Muziek / Toplijsten en favorieten / Ja-Ja-Nee-derlandstalig
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 21:39 uur
Boudewijn de Groot komt ook nog wel een keer, maar om even te parafraseren wat ik al eerder zei: dit topique is de Sovjet-Unie en ik ben Lenin, dit topique is Cuba en ik ben Castro, etc.
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 21:40 uur
Slowgaze schreef:
Zoals ik waarschijnlijk al eerder gezegd heb; ik lever hier de bijdrages aan.
Zoals ik waarschijnlijk al eerder gezegd heb; ik lever hier de bijdrages aan.
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 21:42 uur
Slowgaze schreef:
Boudewijn de Groot komt ook nog wel een keer, maar om even te parafraseren wat ik al eerder zei: dit topique is de Sovjet-Unie en ik ben Lenin, dit topique is Cuba en ik ben Castro, etc.
Dus enkel vriend mag ook posten:
http://www.musicmeter.nl/user/36410
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 21:57 uur
Als Castro de ene dag iets zegt, dan kan hij dat de volgende dag veranderen, omdat hij Castro is en omdat jullie een stel Cubanen zijn. Daarom.
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 21:59 uur
Omdat jij zo'n ruige man bent die altijd moeilijk kijkt raad ik je Zo Moeilijk uit Nimma aan. Maar die ken je vast al?
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 22:07 uur
El líder máximo schreef:
Als Castro de ene dag iets zegt, dan kan hij dat de volgende dag veranderen, omdat hij Castro is omdat jullie een stel Cubanen zijn. Daarom.
Als Castro de ene dag iets zegt, dan kan hij dat de volgende dag veranderen, omdat hij Castro is omdat jullie een stel Cubanen zijn. Daarom.
0
geplaatst: 14 oktober 2011, 22:12 uur
Ik stuur nog wel ter ondertekening een schriftelijk verzoek voor Afdwaalt in 

0
geplaatst: 19 oktober 2011, 00:01 uur
Maar dat die nieuwe Roosbeef
is mag toch zeker niet uitmaken in dit topic?
En vindt Eefje dat wel goed?
is mag toch zeker niet uitmaken in dit topic?En vindt Eefje dat wel goed?
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 11:31 uur
Typisch geval van aanstelleritis maximalis - vrees een lijk 
Ultieme track om vleesbeleg te laten staan en vegetariër te worden. Het akelige is dat ik Madam Aanstelster nog regelmatig tegenkom. Gelukkig is dat eigenlijk ovt, thans ogv mijn persoonlijke immobilisering.

Ultieme track om vleesbeleg te laten staan en vegetariër te worden. Het akelige is dat ik Madam Aanstelster nog regelmatig tegenkom. Gelukkig is dat eigenlijk ovt, thans ogv mijn persoonlijke immobilisering.
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 21:45 uur
Slowgaze schreef:
Zij die vooroordelen hebben, zulke vooroordelen hebben.
Zij die vooroordelen hebben, zulke vooroordelen hebben.
Waaruit maar eens blijkt dat onze taal lastig is, niet alleen syntagmatisch/syntactisch, aangezien dit een anakoloet van het zuiverste, ongebleekte meel betreft, maar ook semantisch: vooroordeel is een niet nader gespecificeerd, onverklaarde opvatting inzake een persoon of zaak, een oordeel daarentegen is toegelicht en expliciet.
Zie mijn opvatting over Roosbeef, bij - iig - haar debuut. Ik vind het niks en ik licht het nog toe ook. De betrokkene woont sinds enige tijd in Utrecht en luistert optredens met name in De Helling regelmatig op met heur aanwezigheid (en veel gedoe eromhee). Ook van haar tweedecd heb ik meerdere songskes mogen ervaren; zulks heeft nog niet tot blijvend letsel geleid. Zzou ik professioneel betrokken zijn bij het verkrijgen van bekentenisssen, zou dit bruikbaar spul zijn. Ik snap ook niet dat de Peruaanse en Antilliaanse recherche hier niet om hebben gevraagd.
0
geplaatst: 19 oktober 2011, 21:58 uur
Typefoutje, verbeterd. Het is gewoon "Haters gaan haten", toegespitst op het jargon van de wat minder jonge gebruiker, zoo goed?
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 12:21 uur
Vandaag is het tijd voor mijn lievelingsliedje van Ramses Shaffy:
32. Ramses Shaffy - We Leven Nog
Wat het met dit nummer is, geen idee, maar ik vind 'm heerlijk. Het refrein heeft bijna iets bevrijdends, terwijl de strak neergezette sfeer in de coupletten niet geheel verloren gaat; die wordt moeiteloos weer opgebouwd na het refrein. Knap.
Overigens, ik vraag me af of de Britse band The Zutons dit nummer kent, getuige:
32. Ramses Shaffy - We Leven Nog
Wat het met dit nummer is, geen idee, maar ik vind 'm heerlijk. Het refrein heeft bijna iets bevrijdends, terwijl de strak neergezette sfeer in de coupletten niet geheel verloren gaat; die wordt moeiteloos weer opgebouwd na het refrein. Knap.
Overigens, ik vraag me af of de Britse band The Zutons dit nummer kent, getuige:
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 10:37 uur
't is weer zoo laat, meneer of mevrouw (daar geeft zijn of haar profiel geen informatie over) kilowatt komt ook een bijdrage leveren. Persoonlijk kan Sef wel op mijn goedkeuring rekenen, maar deze track ken ik nog niet. Moet ik nog eens checken dan.
Dan gaan we gelijk maar verder met nummer 33:
33. Sef ft. Jiggy Djé - Blits
Het is best wel fout, die EP van Sef, maar de leventje [sic] is ook gewoon puur fout. Of zo. Keiharde track dit. Heerlijke gastbijdrage van Jiggy Djé, die ik te pas en te onpas citeer. 't is niet zo dandy, dat weet ik wel, maar je moet ook een beetje uitdragen dat je straat bent.
Dan gaan we gelijk maar verder met nummer 33:
33. Sef ft. Jiggy Djé - Blits
Het is best wel fout, die EP van Sef, maar de leventje [sic] is ook gewoon puur fout. Of zo. Keiharde track dit. Heerlijke gastbijdrage van Jiggy Djé, die ik te pas en te onpas citeer. 't is niet zo dandy, dat weet ik wel, maar je moet ook een beetje uitdragen dat je straat bent.
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 21:23 uur
En Ramses, de mooiste kleinkunst die er is, toch mooier dan die opgezwolle , bloffende , goede doelen die ook wel DIJKen van platen maken.
Ik kon hier wel weer een mooie Ramses van Wende plaatsen maar, Laat maar
Ik kon hier wel weer een mooie Ramses van Wende plaatsen maar, Laat maar

0
geplaatst: 18 november 2011, 14:05 uur
Dit topique leeft nog steeds hoor, en vandaag is de nieuwe bijdrage. 
34. Gorki - Molly
Destijds was er wel enige controverse rond de tekst geloof ik, en van mijn mama mag ik het liedje ook niet zingen.

34. Gorki - Molly
Destijds was er wel enige controverse rond de tekst geloof ik, en van mijn mama mag ik het liedje ook niet zingen.
* denotes required fields.