MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's hiphop top 500 Pt. III

zoeken in:
Ik zou kunnen reageren, maar ik zou ook gewoon een plaatje van een peperkoekmannetje kunnen plaatsen. Ik kies voor het laatste.

(afbeelding)

(Telt dit als een reactie?)

Sunshine

Staat het peperkoekmannetje ook in je top 500?

En we kunnen weer verder gaan met waar het allemaal om draait, de top 500...

90. Shad – A Story No One Told
89. Atmosphere – Painting
88. Jaylib – The Red
87. Kanye West – Dark Fantasy
86. Raekwon – Guillotine (Swordz)
85. Gorillaz – Feel Good Inc.
84. Murs – The Pain
83. Jurassic 5 – Quality Control
82. Mr. Lif - Live from the Plantation
81. CunninLynguists - Valley of Death

En ga nu maar lekker haten op Kanye West. Of haten op het feit dat het voorspelbaar is. Of haten dat ik veel van dezelfde artiesten in mijn top 500 zet. Of haten omdat het merendeel uit moderne hiphop bestaat. Of haten omdat het backpack hiphop is. Maar onthoud, dit is wel mijn top 500 vriend.

Nummer 90 is alvast goed, 88 ook. En oh, 85!

De Rood
(Zwaarden)
Voel Goed Inc.
Live Van De Plantage

panjoe (moderator)
Wel een voorspelbare lijst zeg, alleen maar van die new school backpack troep... Ik vind het maar een beetje hetzelfde allemaal (al deze artiesten heb ik volgens mij al eens eerder in de top 500 gezien). En dan Kanye West in de bovenste 100, en dat noemt zich een liefhebber van hiphop.

verder wat Stapler zegt.

Rugzakken zijn fijn, tenzij ze te strak zitten, dan gaan ze pijn doen aan je oksels.

Peperkoekmannetjes zijn lief, moderne hiphop ook.

Kanye West is een goedgeklede man.

Rugzakken zijn niet fijn, die ontnemen het gevoel voor amusement.

Maar die track van Raekwon...

Ik vind rugzakdragers altijd wel vermakelijk. Je kunt zo makkelijk dingen naar ze gooien.

90. Shad – A Story No One Told: Ja, wel erg triest maar niet slecht, stond ook in je vorige top500 als ik me niet vergis...
89. Atmosphere – Painting: beste track van het citroen album. gewoon perfect als je het mij vraagt.
88. Jaylib – The Red: Jaylib ken ik al lang, toch heb ik champion sound nog nooit helemaal geluisterd, ik denk dat ik daar dit weekend verandering in ga brengen, ik hoor hier namelijk Quasimodo .
87. Kanye West – Dark Fantasy: zozo, ik heb kanye's nieuwe album nog niet geluisterd omdat ik niet zo'n fan van hem ben over het algemeen eigelijk ken ik hem niet eens zo goed, maar deze track is wel redelijk genoeg om meer van te proeven.
86. Raekwon – Guillotine (Swordz): oud, oldschool, hard.
85. Gorillaz – Feel Good Inc.: Jaja, goede track de clip is ook leuk/mooi Gorillaz is altijd cool met gastartiesten.
84. Murs – The Pain: chille track die ik nog niet kende ookal kende ik murs wel, leuke sample goede raps, en een dikke beat.
83. Jurassic 5 – Quality Control: wat moet ik zeggen dit is zo dope, vooral het achtergrond geluidje "oewh whooooo, whohohoo" mijn zusje vind deze track zelf leuk. clip met dat jongetje maakt het af, al dat ijs op zijn t-shirt
82. Mr. Lif - Live from the Plantation: deze track mag ik niet echt, en ik weet niet waarom
81. CunninLynguists - Valley of Death: doep, hoep, mooie beat. raps zijn een beetje geforceerd en boos, niet dat het uitmaakt maar ik ben blij vandaag .

Held. Alleen je uitleg bij track 90 snap ik niet. Maar verder is het een gruwelijke recensie.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind rugzakdragers altijd wel vermakelijk. Je kunt zo makkelijk dingen naar ze gooien.

Yup: gouden kettingen. En na het gooien kun je vlug wegrijden met je dure auto terwijl een van je bitches je sigaar opsteekt.

Bitches geven hoofd in de hooptie, je weet zelf.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind rugzakdragers altijd wel vermakelijk.

Zelfspot?

Mensen die me kennen weten dat ik geen rugzak draag. Ik ben meer van de handtasjes.

Rhythm & Poetry schreef:
Held. Alleen je uitleg bij track 90 snap ik niet. Maar verder is het een gruwelijke recensie.

nou ik bedoel gewoon dat het een triest liedje is maar niet slecht, verder niks . Rob weet je wat ik trouwens ook goed heb gedaan? tellen!

Ik zag het. Ik ben trots op je. Laten we het celebreren.

geef me celebrations!

Rhythm & Poetry schreef:
En ga nu maar lekker haten op Kanye West. Of haten op het feit dat het voorspelbaar is. Of haten dat ik veel van dezelfde artiesten in mijn top 500 zet. Of haten omdat het merendeel uit moderne hiphop bestaat. Of haten omdat het backpack hiphop is. Maar onthoud, dit is wel mijn top 500 vriend.
Mag ik ook haten op het feit dat er teveel hip-hop in staat?

Ik had mezelf beloofd vanaf de top 100 een beetje me te gaan doen. Belofte maakt schuld... helaas.

chevy93 schreef:
(quote)
Mag ik ook haten op het feit dat er teveel hip-hop in staat?

Als ik mag haten op je gebrek aan leesvermogen.

"Rob's hiphop top 500"

panjoe (moderator)
Volgens mij was het een retorische vraag . Maar alsnog moet je dan niet klagen.

bennerd schreef:
Als ik mag haten op je gebrek aan leesvermogen.

(afbeelding)

Ik ben vandaag weer een jaar wijzer geworden, kijken of we dat straks terug kunnen zien in mijn update.

Ik hoop niet dat je dat meent want dat zou betekenen dat je je top 500 improviseert, waar het wel op lijkt als ik 'm zo door kijk, maar dat ter zijde.

Oja gefeliciteerd schatje

Shout out naar Tom uit Vlaardingen. De top 500 staat vooraf al helemaal vast. Wel heb ik daarnaast ook een lijstje met mogelijke invallers - voor als ik een nummer bij nader inzien toch niet bijzonder genoeg vind voor de toplijst. Ik heb die lijst al 1 keer gebruikt, maar dat was ruim buiten de top 250.

Door met de lijst der lijsten. De lijst waar iedereen ontzettend fan van is. Ik heb het over mijn top 500...

80. Atmosphere - Trying to Find a Balance
79. RJD2 - Ghostwriter
78. Pete Rock & C.L. Smooth - All the Places
77. Big Daddy Kane - Ain't No Half Steppin'
76. Emancipator – Eve
75. Kanye West - Diamonds from Sierra Leone
74. De La Soul - Rock Co. Cane Flow
73. The Weathermen - Reports of a Possible Kidnapping
72. Evidence – Line of Scrimmage
71. Nujabes – Lady Brown

En ik kan jullie geruststellen, dit is de laatste keer dat Kanye West voorkomt in mijn top 500.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:47 uur

geplaatst: vandaag om 04:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.