Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 15:08 uur
Wat denk je van deze 8 en 9 
8 Archive - Lights
9 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Statues

8 Archive - Lights
9 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Statues
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 16:57 uur
Archive is toch wel een bandnaam die ik vaker en vaker begin tegen te komen... Dus wie weet!
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 18:43 uur
Archive ben ik eigenlijk pas net aan het ontdekken. Controlling Crowds, Lights en Bullets zijn geweldige nummers, maar ik ken ze eigenlijk nog niet lang genoeg om goed op waarde te kunnen schatten.
Van de andere kant: Bullets heeft toch wel een erg goede indruk gemaakt.
Van de andere kant: Bullets heeft toch wel een erg goede indruk gemaakt.
0
geplaatst: 22 oktober 2013, 18:48 uur
Grafmat schreef:
Archive is toch wel een bandnaam die ik vaker en vaker begin tegen te komen... Dus wie weet!
Als je even een reactie geeft op mijn gisteren verstuurde PM kan je zelfs heel de lijst zien

0
geplaatst: 22 oktober 2013, 22:24 uur
Voor iedereen nog maar een keer:
Stuur vóór het einde van zaterdag 2 november (23:59:59) je top25 (of langer... maximaal een top1000) naar:
[email protected]
Ennuh: je bent helemaal vrij in je keuze. Graag in Excel aanleveren met artiest en titel in aparte kolommen.
MuMe-lid kaj_666 heeft inmiddels een tool gemaakt waarin de meest gruwelijke zpelfuoten nog worden verbeterd, maar het zou prettig zijn als je artiest en titel nog effe checkte voor je 'm instuurt...
Stuur vóór het einde van zaterdag 2 november (23:59:59) je top25 (of langer... maximaal een top1000) naar:
[email protected]
Ennuh: je bent helemaal vrij in je keuze. Graag in Excel aanleveren met artiest en titel in aparte kolommen.
MuMe-lid kaj_666 heeft inmiddels een tool gemaakt waarin de meest gruwelijke zpelfuoten nog worden verbeterd, maar het zou prettig zijn als je artiest en titel nog effe checkte voor je 'm instuurt...
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 09:14 uur
Ow maximaal een top 1000, nou dan moet je de laatste 10 maar even er af halen 

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 14:05 uur
Mooie lijst vigil, heb al even zitten spieken
Ik moet toch zelf ook maar eens hard aan de slag, anders kom ik straks nog in tijdnood 
Ik moet toch zelf ook maar eens hard aan de slag, anders kom ik straks nog in tijdnood 
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 14:16 uur
Bij mij wordt Excel trouwens moeilijk aangezien ik een Open Office versie heb. Dan zal hij fout coderen en dan gaat het nog meer tijd kosten voor jullie. Ik heb mijn top 50 compleet gecheckt op fouten en die zitten er niet in. Is dit dan voor een top 50 geen probleem als ik hem als Word-document stuur?
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 14:51 uur
Prima, stuur maar door! Of eventueel ook in OpenOffice, dan kijk ik wel wat het makkelijkst werkt 

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 15:14 uur
Net de lijst ingeleverd
Wat tipjes van de sluier:
46. Bon Iver – Holocene
36. Pantera – Floods
26. Deafheaven – Sunbather
16. Red House Painters – Katy Song
6. Deafheaven – Vertigo
Wat tipjes van de sluier:
46. Bon Iver – Holocene
36. Pantera – Floods
26. Deafheaven – Sunbather
16. Red House Painters – Katy Song
6. Deafheaven – Vertigo
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 23 oktober 2013, 15:20 uur
Ja, als iedereen tipjes van de sluier gaat geven, kan ik natuurlijk niet achterblijven.
99 Talk talk - It's my life
199 Lush - Never-never
299 De Dijk - Onderuit
399 Banco del mutuo soccorso - Metamorfosi
499 Fungus - Kaap'ren varen
599 Iron maiden - Where eagles dare
699 Talk talk - Such a shame
799 Resistor - Mimosa
899 The Beach boys - Heroes and villains
999 North Atlantic oscillation - Cell count
99 Talk talk - It's my life
199 Lush - Never-never
299 De Dijk - Onderuit
399 Banco del mutuo soccorso - Metamorfosi
499 Fungus - Kaap'ren varen
599 Iron maiden - Where eagles dare
699 Talk talk - Such a shame
799 Resistor - Mimosa
899 The Beach boys - Heroes and villains
999 North Atlantic oscillation - Cell count
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 21:04 uur
Vigil: Mooie lijst hoor!! wellicht wat errug veel en errug hoog van 'dat ene bandje' in je lijst, maar hey... hier spreekt een ex-addict, en ik heb ook nog genoeg Marillion (oeps nou noem ik de bandnaam tóch!) in mijn lijst.... 

0
geplaatst: 24 oktober 2013, 20:11 uur
De lijst van Salvadore is ook binnen!!

Persoonlijke jubelmomentjes genoeg in die lijst: 5, 6, 17, 20, 30, 893 (béétje te laag, maar ok...
)
En dat zijn slechts een paar voorbeeldjes... haha.
Wie volgt...? Stoepkrijt, Arcade Monkeys, hoi123, vleertje, kaj_666, Dwjekk_...? Hm... kunnen nog wel meer bij, als je het mij vraagt. Totaal aantal ontvangen lijsten ligt nu rond de 65. Vorig jaar was dat rond deze tijd 55.

Persoonlijke jubelmomentjes genoeg in die lijst: 5, 6, 17, 20, 30, 893 (béétje te laag, maar ok...
) En dat zijn slechts een paar voorbeeldjes... haha.
Wie volgt...? Stoepkrijt, Arcade Monkeys, hoi123, vleertje, kaj_666, Dwjekk_...? Hm... kunnen nog wel meer bij, als je het mij vraagt. Totaal aantal ontvangen lijsten ligt nu rond de 65. Vorig jaar was dat rond deze tijd 55.
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 09:37 uur
Ah dat was jij dus toch?
Kon al bijna niet missen, zoveel Lexen met jouw smaak zijn er vast niet 
Ik zie trouwens dat het hoog tijd wordt dat Gretz zich hier ook vertoont, gezien z'n ernstige overeenkomsten met mijn ladderstemmen
Kon al bijna niet missen, zoveel Lexen met jouw smaak zijn er vast niet 
Ik zie trouwens dat het hoog tijd wordt dat Gretz zich hier ook vertoont, gezien z'n ernstige overeenkomsten met mijn ladderstemmen

0
geplaatst: 25 oktober 2013, 09:39 uur
kaj_666 schreef:
Ik wilde mijn lijstje dit weekend indienen als alles mee zit.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 oktober 2013, 09:44 uur
Grafmat schreef:
en ik heb ook nog genoeg Marillion (oeps nou noem ik de bandnaam tóch!) in mijn lijst....
en ik heb ook nog genoeg Marillion (oeps nou noem ik de bandnaam tóch!) in mijn lijst....
Jammer, ik denk niet dat iemand dat anders had kunnen raden.
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 09:51 uur
0
geplaatst: 25 oktober 2013, 10:10 uur
Ach, als ik zo eens mijn top-100 allertijden van 2003 (toen ik 15 was) bekijk, dan zie ik daar toch ook wel Dire Straits, Eagles, Pink Floyd etc in de top-10. Oh wacht, die staan nog steeds in de top-10.. Maar dat was niet m'n punt

0
geplaatst: 25 oktober 2013, 13:07 uur
kaj_666 schreef:
Ach, als ik zo eens mijn top-100 allertijden van 2003 (toen ik 15 was) bekijk, dan zie ik daar toch ook wel Dire Straits, Eagles, Pink Floyd etc in de top-10. Oh wacht, die staan nog steeds in de top-10.. Maar dat was niet m'n punt
Ja, dat zijn de betere lijstjes. Ik kan het weten, hier ook een ervaringsdeskundige met die drie bands in de top 10. (quote)

* denotes required fields.