Muziek / Toplijsten en favorieten / Stapler's Nederhop Top 50
zoeken in:
0
geplaatst: 3 september 2009, 11:11 uur
Zo Niet Mij is inderdaad een goed nummer, Typhoon zo ongeveer op zijn best (het is nog niet mijn favoriete Ty track).
0
Dj2Jelle
geplaatst: 3 september 2009, 17:01 uur
Typhoon staat bij mij op nummer 1. Dit is mijn favoriete nummer van hem denk ik. Ofzo.
0
geplaatst: 4 september 2009, 23:23 uur
De uit drie man bestaande Nederlandstalige hiphopcrew N7N, ook wel bekend als Nul7Negen, is sinds 2000 bijelkaar. Deze MC's rijmen graag diep, hard en confronterend met een duidelijke visie over de dingen die spelen in hun leven en de rest van de maatschappij.
4. Nul7Negen - (...)
Dus de scene is kut, ik heb geen woorden voor die tracktitel
.
4. Nul7Negen - (...)
Dus de scene is kut, ik heb geen woorden voor die tracktitel
.
0
geplaatst: 5 september 2009, 00:22 uur
Slowchat geruimd, user (na herhaaldelijke waarschuwingen) geband.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 5 september 2009, 00:35 uur
Apart nummer. Niet helemaal mijn ding maar toch best dope. De MC's zijn in ieder geval in vorm. Ik wil hier een ruime 7 voor geven
(o niemand geeft cijfers).
(o niemand geeft cijfers).
0
Social_Mask
geplaatst: 5 september 2009, 11:32 uur
Jajaja, beste nummer van het album. Erg sterk, maar vind zelf Voorouders hun beste.
En ik zou zweren dat ik hier gisteren een bericht had achtergelaten.. misschien per ongeluk 'geruimd' door Herman?
En ik zou zweren dat ik hier gisteren een bericht had achtergelaten.. misschien per ongeluk 'geruimd' door Herman?
0
geplaatst: 5 september 2009, 11:40 uur
Doodzonde dat Frostyx er niet meer is, maar hij zal nog wel terugkomen.
(...) is inderdaad een geweldig nummer, gisteren stond hier nog het Nul7Negen album op. Ik kijk uit naar de top 3.
(...) is inderdaad een geweldig nummer, gisteren stond hier nog het Nul7Negen album op. Ik kijk uit naar de top 3.
0
Social_Mask
geplaatst: 5 september 2009, 11:47 uur
Over Frostyx gesproken... ik ben bang dat jou hetzelfde lot wacht als je door blijft gaan met dat "ge-Msn" - en dat geldt wel voor meer users
.
.
0
geplaatst: 5 september 2009, 11:51 uur
Ik niet, ben eerder bang dat dadelijk te veel zure mensen op musicmeter zijn en dat er geen ruimte meer is voor grappen.
Terug naar het topic graag.
Terug naar het topic graag.
0
geplaatst: 7 september 2009, 19:40 uur
In november 2006 was daar opeens StropStrikkers, met 'Kermis in de Hel'. De Utrechtse groep maakte naam met rauwe hiphop met dito teksten recht van de straat. In oktober 2007 verscheen het tweede album 'Donkere Dagen'.
Hun volgende nummer vind ik echt perfect in elkaar steken, de onheilspellende beat van Klaas met recht toe recht aan teksten van Skafalau en J.A.E. die ook nog wat zinnigs hebben te vertellen.
3. Stropstrikkers - Zielenknijpers
Hun volgende nummer vind ik echt perfect in elkaar steken, de onheilspellende beat van Klaas met recht toe recht aan teksten van Skafalau en J.A.E. die ook nog wat zinnigs hebben te vertellen.
3. Stropstrikkers - Zielenknijpers
0
geplaatst: 7 september 2009, 21:40 uur
Nou, nou: moet er meteen weer met termen als 'vet' gesmeten worden?
Dope nummer van de strikkers, ben niet echt fan van ze, maar het is duidelijk dat ze veel moois hebben voortgebracht.
7,5
Dope nummer van de strikkers, ben niet echt fan van ze, maar het is duidelijk dat ze veel moois hebben voortgebracht.
7,5
0
geplaatst: 8 september 2009, 13:35 uur
Ongelooflijk duister. Stropstrikkers blijft een van mijn favoriete NLHop groep (zo niet mijn favoriet).
0
Social_Mask
geplaatst: 8 september 2009, 15:21 uur
Echt iets voor JLjuju. Aardig nummer; ze hebben een fijne sound, ben helaas niet weg van de raps.
0
geplaatst: 8 september 2009, 16:57 uur
Idd echt iets voor mij
.
Erg goede shit. Raps niet altijd van even hoog niveau maar de beats en boodschappen zijn echt geweldig.
.Erg goede shit. Raps niet altijd van even hoog niveau maar de beats en boodschappen zijn echt geweldig.
0
geplaatst: 8 september 2009, 19:24 uur
JLjuju schreef:
de boodschappen zijn echt geweldig.
de boodschappen zijn echt geweldig.
Ik wacht ook al op de lokale Stropstrikkers supermarkt
.
0
geplaatst: 8 september 2009, 20:42 uur
Bij mij niet nummer 1 (zoals dit nummer wilt doen geloven) maar nummer 2. Extince met Spraakwater. Ik moet toegeven ik vind de persoon Extince een enorme galbak en als artiest vind ik hem ook totaal niet relevant meer en die ene keer dat ik hem live heb mee mogen maken vond ik hem zelfs een vrij sneue "show" weggeven. Dan vraag je je af waarom dan toch de Exter met Spraakwater op 2? Wel om het volgende: Binnenlandse Funk mag toch wel gezien worden als de Nederlandse Run-D.M.C. (het album). Het is het einde van de Old School voor de lage landen en het begin van de commerciële rap + New School. Daarnaast heeft de Prins ook zat goede nummers geleverd en voor heel wat leuke samenwerkingen gezorgd:
Het is feest, w-w-wwe gaan feestvieren lieve toehoordertjes!
2. Extince - Spraakwater
Het is feest, w-w-wwe gaan feestvieren lieve toehoordertjes!
2. Extince - Spraakwater
0
Social_Mask
geplaatst: 9 september 2009, 22:07 uur
Mijn favoriete Extince nummer.
Die Too Tall - the black guy - trouwens, die ken ik persoonlijk. Coole gozer, maar dat was wel te verwachten. Hij is ook echt vreselijk groot, niet normaal; 2 bij 2 meter.
Die Too Tall - the black guy - trouwens, die ken ik persoonlijk. Coole gozer, maar dat was wel te verwachten. Hij is ook echt vreselijk groot, niet normaal; 2 bij 2 meter.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 9 september 2009, 22:09 uur
ken je brainpower dan ook persoonlijk? of TLM? hun zijn de billematen van Die Too Tall ofzo. Ik zie ze regelmatig lopen in de stad enzo.
Spraakwater blijft natuurlijk een klassieker van het hoogste niveau.
Spraakwater blijft natuurlijk een klassieker van het hoogste niveau.
0
Social_Mask
geplaatst: 9 september 2009, 22:12 uur
Jaja, ik heb zelfs de lakens met ze gedeeld..
Nee, gapje, nooit ontmoet. Maar zó goed ken ik hem dan ook weer niet.
Edit: zijn pseudoniem is gewoon "Too Tall" en geen "Die Too Tall"
.
Nee, gapje, nooit ontmoet. Maar zó goed ken ik hem dan ook weer niet.
Edit: zijn pseudoniem is gewoon "Too Tall" en geen "Die Too Tall"
.
0
geplaatst: 9 september 2009, 22:24 uur
Hahaha bedankt trouwens! Want ik kon laatst niet op zijn naam komen
.
.
0
geplaatst: 9 september 2009, 22:31 uur
De grote afsluiter van mijn top 50:
OPGEZWOLLE

Ik ga aan Opgezwolle zelf verder geen woorden meer vuil maken, dat is niet nodig. Wat ik nog wel wil zeggen dat ik eigenlijk geen nummer kan kiezen maar om toch een nummer 1 te plaatsen heb ik voor het nummer gekozen wat bij de eerste dat ik het hoorde al emotie los maakte, ik kan er nog steeds van genieten:
Ik deed de regendans, ik kreeg de zegen van de zon!
Nog even mijn favoriete line ooit van Rico: Op 5 mei brand de fakkel voor de vrijheid, nou waar de fuck is dan die vrijheid!? (uit Gekkenhuis).
OPGEZWOLLE

Ik ga aan Opgezwolle zelf verder geen woorden meer vuil maken, dat is niet nodig. Wat ik nog wel wil zeggen dat ik eigenlijk geen nummer kan kiezen maar om toch een nummer 1 te plaatsen heb ik voor het nummer gekozen wat bij de eerste dat ik het hoorde al emotie los maakte, ik kan er nog steeds van genieten:
Ik deed de regendans, ik kreeg de zegen van de zon!
Nog even mijn favoriete line ooit van Rico: Op 5 mei brand de fakkel voor de vrijheid, nou waar de fuck is dan die vrijheid!? (uit Gekkenhuis).
0
Social_Mask
geplaatst: 9 september 2009, 22:57 uur
Opgezwolle.. was te verwachten, hé?
Erg sterk nummer, tijd lang mijn favoriet geweest, maar die eer gaat nu al een tijdje naar Opgezwolle de Volle.
Was leuk om te volgens, Stapler. Helaas, helaas, helaas ben ik geen nieuwe acts tegen gekomen die mij deden verlangen naar meer.
Ennuh, Rico heeft wel betere lines gehad hoor.
Erg sterk nummer, tijd lang mijn favoriet geweest, maar die eer gaat nu al een tijdje naar Opgezwolle de Volle. Was leuk om te volgens, Stapler. Helaas, helaas, helaas ben ik geen nieuwe acts tegen gekomen die mij deden verlangen naar meer.
Ennuh, Rico heeft wel betere lines gehad hoor.
0
geplaatst: 9 september 2009, 23:21 uur
Ja iedereen bedankt!
Ok ja dat is dan weer jammer, maar na een nummer luisteren weet je ook nog niet genoeg vind ik:P Maar Spoken Words kende je al? Of vind je hun ook niks 
Tuurlijk heeft Rico betere lines gehad, dat weet ik ook. Maar deze is voor mij als persoon heel sprekend
Ik ben nogal een idealistisch mannetje
.
Ok ja dat is dan weer jammer, maar na een nummer luisteren weet je ook nog niet genoeg vind ik:P Maar Spoken Words kende je al? Of vind je hun ook niks 
Tuurlijk heeft Rico betere lines gehad, dat weet ik ook. Maar deze is voor mij als persoon heel sprekend
Ik ben nogal een idealistisch mannetje
.
0
geplaatst: 9 september 2009, 23:24 uur
Leuke nummer 1! Er zitten ook zeker wel wat interessante dingen tussen, van wat ik heb gehoord.
Beste nummer van je top 50 vind ik Zo Niet Mij, maar die kende ik al.
Beste nummer van je top 50 vind ik Zo Niet Mij, maar die kende ik al.
0
geplaatst: 22 november 2010, 11:14 uur
Leuke top 50! Regendans zou waarschijnlijk ook mijn nummer 1 zijn.
0
geplaatst: 6 december 2010, 15:57 uur
Vet topic man, ga het allemaal ff luisteren al ken ik het meeste al. 

* denotes required fields.