Muziek / Toplijsten en favorieten / 1999 - singles, eigen hitlijsten en besprekingen
zoeken in:
0
geplaatst: 20 augustus 2018, 18:42 uur
Ik had hem ooit wel bij jou zien binnen komen en me voorgenomen ff te checken omdat ik haar meeste werk wat ik ken wel goed kan waarderen maar blijkbaar ben ik dat vergeten... nu zag ik haar "deze week" in de Engelse charts enteren en dacht ik er weer aan.
0
geplaatst: 20 augustus 2018, 18:45 uur
Ik ben het solowerk van Aimee Mann pas heel laat gaan waarderen... Til Tuesday vond ik qua singles wel erg goed maar solo is pas na positieve berichten over Bachelor 2 een beetje begonnen en met Lost in Space ben ik dat pas echt goed gaan waarderen.
0
geplaatst: 20 augustus 2018, 20:02 uur
vigil schreef:
Ik had hem ooit wel bij jou zien binnen komen en me voorgenomen ff te checken omdat ik haar meeste werk wat ik ken wel goed kan waarderen maar blijkbaar ben ik dat vergeten... nu zag ik haar "deze week" in de Engelse charts enteren en dacht ik er weer aan.
(quote)
Ik had hem ooit wel bij jou zien binnen komen en me voorgenomen ff te checken omdat ik haar meeste werk wat ik ken wel goed kan waarderen maar blijkbaar ben ik dat vergeten... nu zag ik haar "deze week" in de Engelse charts enteren en dacht ik er weer aan.
Hij moest bij mij wel even landen... Maar ik vind het een heel lekker nummer inmiddels. Heeft echt een goede vibe en de videoclip is ook wel aanstekelijk.
Ik ben haar zelf verder pas op het spoor gekomen door de soundtrack van Magnolia, deze wat stevigere kant was nog nieuw voor me.
1
geplaatst: 20 augustus 2018, 22:36 uur
33 32 AW top 40 / tips / youtube-aanvullingen
----------------
01 01 13 William Orbit - Water From A Vine Leaf #2
02 02 11 Björk - Human Behaviour #4
03 07 05 Choice - Acid Eiffel
04 ** 01 Björk - Venus As A Boy
05 05 04 Energy 52 - Café Del Mar (Cosmic Baby's Impression)
06 03 08 The Smashing Pumpkins - Cherub Rock
07 06 07 CJ Bolland - Camargue
08 12 05 Ultramarine - Kingdom
09 04 08 Les Negresses Verts - Face À La Mer
10 11 09 New Order - Ruined In A Day
11 09 11 David Bowie - Black Tie White Noise
12 18 02 The Breeders - Cannonball
13 16 03 Ice Cube - Check Yo Self
14 08 10 Aimee Mann - I Should've Known
15 17 03 Liz Phair - Never Said
16 34 02 U96 - Night In Motion
17 ** 01 Orbital - Lush 3
18 10 08 Blur - Chemical World
19 14 04 Red Hot Chili Peppers - Soul to Squeeze
20 20 04 One Dove - White Love
----------------
21 15 05 Manic Street Preachers - La Tristessa Durera (Scream To A Sigh)
22 23 04 The Waterboys - Glastonbury Song
23 13 15 St. Etienne - Who Do You Think You Are #4
24 24 07 U2 - Numb
25 29 02 The Jon Spencer Blues Explosion - Afro
26 ** 01 New Order - World (Price of Love)
27 21 06 Catherine Wheel - Crank
28 38 02 Breathless - Don't Just Disappear
29 28 03 The Fall - The League of Bald-Headed Man
30 ** 01 Juliana Hatfield Three - My Sister
31 35 02 Big - Party and Bullshit
32 19 07 Paul Weller - Sunflower
33 33 02 Wild & Taylor - Bang The Acid (Joey Beltram Remix)
34 32 03 Dinosaur Jr. - Goin' Home
35 22 07 The Jesus and Mary Chain - Snakedriver
36 31 03 Paul Westerberg - Knockin On Mine
37 40 02 Shara Nelson - Down That Road
38 25 19 The The - Slow Emotion Replay
39 ** 01 Stakka Bo - Here We Go
40 ** 01 Nick Heyward - Kite
exit:
Pet Shop Boys - Can You Forgive Her?
Mazzy Star - Five String Serenade
Spiritualized - Smiles
Kris Kross - Alright
Klatsch! - Oh Boy!
Slowdive - Alison #4
nieuw:
- de tweede single van Björk's Debut, het sensuale Venus As A Boy, komt gelijk in de top 5 binnen. In IJsland werd het zelfs een nummer 1 hit. Wie zich verder in de IJslandse charts wil verdiepen kan overigens hier de archieven in duiken.
- Orbital doet ook goede zaken met het geweldige Lush. Toch wel een van de interessantste alternatieve dance-acts uit die jaren.
- New Order volgt de singles vrij snel na elkaar op voordat de stroom voor een flink aantal jaar opdroogt. Zeker geen hoogvlieger in hun oeuvre, maar het refrein is prima en ik mag ze nu eenmaal graag horen.
- Juliana Hatfield Three kende ik helemaal niet zo goed, maar My Sister is een heerlijke alternatieve gitaarplaat. Grappig om te zien dat dit de favoriete artiest van Ranja is.
- Stakka Bo komt met een leuke one-hit-wonder, dat heel losjes is gebaseerd op een jazzplaat van Herbie Mann. Knap om daar een popplaat uit te destilleren. Daarna werd het muzikaal stil, maar als regisseur heeft hij toch wel een geweldig cv opgebouwd met video's van o.a. Madonna (Hung Up), Bowie (Blackstar), New Order, Suede, Kylie Minogue, Lana del Rey en tv-series als Breaking Bad en The Walking Dead.
- Nick Heyward is een singersongwriter voorheen bekend van Haircut 100; Kite een zonnig liedje voor liefhebbers van de Beatles, Crowded House en Prefab Sprout.
----------------
01 01 13 William Orbit - Water From A Vine Leaf #2
02 02 11 Björk - Human Behaviour #4
03 07 05 Choice - Acid Eiffel
04 ** 01 Björk - Venus As A Boy
05 05 04 Energy 52 - Café Del Mar (Cosmic Baby's Impression)
06 03 08 The Smashing Pumpkins - Cherub Rock
07 06 07 CJ Bolland - Camargue
08 12 05 Ultramarine - Kingdom
09 04 08 Les Negresses Verts - Face À La Mer
10 11 09 New Order - Ruined In A Day
11 09 11 David Bowie - Black Tie White Noise
12 18 02 The Breeders - Cannonball
13 16 03 Ice Cube - Check Yo Self
14 08 10 Aimee Mann - I Should've Known
15 17 03 Liz Phair - Never Said
16 34 02 U96 - Night In Motion
17 ** 01 Orbital - Lush 3
18 10 08 Blur - Chemical World
19 14 04 Red Hot Chili Peppers - Soul to Squeeze
20 20 04 One Dove - White Love
----------------
21 15 05 Manic Street Preachers - La Tristessa Durera (Scream To A Sigh)
22 23 04 The Waterboys - Glastonbury Song
23 13 15 St. Etienne - Who Do You Think You Are #4
24 24 07 U2 - Numb
25 29 02 The Jon Spencer Blues Explosion - Afro
26 ** 01 New Order - World (Price of Love)
27 21 06 Catherine Wheel - Crank
28 38 02 Breathless - Don't Just Disappear
29 28 03 The Fall - The League of Bald-Headed Man
30 ** 01 Juliana Hatfield Three - My Sister
31 35 02 Big - Party and Bullshit
32 19 07 Paul Weller - Sunflower
33 33 02 Wild & Taylor - Bang The Acid (Joey Beltram Remix)
34 32 03 Dinosaur Jr. - Goin' Home
35 22 07 The Jesus and Mary Chain - Snakedriver
36 31 03 Paul Westerberg - Knockin On Mine
37 40 02 Shara Nelson - Down That Road
38 25 19 The The - Slow Emotion Replay
39 ** 01 Stakka Bo - Here We Go
40 ** 01 Nick Heyward - Kite
exit:
Pet Shop Boys - Can You Forgive Her?
Mazzy Star - Five String Serenade
Spiritualized - Smiles
Kris Kross - Alright
Klatsch! - Oh Boy!
Slowdive - Alison #4
nieuw:
- de tweede single van Björk's Debut, het sensuale Venus As A Boy, komt gelijk in de top 5 binnen. In IJsland werd het zelfs een nummer 1 hit. Wie zich verder in de IJslandse charts wil verdiepen kan overigens hier de archieven in duiken.
- Orbital doet ook goede zaken met het geweldige Lush. Toch wel een van de interessantste alternatieve dance-acts uit die jaren.
- New Order volgt de singles vrij snel na elkaar op voordat de stroom voor een flink aantal jaar opdroogt. Zeker geen hoogvlieger in hun oeuvre, maar het refrein is prima en ik mag ze nu eenmaal graag horen.
- Juliana Hatfield Three kende ik helemaal niet zo goed, maar My Sister is een heerlijke alternatieve gitaarplaat. Grappig om te zien dat dit de favoriete artiest van Ranja is.
- Stakka Bo komt met een leuke one-hit-wonder, dat heel losjes is gebaseerd op een jazzplaat van Herbie Mann. Knap om daar een popplaat uit te destilleren. Daarna werd het muzikaal stil, maar als regisseur heeft hij toch wel een geweldig cv opgebouwd met video's van o.a. Madonna (Hung Up), Bowie (Blackstar), New Order, Suede, Kylie Minogue, Lana del Rey en tv-series als Breaking Bad en The Walking Dead.
- Nick Heyward is een singersongwriter voorheen bekend van Haircut 100; Kite een zonnig liedje voor liefhebbers van de Beatles, Crowded House en Prefab Sprout.
0
geplaatst: 20 augustus 2018, 22:47 uur
herman schreef:
- Juliana Hatfield Three kende ik helemaal niet zo goed, maar My Sister is een heerlijke alternatieve gitaarplaat. Grappig om te zien dat dit de favoriete artiest van Ranja is.
- Juliana Hatfield Three kende ik helemaal niet zo goed, maar My Sister is een heerlijke alternatieve gitaarplaat. Grappig om te zien dat dit de favoriete artiest van Ranja is.
Mooi dat je haar nu wel in je lijst zet Hopelijk volgen er meer. Dit nummer is toch wel haar 'klassieker' te noemen eigenlijk al is dat een te groot woord natuurlijk voor zo'n single die weliswaar in de indielijsten goed scoorde maar in de echte verkooplijsten nauwelijks voor kwam.
1
geplaatst: 20 augustus 2018, 23:00 uur
Ik wilde het nog niet verklappen, maar ook Juliana Hatfield Three komt met My sister in mijn top 40 binnen, ik dacht zelfs al volgende week....
0
geplaatst: 20 augustus 2018, 23:06 uur
ranja schreef:
Mooi dat je haar nu wel in je lijst zet Hopelijk volgen er meer. Dit nummer is toch wel haar 'klassieker' te noemen eigenlijk al is dat een te groot woord natuurlijk voor zo'n single die weliswaar in de indielijsten goed scoorde maar in de echte verkooplijsten nauwelijks voor kwam.
(quote)
Mooi dat je haar nu wel in je lijst zet Hopelijk volgen er meer. Dit nummer is toch wel haar 'klassieker' te noemen eigenlijk al is dat een te groot woord natuurlijk voor zo'n single die weliswaar in de indielijsten goed scoorde maar in de echte verkooplijsten nauwelijks voor kwam.
Ik vind dit ook wel ruimschoots haar beste single tot nu toe. De vorige vond ik ook wel charmant, maar deze heeft wat meer om het lijf. Ze heeft wel een keer mijn lijst gehaald met Blake Babies waar ze eerst in zat (het nummer Temptation Eyes).
0
geplaatst: 20 augustus 2018, 23:20 uur
herman schreef:
Ik vind dit ook wel ruimschoots haar beste single tot nu toe. De vorige vond ik ook wel charmant, maar deze heeft wat meer om het lijf. Ze heeft wel een keer mijn lijst gehaald met Blake Babies waar ze eerst in zat (het nummer Temptation Eyes).
(quote)
Ik vind dit ook wel ruimschoots haar beste single tot nu toe. De vorige vond ik ook wel charmant, maar deze heeft wat meer om het lijf. Ze heeft wel een keer mijn lijst gehaald met Blake Babies waar ze eerst in zat (het nummer Temptation Eyes).
Temptation Eyes komt bij mij later in 93 nog als re-issue in de lijst Er kwam destijds een 'best of' van Blake Babies na het - ahum - succes van Juliana.
Welke bedoel je als vorige trouwens?
0
geplaatst: 21 augustus 2018, 00:04 uur
herman schreef:
Everybody Loves Me But You en I See You.
Everybody Loves Me But You en I See You.
Ok Erg fijne nummers vind ik wel, kende ik pas later dan My Sister destijds.
3
geplaatst: 21 augustus 2018, 13:32 uur
ONWEERWOLF'S KWARTEEUW LIJST
Jaargang 2 - Week 86
zaterdag 21 augustus 1993
dw vw aw artiest - titel (aantal x op nummer 1)
01. (01) 08 The Beloved - Sweet Harmony #2
02. (02) 05 4 Non Blondes - What's Up #1
03. (03) 10 Def Dames Dope - Ain't Nothin' To It
04. (04) 08 Snow - Girl I've Been Hurt
05. (07) 09 The Hobnail Boots - The Sunray In Your Eyes
06. (14) 03 Gabrielle - Dreams
07. (06) 04 Green Jellÿ - Three Little Pigs
08. (12) 03 Tatjana - Feel Good
09. (05) 07 U96 - Love Sees No Colour #1
10. (10) 03 Freddie Mercury - Living On My Own
11. (11) 08 Pin-Occhio - Pinocchio #1
12. (26) 02 Dance 2 Trance - Take A Free Fall
13. (15) 13 Guns N' Roses - Civil War #2
14. (21) 23 Ace Of Base - All That She Wants #5
15. (08) 13 Lenny Kravitz - Believe
16. (16) 09 De Jazzpolitie - Liefdesliedjes
17. (17) 10 Ace Of Base - Wheel Of Fortune
18. (20) 04 Patrick Fiori - Mama Corsica
19. (----) 01 Ronald - Transsexueel
20. (09) 11 Clannad - Theme From Harry's Game #3
21. (13) 06 Golden Earring - Long Blond Animal (Unplugged)
22. (25) 02 Nice Device - Cool Corona (Could You Be Like E....)
23. (27) 02 Lisa Stansfield - In All The Right Places
24. (19) 06 Neneh Cherry - Buddy X
25. (18) 04 D.J. Blackfoot & Shanti - Run Things
26. (22) 05 Chaka Demus & Pliers - Tease Me
27. (----) 01 Kim Wilde - If I Can't Have You
28. (----) 01 Taylor Dayne - Can't Get Enough Of Your Love
29. (----) 01 Janet Jackson - If
30. (23) 04 Whitney Houston - Run To You
Verdwenen deze week:
Michael Jackson - Will You Be There (5 weken)
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle (15 weken)
Rob 'N' Raz - Clubhopping (6 weken)
The Prodigy - Out Of Space (32 weken) 3x nummer 1
(Ja, sorry, ik was 14. )
Jaargang 2 - Week 86
zaterdag 21 augustus 1993
dw vw aw artiest - titel (aantal x op nummer 1)
01. (01) 08 The Beloved - Sweet Harmony #2
02. (02) 05 4 Non Blondes - What's Up #1
03. (03) 10 Def Dames Dope - Ain't Nothin' To It
04. (04) 08 Snow - Girl I've Been Hurt
05. (07) 09 The Hobnail Boots - The Sunray In Your Eyes
06. (14) 03 Gabrielle - Dreams
07. (06) 04 Green Jellÿ - Three Little Pigs
08. (12) 03 Tatjana - Feel Good
09. (05) 07 U96 - Love Sees No Colour #1
10. (10) 03 Freddie Mercury - Living On My Own
11. (11) 08 Pin-Occhio - Pinocchio #1
12. (26) 02 Dance 2 Trance - Take A Free Fall
13. (15) 13 Guns N' Roses - Civil War #2
14. (21) 23 Ace Of Base - All That She Wants #5
15. (08) 13 Lenny Kravitz - Believe
16. (16) 09 De Jazzpolitie - Liefdesliedjes
17. (17) 10 Ace Of Base - Wheel Of Fortune
18. (20) 04 Patrick Fiori - Mama Corsica
19. (----) 01 Ronald - Transsexueel
20. (09) 11 Clannad - Theme From Harry's Game #3
21. (13) 06 Golden Earring - Long Blond Animal (Unplugged)
22. (25) 02 Nice Device - Cool Corona (Could You Be Like E....)
23. (27) 02 Lisa Stansfield - In All The Right Places
24. (19) 06 Neneh Cherry - Buddy X
25. (18) 04 D.J. Blackfoot & Shanti - Run Things
26. (22) 05 Chaka Demus & Pliers - Tease Me
27. (----) 01 Kim Wilde - If I Can't Have You
28. (----) 01 Taylor Dayne - Can't Get Enough Of Your Love
29. (----) 01 Janet Jackson - If
30. (23) 04 Whitney Houston - Run To You
Verdwenen deze week:
Michael Jackson - Will You Be There (5 weken)
Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle (15 weken)
Rob 'N' Raz - Clubhopping (6 weken)
The Prodigy - Out Of Space (32 weken) 3x nummer 1
(Ja, sorry, ik was 14. )
2
geplaatst: 21 augustus 2018, 14:18 uur
Ronald zal trots op je zijn, ik kijk nu al uit naar het verloop van "gooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast er achteraan"
0
geplaatst: 21 augustus 2018, 21:45 uur
Week 33 1993
01 01 02 Orbital-Lush 2x #1
02 02 05 Janet Jackson-If
03 03 07 Klatsch-Oh boy! 1x #1
04 05 07 US3-Tukka Yoots' riddim
05 04 12 De Jazzpolitie-Liefdesliedjes 3x #1
06 06 10 William Orbit-Water from a vine leaf
07 11 03 Michelle Gayle-Looking up
08 10 05 Robin S-Luv 4 luv
09 08 05 Juliet Roberts-Caught in the middle
10 15 03 Freddie Mercury-Living on my own
11 13 03 The Breeders-Cannonball
12 09 13 Pet Shop Boys-Can you forgive her?
13 07 05 Cypress Hill-Insane in the brain
14 21 02 SWV-Right here
15 12 12 The Good Girls-It must be love
16 14 09 Donald Fagen-Tomorrow's girls
17 17 06 Boo Radleys-I hang suspended
18 25 03 Dajae-U got me up
19 20 02 Manic Street Preachers-La tristesse durera
20 NE 01 MC LYTE-RUFFNECK
21 27 04 Zhane-Hey Mr.DJ
22 23 04 Madonna-Rain
23 16 12 David Bowie-Black tie, white noise 4x #1
24 31 03 Bizarre Inc.-Love in motion
25 19 10 Soul Asylum-Runaway train
26 29 04 Evolution-Everybody dance
27 24 13 Loni Clark-Rushing
28 28 05 Tears For Fears-Cold
29 NE 01 BJORK-VENUS AS A BOY
30 26 09 Gabrielle-Dreams
31 18 07 Kim Wilde-If I can't have you
32 36 02 Jamiroquai-Emergency on planet earth
33 22 11 Porno For Pyros-Pets
34 35 05 Sven Väth-L'Esperanza
35 30 08 Shanice-It's for you
36 34 06 U2-Numb
37 32 07 Johnny Gill-The floor
38 NE 01 HADDAWAY-LIFE
39 33 09 Rupaul-Supermodel
40 38 15 Neneh Cherry-Buddy X
Weg:
Onyx-Slam 7wkn
Souls Of Mischief-That's when ya lost 10wkn
Stereo MC's-Creation 12wkn
0
geplaatst: 21 augustus 2018, 23:15 uur
Extra vroege herinnering voor Poeha. Wil je voor morgen (woensdag) 20 uur je lijstje plaatsen? Het mag ook die van vorige week zijn, die heb ik ook nog niet .
1
geplaatst: 21 augustus 2018, 23:40 uur
Dat wordt dan deze, ranboy:
Top 40 1993 - week 31 -- 07 augustus
01 (01) [09wk] Spin Doctors - Two Princes #2
02 (02) [07wk] Billy Idol - Shock To the System
03 (04) [09wk] Soul Asylum - Runaway Train
04 (03) [11wk] Culture Beat - Mr. Vain #1
05 (11) [03wk] U2 - Numb
06 (06) [08wk] Pet Shop Boys - Can You Forgive Her?
07 (08) [06wk] Golden Earring - Long Blond Animal [live]
08 (05) [15wk] Die Toten Hosen - Wünsch Dir Was #9
09 (07) [09wk] PM Dawn feat. Boy George - More Than Likely
10 (09) [07wk] 4 Non Blondes - What's Up?
11 (10) [06wk] Michael Jackson - Will You Be There?
12 (14) [04wk] MOTIV 8 feat. Angie Brown - Rockin' For Myself
13 (13) [05wk] Radiohead - Creep
14 (18) [04wk] Stone Temple Pilots - Plush
15 (12) [05wk] Sting - Fields of Gold
16 (16) [03wk] Aerosmith - Eat The Rich
17 (17) [04wk] SWV - Right Here/Human Nature mix
18 (21) [03wk] Gin Blossoms - Hey Jealousy
19 (19) [04wk] Cypress Hill - Insane in the Brain
20 (22) [03wk] Levellers - Belaruse
21 (---) [01wk] Mega City Four - Wallflower
22 (15) [12wk] Bryan Powell - I.T.O.Y. (I Think Of You)
23 (---) [01wk] New Model Army - Living In The Rose (The Love Of Hopeless Causes)
24 (---) [01wk] Toni Braxton - Another Sad Love Song
25 (---) [01wk] Los Del Rio - Macarena
Verdwenen:
Terence Trent D'Arby feat. Des'ree - Delicate (07 wk)
Lenny Kravitz - Believe (06 wk)
Jade - One Woman (06 wk)
Neneh Cherry - Buddy X (04 wk)
Top 40 1993 - week 31 -- 07 augustus
01 (01) [09wk] Spin Doctors - Two Princes #2
02 (02) [07wk] Billy Idol - Shock To the System
03 (04) [09wk] Soul Asylum - Runaway Train
04 (03) [11wk] Culture Beat - Mr. Vain #1
05 (11) [03wk] U2 - Numb
06 (06) [08wk] Pet Shop Boys - Can You Forgive Her?
07 (08) [06wk] Golden Earring - Long Blond Animal [live]
08 (05) [15wk] Die Toten Hosen - Wünsch Dir Was #9
09 (07) [09wk] PM Dawn feat. Boy George - More Than Likely
10 (09) [07wk] 4 Non Blondes - What's Up?
11 (10) [06wk] Michael Jackson - Will You Be There?
12 (14) [04wk] MOTIV 8 feat. Angie Brown - Rockin' For Myself
13 (13) [05wk] Radiohead - Creep
14 (18) [04wk] Stone Temple Pilots - Plush
15 (12) [05wk] Sting - Fields of Gold
16 (16) [03wk] Aerosmith - Eat The Rich
17 (17) [04wk] SWV - Right Here/Human Nature mix
18 (21) [03wk] Gin Blossoms - Hey Jealousy
19 (19) [04wk] Cypress Hill - Insane in the Brain
20 (22) [03wk] Levellers - Belaruse
21 (---) [01wk] Mega City Four - Wallflower
22 (15) [12wk] Bryan Powell - I.T.O.Y. (I Think Of You)
23 (---) [01wk] New Model Army - Living In The Rose (The Love Of Hopeless Causes)
24 (---) [01wk] Toni Braxton - Another Sad Love Song
25 (---) [01wk] Los Del Rio - Macarena
Verdwenen:
Terence Trent D'Arby feat. Des'ree - Delicate (07 wk)
Lenny Kravitz - Believe (06 wk)
Jade - One Woman (06 wk)
Neneh Cherry - Buddy X (04 wk)
3
geplaatst: 22 augustus 2018, 19:46 uur
Gezamenlijke weeklijst van 22 augustus 1993
22-aug 15-aug w pnt Artiest Titel deelnemers
1 2 5 69 R.E.M. - Nightswimming 2* ( 4 )
2 3 6 63 Four Non Blondes - What's up ( 4 )
3 11 2 58 The Breeders - Cannonball ( 5 )
4 1 5 56 Paul Weller - Sunflower 1* ( 4 )
5 4 5 49 The Waterboys - Glastonbury Song ( 3 )
6 8 7 47 Björk - Human behaviour ( 4 )
7 14 6 47 Stone Temple Pilots - Plush ( 4 )
8 15 2 45 Sugar - Tilted ( 3 )
9 7 3 44 PJ Harvey - Man-size ( 3 )
10 5 7 43 Smashing Pumpkins - Cherub rock ( 4 )
11 10 4 42 New Order - Ruined in a day ( 3 )
12 12 2 40 Freddie Mercury - Lving on my own (remix) ( 3 )
13 6 7 37 Blur - Chemical world ( 3 )
14 9 12 35 Pet Shop Boys - Can you forgive her? 6* ( 3 )
15 13 4 35 William Orbit - Water from a vine leaf ( 2 )
16 16 3 32 Manic Street Preachers - La tristesse durera ( 4 )
17 20 2 26 Liz Phair - Never said ( 2 )
18 -- 1 26 Ice Cube - Check yo self ( 2 )
19 -- 1 26 New Order - World (The price of love) ( 2 )
20 19 2 25 Green Jelly - Three little pigs ( 2 )
7w The Boo Radleys - I hang suspended
3w Cypress Hill - Insane in the brain
Hierbij de nieuwe weeklijst, gebaseerd op 10 verse inzendingen en één in de herhaling.
Aan het begin van de week was er al wat consternatie over het verdwijnen van Paul Weller uit de lijst van johan de witt; het heeft er inderdaad toe geleid dat REM terug kruipt naar de eerste plek, met een verschil van 13 punten met Paul Weller. Ondertussen stijgen Four Non Blondes en vooral The Breeders hard door, dus vermoedelijk hebben we volgende week weer een nieuwe nummer 1 (tenzij er natuurlijk weer heel merkwaardige dingen gebeuren...)
De tweede (of derde) jeugd van Plush brengt ze hoger dan ze ooit gestaan hebben, en ook Sugar maakt forse winst.
Slechts twee binnenkomers, waaronder niet de tip van vorige week; The key, the secret staat op een 21e plek. Op 18 pas de hoogste nieuwe, Ice Cube met Check yo self. Ik dacht even dat ik de verkeerde plaat had opgestart, want ik hoorde de muziek van The message van Grandmaster Flash; maar de rap was wel nieuw. Op 19 alweer een nieuwe single van New Order, een publieksfavoriet in onze kringen; maar World is niet zo'n bekende single en zal dus waarschijnlijk niet zo goed scoren als de vorige singles.
Tip van de week, voor wat het waard is: Venus as a boy van Björk (terwijl Human behaviour overigens nog steeds in de gezamenlijke stijgt).
22-aug 15-aug w pnt Artiest Titel deelnemers
1 2 5 69 R.E.M. - Nightswimming 2* ( 4 )
2 3 6 63 Four Non Blondes - What's up ( 4 )
3 11 2 58 The Breeders - Cannonball ( 5 )
4 1 5 56 Paul Weller - Sunflower 1* ( 4 )
5 4 5 49 The Waterboys - Glastonbury Song ( 3 )
6 8 7 47 Björk - Human behaviour ( 4 )
7 14 6 47 Stone Temple Pilots - Plush ( 4 )
8 15 2 45 Sugar - Tilted ( 3 )
9 7 3 44 PJ Harvey - Man-size ( 3 )
10 5 7 43 Smashing Pumpkins - Cherub rock ( 4 )
11 10 4 42 New Order - Ruined in a day ( 3 )
12 12 2 40 Freddie Mercury - Lving on my own (remix) ( 3 )
13 6 7 37 Blur - Chemical world ( 3 )
14 9 12 35 Pet Shop Boys - Can you forgive her? 6* ( 3 )
15 13 4 35 William Orbit - Water from a vine leaf ( 2 )
16 16 3 32 Manic Street Preachers - La tristesse durera ( 4 )
17 20 2 26 Liz Phair - Never said ( 2 )
18 -- 1 26 Ice Cube - Check yo self ( 2 )
19 -- 1 26 New Order - World (The price of love) ( 2 )
20 19 2 25 Green Jelly - Three little pigs ( 2 )
7w The Boo Radleys - I hang suspended
3w Cypress Hill - Insane in the brain
Hierbij de nieuwe weeklijst, gebaseerd op 10 verse inzendingen en één in de herhaling.
Aan het begin van de week was er al wat consternatie over het verdwijnen van Paul Weller uit de lijst van johan de witt; het heeft er inderdaad toe geleid dat REM terug kruipt naar de eerste plek, met een verschil van 13 punten met Paul Weller. Ondertussen stijgen Four Non Blondes en vooral The Breeders hard door, dus vermoedelijk hebben we volgende week weer een nieuwe nummer 1 (tenzij er natuurlijk weer heel merkwaardige dingen gebeuren...)
De tweede (of derde) jeugd van Plush brengt ze hoger dan ze ooit gestaan hebben, en ook Sugar maakt forse winst.
Slechts twee binnenkomers, waaronder niet de tip van vorige week; The key, the secret staat op een 21e plek. Op 18 pas de hoogste nieuwe, Ice Cube met Check yo self. Ik dacht even dat ik de verkeerde plaat had opgestart, want ik hoorde de muziek van The message van Grandmaster Flash; maar de rap was wel nieuw. Op 19 alweer een nieuwe single van New Order, een publieksfavoriet in onze kringen; maar World is niet zo'n bekende single en zal dus waarschijnlijk niet zo goed scoren als de vorige singles.
Tip van de week, voor wat het waard is: Venus as a boy van Björk (terwijl Human behaviour overigens nog steeds in de gezamenlijke stijgt).
0
geplaatst: 22 augustus 2018, 20:23 uur
Mooi lijstje... ik verwacht nog wel wat van Liz al ben ik bang dat die al zo'n beetje weg is als ze bij mij pas binnenkomt, pas laat gehoord blijkbaar destijds.
1
geplaatst: 22 augustus 2018, 21:35 uur
johan de witt schreef:
Ik verwacht eerder iets van Juliana
Ik verwacht eerder iets van Juliana
Dat hoop ik meer dan ik verwacht Maar misschien valt het hier mee
0
geplaatst: 23 augustus 2018, 16:21 uur
Week 34:
01 01 08 R.E.M. - Nightswimming #4
02 02 07 Manic Street Preachers - La Tristesse Durera (Scream To A Sigh)
03 05 06 PJ Harvey - Man-Size
04 06 04 Heavenly - Atta Girl
05 07 04 The Auteurs - New French Girlfriend
06 08 03 The Breeders - Cannonball
07 09 03 New Order - World (The Price Of Love)
08 03 10 New Order - Ruined In a Day
09 11 04 Sugar - Tilted
10 12 03 The Serenes - Every Sunday
11 19 02 The Juliana Hatfield Three - My Sister
12 04 10 Blur - Chemical World
13 17 03 Paul Westerberg - Knockin On Mine
14 18 03 BMX Bandits - Kylie's Got A Crush On Us
15 20 02 Björk - Venus As a Boy
16 10 08 The Waterboys - Glastonbury Song
17 —- 01 Stereolab - Jenny Ondioline
18 13 08 Milltown Brothers - It’s All Over Now, Baby Blue
19 14 06 Smashing Pumpkins - Cherub Rock
20 —- 01 Magnapop - Texas
Verdwenen:
The Boo Radleys - I Hang Suspended (12 wk)
10,000 Maniacs - Few and Far Between (8 wk)
01 01 08 R.E.M. - Nightswimming #4
02 02 07 Manic Street Preachers - La Tristesse Durera (Scream To A Sigh)
03 05 06 PJ Harvey - Man-Size
04 06 04 Heavenly - Atta Girl
05 07 04 The Auteurs - New French Girlfriend
06 08 03 The Breeders - Cannonball
07 09 03 New Order - World (The Price Of Love)
08 03 10 New Order - Ruined In a Day
09 11 04 Sugar - Tilted
10 12 03 The Serenes - Every Sunday
11 19 02 The Juliana Hatfield Three - My Sister
12 04 10 Blur - Chemical World
13 17 03 Paul Westerberg - Knockin On Mine
14 18 03 BMX Bandits - Kylie's Got A Crush On Us
15 20 02 Björk - Venus As a Boy
16 10 08 The Waterboys - Glastonbury Song
17 —- 01 Stereolab - Jenny Ondioline
18 13 08 Milltown Brothers - It’s All Over Now, Baby Blue
19 14 06 Smashing Pumpkins - Cherub Rock
20 —- 01 Magnapop - Texas
Verdwenen:
The Boo Radleys - I Hang Suspended (12 wk)
10,000 Maniacs - Few and Far Between (8 wk)
0
geplaatst: 23 augustus 2018, 19:09 uur
Ik had hem pas voor volgende week in de planning, maar het is een heerlijk nummer. Ook in de korte singleversie.
0
geplaatst: 23 augustus 2018, 19:14 uur
herman schreef:
Ik had hem pas voor volgende week in de planning, maar het is een heerlijk nummer. Ook in de korte singleversie.
Ik had hem pas voor volgende week in de planning, maar het is een heerlijk nummer. Ook in de korte singleversie.
Ik zag 'm denk ik op MTV, korte versie natuurlijk.... duurde best een poos voor ik wist dat er een veel langere versie van bestond
1
geplaatst: 23 augustus 2018, 19:26 uur
Ik wist niet eens dat dit nummer bestond, laat staan of het een korte of lange versie had
1
geplaatst: 23 augustus 2018, 19:50 uur
Stereolab is sowieso een bijzondere band, maakten jarenlang ongeveer dezelfde muziek alleen in de recensies werden ze steeds in andere hokjes gestopt afhankelijk van wat er op dat moment populair was - shoegaze, easy tune, electroclash en dan vergeet ik vast nog wel iets.
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 09:50 uur
Ik plaats ook vast de lijst van week 34 - rest van het weekend zo'n beetje weg.
Juliana begint eindelijk te stijgen; de top 6 zit echter nog wel muurvast al zijn ze net daaronder flink op de deur aan het kloppen..
De binnenkomers:
Curve op 13 met de eerste single van hun 2e album - een beetje een buitenbeentje in de shoegazewereld al werden ze daar wel toe gerekend, de muziek heeft wel meer dance invloeden door het gebruik van veel electronica. Maar daardoor is het juist ook een toefje harder.
Iggy Pop met een single van het album American Cezar, weet ik weinig meer van.
Carter USM is zo'n band die in de UK indiescene erg groot was en daarbuiten, tja. De Pet Shop Boys van de indie, van bijna industrial snoeihard naar Smiths-achtige ballads en alles wat er tussen in zit.
Billy Joel met een nummer dat in de top 40 een grote hit zou worden, z'n laatste volgens mij. Voor mij niet echt een hoogtepunt in z'n carriere.
Ace of Base met het titelnummer van hun debuutalbum mag de onderste regionen opvrolijken, best een ok nummer maar zal de onderste 15 niet verlaten.
week 34 - 1993
01 (01) The Breeders - Cannonball 5w - 5x1
02 (03) Magnapop - Texas 2w
03 (02) Björk - Human Behaviour 10w - 2x1
04 (04) Sugar - Tilted 6w
05 (05) 4 Non Blondes - What's Up 9w
06 (06) Delicious Monster - Ripped 6w
07 (09) Stone Temple Pilots - Plush 5w
08 (13) Juliana Hatfield Three - My Sister 3w
09 (14) John Hiatt - Cross My Finger 3w
10 (21) Rage Against the Machine - Killing in the Name 3w
11 (11) Madder Rose - Beautiful John 9w
12 (08) PJ Harvey - Man-Size 8w
13 (--) Curve - Missing Link 1w
14 (07) Smashing Pumpkins - Cherub Rock 10w
15 (--) Iggy Pop - Wild America 1w
16 (17) U2 - Numb 7w
17 (12) The Boo Radleys - I Hang Suspended 6w
18 (20) Madonna - Rain 7w
19 (10) Green Jelly - 3 Little Pigs 11w
20 (22) Ac/dc - Big Gun 7w
21 (16) BMX Bandits - Kylie's Got a Crush on Us 5w
22 (24) Serenes - Every Sunday 3w
23 (15) Bad Religion - American Jesus 6w
24 (19) The Jesus and Mary Chain - Snakedriver 9w
25 (26) Frank Black - Los Angeles 12w
26 (18) The Scene - Iedereen is van de wereld 9w
27 (29) REM - Nightswimming 2w
28 (--) Carter the Unstoppable Sex Machine - Lean on Me, I Won't Fall Over 1w
29 (23) Aerosmith - Eat the Rich 7w
30 (25) Teenage Fanclub - Radio 12w - 4x1
31 (31) Pin-occhio - Pinocchio 8w
32 (32) De Dijk - Nieuwe laarzen 8w
33 (28) Rage Against the Machine - Bullet in the Head 12w
34 (30) Dinosaur Jr - Out There 11w
35 (27) The Beloved - Sweet Harmony 16w
36 (35) Breathless - Don't Just Dissapear 7w
37 (33) Eat - Bleed Me White 13w
38 (34) The Muffs - Saying Goodbye 13w
39 (--) Billy Joel - River of Dreams 1w
40 (--) Ace of Base - Happy Nation 1w
verdwenen:
36 Dance 2 Trance - Take a Free Fall 3w
37 Debbie Gibson & Craig McLaghlan - You're the One that I Want 5w
38 Pearl Jam - State of Love and Trust 13w
39 Nightblooms - Never Dream at All 12w
40 Gumball - Accelerator 14w - 2x1
bonusclip
beide heren hier flink met een gitaar bezig, in mijn herinnering was de niet-zanger vaak achter een synth te vinden. Maar voor een clip kan alles natuurlijk
Juliana begint eindelijk te stijgen; de top 6 zit echter nog wel muurvast al zijn ze net daaronder flink op de deur aan het kloppen..
De binnenkomers:
Curve op 13 met de eerste single van hun 2e album - een beetje een buitenbeentje in de shoegazewereld al werden ze daar wel toe gerekend, de muziek heeft wel meer dance invloeden door het gebruik van veel electronica. Maar daardoor is het juist ook een toefje harder.
Iggy Pop met een single van het album American Cezar, weet ik weinig meer van.
Carter USM is zo'n band die in de UK indiescene erg groot was en daarbuiten, tja. De Pet Shop Boys van de indie, van bijna industrial snoeihard naar Smiths-achtige ballads en alles wat er tussen in zit.
Billy Joel met een nummer dat in de top 40 een grote hit zou worden, z'n laatste volgens mij. Voor mij niet echt een hoogtepunt in z'n carriere.
Ace of Base met het titelnummer van hun debuutalbum mag de onderste regionen opvrolijken, best een ok nummer maar zal de onderste 15 niet verlaten.
week 34 - 1993
01 (01) The Breeders - Cannonball 5w - 5x1
02 (03) Magnapop - Texas 2w
03 (02) Björk - Human Behaviour 10w - 2x1
04 (04) Sugar - Tilted 6w
05 (05) 4 Non Blondes - What's Up 9w
06 (06) Delicious Monster - Ripped 6w
07 (09) Stone Temple Pilots - Plush 5w
08 (13) Juliana Hatfield Three - My Sister 3w
09 (14) John Hiatt - Cross My Finger 3w
10 (21) Rage Against the Machine - Killing in the Name 3w
11 (11) Madder Rose - Beautiful John 9w
12 (08) PJ Harvey - Man-Size 8w
13 (--) Curve - Missing Link 1w
14 (07) Smashing Pumpkins - Cherub Rock 10w
15 (--) Iggy Pop - Wild America 1w
16 (17) U2 - Numb 7w
17 (12) The Boo Radleys - I Hang Suspended 6w
18 (20) Madonna - Rain 7w
19 (10) Green Jelly - 3 Little Pigs 11w
20 (22) Ac/dc - Big Gun 7w
21 (16) BMX Bandits - Kylie's Got a Crush on Us 5w
22 (24) Serenes - Every Sunday 3w
23 (15) Bad Religion - American Jesus 6w
24 (19) The Jesus and Mary Chain - Snakedriver 9w
25 (26) Frank Black - Los Angeles 12w
26 (18) The Scene - Iedereen is van de wereld 9w
27 (29) REM - Nightswimming 2w
28 (--) Carter the Unstoppable Sex Machine - Lean on Me, I Won't Fall Over 1w
29 (23) Aerosmith - Eat the Rich 7w
30 (25) Teenage Fanclub - Radio 12w - 4x1
31 (31) Pin-occhio - Pinocchio 8w
32 (32) De Dijk - Nieuwe laarzen 8w
33 (28) Rage Against the Machine - Bullet in the Head 12w
34 (30) Dinosaur Jr - Out There 11w
35 (27) The Beloved - Sweet Harmony 16w
36 (35) Breathless - Don't Just Dissapear 7w
37 (33) Eat - Bleed Me White 13w
38 (34) The Muffs - Saying Goodbye 13w
39 (--) Billy Joel - River of Dreams 1w
40 (--) Ace of Base - Happy Nation 1w
verdwenen:
36 Dance 2 Trance - Take a Free Fall 3w
37 Debbie Gibson & Craig McLaghlan - You're the One that I Want 5w
38 Pearl Jam - State of Love and Trust 13w
39 Nightblooms - Never Dream at All 12w
40 Gumball - Accelerator 14w - 2x1
bonusclip
beide heren hier flink met een gitaar bezig, in mijn herinnering was de niet-zanger vaak achter een synth te vinden. Maar voor een clip kan alles natuurlijk
1
geplaatst: 24 augustus 2018, 22:40 uur
Onweerwolf schreef:
(Ja, sorry, ik was 14. )
(Ja, sorry, ik was 14. )
Ach, het kan altijd nog erger. Dit juweeltje kwam ik tegen in de Belgische hitlijst van 25 jaar terug:
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 23:08 uur
Week 34
01 01 04 urban cookie collective - the key: the secret
02 02 07 moby - i feel it
03 — 01 the breeders - cannonball
04 06 07 boobytrax - don't go
05 — 01 apache indian - boom-shack-a-lak
06 05 11 doe maar - belle hélène
07 03 06 freddie mercury - living on my own (serge ramaekers & colin peter & carl ward remix)
08 04 18 usha - i want you (you want me)
09 07 26 rage against the machine - killing in the name
10 08 04 oui 3 - break from the old routine
11 11 04 sven väth - la esperanza
12 — 01 orbital - lush 3
13 09 33 the cult - edie (ciao baby)
14 10 05 stakka bo - here we go
15 12 02 rage against the machine - bombtrack
16 13 04 u2 - love is blindness
17 16 17 lionrock - packet of peace
18 20 03 black box - rockin' to the music
19 15 07 levellers - belaruse
20 14 04 bitty mcclean - it keeps rainin' (tears from my eyes)
21 — 01 tasmin archer - arienne
22 18 62 first contact - i call upon
23 22 04 utah saints - i want you
24 19 14 suede - so young (trace the dragon)
25 17 10 the time frequency / mary kiani - the ultimate high
26 21 29 deep forest - sweet lullaby
27 27 12 waxattack - show me your yé yé yeah!
28 23 02 the liars - what's a girl like you doing in a place like this
29 — 01 klatsch! - oh boy
30 26 15 saint etienne - who do you think you are
31 24 17 robin s. - show me love
32 28 09 u2 - numb
33 25 07 soul asylum - runaway train
34 36 04 r.e.m. - nightswimming
35 31 33 usura - open your mind
36 29 06 twenty 4 seven / stay-c / nance - slave to the music (ultimate dance single mix)
37 30 22 spooky - schmoo
38 37 04 d:ream - unforgiven
39 39 07 usura - sweat
40 32 14 rage against the machine - bullet in the head
41 33 18 chris isaak - heart full of soul
42 34 14 leila k. - ça plane pour moi
43 40 03 eddie floyd - big bird
44 41 18 the lemonheads - it's a shame about ray
45 42 03 green jellÿ - anarchy in the uk
46 46 21 haddaway - what is love
47 44 06 guru / mc solaar - le bien, le mal
48 47 02 shocking blue - venus
49 35 04 aswad / yazz - how long
50 49 04 dance 2 trance - take a free fall
51 — 01 ub40 - higher ground
52 38 12 pin-occhio - pinocchio
53 43 07 blur - chemical world
54 48 03 ali / frazier - uptown top ranking
55 53 14 radiohead - creep
56 55 02 ace of base - happy nation
57 54 13 atomic swing - stone me into the groove
58 45 10 les négresses vertes - face à la mer
59 50 09 serious rope / sharon dee clarke - happiness
60 51 07 coverdale & page - take me for a little while
61 57 03 ice cube / das efx - check yo self
62 52 04 zero b. - lock up
63 72 02 de jazzpolitie - ze zijn terug
64 56 14 10cc - dreadlock holiday
65 71 08 r.e.m. - man on the moon
66 69 02 quazar - unity
67 66 02 robin s. - luv 4 luv (stones mix edit)
68 59 12 jaydee - plastic dreams
69 60 18 liquid - time to get up
70 62 20 cappella - u got 2 know
71 64 04 david morales - gimme luv
72 63 29 phillip boa & the voodoo club - love on sale
73 80 26 dead or alive - you spin me round (like a record)
74 87 04 haddaway - life
75 67 26 sound factory - understand this groove (xtatic mix)
76 65 17 guns n' roses - civil war
77 68 13 fierce ruling diva - get funky with me
78 61 19 gloria gaynor - i will survive
79 70 12 tasmin archer - lords of the new church
80 58 29 ace of base - all that she wants
81 — 01 aftershock - slave to the vibe
82 73 09 kiss - i was made for lovin' you
83 83 12 golden earring - radar love
84 74 28 the good girls - just call me (john's backdoor boogie remix edit)
85 82 13 fierce ruling diva - love your enemies
86 89 09 pinhead - slammin' beatz
87 85 07 4 non blondes - what's up?
88 76 21 inner city - good life (cj mackintosh living good club mix)
89 81 51 ultracynic - nothing is forever
90 77 22 deep forest - deep forest
91 75 21 the prodigy - wind it up (rewound)
92 78 14 cappella / loleatta holloway - take me away
93 86 25 pulp - razzmatazz
94 84 18 2 boys - i won't let you down (ragga mix mix)
95 79 15 felix - stars
96 — 01 vanessa paradis - your love has got a handle on my mind
97 — 01 sarah washington - i will always love you
98 90 07 m people - one night in heaven
99 91 03 stone temple pilots - plush
100 — 01 the beloved - outerspace girl
01 01 04 urban cookie collective - the key: the secret
02 02 07 moby - i feel it
03 — 01 the breeders - cannonball
04 06 07 boobytrax - don't go
05 — 01 apache indian - boom-shack-a-lak
06 05 11 doe maar - belle hélène
07 03 06 freddie mercury - living on my own (serge ramaekers & colin peter & carl ward remix)
08 04 18 usha - i want you (you want me)
09 07 26 rage against the machine - killing in the name
10 08 04 oui 3 - break from the old routine
11 11 04 sven väth - la esperanza
12 — 01 orbital - lush 3
13 09 33 the cult - edie (ciao baby)
14 10 05 stakka bo - here we go
15 12 02 rage against the machine - bombtrack
16 13 04 u2 - love is blindness
17 16 17 lionrock - packet of peace
18 20 03 black box - rockin' to the music
19 15 07 levellers - belaruse
20 14 04 bitty mcclean - it keeps rainin' (tears from my eyes)
21 — 01 tasmin archer - arienne
22 18 62 first contact - i call upon
23 22 04 utah saints - i want you
24 19 14 suede - so young (trace the dragon)
25 17 10 the time frequency / mary kiani - the ultimate high
26 21 29 deep forest - sweet lullaby
27 27 12 waxattack - show me your yé yé yeah!
28 23 02 the liars - what's a girl like you doing in a place like this
29 — 01 klatsch! - oh boy
30 26 15 saint etienne - who do you think you are
31 24 17 robin s. - show me love
32 28 09 u2 - numb
33 25 07 soul asylum - runaway train
34 36 04 r.e.m. - nightswimming
35 31 33 usura - open your mind
36 29 06 twenty 4 seven / stay-c / nance - slave to the music (ultimate dance single mix)
37 30 22 spooky - schmoo
38 37 04 d:ream - unforgiven
39 39 07 usura - sweat
40 32 14 rage against the machine - bullet in the head
41 33 18 chris isaak - heart full of soul
42 34 14 leila k. - ça plane pour moi
43 40 03 eddie floyd - big bird
44 41 18 the lemonheads - it's a shame about ray
45 42 03 green jellÿ - anarchy in the uk
46 46 21 haddaway - what is love
47 44 06 guru / mc solaar - le bien, le mal
48 47 02 shocking blue - venus
49 35 04 aswad / yazz - how long
50 49 04 dance 2 trance - take a free fall
51 — 01 ub40 - higher ground
52 38 12 pin-occhio - pinocchio
53 43 07 blur - chemical world
54 48 03 ali / frazier - uptown top ranking
55 53 14 radiohead - creep
56 55 02 ace of base - happy nation
57 54 13 atomic swing - stone me into the groove
58 45 10 les négresses vertes - face à la mer
59 50 09 serious rope / sharon dee clarke - happiness
60 51 07 coverdale & page - take me for a little while
61 57 03 ice cube / das efx - check yo self
62 52 04 zero b. - lock up
63 72 02 de jazzpolitie - ze zijn terug
64 56 14 10cc - dreadlock holiday
65 71 08 r.e.m. - man on the moon
66 69 02 quazar - unity
67 66 02 robin s. - luv 4 luv (stones mix edit)
68 59 12 jaydee - plastic dreams
69 60 18 liquid - time to get up
70 62 20 cappella - u got 2 know
71 64 04 david morales - gimme luv
72 63 29 phillip boa & the voodoo club - love on sale
73 80 26 dead or alive - you spin me round (like a record)
74 87 04 haddaway - life
75 67 26 sound factory - understand this groove (xtatic mix)
76 65 17 guns n' roses - civil war
77 68 13 fierce ruling diva - get funky with me
78 61 19 gloria gaynor - i will survive
79 70 12 tasmin archer - lords of the new church
80 58 29 ace of base - all that she wants
81 — 01 aftershock - slave to the vibe
82 73 09 kiss - i was made for lovin' you
83 83 12 golden earring - radar love
84 74 28 the good girls - just call me (john's backdoor boogie remix edit)
85 82 13 fierce ruling diva - love your enemies
86 89 09 pinhead - slammin' beatz
87 85 07 4 non blondes - what's up?
88 76 21 inner city - good life (cj mackintosh living good club mix)
89 81 51 ultracynic - nothing is forever
90 77 22 deep forest - deep forest
91 75 21 the prodigy - wind it up (rewound)
92 78 14 cappella / loleatta holloway - take me away
93 86 25 pulp - razzmatazz
94 84 18 2 boys - i won't let you down (ragga mix mix)
95 79 15 felix - stars
96 — 01 vanessa paradis - your love has got a handle on my mind
97 — 01 sarah washington - i will always love you
98 90 07 m people - one night in heaven
99 91 03 stone temple pilots - plush
100 — 01 the beloved - outerspace girl
0
geplaatst: 25 augustus 2018, 23:16 uur
AngeloV vanwaar het zeer fraaie Edie (ciao baby) op 13 in 1993 #justsayin'
* denotes required fields.