MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

waar staat de bubbling under?

Nummers 510-501 waren te horen op orinoco na het afspelen van de nummer 500

Genot met langere versie van Eve of the War met gesproken tekst door Richard Burton. Meteen zin om dvd van War of the Worlds op te zetten:)

Heerlijk nieuwe binnenkomer van Kansas

NU iedereen een hoedje op en dansen op MOVE ON UP!!

We zijn begonnen! Helaas nog geen tijd gehad om te luisteren (ik schakel nu héél even in tijdens een voor mij onbekend stukje progrock) en beloof bij dezen dat ik morgen wat schade ga inhalen.

Na Curtis en het prachtige Pariah nu weer ff omschakelen met een minder setje platen

Iets teveel bombast nu inderdaad.

Jesus of Suburbia is ook bombastisch, maar wel superlekker en een all time favorite

Ja Jesus of Suburbia vind ik dan wel weer enorm sterk, heeft ook voor een deel te maken met jeugdsentiment (American Idiot heeft lange tijd in m'n top 10 gestaan). Fijne tekst en geen overacting zoals je dat bij artiesten als Muse en Rammstein wel ziet.

Gretz schreef:
Ja Jesus of Suburbia vind ik dan wel weer enorm sterk, heeft ook voor een deel te maken met jeugdsentiment (American Idiot heeft lange tijd in m'n top 10 gestaan). Fijne tekst en geen overacting zoals je dat bij artiesten als Muse en Rammstein wel ziet.

Ja dat herken ik. Powermuziek zonder overacting. American Idiot ook altijd een zwak voor gehad. En Muse in de v500 is sws erover met het aantal noteringen

Misterfool schreef:
Niks mis met (muzikale) overacting:
(afbeelding)

Deze van Riverside kende ik nog niet maar klinkt goed

Ook maar eens in de discografie van Tool duiken, bevalt me wel.

Misterfool
Ik ga zo naar bed, maar veel lof voor de heren van Orinico. Erg toffe radioshow altijd!

Wakker worden met Anesthetize.

chevy93 schreef:
Wakker worden met Anesthetize.

En dan weer in slaap vallen met Hey Jude

Never forget Jantien van Tol die de nummer 10 Tears Run Rings aankondigt in de laatste Kink 1600 en volschiet bij het instarten bij de gedachte aan Arjen Grolleman..

De stream werkt bij mij niet mobiel.Hoe doen jullie dat precies?

Gretz schreef:
De stream werkt bij mij niet mobiel.Hoe doen jullie dat precies?

werkt http://185.87.186.220:8000/low wel?

zaaf
yep. alleen het nummer is fout

zaaf
ah hersteld!

Net te laat voor Mama (gelukkig )

Net op tijd voor de valse viool!

Gretz schreef:
Net te laat voor Mama (gelukkig )

Net op tijd voor de valse viool!

toch net een andere John Cale dan gisteravond te horen op Paris 1919

Wat een onmogelijk prutnummer is dat Venus In Furs toch.. Gegarandeerd nummer 32 in m'n MuMeLadderlijstje als ie de finale haalt

Voor het overzicht nog even de links om te luisteren dan maar:

http://185.87.186.220:8000/orinoco (stream in 224 kbps)
http://185.87.186.220:8000/low (stream in 80 kbps)

Want ik zie nu heel veel luisteraars op de lage bitrate-stream, terwijl ik me niet kan voorstellen dat die allemaal via een internetverbinding luisteren die geen hogere kwaliteit aan kan De keuze is reuze

Hopelijk niet nogmaals zo`n grote duikeling van The Chauffeur volgend jaar

Misterfool
Volgend jaar haal ik waarschijnlijk alle 15+ minuters uit mijn lijst. Als ze zo raar worden verknipt als Oldfield en nu dus Yes, dan hoeft het van mij niet zo nodig. De hele spanningsopbouw van die nummers wordt zo namelijk vergald.

Edit:
Dan dus liever een fade-out na een bepaalde sectie, of een single-versie waar mogelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:19 uur

geplaatst: vandaag om 06:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.