Muziek / Toplijsten en favorieten / Jelle's top 50 geen hiphop
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2009, 18:25 uur
Ik ga het vanavond of morgens eens beoordelen, ken het nummer denk ik nog niet. Ik ben trouwens een erg druk man sinds ik werk heb, maar ik zal altijd vrij proberen te maken voor mijn goede oude, maar toch op een laag niveau functionerende Jelle.
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 11:31 uur
Oei, hier kreeg ik in eerste instantie toch echt uitslag van in mijn nek. Ik vind dat er maar weinig aantrekkelijk is aan haar stem, alhoewel ze het refrein nog wel goed weet te brengen.
3,5
Kende het nummer overigens wel.
3,5
Kende het nummer overigens wel.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 31 oktober 2009, 15:14 uur
39. Nightmares On Wax - Nights Interlude
John Doe introduceerde mij aan het album uit '95 waar dit nummer op stond. Een jaartal waarvan ik altijd dacht dat het niet bestond. Dit is de openingstrack, en ook de mooiste als je het mij vraagt. Enjoy enzo.
John Doe introduceerde mij aan het album uit '95 waar dit nummer op stond. Een jaartal waarvan ik altijd dacht dat het niet bestond. Dit is de openingstrack, en ook de mooiste als je het mij vraagt. Enjoy enzo.
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 15:17 uur
Wel een dope nummer enzo. Komt ook omdat het mooi is. Maar wel dope verder ofzo. Best goed nummer, klinkt dope enzo. Kende het nog niet ofzo, maar komt misschien verandering in, want het is wel dope enzo.
7
7
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 15:26 uur
Doet me heel toevallig
.. hier aan denken en als ik dat nummer hoor krijg ik heimwee naar de modderfokkin' nineties
.
The Pharcyde - Passin Me By
10 omdat het een mooi rond getal is.
Nightmares On Wax - Nights Interlude
7,8 omdat het een mooi vierkant getal is.
.. hier aan denken en als ik dat nummer hoor krijg ik heimwee naar de modderfokkin' nineties
.The Pharcyde - Passin Me By
10 omdat het een mooi rond getal is.
Nightmares On Wax - Nights Interlude
7,8 omdat het een mooi vierkant getal is.
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 15:27 uur
Hey ik ontdek zojuist de sample ofzo van The Pharcydes Passing My By enzo. Wel dope nummer enzo alleen vind ik die gecomputeriseerde viool niet mooi ofzo. Veel te gecomputeriseerd en daarom niet mooi ofzo. Komt ook grotendeels omdat ie gecomputeriseerd is en daarom niet mooi is ofzo.
7,3*
7,3*
0
geplaatst: 1 november 2009, 16:01 uur
0
geplaatst: 1 november 2009, 16:26 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 6 november 2009, 15:54 uur
Ik zou het niet weten, maar vind het wel jammer voor dit topic. Was namelijk best benieuwd naar zijn uiteindelijke lijst..
Maar gelukkig zijn er andere, soortgelijke topics.
Maar gelukkig zijn er andere, soortgelijke topics.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 12 november 2009, 19:00 uur
Social_Mask schreef:
Ik zou het niet weten, maar vind het wel jammer voor dit topic. Was namelijk best benieuwd naar zijn uiteindelijke lijst..
Wat een hartverwarmende opmerking, ik houd van je.
De afgelopen anderhalve weken waarin ik geband was waren donkere tijden voor mij. Ik had bijna mijn hoop opgegeven en zag mijn leven al neerdalen in de poel des eenzaamheid. Maar gelukkig kon ik de kracht die ik nodig had halen uit de volgende track om te overleven:
38. 65daysofstatic - Radio Protector
Een mooi nummer.

0
geplaatst: 12 november 2009, 19:04 uur
Dj2Jelle schreef:
De afgelopen anderhalve weken waarin ik geband was waren donkere tijden voor mij. Ik had bijna mijn hoop opgegeven en zag mijn leven al neerdalen in de poel des eenzaamheid. Maar gelukkig kon ik de kracht die ik nodig had halen uit de volgende track om te overleven:

0
Social_Mask
geplaatst: 12 november 2009, 19:25 uur
Dj2Jelle schreef:
(quote)
Ik zou het maar niet al te persoonlijk opvatten.

Sterk nummer. Ik heb het doorgaans niet zo met muziek zonder enige vorm van vocale begeleiding, maar dit vind ik vrij aardig. Misschien iets om meer van te horen(?).
0
Dj2Jelle
geplaatst: 12 november 2009, 20:07 uur
Zou er nog even mee wachten, misschien komen er nog betere instrumentale nummers voorbij 

0
geplaatst: 13 november 2009, 17:11 uur
Het duurt 10 seconde voor het nummer op gang komt, of ik zette het geluid pas na 10 seconde harder, dat kan ook. Enfin, fok die 10 seconde, laten we het over de andere secondes hebben. Nee trouwens, laat ik het over de track hebben.
Jelle, dit is een fantastisch nummer, niks dan lof en ik ben dan ook blij dat ik kennis heb mogen maken met dit nummer.
Maar even alle gekheid op een stokkie (geen waterijsje), dit is fabuleus. Elke toon is zo ontzettend helder, dat je haast vergeet dat het hier niet om Heineken gaat. Heerlijke instrumentale muziek die weet te ontroeren.
9,5 (ik ga albums van 65daysofstatic checken.)
Jelle, dit is een fantastisch nummer, niks dan lof en ik ben dan ook blij dat ik kennis heb mogen maken met dit nummer.
Rob: Hoi, mijn naam is Rob.
Dit nummer: blab?
Dit nummer: blab?
Maar even alle gekheid op een stokkie (geen waterijsje), dit is fabuleus. Elke toon is zo ontzettend helder, dat je haast vergeet dat het hier niet om Heineken gaat. Heerlijke instrumentale muziek die weet te ontroeren.
9,5 (ik ga albums van 65daysofstatic checken.)

0
Dj2Jelle
geplaatst: 13 november 2009, 17:28 uur
37 Sabrina Stark - Do for Love
Ervanuitgaand dat ik dit nummer niet al tussen de 12 voorgegane tracks staat lui als ik ben wil ik bij deze.
Ervanuitgaand dat ik dit nummer niet al tussen de 12 voorgegane tracks staat lui als ik ben wil ik bij deze.
0
geplaatst: 13 november 2009, 17:30 uur
Sabrina Starke vind ik zeker een goede zangeres, deze hit van haar zou ik dan ook meer dan geslaagd willen noemen. Übergeslaagd ofzo, of slager. Maar goed, ze kan mooi zingen, net als mijn buurman, want Sabrina Starke is mijn buurman.
7,75
7,75
0
geplaatst: 13 november 2009, 18:05 uur
Lekker nummer, echt.
Ik hou van violen en vooral dit soort violen zijn erg mooi.
7,5-8
Ik hou van violen en vooral dit soort violen zijn erg mooi.
7,5-8
0
Social_Mask
geplaatst: 13 november 2009, 18:11 uur
Aardig nummer, maar ik zie niet hoe Sabrina Starke zich onderscheidt van de andere R&B, Soul (al noem je het Metal van mijn part..) artiesten. Beetje doorsnee.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 14 november 2009, 14:43 uur
36. God Is An Astronaut - Suicide By Star
Beetje van hetzelfde kaliber als 65daysofstatic, alleen iets spacender denk ik. @Sociale masker: hier kun je beter een album van gaan checken.
De beelden zijn trouwens van 2001: A Space Odyssey.
Beetje van hetzelfde kaliber als 65daysofstatic, alleen iets spacender denk ik. @Sociale masker: hier kun je beter een album van gaan checken.
De beelden zijn trouwens van 2001: A Space Odyssey.
0
geplaatst: 14 november 2009, 14:47 uur
Je hebt een goede smaak als het om dit soort nummers gaat Jelle, althans dat denk ik. Eerst die mooie kennismaking met 65daysofstatic en nu weer zo'n fraai nummer alleen dan van God is An Astronaut. Weliswaar raakt het mij minder, het is nog altijd voortreffelijke muziek die erg sfeervol is.
8
8
0
Dj2Jelle
geplaatst: 14 november 2009, 14:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Je hebt een goede smaak als het om dit soort nummers gaat Jelle,
Je hebt een goede smaak als het om dit soort nummers gaat Jelle,

Heb ik nu een stikker gewonnen
0
Social_Mask
geplaatst: 14 november 2009, 19:43 uur
Vond 65daysofstatic aangenamer, daar zat wat meer felheid in. Suicide By Star is best oké, maar toch wat veilig. Beetje makkelijk inspelen op de gevoelens van de massa. Doet me een beetje denken aan de boeken van Japin.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 15 november 2009, 15:14 uur
35. Justice - Waters of nazereth
Ja, hier houd Jelle ook van. Dit nummer zal wel bekend zijn bij de meesten.
Ja, hier houd Jelle ook van. Dit nummer zal wel bekend zijn bij de meesten.
0
Social_Mask
geplaatst: 15 november 2009, 15:18 uur
Ooeww, Dance.. Ik verwijs je denk ik maar naar mijn eerste bericht in dit topic.
0
geplaatst: 15 november 2009, 15:21 uur
Op Justice ben ik wel een beetje uitgekeken. Vond het in het begin erg gaaf, maar het is me toch gaan vervelen.
0
geplaatst: 15 november 2009, 15:28 uur
Social_Mask schreef:
Ooeww, Dance.. Ik verwijs je denk ik maar naar mijn eerste bericht in dit topic.
Social_Mask schreef:
Zeer interessant. Zoals je al zegt, de meeste Hip-Hoppers hebben vrij voorspelbare toplijsten en luisteren daarnaast voornamelijk naar Hip-Hop. Het is dan ook veel leuker om te weten wat ze buiten 'hun' genre als goed bestempelen.
Helaas zal ik Daft Punk niet goed kunnen noemen, totaal niet mijn muziek - en dat zeg ik nog eufemistisch.
Zeer interessant. Zoals je al zegt, de meeste Hip-Hoppers hebben vrij voorspelbare toplijsten en luisteren daarnaast voornamelijk naar Hip-Hop. Het is dan ook veel leuker om te weten wat ze buiten 'hun' genre als goed bestempelen.
Helaas zal ik Daft Punk niet goed kunnen noemen, totaal niet mijn muziek - en dat zeg ik nog eufemistisch.
* denotes required fields.