Muziek / Toplijsten en favorieten / New Wave top 5 nummers
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2010, 14:07 uur
mafketel schreef:
Een aankondiging voor The Sound heb ik hier nog niet gezien.
Een aankondiging voor The Sound heb ik hier nog niet gezien.
Ik heb die aankondiging wel ergens gezien - en mijn lijstje ook al ingezonden - maar ik weet niet meer waar; kennelijk niet hier.
0
geplaatst: 24 juli 2010, 14:18 uur
Chameleon Day schreef:
Ik heb die aankondiging wel ergens gezien - en mijn lijstje ook al ingezonden - maar ik weet niet meer waar; kennelijk niet hier.
(quote)
Keurig opgeslagen hier, op 13/7 - alle e-meeuwen zijn al weg, daarom geen peejem naar jou.
0
geplaatst: 30 juli 2010, 18:05 uur
Uitslag Sound top5
Algemeen: 10 deelnemers; 25 tracks genoemd; 13 tracks 1 * ; 6 tracks 2*; de "beste" 4 uiteindelijk 5 maal.
1. Silent Air (28 pt)
2. Winning (21 pt)
3. New Dark Age (12 pt)
4/5. ex aequo: Sense of Purpose en Skeletons (beide 9 pt)
Vanaf woensdag ben ik een kleine 2 weken weg. Als iemand intussen wil overnemen - Jellorum? - graag.
Algemeen: 10 deelnemers; 25 tracks genoemd; 13 tracks 1 * ; 6 tracks 2*; de "beste" 4 uiteindelijk 5 maal.
1. Silent Air (28 pt)
2. Winning (21 pt)
3. New Dark Age (12 pt)
4/5. ex aequo: Sense of Purpose en Skeletons (beide 9 pt)
Vanaf woensdag ben ik een kleine 2 weken weg. Als iemand intussen wil overnemen - Jellorum? - graag.
0
geplaatst: 30 juli 2010, 18:08 uur
Een glansrijke overwinning voor het album FtLM. Ik had ook nog wel wat van Jeopardy verwacht eigenlijk.
0
geplaatst: 30 juli 2010, 18:57 uur
Chameleon Day schreef:
Een glansrijke overwinning voor het album FtLM. Ik had ook nog wel wat van Jeopardy verwacht eigenlijk.
Heartland en I Can't Escape Myself kwamen daar - ex aequo - nog het dichtste bij 8 punten. Heb nu ook de punten toegevoegd bij de uitslag.
0
geplaatst: 30 juli 2010, 19:34 uur
Wil wel éénmalig overnemen tijdens vakantie van Mjuman.
Welke artiest ? , of mag ik dat zelf bepalen
Dan stel ik voor : Echo & the Bunnymen.
Welke artiest ? , of mag ik dat zelf bepalen

Dan stel ik voor : Echo & the Bunnymen.
0
geplaatst: 30 juli 2010, 20:03 uur
Heb mijn lijstje al ingezonden. Ik ben stemmen op The Sound trouwens helemaal vergeten 

0
geplaatst: 31 juli 2010, 13:28 uur
Groen licht gekregen van het opperhoofd van dit topic
Volgend artiest waarvoor je een top-5 mag insturen is dus :
Echo & the Bunnymen
In overleg met Mjuman stellen we de deadline op zondag 15 augustus 20:00 uur. Dan zal ik de uitslag later die avond bekend maken.
Je top 5 graag naar mij, daar Mjuman binnenkort op vakantie is.
Volgend artiest waarvoor je een top-5 mag insturen is dus :
Echo & the Bunnymen
In overleg met Mjuman stellen we de deadline op zondag 15 augustus 20:00 uur. Dan zal ik de uitslag later die avond bekend maken.
Je top 5 graag naar mij, daar Mjuman binnenkort op vakantie is.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 19:33 uur

kom op mensen !
héél erg weing inzendingen tot nu toe.
ik schuif de deadline maar een week op; naar zondag de 22e, laten we zeggen 18:00 uur.
0
geplaatst: 11 augustus 2010, 22:05 uur
Ik ken te weinig van Echo (2 albums waarvan ik er maar eentje echt goed vind), dus ik sla even over...
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 20:55 uur
er kunnen nog wel wat top-5's bij; plaats genoeg.
tot zondagavond kan je je Echo & the Bunnymen top 5 insturen naar mij.
tot zondagavond kan je je Echo & the Bunnymen top 5 insturen naar mij.
0
geplaatst: 19 augustus 2010, 19:35 uur
In de tussenstand is het superspannend door een aantal nieuwe inzendingen ! .
De nummers 1 en 2 van de voorlopige Echo & the Bunnymen top 23 schelen welgeteld 1 punt............
23 verschillende songs dus al genoemd.
De nummers 1 en 2 van de voorlopige Echo & the Bunnymen top 23 schelen welgeteld 1 punt............
23 verschillende songs dus al genoemd.
0
geplaatst: 21 augustus 2010, 13:43 uur
.....nog steeds maar één punt verschil tussen de nummers 1 en 2 in de voorlopige (?) tussenstand......
nog ruim 1 dag om je Echo top-5 naar mij in te zenden, als je dat nog niet gedaan hebt.
nog ruim 1 dag om je Echo top-5 naar mij in te zenden, als je dat nog niet gedaan hebt.
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 19:29 uur
Statistieken Echo & the Bunnymen :
15 deelnemers
26 verschillende songs genoemd
8 verschillende nummers 1 genoemd
de nummers 1 en 2 beiden 4 x als nummer 1 genoemd
1. The Killing Moon 39 punten
2. All My Colours 35
3. Villiers Terrace 22
4. Nocturnal Me 18
5. Bring On The Dancin' Horses 15
6. Over The Wall 13
7. The Cutter 10
8. Gods Will Be Gods 9
9. Pictures On My Wall 8
9. Show Of Strength 8
15 deelnemers
26 verschillende songs genoemd
8 verschillende nummers 1 genoemd
de nummers 1 en 2 beiden 4 x als nummer 1 genoemd
1. The Killing Moon 39 punten
2. All My Colours 35
3. Villiers Terrace 22
4. Nocturnal Me 18
5. Bring On The Dancin' Horses 15
6. Over The Wall 13
7. The Cutter 10
8. Gods Will Be Gods 9
9. Pictures On My Wall 8
9. Show Of Strength 8
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 20:19 uur
Voorspelbare winnaar.. maar staan zeker een paar van hun beste tussen.
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 21:09 uur
Ik mis: Way out and up we go, Heads will roll en Never stop....
Was net te laat met mijn lijstje..
Was net te laat met mijn lijstje..
0
geplaatst: 23 augustus 2010, 10:36 uur
Ladies and gentlemen: we gaan weer een nieuwe doen!!!!
Vanaf nu inzenden naar mij: je top5 van - jawel, een van mijn faves - XTC. Gaarne inzenden voor vrijdag 3/9, 20:30.
Vanaf nu inzenden naar mij: je top5 van - jawel, een van mijn faves - XTC. Gaarne inzenden voor vrijdag 3/9, 20:30.
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 19:46 uur
Dit keer ga ik eens meedoen.
Lijkt me wel leuk en als beginnend wave fan mag ik dit niet missen
Lijkt me wel leuk en als beginnend wave fan mag ik dit niet missen

0
geplaatst: 26 augustus 2010, 23:39 uur
Lukas schreef:
Telt The Dukes of Stratosphear mee?
Telt The Dukes of Stratosphear mee?
Ataloona schreef:
Lijkt me wel, toch?
Lijkt me wel, toch?
Nee, dat lijkt me niet - bij ALLE eerdere bands (Echo & The Bunnymen, Sound, Talking Heads en The Cure) hebben we dat ook niet gedaan; en daar waren ook veel interessante neven- en solo-projecten.
Overigens kan zoiets ook per pm.
0
geplaatst: 26 augustus 2010, 23:46 uur
Nu is het verschil wel dat TDOS niet zozeer een zijproject is, alswel een alias. Aan de andere kant kun je dan weer argumenteren dat de bijbehorende muziek niet veel meer met new wave te maken heeft. Afijn, ik zal dan maar een lijstje insturen zonder Your Gold Dress en 25 O Clock... 

0
geplaatst: 26 augustus 2010, 23:56 uur
Lukas schreef:
Nu is het verschil wel dat TDOS niet zozeer een zijproject is, alswel een alias. Aan de andere kant kun je dan weer argumenteren dat de bijbehorende muziek niet veel meer met new wave te maken heeft. Afijn, ik zal dan maar een lijstje insturen zonder Your Gold Dress en 25 O Clock...
Jawel maar datzelfde geldt voor een aantal van de genoemde bands - check het gerust; en ook bijv. voor Wire (dat wellicht nog zal volgen) én, én....
Zoals 't is, is er al voldoende keuze en "Wahl macht Qual", het bezorgt mij nu al de Weltschmerz van het draaien (voor de xpertise), nogmaals draaien voor de contra-xpertise, woelen en nachtelijke onrust, waarom dan die Qual vergroten?
0
geplaatst: 2 september 2010, 11:45 uur
De spoeling is nog een beetje dun; ik eb nog geen 10 inzendingen ontvangen van de Top5 van XTC; daarom stel ik de plaatsing ervan uit tot ma 6/9 - inzenden kan dus alsnog tot ma 20:00
Ik zal reminders sturen: XTC -> Go
Ik zal reminders sturen: XTC -> Go
0
geplaatst: 2 september 2010, 11:50 uur
Ik ken te weinig albums van XTC om gefundeerd een top 5 samen te stellen.
0
geplaatst: 2 september 2010, 11:55 uur
Dat heb ik ook. Ik ken eigenlijk alleen English Settlement, en zelfs die ken ik eigenlijk helemaal niet zo goed...
0
geplaatst: 2 september 2010, 12:04 uur
Willen jullie je na schooltijd even melden?
NB - dit is niet facultatief! Enige zelfredzaamheid zal zeker kunnen helpen.
Essentieel:
Go 2
Drums and Wires
Aanvullend:
Black Sea
Jullie hebben nog even de tijd. Anders ga ik met de subcommissie overleggen wat de sanctie is - zulks als inleveren van honorary wave badge; en geloof me de youngsters staan te popelen!!
NB - dit is niet facultatief! Enige zelfredzaamheid zal zeker kunnen helpen.
Essentieel:
Go 2
Drums and Wires
Aanvullend:
Black Sea
Jullie hebben nog even de tijd. Anders ga ik met de subcommissie overleggen wat de sanctie is - zulks als inleveren van honorary wave badge; en geloof me de youngsters staan te popelen!!

* denotes required fields.