Muziek / Toplijsten en favorieten / Rob's hiphop top 500 Pt. III
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2011, 17:34 uur
Mee eens! Topnummer! 
Al heeft Massive Attack natuurlijk betere albums dan Mezzanine.

Al heeft Massive Attack natuurlijk betere albums dan Mezzanine.

0
geplaatst: 13 juni 2011, 18:17 uur
Ik ben niet zo'n Massive Attack persoon, maar deze is natuurlijk geweldig. 

0
geplaatst: 13 juni 2011, 19:49 uur
Nog maar eens een bedankje aan alle users die zo massaal hebben gereageerd op mijn toplijsten! Jullie zijn awesome en knap. 

0
geplaatst: 13 juni 2011, 19:56 uur
Nou, bedankt! 
Ik heb persoonlijk niet veel op met Massive Attack, maar ik kan het wel waarderen. 'Teardrop' klinkt alvast mooi.

Ik heb persoonlijk niet veel op met Massive Attack, maar ik kan het wel waarderen. 'Teardrop' klinkt alvast mooi.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 13 juni 2011, 21:02 uur
Vette top tien, een paar nummers ken ik nog niet dus die zal ik eens draaien als ik morgen in de bieb zit te werken.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 00:44 uur
Over je nummer 1. Erg goed nummer, maar ik denk dat ik Love Ain't nog net iets beter vind. CunninLynguists staat al tijden hoog op mijn "To Listen"-lijstje, om jou een plezier te doen ga ik er nu meteen achteraan.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 06:24 uur
Nog 29 serieuze berichten te gaan jongens! Weet je wat, ik maak nog wel een straat top 10.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 07:40 uur
Ik vind je top 500 al straat.
En waarom ben jij altijd eerder wakker dan ik

0
geplaatst: 14 juni 2011, 12:00 uur
Robbie Keane schreef:
Nee hoor, alleen als ik 's ochtends moet werken ben ik eerder op. En als jij in de kroeg bent geweest. Of als jij gewoon vrij bent. Maar dan ben je naar de kroeg geweest. Of als je eigenlijk naar school moet maar geen zin hebt.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 14:19 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nee hoor, alleen als ik 's ochtends moet werken ben ik eerder op. En als jij in de kroeg bent geweest. Of als jij gewoon vrij bent. Maar dan ben je naar de kroeg geweest. Of als je eigenlijk naar school moet maar geen zin hebt.
(quote)
Gaan we nou mijn leven analyseren
?
0
geplaatst: 14 juni 2011, 14:21 uur
Nee, dan krijgen we weer een slowchat. En dat kan niet de bedoeling zijn.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 14:22 uur
Is het ook goed als het de straat top 10 is? Ik hou niet van De Staat.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 juni 2011, 14:56 uur
Ja noh, straad met een grote D. Ik verwacht deze ook nog.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 15:10 uur
HAhahaha toch The Gates, ik dacht dat je na alle gokken op the gates snel een ander nummer was gaan zoeken... Maar sowieso is dat een van mijn favo CL nummers en dus ook een van de betere hh nummers. Mooie top 500 in het algemeen ook. Vette alto top 10, vooral stay the same en het geweldige teardrop.
0
geplaatst: 14 juni 2011, 16:59 uur
9. Bloedserieus ft LSD - Raakvlak
Mijn favoriete nummer over visjes.
Mijn favoriete nummer over visjes.

* denotes required fields.