Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's hiphop top 500 Pt. III
zoeken in:
0
geplaatst: 12 mei 2011, 22:36 uur
190: Rob bedankt dat je boos op me werd daardoor luister ik deze track met dit leuke piano deuntje
. de raps zijn ook goed. alleen ik kan niks over de groep vinden, hebben ze een album?
189: grappig dat hij bijna praat
die zang op de achtergrond
het is bijna geen hiphop meer alleen een gitaar. Oh nou begint het de beat, hij is dope dit is een dope track, ik ga maar is iets van die sage luisteren (sage)... lang nummer... maar leuk. alleen soms mag hij iets minder schreeuwen maar ik begrijp dat hij in je lijst staat. next.
188: wu tang clansic ik heb er niet zo veel mee. kort. en dan zeggen dat mijn beat simpel is he rob
deze is pas simple ta ta ta ta.
187: alleen maar rook in dat filmpje (ja die kijk ik ook nog als ze er zijn
) de beat is speciaal en snel. echt gangster dit, dit komt vooral door dat hij loopt met zijn jas en en zijn armen niet door de mouwen dat is echt gangster
186: ik zie het clear, ik wil meer. I mag die common wel. hij heeft ook een mooie jas met zwarte spaghetti erop. de beat is vet ik hoorde dat hij van premier was. omdat ze dat zeiden. het gezang zeg ik niks over. maar hierdoor ga ik wel meer common luisteren al luisterde ik de laatste tijd al vaak "Be" ga ik nu ook is een ander album proberen.
187: naja die beat ik weet niet die is wel ok, niet echt mijn smaak, ik houd niet echt van dat geschreeuwde refrein maar de raps zijn verder cool. het lijkt wel te komen van "serial killah" van Snoopie Dee O dubble G. "what's my madafaking name: serial Killa"
186: Most def. Ik heb pas een album van the roots helemaal geluisterd, schande.
ja deze track is gewoon een hiphop track die er veel zijn. vind ik. ik zeg je eerlijk deze heb ik niet afgeluisterd.
185: Het schreeuwen is hier wel leuk. Part 1 ken ik maar al te goed. deze ken ik nu ik hem luister ook, wist je dat de la soul een van de eerste hip-hop groepen was waar ik naar luisterde, wat eigelijk raar is. maar wel waar. fanamanan. Fresh, Dope, live, beautiful, Word.
184: dit soort hip-hop luister ik op een of andere manier nooit zelf omdat bij mij de stem toch wel heel belangrijk vind en ik houd niet van die boze stemmen zoals deze, allehoewel de beat dik is, het plaatje is great.
183: Video. Dikke MC's, Afro's. ALLES. de beat is speciaal. Rob ik vind deze sirieus vet. daarom staat hij zeker ook het hoogste tot nu toe
. de clip is
. maar goed dat ik iets doe voor alle tracks anders had ik dzee gemist. de vrouw rapt ook nog ff. klinkt goed hoor.
. de raps zijn ook goed. alleen ik kan niks over de groep vinden, hebben ze een album?189: grappig dat hij bijna praat
die zang op de achtergrond
het is bijna geen hiphop meer alleen een gitaar. Oh nou begint het de beat, hij is dope dit is een dope track, ik ga maar is iets van die sage luisteren (sage)... lang nummer... maar leuk. alleen soms mag hij iets minder schreeuwen maar ik begrijp dat hij in je lijst staat. next.188: wu tang clansic ik heb er niet zo veel mee. kort. en dan zeggen dat mijn beat simpel is he rob
deze is pas simple ta ta ta ta.187: alleen maar rook in dat filmpje (ja die kijk ik ook nog als ze er zijn
) de beat is speciaal en snel. echt gangster dit, dit komt vooral door dat hij loopt met zijn jas en en zijn armen niet door de mouwen dat is echt gangster186: ik zie het clear, ik wil meer. I mag die common wel. hij heeft ook een mooie jas met zwarte spaghetti erop. de beat is vet ik hoorde dat hij van premier was. omdat ze dat zeiden. het gezang zeg ik niks over. maar hierdoor ga ik wel meer common luisteren al luisterde ik de laatste tijd al vaak "Be" ga ik nu ook is een ander album proberen.
187: naja die beat ik weet niet die is wel ok, niet echt mijn smaak, ik houd niet echt van dat geschreeuwde refrein maar de raps zijn verder cool. het lijkt wel te komen van "serial killah" van Snoopie Dee O dubble G. "what's my madafaking name: serial Killa"
186: Most def. Ik heb pas een album van the roots helemaal geluisterd, schande.
ja deze track is gewoon een hiphop track die er veel zijn. vind ik. ik zeg je eerlijk deze heb ik niet afgeluisterd.
185: Het schreeuwen is hier wel leuk. Part 1 ken ik maar al te goed. deze ken ik nu ik hem luister ook, wist je dat de la soul een van de eerste hip-hop groepen was waar ik naar luisterde, wat eigelijk raar is. maar wel waar. fanamanan. Fresh, Dope, live, beautiful, Word.
184: dit soort hip-hop luister ik op een of andere manier nooit zelf omdat bij mij de stem toch wel heel belangrijk vind en ik houd niet van die boze stemmen zoals deze, allehoewel de beat dik is, het plaatje is great.
183: Video. Dikke MC's, Afro's. ALLES. de beat is speciaal. Rob ik vind deze sirieus vet. daarom staat hij zeker ook het hoogste tot nu toe
. de clip is
. maar goed dat ik iets doe voor alle tracks anders had ik dzee gemist. de vrouw rapt ook nog ff. klinkt goed hoor.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 10:19 uur
Da mistery 
The 6the Sense
Mooi initiatief, je kan twisten over de plaats waarop een nummer staat maar kwaliteit zit er in elk nummer tot nog toe

The 6the Sense

Mooi initiatief, je kan twisten over de plaats waarop een nummer staat maar kwaliteit zit er in elk nummer tot nog toe

0
geplaatst: 13 mei 2011, 10:26 uur
Het nummer van InI staat op dit album: Pete Rock - Hip Hop Underground Soul Classics (2003). Jammer dat het album zelf nooit officieel is uitgebracht, want het werk van Deda vind ik heel wat minder. Center of Attention is een echte klassieker, bedankt voor de reacties, vooral die van Tim. 

0
geplaatst: 13 mei 2011, 10:46 uur
Tijd voor een update, jullie hebben er recht op...
180. Atmosphere – Carry Me Home
179. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.
178. GZA – Shadowboxin'
177. Casual - Me-O-Mi-O
176. Gang Starr – Mass Appeal
175. El-P - Deep Space 9mm
174. De La Soul – The Bizness
173. Method Man - Release Yo' Delf
172. The Roots – Don't Say Nuthin'
171. Del the Funky Homosapien – Offspring
Drie keer Method Man, twee keer Hieroglyphics en twee keer El-P. Hulde naar dit soort grootheden. Ze zijn belangrijk voor mij als hiphopluisteraar. Deze update draag ik op aan mijn indrukwekkende verzameling sokken die ik nooit draag en aan mijn goede internetvriend Timmie.
180. Atmosphere – Carry Me Home
179. Wu-Tang Clan - C.R.E.A.M.
178. GZA – Shadowboxin'
177. Casual - Me-O-Mi-O
176. Gang Starr – Mass Appeal
175. El-P - Deep Space 9mm
174. De La Soul – The Bizness
173. Method Man - Release Yo' Delf
172. The Roots – Don't Say Nuthin'
171. Del the Funky Homosapien – Offspring
Drie keer Method Man, twee keer Hieroglyphics en twee keer El-P. Hulde naar dit soort grootheden. Ze zijn belangrijk voor mij als hiphopluisteraar. Deze update draag ik op aan mijn indrukwekkende verzameling sokken die ik nooit draag en aan mijn goede internetvriend Timmie.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 11:06 uur
Don't Say Nuthin' vind ik eerlijk gezegd een van de minste van The Roots. Veder is De La Soul hier het beste.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 11:20 uur
een van de minste? Ik vind het net een van de dopeste, de beat is geniaal, het refrein en black thought zijn dat ook. Erg vet nummer. Drie keer wu-tang
al hoop ik dat er nog wat tracks overblijven die hoger in deze toplijst zullen eindigen. Man door shadowboxin heb ik terug zin om straks thuis GZA nog eens door de boxen te blazen. Thx hiervoor rob
0
geplaatst: 13 mei 2011, 13:07 uur
Die niet, maar trek een laken over je hoofd en je komt een heel eind.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 13:18 uur
Grappig om te zien dat er bij die Atmosphere track ook een (terechte) anti-backpack reactie van MJ tussenstaat.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 13:21 uur
Mjah, hij heeft wel gelijk maar ik zou backpackers niet zo algemeen willen zien. Er zijn ook genoeg backpackers die zich verder niet beter voelen dan andere luisteraars.
0
geplaatst: 13 mei 2011, 13:24 uur
Dope lijst alweer Rob. Ik ga een paar toevoegen bij mijn favo´s. Die van Casual is echt vet haha. Dont say nuthin was lang geleden, leuk om hem weer te horen. Bedankt alweer.
0
Harco
geplaatst: 13 mei 2011, 19:34 uur
Ik kwam hier omdat mij naakte vrouwen beloofd werden. Uiteraard wist ik dat ik in dit topic zou belanden.
Don't Say Nuthin' is één van de beste Roots-tracks. En Microphone Killa is natuurlijk ook top-200-waardig.
Don't Say Nuthin' is één van de beste Roots-tracks. En Microphone Killa is natuurlijk ook top-200-waardig.

0
geplaatst: 13 mei 2011, 21:25 uur
Harde update. Je merkt dat het niveau stijgt 
Dan ga ik nu eens iets van de befaamde 'El-P' luisteren.

Dan ga ik nu eens iets van de befaamde 'El-P' luisteren.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 15:48 uur
Wat is goed tuigmannen?
170. 3rd Bass - The Gas Face
169. Theory Hazit - Extra Credit
168. The Pharcyde - Passing Me By
167. Cannibal Ox – Pigeon
166. Raekwon – Criminology
165. Cool Calm Pete – Lost
164. Fashawn – Our Way
163. Blu & Exile – So(ul) Amazin'
162. Typhoon – Wind Waait
161. Common - G.O.D. (Gaining One's Definition)
En als bonus deze freestyle:
Uh, gruwelijke dikke shit,
ik breng het lekker als een kip.
Fuck een tand door je lip,
mijn smaak is pas hip.
Van backpack tot rugzak,
nekkenbrekers, nagellak.
Dit gaat uit naar jou, jou en jou,
fuck hiphop als een vrouw.
Liefde voor deze 10 tracks,
en haat je, laat ik je opeten door een t-rex.
Ik heb macht. UH!
Dikke shout out naar iedereen die deze top 10 mogelijk maakt.
170. 3rd Bass - The Gas Face
169. Theory Hazit - Extra Credit

168. The Pharcyde - Passing Me By
167. Cannibal Ox – Pigeon
166. Raekwon – Criminology
165. Cool Calm Pete – Lost
164. Fashawn – Our Way
163. Blu & Exile – So(ul) Amazin'
162. Typhoon – Wind Waait
161. Common - G.O.D. (Gaining One's Definition)
En als bonus deze freestyle:
Uh, gruwelijke dikke shit,
ik breng het lekker als een kip.
Fuck een tand door je lip,
mijn smaak is pas hip.
Van backpack tot rugzak,
nekkenbrekers, nagellak.
Dit gaat uit naar jou, jou en jou,
fuck hiphop als een vrouw.
Liefde voor deze 10 tracks,
en haat je, laat ik je opeten door een t-rex.
Ik heb macht. UH!
Dikke shout out naar iedereen die deze top 10 mogelijk maakt.
0
geplaatst: 14 mei 2011, 16:05 uur
Dat filmpje van the Gas Face is echt geniaal die heb ik een keer ontdekt op youtube 

0
geplaatst: 14 mei 2011, 16:16 uur
Dat de freestyle zo goedkoop aandoet kan overigens kloppen, het is een FREEstyle. 

* denotes required fields.