ik vind er erg weinig aan.
Wat ik doe met of zonder franje ik val toch niet op
Tussen britse hooligans in 't oranje en viel nog niet op
Ik won al twee keer de jackpot maar verloor het lot
En laat ik iets verpakt dan gaat het toch kapot
Bepaal nou zelf of dat iets of het nix is
Maar dit is dus precies wat 'n jinx is
En in het begin liet hij alles op man eindigen. Dit vinden jullie dan ongeveer zijn beste track. Nou ik vind er erg weinig aan.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 12:38 uur
Mag ik misschien weten wat zijn "imago" is/inhoud?
En wat je daar dan van vindt?
En wat je daar dan van vindt?
0
geplaatst: 30 juli 2009, 13:17 uur
Ojajoh?! zijn twee dudes uit Utrecht en hebben al een album uit en samengwerkt met J.A.E. van de Stropstrikkers.
Freddy maakt erg dope electronische beats met af en toe een Drum and Bass nummer en persoonlijk vind ik de rapper ook wel wat hebben.
Hun album is een echte aanraderen de volgende track is toch minstens geslaagd te noemen.
20. Ojajoh!? - Vraagtekens
OJAJOH?! - o-ja-joh.com
Freddy maakt erg dope electronische beats met af en toe een Drum and Bass nummer en persoonlijk vind ik de rapper ook wel wat hebben.
Hun album is een echte aanraderen de volgende track is toch minstens geslaagd te noemen.
20. Ojajoh!? - Vraagtekens
OJAJOH?! - o-ja-joh.com
0
geplaatst: 30 juli 2009, 16:56 uur
'Kijk mij eens de beste en verstandigste rapper van Nederland zijn.' En van het woord bescheidenheid heeft Brainpower volgens mij ook nooit gehoord.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 21:08 uur
Rhythm & Poetry schreef:
'Kijk mij eens de beste en verstandigste rapper van Nederland zijn.' En van het woord bescheidenheid heeft Brainpower volgens mij ook nooit gehoord.
(quote)
9,999/10 rappers hebben daar nog nooit van gehoord.
0
geplaatst: 30 juli 2009, 21:31 uur
Dat is niet waar. 99 van de 100 rappers die op tv komen hebben daar last van. Daarom heb ik ook aan 99 van de 100 rappers die op tv komen een hekel.
0
geplaatst: 31 juli 2009, 00:40 uur
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)
Hmm dat vind ik wel meevallen eigenlijk.
Haal je dat uit zijn interviews?
0
Social_Mask
geplaatst: 31 juli 2009, 16:32 uur
Als het nou misplaatste arrogantie was...
Maar volgens mij gaat het toch iets teveel over Brain alleen nu en vergeten we waar het echt om draait: de gekozen nummers van Stapler afkraken.
Maar volgens mij gaat het toch iets teveel over Brain alleen nu en vergeten we waar het echt om draait: de gekozen nummers van Stapler afkraken.
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 01:09 uur
Afkraken
Whahaha. Ga toch Psychedelische New Wave Emo Goth Hard Rock Industrial luisteren!
Whahaha. Ga toch Psychedelische New Wave Emo Goth Hard Rock Industrial luisteren!
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 01:15 uur
Het is 1999 en bij de popo werken is nog cool.
Inmiddels zijn we 10 jaar verder en is als je de gemiddelde rapper nu uit Nederland moet geloven de popo alles wat je niet wilt zijn.
Nee, ik dol maar wat het gaat tenslotte om de Spookrijders van onze hoofdstad.
Opgericht in 1996 alweer en ik vind het nog steeds harde muziek
.
Lees hier waarom ze deze clip maakte: Spookrijders - Wikipedia - nl.wikipedia.org.
19. Spookrijders - Klokkenluiders
Inmiddels zijn we 10 jaar verder en is als je de gemiddelde rapper nu uit Nederland moet geloven de popo alles wat je niet wilt zijn.

Nee, ik dol maar wat het gaat tenslotte om de Spookrijders van onze hoofdstad.
Opgericht in 1996 alweer en ik vind het nog steeds harde muziek
.Lees hier waarom ze deze clip maakte: Spookrijders - Wikipedia - nl.wikipedia.org.
19. Spookrijders - Klokkenluiders
0
Social_Mask
geplaatst: 1 augustus 2009, 15:59 uur
Goed nummer ja. Die sample was ook gebruikt door Reflection Eternal.. Nummer kan ik even niet op komen.
0
geplaatst: 1 augustus 2009, 23:13 uur
En toen was er licht.
Zwart Licht.
Zwart Licht staat voor al het zwarte dat in een goed daglicht geplaatst wordt.
Zwart Licht staat voor tegenstrijdigheid.
Zwart Licht staat voor hiphop, de MC en de DJ, de essentie, Akwasi en Hayzee.
18. Zwart Licht - Bliksemschicht
Zwart Licht.
Zwart Licht staat voor al het zwarte dat in een goed daglicht geplaatst wordt.
Zwart Licht staat voor tegenstrijdigheid.
Zwart Licht staat voor hiphop, de MC en de DJ, de essentie, Akwasi en Hayzee.
18. Zwart Licht - Bliksemschicht
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 12:20 uur
Zwart Licht is ook weer zo'n wisselvallige groep. Vaak heb ik helemaal niks met hun muziek maar een enkele keer zijn de tracks van Zwart Licht best lekker. Vanaf Nu is mijn favoriete ZL track, maar Bliksemschicht is ook een van mijn favoriete.
7
7
0
geplaatst: 3 augustus 2009, 18:35 uur
Live knallen ze echt. heb ze een aantal keren gezien en ook een keer ontmoet 
hartstikke aardige gozers. alleen ik luister de muziek niet in mijn vrije tijd. gewoon om even te springen

hartstikke aardige gozers. alleen ik luister de muziek niet in mijn vrije tijd. gewoon om even te springen

0
geplaatst: 3 augustus 2009, 22:16 uur
0118-VIER is ontstaan uit de duo's KD & Lay-On en Vinnie & Junior.
In de zomer van 2006 gaf KD aan dat hij een stapje terug wilde nemen en zich meer wilde gaan focussen op z'n eigen ding.
De overgebleven 3 leden besloten om verder te gaan onder de naam 'Nul Elf Acht'. Maar kort hierna gaf ook Junior aan dat hij ermee wilde stoppen.
17. 0118-Vier - Licht Uit Spot Aan
Neger R. de Vries
In de zomer van 2006 gaf KD aan dat hij een stapje terug wilde nemen en zich meer wilde gaan focussen op z'n eigen ding.
De overgebleven 3 leden besloten om verder te gaan onder de naam 'Nul Elf Acht'. Maar kort hierna gaf ook Junior aan dat hij ermee wilde stoppen.
17. 0118-Vier - Licht Uit Spot Aan
Neger R. de Vries

0
geplaatst: 5 augustus 2009, 21:00 uur
Dat je van die StarWars-poppetjes spaart toch. En dat je dan gewoon zeker weet dat je alles hebt. Die hele serie. Completo totaal. Elke dag draag je je speciale StarWars t-shirt en kom je stoer. Jij bent de grootste fan. Mag iedereen weten. Móet iedereen weten.
Aldus Robotix: Twee tapes uit en ze staan nu ook op de mixtape van Raymzter.
16. Robotix - Spacehop
Aldus Robotix: Twee tapes uit en ze staan nu ook op de mixtape van Raymzter.
16. Robotix - Spacehop
0
Social_Mask
geplaatst: 6 augustus 2009, 01:45 uur
Hahaha , die clip
.. Briljant hoor! 
Vind de beat nog aardig, de raps allesbehalve. Of tja, klink iets te negatief, maar echt goed vind ik het niet.
.. Briljant hoor! 
Vind de beat nog aardig, de raps allesbehalve. Of tja, klink iets te negatief, maar echt goed vind ik het niet.
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 22:20 uur
Het is tijd voor een van de hardste bangers ooit van de nederhop.
Kubus achter de knopjes, Rico & Sticks op de mic.
Kan niet mis gaan.
15. Kubus - Strik Je Veter feat. Rico & Sticks
Kubus achter de knopjes, Rico & Sticks op de mic.
Kan niet mis gaan.
15. Kubus - Strik Je Veter feat. Rico & Sticks
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 23:39 uur
jaja 2006 festival mundial 
toen deze erop kwam ging iedereen helemaal los, was echt super gaaf!

toen deze erop kwam ging iedereen helemaal los, was echt super gaaf!
0
geplaatst: 11 augustus 2009, 01:21 uur
Big up naar Raffael voor deze.
Spoken Words, serieus waarom kent niemand deze gasten?
Ik vind het geweldige muziek! Net een Efteling voor volwassen, zo zie ik het. Echt een grimey Sprookjeswereld bij zonsondergang.
Gedurfde maar waargetrouwe teksten met heerlijke samples en soms wat zang maar totaal niet storend, eerder heerlijk/magisch.
Luister het album op hun hyves.
14. Spoken Words - De Leugen
http://spokenwordsmusic.hyves.nl/
Spoken Words, serieus waarom kent niemand deze gasten?
Ik vind het geweldige muziek! Net een Efteling voor volwassen, zo zie ik het. Echt een grimey Sprookjeswereld bij zonsondergang.
Gedurfde maar waargetrouwe teksten met heerlijke samples en soms wat zang maar totaal niet storend, eerder heerlijk/magisch.
Luister het album op hun hyves.
14. Spoken Words - De Leugen
http://spokenwordsmusic.hyves.nl/
0
geplaatst: 18 augustus 2009, 17:32 uur
Leuk dat je het zo waardeerd
.
En ja het was een tijdelijke stop ik was te druk met werk, meisjes veroveren, muziek maken etc
Dat het er niet van kwam.
.En ja het was een tijdelijke stop ik was te druk met werk, meisjes veroveren, muziek maken etc
Dat het er niet van kwam.* denotes required fields.