MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:
Onweerwolf
chevy93 schreef:
(quote)
Toch geen podcast van Lange Frans, hè?

Ik mag toch hopen dat het percentage in zijn geval wat hoger ligt dan slechts 90%.

Ben benieuwd naar de pre-push van komend weekend.
Zal nog wel eens langskomen in de chat.

chevy93 schreef:
(quote)
Toch geen podcast van Lange Frans, hè?
Oops, had niet verwacht dat je dit zou raden. Zet je schrap.

Onweerwolf
En Gretz, zetten we Eefje en Laurie weer op #10?

Weer niets kunnen volgen van pre-push. Avonden in het weekend heb ik nooit tijd .

Ik ben al bij #15, LOL. Maar het is laat, ik ga een Hip Hop-lijst droppen die ik in dit geval wel afmaak. Bij die albums was dat zo vermoeiend met die nummers. Aangezien ik geen Office meer heb (per ongeluk), heb ik maar dat excelsheet van die album 500 gepakt en prop ik daar die nummers op. Geen zin opmaak bladiebla. Te lui enzo, nou ja... niet om die lijst te maken!

@ForWhomThePeteTolls: met een gmail kun je ook heel gemakkelijk google docs/spreads gebruiken, wist je dat? Werkt net zo fijn als Office/Excel en het voordeel is dat ie alles automatisch in de cloud opslaat.

Gretz schreef:
@ForWhomThePeteTolls: met een gmail kun je ook heel gemakkelijk google docs/spreads gebruiken, wist je dat? Werkt net zo fijn als Office/Excel en het voordeel is dat ie alles automatisch in de cloud opslaat.

Ik ben nu al begonnen en ondertussen bijna bij 40 en te lui om opnieuw te beginnen.

ForWhomThePeteTolls schreef:
(quote)

Ik ben nu al begonnen en ondertussen bijna bij 40 en te lui om opnieuw te beginnen.

Je kan gewoon copy/pasten naar de spreadsheet wat je in excel bent begonnen

jordidj1 schreef:
(quote)

Je kan gewoon copy/pasten naar de spreadsheet wat je in excel bent begonnen
https://img.memecdn.com/grandma-computer-expert_o_1142296.jpg

Hoe lang hebben we nog?
Ik ben al bijna klaar met mijn lijstje!

Simon77 schreef:
Hoe lang hebben we nog?
Nog twee weken. 31 oktober.

Simon77 schreef:

Ik ben al bijna klaar met mijn lijstje!

Ik ook, nog een stuk of 60 liedjes in goede volgorde te zetten.

chevy93 schreef:
(quote)
Nog twee weken. 31 oktober.
Top! Ik ga hem komende week mailen

En ingezonden!

Casartelli (moderator)
Idem hier!

Bijna af

Ben blijkbaar niet in de taglijst opgenomen deze ronde. En dan ook nog de mail compleet gemist hebben . Eens kijken of ik nog wat kan aanleveren in de komende twee weken.

Ik ga hem deze week versturen!

Onweerwolf
Lijstje is verstuurd!

Random tip van de niet-medische sluier:

https://i.vgy.me/mxL9A4.png

Staat mooi spul tussen, Achilles' Last Stand

Lijstje ingestuurd.
Kan ik nu verder met de nummers 501 t/m 2000

Onweerwolf schreef:
Lijstje is verstuurd!

Random tip van de niet-medische sluier:

(afbeelding)

Ik zie zo voor bijna de helft overlap

Simon77 schreef:
Lijstje ingestuurd.
Kan ik nu verder met de nummers 501 t/m 2000

Ik ben nog maar bij 1000 :S

Oei, 31 oktober is de deadline al en ik heb nog helemaal niks... Alleen een lijstje van 130 nummers dat ik vorig jaar last minute in elkaar heb gefietst, maar daar kan ik niet nóg een jaar mee aankomen.

Ik zal mezelf eens wat huiswerk geven voor de komende dagen.

Dim
stoepkrijt schreef:
Oei, 31 oktober is de deadline al en ik heb nog helemaal niks....

Als we je moeten helpen, dan horen we het wel.

Dim schreef:
(quote)

Als we je moeten helpen, dan horen we het wel.

Jij mag mijn nummers 501 en verder wel alvast doen.

Een kleine week te gaan voor de deadline van het inzenden, vandaar deze vriendelijk reminder en hartstochtelijke oproep aan allen om toch vooral de komende week minimaal een top25, of maximaal een top500 in te sturen naar [email protected] :

Casartelli, Co Jackso, EttaJamesBrown, Frejarius, Gebruiker43757, Gretz , hoi123, HugovdBos ,
Johnny Marrissey, laxus11, Lukas , Misterfool, Onweerwolf, Ralph.
Simon77, stickyfish, stoepkrijt, Teunnis, vigil, Don Cappuccino, arcade monkeys, Dim, Arrie, Snoeperd, GrafGantz, herman, 2MY, Dwejkk_, Dance Lover, Spikky7, Outlaw104, mol, titanDungeon, ArthurDZ, Arno, The_CrY, Nicolage Rico, The Eraser, Stefan1979, AOVV, freitzen, kobe bryant fan, jasper1991, Edgar18, catchup, aERodynamIC, El Ninjo, bashaan67, kaj_666, sokra, mauricedegier, Scorpion_21, chevy93, Robbie34, vleertje , Weirdo Wizzy, Titmeister, freitzen, McSavah, catdog, staralfur, Pepino, VladTheImpaler, Stefan1979, Edgar18, Linus Van Pelt, Gretz, -SprayIt-, Misterfool, stoepkrijt, Lukk0, , jassn, trebremmit, uffing, thelion, Rudi S, JSPR_G, dumb_helicopter, 00.0, Bardt1980, Ataloona, Sunderland, Corporal Clegg, HugovdBos, Film Pegasus, luigifort, arcade monkeys, cosmic kid, angelin, deric_raven

Wees niet ongerust als je al hebt ingestuurd, maar wel in dit lijstje staat; ik houd dat niet allemaal precies bij. Vind je het niet fijn dat je hier getagd wordt, stuur me een PB, dan haal ik je van de lijst af...

Mag ik uit die tag lijst?

En ik erin?

Heb ‘m bijna af, alleen nog rangschikken

trebremmit schreef:
Mag ik uit die tag lijst?

Moet je een PB sturen...

Gast
geplaatst: vandaag om 22:47 uur

geplaatst: vandaag om 22:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.