menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / De Verrukkelijke 500

zoeken in:

Dank allen voor het vele werk! Het is weer genieten dit weekend. Complimenten.

Mijn huidige V500 luisterspot:

https://i.imgur.com/TdGKPHo.jpg

She sells sanctuary...

58 t/m 53 is mogelijk het mooiste blokje van de 13e editie!

Paarse Regen

Het drieluik Rebellion (Lies), (#42) Instant Street (#41) en Bedshaped (#40), ma-gi-straal!!!

#BESTEOOIT

Matig...

Ik heb ook wel eens sterkere trio's gezien

Don't Bang the Drum weer dik in de Top 100!

En Alles Geprobeerd gaat dat volgend jaar halen

vigil schreef:
Don't Bang the Drum weer dik in de Top 100!
Blij mee!

En Alles Geprobeerd gaat dat volgend jaar halen
Ja, dat zou wel mogen. Ik zal 'm volgend jaar ook in mijn lijst proberen te zetten, want dat was ik dit jaar vergeten. Nummer zit niet echt in mijn systeem, wat ik luister deze te weinig...

stoepkrijt schreef:
Ik zal 'm volgend jaar ook in mijn lijst proberen te zetten, want dat was ik dit jaar vergeten. Nummer zit niet echt in mijn systeem.

Ah, ik moet dus een reminder in mijn telefoon zetten!

chevy93 schreef:
Even een impressie van het ieder jaar weer legendarisch chatmoment tijdens Child in Time:
(niet vergeten even op HD-kwaliteit te zetten )

V500 > MuMe Ladder, al beleef ik aan de Ladder veel meer plezier over het hele jaar.

Simon77 schreef:
V500 > MuMe Ladder, al beleef ik aan de Ladder veel meer plezier over het hele jaar.

Kom chat x
(en kom afterrr)

vigil schreef:
(quote)

Ah, ik moet dus een reminder in mijn telefoon zetten!
Niet nodig, hij staat al in op mijn 2021-Excel-lijstje!

Gretz schreef:
(quote)

(embed)
Weet niet of dit nou reclame is om te komen chatten.

stoepkrijt schreef:
(quote)
Niet nodig, hij staat al in op mijn 2021-Excel-lijstje!

Het was weer drie dagen genieten van geweldige muziek. Thanks Ard, Kaj, Ivo, Jorg, Ro en Tim voor het weer mogelijk maken van dit online radiofeest!

Was weer leuk . Wel jammer dat ik Dick Fijn heb moeten missen

Bedankt Team Orinoco voor het mooiste radioweekend van het jaar. Mijn dank gaat ook uit naar Covid, waardoor ik bijna niks heb hoeven missen dit jaar

Bedankt weer team Orinoco . Heb zelf niet heel veel kunnen luisteren helaas.

Ja bedankt weer! Heb inderdaad door Covid of toeval veel meer kunnen luisteren dan normaal. Gok 60% gehoord. Was weer leuk! En leuk dat 'Black' een keertje op 1 staat whaha.

♡ van Mijn Gevoel , wat een hilarisch mooie bubbling after was het weer

Onweerwolf hopelijk heb je je recorder 's nachts ook nog aan laten staan?

Nogmaals bedankt Grafmat, kaj_666, Scorpion_21, Dim, Robbie34, Ro en forzautregivo (Edit: Ivo heeft zich intussen ook geregistreerd )

Opzekers wel, heb vanochtend nog alle uren gesynced van opnamestation naar main desktop. Lijkt er allemaal op te staan.

Was weer heel tof om de Verrukkelijke 500 te volgen via Orinoco Radio en de chat!

Ik ben ook tijdens de afterparty nog een tijd online gebleven en ben verheugd dat ik me als Belg kon verrijken met wat Nederlands cultureel erfgoed zoals Gewoon een trucker, Ik heb aan je fiets gelikt en Maak van je scheet een donderslag.

Dim
Vanavond draait DJ Marsha de nummers-13 uit 45 verschillende inleverlijstjes voor de Verrukkelijke 500. Vanaf 20.00 op Orinoco Radio.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:58 uur

geplaatst: vandaag om 19:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.