Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500
zoeken in:
1
Onweerwolf
geplaatst: 5 oktober 2020, 19:13 uur
Ik mag toch hopen dat het percentage in zijn geval wat hoger ligt dan slechts 90%.
3
geplaatst: 5 oktober 2020, 19:43 uur
Ben benieuwd naar de pre-push van komend weekend.
Zal nog wel eens langskomen in de chat.
Zal nog wel eens langskomen in de chat.

0
geplaatst: 12 oktober 2020, 11:56 uur
Weer niets kunnen volgen van pre-push. Avonden in het weekend heb ik nooit tijd
.
.
1
geplaatst: 17 oktober 2020, 01:15 uur
Ik ben al bij #15, LOL. Maar het is laat, ik ga een Hip Hop-lijst droppen die ik in dit geval wel afmaak. Bij die albums was dat zo vermoeiend met die nummers. Aangezien ik geen Office meer heb (per ongeluk), heb ik maar dat excelsheet van die album 500 gepakt en prop ik daar die nummers op. Geen zin opmaak bladiebla. Te lui enzo, nou ja... niet om die lijst te maken!
0
geplaatst: 17 oktober 2020, 01:27 uur
@ForWhomThePeteTolls: met een gmail kun je ook heel gemakkelijk google docs/spreads gebruiken, wist je dat? Werkt net zo fijn als Office/Excel en het voordeel is dat ie alles automatisch in de cloud opslaat.
1
geplaatst: 17 oktober 2020, 02:06 uur
Gretz schreef:
@ForWhomThePeteTolls: met een gmail kun je ook heel gemakkelijk google docs/spreads gebruiken, wist je dat? Werkt net zo fijn als Office/Excel en het voordeel is dat ie alles automatisch in de cloud opslaat.
Ik ben nu al begonnen en ondertussen bijna bij 40 en te lui om opnieuw te beginnen.
2
geplaatst: 17 oktober 2020, 10:55 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Ik ben nu al begonnen en ondertussen bijna bij 40 en te lui om opnieuw te beginnen.
(quote)
Je kan gewoon copy/pasten naar de spreadsheet wat je in excel bent begonnen
3
geplaatst: 17 oktober 2020, 11:09 uur
jordidj1 schreef:
https://img.memecdn.com/grandma-computer-expert_o_1142296.jpg(quote)
1
geplaatst: 17 oktober 2020, 17:56 uur
Hoe lang hebben we nog?
Ik ben al bijna klaar met mijn lijstje!
Ik ben al bijna klaar met mijn lijstje!

0
geplaatst: 17 oktober 2020, 19:22 uur
Simon77 schreef:
Hoe lang hebben we nog?
Nog twee weken. 31 oktober.Hoe lang hebben we nog?
2
geplaatst: 17 oktober 2020, 19:51 uur
Ik ook, nog een stuk of 60 liedjes in goede volgorde te zetten.
0
geplaatst: 20 oktober 2020, 15:06 uur
Ben blijkbaar niet in de taglijst opgenomen deze ronde. En dan ook nog de mail compleet gemist hebben
. Eens kijken of ik nog wat kan aanleveren in de komende twee weken.
. Eens kijken of ik nog wat kan aanleveren in de komende twee weken.
3
geplaatst: 22 oktober 2020, 14:00 uur
Lijstje ingestuurd.
Kan ik nu verder met de nummers 501 t/m 2000
Kan ik nu verder met de nummers 501 t/m 2000

1
geplaatst: 22 oktober 2020, 14:28 uur
Ik zie zo voor bijna de helft overlap

Ik ben nog maar bij 1000 :S
2
geplaatst: 22 oktober 2020, 19:49 uur
Oei, 31 oktober is de deadline al en ik heb nog helemaal niks... Alleen een lijstje van 130 nummers dat ik vorig jaar last minute in elkaar heb gefietst, maar daar kan ik niet nóg een jaar mee aankomen. 
Ik zal mezelf eens wat huiswerk geven voor de komende dagen.

Ik zal mezelf eens wat huiswerk geven voor de komende dagen.
0
geplaatst: 22 oktober 2020, 19:59 uur
stoepkrijt schreef:
Oei, 31 oktober is de deadline al en ik heb nog helemaal niks....
Oei, 31 oktober is de deadline al en ik heb nog helemaal niks....
Als we je moeten helpen, dan horen we het wel.
1
geplaatst: 25 oktober 2020, 17:41 uur
Een kleine week te gaan voor de deadline van het inzenden, vandaar deze vriendelijk reminder en hartstochtelijke oproep aan allen om toch vooral de komende week minimaal een top25, of maximaal een top500 in te sturen naar [email protected] :
Casartelli, Co Jackso, EttaJamesBrown, Frejarius, Gebruiker43757, Gretz , hoi123, HugovdBos ,
Johnny Marrissey, laxus11, Lukas , Misterfool, Onweerwolf, Ralph.
Simon77, stickyfish, stoepkrijt, Teunnis, vigil, Don Cappuccino, arcade monkeys, Dim, Arrie, Snoeperd, GrafGantz, herman, 2MY, Dwejkk_, Dance Lover, Spikky7, Outlaw104, mol, titanDungeon, ArthurDZ, Arno, The_CrY, Nicolage Rico, The Eraser, Stefan1979, AOVV, freitzen, kobe bryant fan, jasper1991, Edgar18, catchup, aERodynamIC, El Ninjo, bashaan67, kaj_666, sokra, mauricedegier, Scorpion_21, chevy93, Robbie34, vleertje , Weirdo Wizzy, Titmeister, freitzen, McSavah, catdog, staralfur, Pepino, VladTheImpaler, Stefan1979, Edgar18, Linus Van Pelt, Gretz, -SprayIt-, Misterfool, stoepkrijt, Lukk0, , jassn, trebremmit, uffing, thelion, Rudi S, JSPR_G, dumb_helicopter, 00.0, Bardt1980, Ataloona, Sunderland, Corporal Clegg, HugovdBos, Film Pegasus, luigifort, arcade monkeys, cosmic kid, angelin, deric_raven
Wees niet ongerust als je al hebt ingestuurd, maar wel in dit lijstje staat; ik houd dat niet allemaal precies bij. Vind je het niet fijn dat je hier getagd wordt, stuur me een PB, dan haal ik je van de lijst af...
Casartelli, Co Jackso, EttaJamesBrown, Frejarius, Gebruiker43757, Gretz , hoi123, HugovdBos ,
Johnny Marrissey, laxus11, Lukas , Misterfool, Onweerwolf, Ralph.
Simon77, stickyfish, stoepkrijt, Teunnis, vigil, Don Cappuccino, arcade monkeys, Dim, Arrie, Snoeperd, GrafGantz, herman, 2MY, Dwejkk_, Dance Lover, Spikky7, Outlaw104, mol, titanDungeon, ArthurDZ, Arno, The_CrY, Nicolage Rico, The Eraser, Stefan1979, AOVV, freitzen, kobe bryant fan, jasper1991, Edgar18, catchup, aERodynamIC, El Ninjo, bashaan67, kaj_666, sokra, mauricedegier, Scorpion_21, chevy93, Robbie34, vleertje , Weirdo Wizzy, Titmeister, freitzen, McSavah, catdog, staralfur, Pepino, VladTheImpaler, Stefan1979, Edgar18, Linus Van Pelt, Gretz, -SprayIt-, Misterfool, stoepkrijt, Lukk0, , jassn, trebremmit, uffing, thelion, Rudi S, JSPR_G, dumb_helicopter, 00.0, Bardt1980, Ataloona, Sunderland, Corporal Clegg, HugovdBos, Film Pegasus, luigifort, arcade monkeys, cosmic kid, angelin, deric_raven
Wees niet ongerust als je al hebt ingestuurd, maar wel in dit lijstje staat; ik houd dat niet allemaal precies bij. Vind je het niet fijn dat je hier getagd wordt, stuur me een PB, dan haal ik je van de lijst af...

6
geplaatst: 25 oktober 2020, 18:38 uur
trebremmit schreef:
Mag ik uit die tag lijst?
Mag ik uit die tag lijst?
Moet je een PB sturen...
* denotes required fields.